Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1610
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ainiin vielä. Oikeistovastaisen vassarin leiman saa myös todella helpolla. Sitä voidaan tarjota suoraan sanomalla, tai sitten sen voi lukea rivien välistä. Eikä senkään viitan saamiseen tarvita kuin se, että joskus kirjoittelee negatiivista mistä tahansa oikeistosta tai äärioikeistosta.

Ja siihen liittyen voin kertoa itsestäni, että vaikka mieli tekisi joskus kirjoitella noihin maahanmuuttajia koskeviin ketjuihin, niin olen jättänyt väliin ihan siksi, että helposti lipsahtaisi kirjoitus jolla rapsahtaisi jäähyä. Mun näkemykset kun ei maahanmuuttajista ja niitä hyysäävistä kovin ruusuinen ole. Ja olen netin keskusteluissa jo aikoja sitten havainnut, että niitä mielipiteitä ei kannata hirveämmin muille jakaa. Jos jakaa, niin saa patamustan rasistin leiman. Niin kävi mullekin aikanaan.

Niin ja silloin kun vielä äänestin, äänestin Persuja.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

Ihmehärveli kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 1:14 am
damfin kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 12:58 am
Collie kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 12:42 am
Noin älyttömään väitteeseen tarvisi jo jotain todisteita ja näyttöjä. Persuista ja äänestäjistään joka toisessa ketjussa öyhöttäminen ei millään täytä noita kriteereitä. Hutkiva dumbfin on pahantahtoinen ja kaunainen jankuttaja.
Ehkä meillä on hieman erilaiset käsitykset pahantahtoisuudesta ja kaunaisuudesta, minun mielestäni pahantahtoisuutta ja kaunaisuutta osoittaa esimerkiksi henkilökohtaisuuksin menevien pilkkausketjujen availu lautamiesosiolle ja muiden nimimerkkien pilkkaaminen omassa allekirjoituksessaan... kuinka paljon kaunaa täytyy pieneen päähän kertyäkään että oikein omaan allekirjoitukseensa viitsii sisällyttää jonkin toisen nimimerkin pilkkaamisen :roll:

Sinullehan tuo persuista jankkaaminenkin näyttää jääneen pahasti päälle.
Kannattaa jättää omaan arvoonsa tuo Ano Turtiaisen fanipoika.
Sieltä tuli taas ihan kummallista kirjoittelua hutkivaan dumbfinin tyyliin. Mitä ihmettä tuo edes tarkoittaa? Todella noloa, että sinun pitää tehdä uusia nimimerkkejä komppaamaan itseäsi, sen sijaan, että kirjoittelisit rehellisesti damfin-nimimerkilläsi.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1610
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Useiden nimimerkkien tehtailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan ja aiheesta jauhetaankin paljon. Mutta jos ei possua ja Eric-Charles Steveniä lasketa, niin onko täällä ihan faktisesti paljon multinikkejä? Meinaan kun syytöksiä lentelee sinne tänne, mutta miten iso osa niistä on ihan perusteltuja?

Esimerkiksi nyt tämä härveli. En mä ainakaan osaisi sanoa, että onko se lintu vai kala. Tai jonkun vakiokirjoittajan alter ego.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
vastarannansääski
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 6:56 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Hank Voight kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:07 am Useiden nimimerkkien tehtailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan ja aiheesta jauhetaankin paljon. Mutta jos ei possua ja Eric-Charles Steveniä lasketa, niin onko täällä ihan faktisesti paljon multinikkejä? Meinaan kun syytöksiä lentelee sinne tänne, mutta miten iso osa niistä on ihan perusteltuja?

Esimerkiksi nyt tämä härveli. En mä ainakaan osaisi sanoa, että onko se lintu vai kala. Tai jonkun vakiokirjoittajan alter ego.
Ihmehärveli on lähinnä ameeban älykkyystasolla. Aivan varmasti jonkun bannatun uusi nick.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9182
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

vastarannansääski kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 10:21 am
Hank Voight kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:07 am Useiden nimimerkkien tehtailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan ja aiheesta jauhetaankin paljon. Mutta jos ei possua ja Eric-Charles Steveniä lasketa, niin onko täällä ihan faktisesti paljon multinikkejä? Meinaan kun syytöksiä lentelee sinne tänne, mutta miten iso osa niistä on ihan perusteltuja?

Esimerkiksi nyt tämä härveli. En mä ainakaan osaisi sanoa, että onko se lintu vai kala. Tai jonkun vakiokirjoittajan alter ego.
Ihmehärveli on lähinnä ameeban älykkyystasolla. Aivan varmasti jonkun bannatun uusi nick.
Kenen uusi nikki sinä olikaan? Vanhalta kun on päässyt jo unohtumaan.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pieni liekki kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 12:39 pm
vastarannansääski kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 10:21 am
Hank Voight kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:07 am Useiden nimimerkkien tehtailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan ja aiheesta jauhetaankin paljon. Mutta jos ei possua ja Eric-Charles Steveniä lasketa, niin onko täällä ihan faktisesti paljon multinikkejä? Meinaan kun syytöksiä lentelee sinne tänne, mutta miten iso osa niistä on ihan perusteltuja?

Esimerkiksi nyt tämä härveli. En mä ainakaan osaisi sanoa, että onko se lintu vai kala. Tai jonkun vakiokirjoittajan alter ego.
Ihmehärveli on lähinnä ameeban älykkyystasolla. Aivan varmasti jonkun bannatun uusi nick.
Kenen uusi nikki sinä olikaan? Vanhalta kun on päässyt jo unohtumaan.
Mainio heitto Pieni liekki :D

Omalta osaltani täytyy sanoa että minulle riittää kyllä ihan tämä yksi nimimerkki, tuskin minulla riittäisi intoakaan useammalla nimimerkillä kirjoitteluun ja siihen että yrittäisin kehitellä hieman erilaisia kirjoitustyylejä välttääkseni paljastumisen, ymmärrän toki sen että kommenteistani herneen nenään vetäneet yrittävät liittää minut muihin heitä ärsyttäneisiin nimimerkkeihin kun eivät muuta vasta-argumenttia keksi, mutta se on puhtaasti heidän ongelmansa, jos se heitä jotenkin lohduttaa niin siitä vaan, minua tuo tuplanikkeihin yhdistely lähinnä hymyilyttää :)

(onpas muutes jotenkin hassu tuo perinteinen hymy-hymiö, tuota voisi käyttää useammin tuon nauru-hymiön sijaan mutta kun tuo näyttää lähinnä joltain irvistykseltä eikä hymyltä :) )
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1055
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja bumi »

^ Ja sikis sieltä taas tekee virheillään itsensä helposti tunnistettavaksi. :lol:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

^
Jep, sikis ja putsari on kyllä hyviä esimerkkejä siitä kuinka vaikeaa tuplanikeillä kirjoittelu olisi niin että kukaan ei tunnistaisi kirjoitustyyliä, ja veikkaan kyllä että jos itse tuollaista yrittäisin niin paljastuisin ihan yhtä lailla, siksi en ymmärrä miksi tuollaista pitäisi edes yrittää.

Toki sikakoiranhan tuohon ajaa ihan pelkästään pakkomielle päästä venäjän soopaansa palstalle työntämään uudella nikillä kun vanha on bannattu, mutta putsarillahan tuo alkoi jo ennen bannejaan ilmeisesti siitä kun piti yrittää esittää että palstalla olisi häntä peesaavia nimimerkkejä, ja kun niitä ei oikeasti ollut niin piti luoda niitä itse.
vastarannansääski
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 6:56 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Pieni liekki kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 12:39 pm
vastarannansääski kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 10:21 am
Hank Voight kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 2:07 am Useiden nimimerkkien tehtailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan ja aiheesta jauhetaankin paljon. Mutta jos ei possua ja Eric-Charles Steveniä lasketa, niin onko täällä ihan faktisesti paljon multinikkejä? Meinaan kun syytöksiä lentelee sinne tänne, mutta miten iso osa niistä on ihan perusteltuja?

Esimerkiksi nyt tämä härveli. En mä ainakaan osaisi sanoa, että onko se lintu vai kala. Tai jonkun vakiokirjoittajan alter ego.
Ihmehärveli on lähinnä ameeban älykkyystasolla. Aivan varmasti jonkun bannatun uusi nick.
Kenen uusi nikki sinä olikaan? Vanhalta kun on päässyt jo unohtumaan.
Jos oikein muistan tällä hetkellä on menossa kolmas nikki. En ole aiemmilla nikeillä kovin montaa postausta tehnyt. Ekan kerran loin nikin tänne viime vuoden puolella.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9182
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

vastarannansääski kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 5:45 pm
Pieni liekki kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 12:39 pm Kenen uusi nikki sinä olikaan? Vanhalta kun on päässyt jo unohtumaan.
Jos oikein muistan tällä hetkellä on menossa kolmas nikki. En ole aiemmilla nikeillä kovin montaa postausta tehnyt. Ekan kerran loin nikin tänne viime vuoden puolella.
Itseäni ei ole hirveästi häirinnyt, vaikka jotkut kirjoittelevat useammalla nimimerkillä, kunhan kirjoittelu pysyy asialinjalla. Minulle on riittänyt ja todennäköisesti riittää jatkossakin tämä yksi käytössä oleva nimimerkki.

Olisin kuitenkin toivonut, että olisit valinnut hieman huolellisemmin oman nimimerkkisi. Nykyinen nimimerkkisi nimittäin muistuttaa nimimerkkiä VastarannanKiiski, joka on käsittääkseni kirjoitellut täällä murhainfossa useamman vuoden ja muistaakseni ihan asiallisia viestejä. Kiva, jos sinäkin kirjoittelet asiapitoisia viestejä.
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: Su Helmi 11, 2024 3:45 pm Jep, sikis ja putsari on kyllä hyviä esimerkkejä siitä kuinka vaikeaa tuplanikeillä kirjoittelu olisi niin että kukaan ei tunnistaisi kirjoitustyyliä, ja veikkaan kyllä että jos itse tuollaista yrittäisin niin paljastuisin ihan yhtä lailla, siksi en ymmärrä miksi tuollaista pitäisi edes yrittää.
Yritätkö tuossa esittää ettet olisi jo paljastunut? Jätit muuten syystä tai toisesta vastaamatta kysymykseen kenen allekirjoituksessa 'pilkataan toista nimimerkkiä'.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Vielä yksi seikka josta tuplanikkien harrastajan voi tunnistaa on se että yleensä he yrittävät peittää omaa tuplanikkeilyään ja epävarmuuttaan inttämällä muita tuplanikeiksi.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9182
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

damfin kirjoitti: Ma Helmi 12, 2024 7:38 am Vielä yksi seikka josta tuplanikkien harrastajan voi tunnistaa on se että yleensä he yrittävät peittää omaa tuplanikkeilyään ja epävarmuuttaan inttämällä muita tuplanikeiksi.
Ainakin URSA, Kuolemannaakka, sinä ja minä taidamme olla hyviä esimerkkejä siitä, että murhainfossa tulee toimeen yhdellä nimimerkillä. Ymmärrän kyllä, että itse kunkin agendasta riippuen voi olla fiksua kirjoittaa useammalla nimimerkillä. Senkin pitäisi sääntöjen mukaan tapahtua ylläpidon luvalla ja trollaamatta.

Onko muuten kellään tietoa, mihin on kadonnut nimimerkki On Anoi Kaa? Hän on ollut aktiivikirjoittaja, joka on ilmeisesti viimeksi kadonnut murhainfon kymppisakista, jos sikakoiraa ei lasketa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pieni liekki kirjoitti: Ma Helmi 12, 2024 8:51 am
damfin kirjoitti: Ma Helmi 12, 2024 7:38 am Vielä yksi seikka josta tuplanikkien harrastajan voi tunnistaa on se että yleensä he yrittävät peittää omaa tuplanikkeilyään ja epävarmuuttaan inttämällä muita tuplanikeiksi.
Ainakin URSA, Kuolemannaakka, sinä ja minä taidamme olla hyviä esimerkkejä siitä, että murhainfossa tulee toimeen yhdellä nimimerkillä. Ymmärrän kyllä, että itse kunkin agendasta riippuen voi olla fiksua kirjoittaa useammalla nimimerkillä. Senkin pitäisi sääntöjen mukaan tapahtua ylläpidon luvalla ja trollaamatta.

Onko muuten kellään tietoa, mihin on kadonnut nimimerkki On Anoi Kaa? Hän on ollut aktiivikirjoittaja, joka on ilmeisesti viimeksi kadonnut murhainfon kymppisakista, jos sikakoiraa ei lasketa.
On Anoi Kaa on tosiaan ollut hiljaa pitkään, joku nimimerkki kyllä oli jonka arvelin että olisi voinut olla hän, mutta ei ehkä kuitenkaan kun on malttanut pysyä kohtalaisen lyhyissä viesteissä.

On Anoi Kaa oli ainakin aikaisemmin ihan fiksu ja enimmäkseen asiallinen kirjoittaja, mutta jotenkin tuntui että tuo koronaketju ja trumpin vaalitappio otti hänelle jotenkin liian koville ja iso ratas alkoi lyödä tyhjää netin synkimmissä syövereissä kahlailun seurauksena ja ehkä hän sitten vain paloi loppuun, ellei sitten sairastunut koronaan, sitä en toki toivo vaikka se jonkinlaista ironiaa olisikin.
Ehkä hän joskus vielä palaa aikansa levättyään ellei sitten tosiaan ole palstalla tälläkin hetkellä tyyliään muuttaneena.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2227
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

On Anoi Kaa, Poikani ja Lassie olivat aikanaan aktiivisia kirjoittajia, enaa heilta ei sisaltoa tule.

Jokaisella meista on oikeus kyllastya foorumiin ja lopettaa seuraaminen/kommentointi. Jotkut meista jopa kuolevat pois, ilman, etta Minfo saa siita infoa :shock: .

Toivon toki, etta yllaolevat nimimerkit ovat elossa, hyvinvoivia ja naureskelevat "nykyminfon" menoa :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin