Nimien julkaiseminen keskustelussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:15 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Maxwell Smart kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
Siru kirjoitti: Sait juuri yv:n minulta.
Jos tuntuu siltä, että nimeni julkaiseminen helpottaa tuskaasi, anna mennä.
Jos taas sillä ei ole mitään merkitystä, jätä julkaisematta.
Pallo on sinulla.

Ei jaksa tällaista juupas/eipäs leikkiä.
Aikuiset ihmiset näppisten takana ja touhu on kuin eskarista poimittua.
Kiitos! Kaikki muutkin voivat lähettää nimensä ja kuvansa. Julkaisen sitten Murhista kiinnostuneiden hörhöjen matrikkelin osa I. :wink:
Nimi, ikä, strategiset mitat ja alastonkuva :lol:
Kuullostaa suunnitelmalliselta :D
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Maxwell Smart
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Pharaoh kirjoitti: No, sinulta otan mieluummin rippikuvan. :wink:
Voin kertoa, että ei kannata :lol:

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

konsta kirjoitti:Ehdottoman väärin olisi jättää huomiomatta nikin taustalla olevan nimen selvittelyt, mutta tässä tapauksessa on toki vaikea tehdä päätöstä, kun joukko muurrosikäisiä, jotka itse rikkovat sääntöjä jatkuvasti, ovat vaatimassa rangaistusta.
Milloin minä olen julkaissut täällä toisten henkilötietoja?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Iso-Jorma
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 10:37 pm

Viesti Kirjoittaja Iso-Jorma »

Maxwell Smart kirjoitti:Nimi, ikä, strategiset mitat ja alastonkuva :lol:
Joo. Ja kaikista sitten. Naiset ensin.

Ei perhana, ei kyllä kannata tällä foorumilla liikoja itsestään kertoa. Tiedä mitä voi edestään löytää.
Ilman kovaa ei ole elämää.

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza jumalauta, sinä minulle sen viestin lähetit tietoisena siitä että olin luvannut sulta tulevan tauhkan julkaista.

Näin ollen tein kuten olin sanonut ja sinä tasan tarkkaan tiesit sen. Olin siihen mennessä julkaisuut jo useamman sun viestisi. Ja jollei ylläpito asiaa usko, niin ylläpito voi minulta pyytää salasanani yksityisviestillä, kunhan viestin lähettäjä on raid tai kyöpeli. Sieltä voi sitten käydä tarkastamasta kuka sitä nimeä on esitellyt. Se olet sinä maza!

Ja näytä nyt toteen että olen mitään nimeä kenellekään ehdottanut. Minulla on omia käsityksiä joidenkin nimimerkkien henkilöllisyydestä ja muutama jonka olen ihan saanut. Niistä osa periytyy jo toisilta keskustelupalstoilta. Ovat vaan sitten minut täällä nähdessään yksityisviestillä moikanneet ja toivottaneet tervetulleeksi. Niitä viestejä ei ole tallella koska sinä maza ja eräs toinen on lähettänyt niin paljon yksityisviestejä että vanhimmasta päästä on pudonnut pois. Nyttemmin tallennan kaiken yksityisviesteilyn omaan tekstitiedostoonsa.

Näytä nyt missä olet minun huomannut mainitsevan henkilöistä. Ainoa mitä olen maininnut itse viestissä on oma etunimeni ja toisen nimen etukirjain sekä sukunimen etukirjain joiden paikan arvoin lanttia heittämällä.

Onko sinusta korrektia lähettää minulle viesti missä kerrot vielä arvatenkin hyvin läheisen ystäväsi nimen, joskaan et kokonaisuudessaan.

Sitten olet väittänyt että olen jossain shatissa huudellut nimeäsi, vaikka olin silloin kaukana tietokoneesta. Sitä paitsi minulle on asiasta viestitty muiden palstalaisten taholta että nimimerkkini on kuulemma ilmoittanut yhteystietosi ja kas kummaa. kohta kerrot että se minun muka ilmoittama yhteystietosi olisi ollut sitten pharaohin nimi?

Minä luotan niihin jotka ovat kertoneet että shatissa nimimerkkini on kertonut arveluita sinun nimestäsi ja että nimimerkkini ei ole vastannut odotetulla tavalla heidän shatissa lähettämiinsä privaviesteihin. Ja nyt sinä otat YV:llä minuun yhteyttä että olen ilmoittanutkin pharaohin nimeä joka oli sama jonka kuulemani mukaan joku feikki on kertonut sinun nimeksesi.

Sitä paitsi se viestisi jonka julkaisit ei pitänyt sisällään muuta kuin nimen, ja yhden kirjaimen. Nimi on tuikitavallinen. Ja se kirjain, oli se sitten sukunimen ensi kirjain tai toisen etunimen pitää sisällään niin laajan kategorian vaihtoehtoja että vaikka kommenttisi yksityisviestissä olisi silkkaa faktaa, moisia löytyy tässä maassa kolmetoista tusinaan.

Jos minä ilmoitan että hissin rikkoutumisen aikana joudun poiistamaan kämpiltäni huonekalun pudottamalla sen parvekkeelta ja että olkaa varovaisia, ja sinä ehdoin tahdoin menet alle, voidaanko minua silloin syyttää ruumiinvamman tuottamisesta, jos kuten nyt on hyvin käynyt ilmi, olet ollut asiasta tietoinen?

Intissä tapasin vääpelin joka oli ilmoittanut että ampumaradan puomi auki klo 9.00. Puomi oli alhaalla ja vääpeli kirosi että perkele, minä sanoin että puomin on oltava auki, ja ajoi sitä päin fillarilla. Vieläpä vauhtiaan kiihdyttäen.

Solisluu murtui.

Onko mielestäsi vika siinä joka ei jostain syystä saanut tietoa/ehtinyt porttia avaamaan vai oliko solisluun murtuminen vääpelin oma vika?

Huomaatko maza mitään yhtäläisyyttä tiettyihin nettikeskusteluihin?

Ylläpidosta Raid tai kyöpeli, minä tosiaan annan salasanan privaviestien lukemiseen jos niin haluatte kunhan siivoan sieltä vaan ensin niiden viestit joissa on yksityistä tietoa yksityisistä henkilöistä tai niiden henkilöiden jotka eivät kenties halua ylläpidon tietävän viestineensä kanssani. Kertokaa asiasta privaviestillä, jos haluatte.

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ylläpidosta Raid tai kyöpeli, minä tosiaan annan salasanan privaviestien lukemiseen jos niin haluatte kunhan siivoan sieltä vaan ensin niiden viestit joissa on yksityistä tietoa yksityisistä henkilöistä tai niiden henkilöiden jotka eivät kenties halua ylläpidon tietävän viestineensä kanssani. Kertokaa asiasta privaviestillä, jos haluatte



Niin tai näin, ei tuossa kärryillä pysy kukaan!


MUOK: sorry:
lainaus ei onnistunut.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

No niin.... ;-)

Palstaa seuraa Mina (RAID), Moderaattorit (APURIT) seka yllapito. Kuitenkaan palstaa ei pystyta valvomaan 24h/vrk. Varsinkaan kun kukaan ei saa tyostaan mitaan palkkaa.

Tassa kyseisessa tapauksessa kun informaatio saavutti em. oli jo mahdolliset nimet poistettu. Kuitenkin asia meni TUOMIOISTUIMEN kasittelyyn, mutta koska riittavia todisteita tapahtumasta ei ole, ei tuomioistunin ole rankaissut tapahtumasta......... Niin valitettavaa kuin se joidenkin mielesta onkin joskus kay nain.

Ei kuitenkaan kannataisi lahtea asian kanssa leikkimaan. Ainoa joka voi kertoa nimimerkin takana olevista todellisista persoonista on NIMIMERKKI ITSE...

Yleiseti ottaen pykala 10 on tarkoitettu suojelemaan TEITA. Esim. palsta ei tule kertomaan kirjoittajista mitaan tietoja ilman oikeuden paatosta ja se suojelee kaikilla mahdollisilla keinoilla. Esim. kyselyita eri kirjoittajista saapuu yllapidolle jatkuvalla syotolla. Nain arkaluontoisissa asioissa on erittain tarkeaa suojata kirjoittajien anonymiteetti.

Yllapidolta olen saanut ohjeen, etta pykala 10 on tulevina viikoina erityisen tarkkailun alaisena. Talla hetkella en kehoittaisi ketaan kokeilemaan taman pykalan rajoja.

RAID

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Raid kirjoitti:Esim. kyselyita eri kirjoittajista saapuu yllapidolle jatkuvalla syotolla. Nain arkaluontoisissa asioissa on erittain tarkeaa suojata kirjoittajien anonymiteetti.
Saako utelias kysyä, että millaisilta tahoilta noita kyselyitä on tullut? :shock:

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 10:17 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Maxwell Smart
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

supernova kirjoitti:
Intissä tapasin vääpelin joka oli ilmoittanut että ampumaradan puomi auki klo 9.00. Puomi oli alhaalla ja vääpeli kirosi että perkele, minä sanoin että puomin on oltava auki, ja ajoi sitä päin fillarilla. Vieläpä vauhtiaan kiihdyttäen.

Solisluu murtui.

Mulle tästä tarinasta tulee mieleen south parkissa ollut Chewbacca-puolustus
Kuva

Heheh, pitäs varmaan hävitätä tästä ketjusta, kun ei ole mitään sanottavaa :lol:

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tuohon Raid-in aamulliseen viestiin liittyen muutama kommentti:

Melko pitkälle ollaan sitten pelkän nettietiketin varassa, koska ylläpito ei paikan päällä pysty olemaan 24/7. Ja nettietikettihän kieltää ehdottomasti nikkien arvuuttelemisen ja yksityisviestien julkaisemisen.
Olisi kuitenkin huomattava, että hiljaisimpanakin aikana (eli juuri nyt) täällä pyörii parikymmentä kiinnostunutta ja sitten vilkkaimmillaan yleensä 50-80 henkilöä, joista kuitenkin vain pieni osa kirjoittaa mitään. (tai sitten ne vieraana näkyvät on vaan kirjautumattomana lukevia vakikävijöitä)

Niin että jos tuo faaraon mainitsema nimen julkaisu on täällä ollut luettavissa 8 tuntia, niin aika moni on sen nähnyt... Se, kertooko se kenellekään mitään hänen henkilöllisyydestään onkin sitten toinen juttu. (Bodom-iin vihkiytymättömille ei ainakaan kerro yhtään mitään) Mutta toisaalta, yksikin liian paljon toisesta selville saava on liikaa, eikö vaan?

Tällä sekavalla sepustuksella yritän vaan sanoa, että henkilöllisyyden suojanhan pitäisi olla koskematon, eli yv-viestien julkaisemisvaroituksistaan huolimatta supernova teki väärin ja häntä pitäisi jotenkin rangaista. Siitäkin huolimatta, että palsta menettää hänen poissaollessaan hyviä kommentteja. Vaan eikös niitä Bodom-saitteja ole muuallakin?

Tsättihän on jo menetetty, kun siellä ei enää kukaan uskalla kirjoitella, menetetäänköhän nyt myös YV-viestittely? Tokihan hakkerointitaitoisimmat minfolaiset niistäkin jotakin tietoja toisista kaivelevat...

Loppukevennys: Maxwell-ille tiedoksi, että minusta ei ole edes otettu alastonkuvia, niin että turha toivo... :wink: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Howler kirjoitti:
Raid kirjoitti:Esim. kyselyita eri kirjoittajista saapuu yllapidolle jatkuvalla syotolla. Nain arkaluontoisissa asioissa on erittain tarkeaa suojata kirjoittajien anonymiteetti.
Saako utelias kysyä, että millaisilta tahoilta noita kyselyitä on tullut? :shock:
tahtoisin myös tietää tästä lisää.. seuraako joku supo meidän keskusteluja? etsiikö ne jotain todistajia oikeuteen täältä vai mitä kummaa? :shock:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Vastaa Viestiin