Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja CSI »

Collie kirjoitti: La Helmi 03, 2024 12:20 am Mikäs uusi nimimerkki se tämä Ihmehärveli on, tuli heti ensitöikseen tänne damfinia komppaamaan ja jauhaa persuista lähes jokaisessa kirjoituksessaan. Tulee ihan hutkivajournalisti mieleen...
Dumbfinillä on noita tuplanickejä useampikin. On myös toinen nick (en muista nimeä), jonka olemassaolon päätehtävä tuntui olevan syntyä palstalle Dumbeista dumbinia puolustamaan.

Tuntuu ottavan teekkaripoika kovin tosissaan tämän rikosten sammakkofoorumin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

CSI kirjoitti: La Helmi 03, 2024 1:35 am
Collie kirjoitti: La Helmi 03, 2024 12:20 am Mikäs uusi nimimerkki se tämä Ihmehärveli on, tuli heti ensitöikseen tänne damfinia komppaamaan ja jauhaa persuista lähes jokaisessa kirjoituksessaan. Tulee ihan hutkivajournalisti mieleen...
Dumbfinillä on noita tuplanickejä useampikin. On myös toinen nick (en muista nimeä), jonka olemassaolon päätehtävä tuntui olevan syntyä palstalle Dumbeista dumbinia puolustamaan.

Tuntuu ottavan teekkaripoika kovin tosissaan tämän rikosten sammakkofoorumin.
Olisiko juuri se 'hutkivajournalisti', jonka ylläpito on tainnut jo bannata?
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

RATSIA kirjoitti: La Helmi 03, 2024 1:51 am Dumpfin on putsarin äitee ja luoja. :lol:
Hutkiva on sitten yksi putsarista sikissyt mutta näitä on toki paljon enemmänkin. :wink:
No kerro nyt ketkä kaikki ovat putsareita. Me halutaan tietää!
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti: La Helmi 03, 2024 1:35 am Tuntuu ottavan teekkaripoika kovin tosissaan tämän rikosten sammakkofoorumin.
Juu otan niin kovin tosissaan että availen toisista nimimerkeistä naurettavia nimittelyketjuja lautamiesosiolle että voisin purkaa kiukkuani kun järkevät argumentit loppuvat.

eiku hetkinen, enhän se ollutkaan minä... :lol:
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:13 am eiku hetkinen, enhän se ollutkaan minä... :lol:
Se oli hutkivajournalisti?
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Ihmehärveli
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Su Tammi 28, 2024 12:06 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Ihmehärveli »

Collie kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:31 am
damfin kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:13 am eiku hetkinen, enhän se ollutkaan minä... :lol:
Se oli hutkivajournalisti?
Ehkä jopa Bill Gates, tai Klaus Schwab?

Keskusteluun edelleen. Ei USA:n tarvitse erota Natosta. Sen tarvitsee vain lopettaa jäsenmaksujen maksamisen. Juuri näin Trump tullee kiristämään muita Naton jäseniä, jotka eivät hoida velvoitteittaan puolustuliitossa. Jos eivät muut maksa kuten kuuluu, niin USA jättää maksamatta.

Toisaalta viime vuosikymmeninä USA on tarvinnut enemmän länsiliittolaisten apua operaatioissaan Irakissa ja Afganistanissa, kuin Eurooppa tarvinnut USA:n apua. Järkiavioliitto, jota ei ole järkeä rikkoa.
CharlesBronson kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 8:34 pm
Anteeksi, mutta en voi kehitysvammaisuudelleni mitään.
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

Ihmehärveli kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:45 am
Collie kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:31 am
damfin kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:13 am eiku hetkinen, enhän se ollutkaan minä... :lol:
Se oli hutkivajournalisti?
Ehkä jopa Bill Gates, tai Klaus Schwab?
Meinaatko, että olet yhtä kuuluisa ja rikas kun nuo mainitsemasi? Kovat on luulot siellä.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

damfin kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:13 am
CSI kirjoitti: La Helmi 03, 2024 1:35 am Tuntuu ottavan teekkaripoika kovin tosissaan tämän rikosten sammakkofoorumin.
Juu otan niin kovin tosissaan että availen toisista nimimerkeistä naurettavia nimittelyketjuja lautamiesosiolle että voisin purkaa kiukkuani kun järkevät argumentit loppuvat.

eiku hetkinen, enhän se ollutkaan minä... :lol:
Ootas kun mietin... eikös hutkivajournalisti/putsari ollut se joka harrasti niitä mukamas hauskoja lainauksia allekirjoituksessaan, kopioi ne jonkun viesteistä?

Nimittelyketjujahan taisikin availla CSI... hänhän se tosiaan olikin. :idea:
Mariangel
Neuvoja-Jack
Viestit: 597
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Varmasti monet muutkin lisäkseni ovat sitä mieltä, että nimimerkki Damfin on täällä yksi parhaimmista ja älykkäimmistä kirjoittajista.
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

