Mikä on hyvää Murha.infossa?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Howler kirjoitti:Hyvää m.infossa on se, että täällä voi jakaa ajatuksiaan rikoksista muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa. Esim. minä en voi puhua kovinkaan monen läheiseni kanssa rikoksista kasvotusten, se on heille joko liian vaikeaa tai epämiellyttävää. Täältä kuitenkin saan vastauksia kysymyksiini sekä lisätietoa tahtomiini asioihin.
Ihan pakko vielä kompata tuota suurelkeisesti.
Täysin samaa mieltä. Kotona kun heittelee näitä otsikoita välillä aina ääneen kumppanilleen niin välillä tuhahtaa siihen malliin että"olisin pärjännyt ilman tuota tietoa". On kiva kun on ihmisiä jotka on kiinnostuneita samoista asioista ja tykkäävät viettää aikaa näitten otsikoitten parissa ilman että pitävät ihan friikkinä.
Onhan tietysti eriasia olla kiinnostunut rikoksista yleisesti, kun ihannoida niitä ja suunnitella. Eli sellanen hyvänmaun mukainen suhtautuminen ja kirjottelu ilahduttaa aina vaikka mielipiteet olisi ihan toisia kun vastapuolella.
Niin että antaa niitten kaikkien kukkien kukkia vaan, kunhan välillä muistaa poistaa rikkaruohot :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Osa kirjoittajista on kivoja.
Uudet viestit näkyy sisäänkirjauduttua, ei tarvi alkaa pläräämään joka ketjua erikseen.
Täällä on hyvä kontrolli ketjujen ja kirjoittajien suhteen, pelkäsin aikoinani tästä tulevan samanlaisen sotkun, kuin Suomi24:stä.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

TÄältä voi lähteä nukkumaan, kun siltä tuntuu. Ei tarvitse kysyä lupaa keneltäkään.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ja nyt vasta kerrot.
Moon aina lähettänyt YV:n kaikille ja kysynyt voinko poistua. :shock: :?
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^ja ^^ kiitos, tytöt, täältä saa kyllä aina päivän parhaat naurut :lol: :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

No kai siinä jotain pitää olla kun taas täällä meikäläinenkin katselemassa.Jokohan lopettaisin murhainfolakon.
Pitäiskö virallinen lupaus tästä tehdä......EN mää kyllä mitään lupaa :lol: 8) 8) On mulla parempaakin tekemistä :shock:
:lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^Patsy, sähän kuulut paatuneisiin palstalaisiin. Palaa kehiin vaan, niin pidot vaan paranee. :D
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17115
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Primavera kirjoitti:^Patsy, sähän kuulut paatuneisiin palstalaisiin. Palaa kehiin vaan, niin pidot vaan paranee. :D
Pidot paranevat...? kuten tälläisten kommenttien kera. (Sotkamon portsarisurma 2002)
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ai tämmöttis täällä ollut ja on.Jaa 8)
Pykälä nelosta kertaamaan...

Aiheeseen: On, paljon on hyvää. Alan paras sivusto.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Doctor Lecter kirjoitti:
Primavera kirjoitti:^Patsy, sähän kuulut paatuneisiin palstalaisiin. Palaa kehiin vaan, niin pidot vaan paranee. :D
Pidot paranevat...? kuten tälläisten kommenttien kera. (Sotkamon portsarisurma 2002)
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ai tämmöttis täällä ollut ja on.Jaa 8)
Pykälä nelosta kertaamaan...

Aiheeseen: On, paljon on hyvää. Alan paras sivusto.
Onpas tää tohtori nyt ärtsyllä päällä,onkos ollut niin ikävä et pitää kitistä :wink:
No on paljon hyvää kyllä opettaa,kertaus on opintojen äiti. :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^sitä on viime aikoina ollut ilmassa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hihhei! Olen saanut murhaa aikaiseksi -perästä kuuluu :D

Hyvää on myös se, että olen saanut kontakteja eri tavoin mielenkiintoisiin ihmisiin, joihin hyvin todennäköisesti en ikinä olisi muuten törmännyt!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Kylli kirjoitti:Hihhei! Olen saanut murhaa aikaiseksi -perästä kuuluu :D

Hyvää on myös se, että olen saanut kontakteja eri tavoin mielenkiintoisiin ihmisiin, joihin hyvin todennäköisesti en ikinä olisi muuten törmännyt!
Muista käyttää viruksen torjuntaa :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Ihan niin liki en ole päästänyt ketään enkä aiokaan päästää... :wink:

Kiitos kuitenkin huolenpidosta! Näinä tautisina aikoina muistutus tulee ihan jokaiselle tarpeeseen... 8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hyvää on se, että täällä ei ole pakko käydä joka päivä :P

Ei vaan huomasin että ei hermostu läheskään niin paljon kun pitää pientä välimatkaa. Tuo hermostuminen vaan lisää itselleen stressiä, kun se ei oikeesti edes liity tähän foorumiin vaan pulppuaa jostakin muualta.

Hyvää myös se että täällä on paaaljon sellasia tyyppejä jotka pystyvät nauramaan itselleen eikä ota tätä liian vakavasti. Niin ja sitten on niitä jotka ottaa tämän vakavasti mutta rennosti silti. Niin ja sitten on ne loput joista en jaksa välittää sillä itsekin olen sellainen monelle täällä.

Kuitenkin tämä foorumi ihmisineen on avartanut monella tapaa minua. En sano että olisin parempi ihminen mutta jotakin muutosta on tapahtunut. Hienoa!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^^

Tuo onkin hyvä juttu,että on monenmoista tuttavuutta syntynyt
ja eihän täällä tartte tosiaankaan käydä jokapäivä,ei edes kerran kuussa
Madde ketjukin on niin hyvä,että siihen pääsee jyvälle aina,se on kun kauniit ja rohkeet hidastettuna :lol: :roll:


Ja mitä tulee tohon,niin täällä on tosiaakin tyyppejä joilla leikkaa muukin kun veitsi. :wink:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin