Nimien julkaiseminen keskustelussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Nimien julkaiseminen keskustelussa

Viesti Kirjoittaja Maza »

Supernova on rikkonut Murhainfon sääntöä 10, mutta häntä ei ole siitä asianmukaisesti rangaistu.

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

Supernova on julkaissut täällä erään nikin yhteydessä etunimen ja sukunimen ensimmäisen kirjaimen.

Nyt kysynykin ylläpidolta, että onko nikkien ja etunimien ja sukunimien ensimmäisen kirjaimen julkaiseminen tästä eteenpäin sallittua?

Jos se on sallittua, niin minä sen jälkeen julkaisen muutamat tiedot ihan vaan näytteeksi. Aloitan julkaisun nikeistä groot ja Loka.

Odotan ylläpidon kannanottoa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Nimien julkaiseminen keskustelussa

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Maza kirjoitti:Supernova on rikkonut Murhainfon sääntöä 10, mutta häntä ei ole siitä asianmukaisesti rangaistu.

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

Supernova on julkaissut täällä erään nikin yhteydessä etunimen ja sukunimen ensimmäisen kirjaimen.

Nyt kysynykin ylläpidolta, että onko nikkien ja etunimien ja sukunimien ensimmäisen kirjaimen julkaiseminen tästä eteenpäin sallittua?

Jos se on sallittua, niin minä sen jälkeen julkaisen muutamat tiedot ihan vaan näytteeksi. Aloitan julkaisun nikeistä groot ja Loka.

Odotan ylläpidon kannanottoa.
Asia ei sinällään minua kosketa, mutta mielenkiinnosta kuulisin, mikä saa sinut "kostamaan kokemasi vääryyden" muille nikeille?

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Nimien julkaiseminen keskustelussa

Viesti Kirjoittaja Maza »

kukkuu kirjoitti:Asia ei sinällään minua kosketa, mutta mielenkiinnosta kuulisin, mikä saa sinut "kostamaan kokemasi vääryyden" muille nikeille?
Kyse ei ole kostosta vaan periaatteesta, joka koskee myös Sinua.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Nimien julkaiseminen keskustelussa

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Maza kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:Asia ei sinällään minua kosketa, mutta mielenkiinnosta kuulisin, mikä saa sinut "kostamaan kokemasi vääryyden" muille nikeille?
Kyse ei ole kostosta vaan periaatteesta, joka koskee myös Sinua.

Mielestäni ei ole hyväksyttävää julkaista tai edes arvailla nimikirjaimia, ovat ne sitten oikeita tai vääriä. Tästähän olemme samaa mieltä.

Tarkoitin sitä, että ovatko nämä mainitsemasi nikit tehneet sinulle vääryyttä? Miksi heidän pitää sivullisina kärsiä?

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Nimien julkaiseminen keskustelussa

Viesti Kirjoittaja Maza »

kukkuu kirjoitti:Tarkoitin sitä, että ovatko nämä mainitsemasi nikit tehneet sinulle vääryyttä? Miksi heidän pitää sivullisina kärsiä?
Tuotahan minä nimenomaan kysyn ylläpidolta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Aikuisten oikeesti - antakaan Mazalle ja Supernovalle omat hiekkalaatikot. Jooko? Eihän tätä jaksa kukaan selväjärkinen kovinkaan kauaa.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:14 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Pharaoh kirjoitti:Siru ja Pinkkis.

Voin auttaa teitä ymmärtämään tämän asian. Lähettäkää te kaksi oikeat nimenne minulle, niin minä julkaisen ne palstalla. Sitten ehkä ymmärrätte. Paino sanalla "ehkä". :roll:
Sait juuri yv:n minulta.
Jos tuntuu siltä, että nimeni julkaiseminen helpottaa tuskaasi, anna mennä.
Jos taas sillä ei ole mitään merkitystä, jätä julkaisematta.
Pallo on sinulla.

Ei jaksa tällaista juupas/eipäs leikkiä.
Aikuiset ihmiset näppisten takana ja touhu on kuin eskarista poimittua.

Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Mä ehkä ehdottasin jos vaikka tekisitte ihan yhdessä tuumin oman foorumin jossa voisitte tapella nimien julkistamisesta.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Odotan ylläpidon kannanottoa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:14 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:15 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Ehdottoman väärin olisi jättää huomiomatta nikin taustalla olevan nimen selvittelyt, mutta tässä tapauksessa on toki vaikea tehdä päätöstä, kun joukko muurrosikäisiä, jotka itse rikkovat sääntöjä jatkuvasti, ovat vaatimassa rangaistusta.

Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Pharaoh kirjoitti:
Pinkkis kirjoitti:Mä ehkä ehdottasin jos vaikka tekisitte ihan yhdessä tuumin oman foorumin jossa voisitte tapella nimien julkistamisesta.
Mä ehkä ehdottaisin jos vaikka jättäisit osallistumatta keskusteluun, joka ei sinua kiinnosta. :wink:
Ei mua aihe kiinnosta pätkääkään, mutta piristää kummasti kun intätte joka asiasta vastaan. Ja sanoo teille mitä vaan olette aina sitä vastaan. Siks mä täällä kirjottelen ja luen että saisin hyvät naurut :D
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä

Maxwell Smart
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Pharaoh kirjoitti:
Siru kirjoitti: Sait juuri yv:n minulta.
Jos tuntuu siltä, että nimeni julkaiseminen helpottaa tuskaasi, anna mennä.
Jos taas sillä ei ole mitään merkitystä, jätä julkaisematta.
Pallo on sinulla.

Ei jaksa tällaista juupas/eipäs leikkiä.
Aikuiset ihmiset näppisten takana ja touhu on kuin eskarista poimittua.
Kiitos! Kaikki muutkin voivat lähettää nimensä ja kuvansa. Julkaisen sitten Murhista kiinnostuneiden hörhöjen matrikkelin osa I. :wink:
Nimi, ikä, strategiset mitat ja alastonkuva :lol:

Vastaa Viestiin