Mariangel kirjoitti: La Helmi 03, 2024 11:46 pm Varmasti monet muutkin lisäkseni ovat sitä mieltä, että nimimerkki Damfin on täällä yksi parhaimmista ja älykkäimmistä kirjoittajista.
Noin älyttömään väitteeseen tarvisi jo jotain todisteita ja näyttöjä. Persuista ja äänestäjistään joka toisessa ketjussa öyhöttäminen ei millään täytä noita kriteereitä. Hutkiva dumbfin on pahantahtoinen ja kaunainen jankuttaja.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Collie kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 12:42 am
Mariangel kirjoitti: La Helmi 03, 2024 11:46 pm Varmasti monet muutkin lisäkseni ovat sitä mieltä, että nimimerkki Damfin on täällä yksi parhaimmista ja älykkäimmistä kirjoittajista.
Noin älyttömään väitteeseen tarvisi jo jotain todisteita ja näyttöjä. Persuista ja äänestäjistään joka toisessa ketjussa öyhöttäminen ei millään täytä noita kriteereitä. Hutkiva dumbfin on pahantahtoinen ja kaunainen jankuttaja.
Ehkä meillä on hieman erilaiset käsitykset pahantahtoisuudesta ja kaunaisuudesta, minun mielestäni pahantahtoisuutta ja kaunaisuutta osoittaa esimerkiksi henkilökohtaisuuksin menevien pilkkausketjujen availu lautamiesosiolle ja muiden nimimerkkien pilkkaaminen omassa allekirjoituksessaan... kuinka paljon kaunaa täytyy pieneen päähän kertyäkään että oikein omaan allekirjoitukseensa viitsii sisällyttää jonkin toisen nimimerkin pilkkaamisen :roll:

Sinullehan tuo persuista jankkaaminenkin näyttää jääneen pahasti päälle.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10718
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja damfin »

Mariangel kirjoitti: La Helmi 03, 2024 11:46 pm Varmasti monet muutkin lisäkseni ovat sitä mieltä, että nimimerkki Damfin on täällä yksi parhaimmista ja älykkäimmistä kirjoittajista.
Kiitos, en kyllä edes yritä ketään täällä mielistellä mutta onhan se silti joskus mukava kuulla että joku suhtautuu kirjoituksiini asiallisesti... siitäkin huolimatta että juuri edellisessä viestissäni olin näköjään onnistunut lainaamaan siihen väärän viestin :D
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Collie »

damfin kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 12:58 amkuinka paljon kaunaa täytyy pieneen päähän kertyäkään että oikein omaan allekirjoitukseensa viitsii sisällyttää jonkin toisen nimimerkin pilkkaamisen :roll:
Kenen allekirjoituksessa tuollaista 'nimimerkin pilkkaamista' on?
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Ihmehärveli
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Su Tammi 28, 2024 12:06 am

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Ihmehärveli »

damfin kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 12:58 am
Collie kirjoitti: Su Helmi 04, 2024 12:42 am
Mariangel kirjoitti: La Helmi 03, 2024 11:46 pm Varmasti monet muutkin lisäkseni ovat sitä mieltä, että nimimerkki Damfin on täällä yksi parhaimmista ja älykkäimmistä kirjoittajista.
Noin älyttömään väitteeseen tarvisi jo jotain todisteita ja näyttöjä. Persuista ja äänestäjistään joka toisessa ketjussa öyhöttäminen ei millään täytä noita kriteereitä. Hutkiva dumbfin on pahantahtoinen ja kaunainen jankuttaja.
Ehkä meillä on hieman erilaiset käsitykset pahantahtoisuudesta ja kaunaisuudesta, minun mielestäni pahantahtoisuutta ja kaunaisuutta osoittaa esimerkiksi henkilökohtaisuuksin menevien pilkkausketjujen availu lautamiesosiolle ja muiden nimimerkkien pilkkaaminen omassa allekirjoituksessaan... kuinka paljon kaunaa täytyy pieneen päähän kertyäkään että oikein omaan allekirjoitukseensa viitsii sisällyttää jonkin toisen nimimerkin pilkkaamisen :roll:

Sinullehan tuo persuista jankkaaminenkin näyttää jääneen pahasti päälle.
Kannattaa jättää omaan arvoonsa tuo Ano Turtiaisen fanipoika.
CharlesBronson kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 8:34 pm
Anteeksi, mutta en voi kehitysvammaisuudelleni mitään.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

En mä ole niin tarkkaan damfinia seurannut, mutta sen verran kuitenkin kaverin tekstejä nähnyt, että ei hän ainakaan pahantahtoisimpien kirjoittajien joukkoon kuulu.

Täällä Minfossa riittää eräiden silmissä vittumaisen maineen saamiseen se, että on tarpeeksi usein eri mieltä. Sillä ei ole merkitystä, että miten mielipiteensä esittää. Viestihistoriastani voi halutessaan vilkaista, että miten paljon yritin aikanani noilta vaihtoehtoisen totuuden ystäviltäkin perusteluja ja lisätietoa ihan asiallisestikin kysellä, ihan turhaan. Ja kun huomasivat, että olin täysin eri mieltä liki kaikesta, niin sitten olin Klaus Schwabin fani ja ties mitä muuta.

Ja kyllä, tunnustan että enempi vittuiluksi niitä kohtaan mullakin se sitten meni, kun olin tarpeeksi montaa lukenut miten idiootti olen ja turpaankin kuulemma piti tulla.

Hyvä esimerkki jostain, kukin saa itse arvioida että mistä, on tuo yksi ketju jonka yksi päivä avasin. Kerroin tapauksen referoiden videoa jonka olin juuri katsonut, niin äkkiä hyökättiin ihmettelemään, että mikä juttu ja miksi tällä osastolla. Ja kun yritin perustella asiaa sekä vastailla, niin sitten tiedettiin kertoa, että "kupolissa on napsahtanut, eikä "mitään muuta ole mielessä kuin MAGA".
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin