Nimimerkki CSI

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

Cadi John kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 12:21 pm Mä taas luulen et hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen. Mä tykkään hänen tavastaan kirjoittaa ja naureskelen välillä mitä vastailee. Täällä yks sun toinen vittuilee et mitä sitä tosissaan menee ottamaan.
▪︎ Joo... haista sitten sinäkin sianvittu. :)
▪︎
▪︎
▪︎
▪︎
▪︎
▪︎ Et kai vaan tuota tosissasi ottanut? :mrgreen:
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 533
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

PineBeetle kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:38 am Jos siellä jokunen mutteri jääny ulkosaaristoon sitä haahkan untuvaa kerätessä..?
😁 Tässä osuttiin kyllä asian ytimeen.

Yritin jo tästä CSIn käytöksestä tuolla toisessa lautamies-keskustelussa avautua. Mulla meni totaalisesti mielenkiinto seurata tuota Pallas-keskustelua, kun siellä on yksi joka työkseen dissaa muiden mielipiteet.

Tässä muutama poiminta vielä, emme taida ihan yksin olla sen ajatuksen kanssa, että CSI voisi tunkea ne haahkanuntuvat aunariinsa.
Hoplaa kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 6:06 pm Tää keskustelu oli paljon hedelmällisempää ja terveemmällä pohjalla kun sinä (CSI) olit välillä poissa. Voitko tehdä palveluksen ja mennä muualle purkamaan omaa pahaa oloasi. Jo riittää syyttely. Opettele käytöstävat.
Kookapu kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 11:28 pm Älä viitsi olla niin myrkyllinen, CSI. Kukaan ei muuten jaksa kuunnella sun juttuja edes silloin, kun puhut asiaa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

LeaSommer kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 11:47 pm Yritin jo tästä CSIn käytöksestä tuolla toisessa lautamies-keskustelussa avautua. Mulla meni totaalisesti mielenkiinto seurata tuota Pallas-keskustelua, kun siellä on yksi joka työkseen dissaa muiden mielipiteet.
Emmä ole dissannut kuin tampioiden mielipiteitä. Kookapu nyt on aika surkea esitys. Sinulta LeaSommer on tullut jotain järkevää sihteeritason settiä ketjuun (enkä ole sua dissannut)

Damfin on välillä hyvä, välillä taas täysin kuutamolla juttujensa kanssa. Ja homma lähtee helposti faktoidien puolelle ja välillä keksitään itsekin niitä faktoja hätäseen tahtiin (ja muut koittaa korjailla herran koohotusta)

Hyviä olen jopa kehunut kuten kuusenalla. Vadelma-ahokin tietää jotain, tosin jankka-vaihe menee päälle epäolennaisuuksista helposti ja muutama muu,joiden jutuissa on jotain järkeäkin.

Sitten nämä valokuvien ilmeiden ym. tulkitsijat ja muut tarot-korttien lukijat ovat ihan oma rotunsa. Ei voi kuin auraa. Filosofi lienee pohjanoteeraus.

Sitten on tämä Miss Holmes, joka lienee se esimerkki siitä google-tietäjästä, josta varoiteltiin. Vai oliko se jonain laskettelukeppinä seissyt Alpeilla nuorempana?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 483
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Eihän sitä narsku omia vikojaan
tietenkään nää :roll:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10717
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 12:46 am Damfin on välillä hyvä, välillä taas täysin kuutamolla juttujensa kanssa. Ja homma lähtee helposti faktoidien puolelle ja välillä keksitään itsekin niitä faktoja hätäseen tahtiin (ja muut koittaa korjailla herran koohotusta)
No anna nyt jokin selkeä esimerkki niistä esittämistäni "faktoideista" eli asioista jotka olen esittänyt faktoina mutta eivät ole pitäneet paikkaansa?

Niin kuin tyyliin "ei siellä sanota että oltiin liikkeellä suksilla"...
Kookapu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Su Tammi 07, 2024 10:07 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Kookapu »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 12:46 am
LeaSommer kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 11:47 pm Yritin jo tästä CSIn käytöksestä tuolla toisessa lautamies-keskustelussa avautua. Mulla meni totaalisesti mielenkiinto seurata tuota Pallas-keskustelua, kun siellä on yksi joka työkseen dissaa muiden mielipiteet.
Emmä ole dissannut kuin tampioiden mielipiteitä. Kookapu nyt on aika surkea esitys. Sinulta LeaSommer on tullut jotain järkevää sihteeritason settiä ketjuun (enkä ole sua dissannut)

Damfin on välillä hyvä, välillä taas täysin kuutamolla juttujensa kanssa. Ja homma lähtee helposti faktoidien puolelle ja välillä keksitään itsekin niitä faktoja hätäseen tahtiin (ja muut koittaa korjailla herran koohotusta)

Hyviä olen jopa kehunut kuten kuusenalla. Vadelma-ahokin tietää jotain, tosin jankka-vaihe menee päälle epäolennaisuuksista helposti ja muutama muu,joiden jutuissa on jotain järkeäkin.

Sitten nämä valokuvien ilmeiden ym. tulkitsijat ja muut tarot-korttien lukijat ovat ihan oma rotunsa. Ei voi kuin auraa. Filosofi lienee pohjanoteeraus.

Sitten on tämä Miss Holmes, joka lienee se esimerkki siitä google-tietäjästä, josta varoiteltiin. Vai oliko se jonain laskettelukeppinä seissyt Alpeilla nuorempana?
Miksi minä olen surkea esitys, perustele? Olen omasta mielestäni perustellut omat näkemykseni ihan hyvin. Jos sinä et niistä tykkää, en minä sille mitään voi. Ja aina voi parantaa.

Minusta sinulla on hyviäkin näkemyksiä, mutta juuri tuo myrkyllisyys ja ilkeily vie niiltä huomion. Joku tuolla kommentoi, että suodattaa viestejäsi. Nyt Pallas-keskustelussa on onneksi jo muitakin kokeneita eräilijöitä. Mitä luulet, kuka on uskottavampi: se joka kiihkotta ja perustellen selittää oman pointtinsa vai se joka kiukuttelee ja dissaa vähän väliä?

Yritä vähän himmata tota narsismia, tulet varmasti paremmin kuulluksi sitten.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kookapu kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 11:14 am Miksi minä olen surkea esitys, perustele?
No katso nyt vaikka tätä ketjua ylös. Kaksi kertaa tuon itkusikin postasit. Niin surkea sählääjä sinä olet.

Ei minua muuten kiinnosta, jos joku ei "kuuntele". Mitä väliä? Omapa on vahinkonsa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Saimaanorppa kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 3:50 am Eihän sitä narsku omia vikojaan
tietenkään nää :roll:
Olet sinä onneton runkvist. OIkein minkäänlaista järkevää asiaa et saa mihinkään ketjuun tuotettua. Muita kuin näitä nollatason keittiöpsykologisia "diagnoosejasi", joita suollat muista kirjoittajista ja myös rikoksentekijöistä, epäillyistä ja muista tapahtumista maailmalla. Sairaus se on tuokin.

Mahtaa olla ahdistavaa olla palstalla, jossa me muut olemme "narskuja" ja "psykoja" ja mitä lie. Mitäs jos painat vaan ctrl-alt-delete ja häippäset?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Kookapu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Su Tammi 07, 2024 10:07 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Kookapu »

CSI kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 9:28 pm
Kookapu kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 11:14 am Miksi minä olen surkea esitys, perustele?
No katso nyt vaikka tätä ketjua ylös. Kaksi kertaa tuon itkusikin postasit. Niin surkea sählääjä sinä olet.

Ei minua muuten kiinnosta, jos joku ei "kuuntele". Mitä väliä? Omapa on vahinkonsa.
No tuplapostauksen kanssa mä pystyn elämään, siitä tuskin joutuu käräjille. Kiitän ylläpitoa korjaamisesta.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5042
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Myrkyllinen tapaus tämä nimimerkki CSI kyllä on.

Ihan pikku vinkkinä, kuolleiden kunniaa ei kannata loukata, vaikka olisivatkin tehneet virheitä tms. Kuolleet eivät pysty puolustautumaan enää loukkauksia vastaan.

Ja kyllä nimimerkiltä CSI löytyy myös heikko kohta, johon sohaisu saa tuon ihan berserkiksi. :lol:
Hoplaa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 10:01 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Hoplaa »

LeaSommer kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 11:47 pm
PineBeetle kirjoitti: Ma Tammi 15, 2024 1:38 am Jos siellä jokunen mutteri jääny ulkosaaristoon sitä haahkan untuvaa kerätessä..?
😁 Tässä osuttiin kyllä asian ytimeen.

Yritin jo tästä CSIn käytöksestä tuolla toisessa lautamies-keskustelussa avautua. Mulla meni totaalisesti mielenkiinto seurata tuota Pallas-keskustelua, kun siellä on yksi joka työkseen dissaa muiden mielipiteet.

Tässä muutama poiminta vielä, emme taida ihan yksin olla sen ajatuksen kanssa, että CSI voisi tunkea ne haahkanuntuvat aunariinsa.
Hoplaa kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 6:06 pm Tää keskustelu oli paljon hedelmällisempää ja terveemmällä pohjalla kun sinä (CSI) olit välillä poissa. Voitko tehdä palveluksen ja mennä muualle purkamaan omaa pahaa oloasi. Jo riittää syyttely. Opettele käytöstävat.
Kookapu kirjoitti: Ma Tammi 08, 2024 11:28 pm Älä viitsi olla niin myrkyllinen, CSI. Kukaan ei muuten jaksa kuunnella sun juttuja edes silloin, kun puhut asiaa.
Siis mä lopetin myös seuraamasta Pallas-keskustelua kaiken ton toistuvan ilkeilyn, syyttelyn, ja kaiken ilmeidentulkinnan vuoksi sekä siksi, ettei viitsitä lukea keskustelua kokonaan ennen kuin tullaan kommentoimaan ja esittämään teorioita.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9178
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Hermione kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 11:47 am Myrkyllinen tapaus tämä nimimerkki CSI kyllä on.

Ihan pikku vinkkinä, kuolleiden kunniaa ei kannata loukata, vaikka olisivatkin tehneet virheitä tms. Kuolleet eivät pysty puolustautumaan enää loukkauksia vastaan.

Ja kyllä nimimerkiltä CSI löytyy myös heikko kohta, johon sohaisu saa tuon ihan berserkiksi. :lol:
Toivottavasti et tarkoita minua tai erästä Annelia. 😂
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Hoplaa kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 5:04 pm Siis mä lopetin myös seuraamasta Pallas-keskustelua kaiken ton toistuvan ilkeilyn, syyttelyn, ja kaiken ilmeidentulkinnan vuoksi sekä siksi, ettei viitsitä lukea keskustelua kokonaan ennen kuin tullaan kommentoimaan ja esittämään teorioita.

Pallas-ketjussa harrastetusta ilmeidentulkinnasta tuskin pystyt ainakaan minua syyttämään, koska sitäpä ei juuri tule harrastettua vaan se on ihan muiden synti. Mutta viestisi osoittaa, ettet edes tunne asiaa mitä kommentoit eli kunhan uliset tyhjää kun täällä nyt sattuu tämmöinen avaus olemaan - ja kaikki on muka minun vikaani. Kritiikkisi on siten täyttä paskaa ja siispä ignoroin sen täysin. Koita nyt saada edes substanssi kuntoon ennenkuin tulet aukomaan päätäsi.

Ilkeily - syyttely jne - kaikki ne ovat lähinnä omassa päässäsi. Myöskään en ole juurikana teoriapuolella loistanut vaan ne on ihan muut nickit jota sitä loputonta myllyä pyörittävät. Viesteissäni on käyty läpi lähinnä tunnettuja faktoja, hyvin todennäköisiä tapahtumaketjuja, todennettuja tai todennäköisiä varustepuutteita ym. Sekä ihmetelty asennetta, että avotunturiin ängetään lapsen kanssa kun siellä on olosuhteet, jotka asettavat haasteita selviämiselle vaikka kokeneelle tahansa. Ehkä se on sinusta syytös, mutta se on aiheellinen syytös koska pohjautuu 100% faktoihin.

Mutta sinähän ilmoitatkin lopettaneesi ketjun seurannan? Eipä ihme, että kritiikkisi on hutimenevää paskaa. Ei sillä että suosittelisin sinua palaamana sinne. Luulenpa, että kaikki palstalaiset voittivat kun sinua ei näy siellä kitisemässä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja CSI »

Hermione kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 11:47 am Ihan pikku vinkkinä, kuolleiden kunniaa ei kannata loukata, vaikka olisivatkin tehneet virheitä tms. Kuolleet eivät pysty puolustautumaan enää loukkauksia vastaan.
Ei kuolleita ole varsinaisesti loukattu. Vaikka olisikin, niin eivät ne kärsi. Lisäksi kuolleilla ei ole kunniaa. Vaikka jonkun mielestä olisikin niin kuolleidenkin pitää kestää sama kuin elävien: kun faktoista kirjoittaa, niin ne eivät ole kunnianloukkauksia varsinaisesti. Niistä saa vetää herneen nenään, mutta kunnianloukkauksia ne eivät voi olla. Tosin kuollut ei vedä sitä hernettä nenään vaan TE sitä vedätte.

Siitähän tässä kiikastaa ja koko tämä ketju on teidän tyhjänpäiväisten kitisijäpersereikien aikaansaannos. Teidän mielestä reissun virheitä ei saa käydä läpi, koska kukaan ei saa oppia tästä onnettomuudesta mitään. Jokin epämääräinen "joku voi loukkaantua" periaate menee yhteisön suuren edun edelle, jos teidän idioottiohjauksia noudatettaisiin. Onneksi suurin osa ei välitä teistä. Ja sekös teitä harmittaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 483
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Nimimerkki CSI

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Ruispuikula ei ole syytellyt pallasketjussa..
juu ei oo ei🤦narsku mikä narsku.
Vastaa Viestiin