Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Tämä persut ihan joka paikkaan vetävä vasemmisto lumihiutale tarvitsee ehdottomasti oman ketjun. Ei sellaista uutista, mihin ei vetäisi persuja.

Pelkkä poliittinen öyhöttäjä ja katkera sellainen.

Tässä esimerkkin Haapsjärven demarin seksuaalirikoksista kertovassa keskustelussa

Tukulti-Ninurta I kirjoitti: To Helmi 15, 2024 10:08 pm
Ketään muu kuin persu itse voi vaan yrittää syyllistää joitakin muita puolueita rikollisten tekojen syyksi,.milloin demarit, milloin vasemmisto, milloin kokomus jne.

Mutta sitä sa mitä tilaa ja tämän vuoksihan persuihin on keskimäärin eniten liittynyt rikollista ainesta ja siitä heitä muistutetaankin takaisin.

Nämä Marinin kultit ja muut höpöhöpöt on kyllä niin sakeeta luettavaa että.

Perussuomalaisista ja Marinista on omat ketjut toisaalla. Haapajärvi-ketju on otsikon aiheelle
-NILS-
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti: La Helmi 10, 2024 5:26 pm [
Demaripedofiili, mistä tämä tieto on tullut, saisko jotain linkkiä väittämääsi tai muuten se jää arvatenkin pers-u henkiseksi kakkelsbergiksi? Ja miten niin puolustelijoita riittää? Täällähän spekuloidaan taustoja ja tapahtunutta ja missään ei ole tullut mitään varmaa tietoa syyllisyydestä, oikeusprosessi oli tietääksemme kesken ja sellaiseksi se taisi jäädä.

Voi olla että tämäkin olisi ollut samanlainen oikeuskeissi kuin Rydmanilla eli sana vastaan sana. Ja sinähän puolustelet seksuaalista ahdistelijaksi syytettyä oikein uhriutumiseen saakka, mutta hän taisi olla pers-u, niin ei kait tämä kirjoitussävy kovin yllätyksenä tule, siellä puolueessa kun hyysätään kaikkia rikollisia oikein sydämen kyllyydestä.

:lol:
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

Kiitos vaivannäöstäsi Tiinas.
Jos olet oikein lukenut ne viestit, mihin olen vastannut persuleihin viitaten, niin ehkä varmaan huomaatkin niissä olleen ennen minun kirjoitusta persuhenkistämädätystä, joka on salakavalasti aikoinaan tänne foorumille valunut kuin ripuli.

Voidaan viitata myös supraan rasismiinkin, mutta välillä sitä pas** sitten valutetaan muiden kuin persujen poliittisten puoluiden laareihin, niin ei tuon tajuaminen todellakaan vaadi mitään rakettitiedettä sen lukijalta.

Ja te persuhenkiset tai rasistit pahoitatte kovin herkästi mielenne ja rupeatte vielä koulukiusaajan aivoillanne maalittamaan ja syyttelemään ja nimittelemään milloin suvakiksi, milloin vihervassareiksi ja milloin lumihiutaleiksi yms. kuraa, mutta siitä minä en loukkaanu.

On sellainen sanonta, jollet ole kuullut että Se joka leikin aloittaa, niin se leikin kestäkööt!", mutta sinä ja vastaavanlaiset eivät sitten kestä kun takaisin saavat vähän kommenttia. :lol:

Eiköhän asioita voida esittää ihan asiallisesti, jopa sen tummaihoisen rikoksesta epäillyn tai syytetyn käyttämättä heistä tätä N-kirjaimella alkavaa sanaa tmv. sanaoksennusta.

Ei kait se ole väärin vastustaa rasismia tai muuten ala-arvoista kommentointi ja kun asiallinen sanominen ei ole mennyt perille, niin olen ajatellut vastata "Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" -tyylisesti, jos se menisi perille, mutta et sinäkään taida sitä ymmärtää vaan aloitat maalittamisen.

Suomalaisia ja Suomalaisuutta vastaan minulla ei ole todellakaan mitään vastaan ja Isänmaa on minulle tärkeä ja myös ehdottomasti olen kaikenlaisten vakavien rikollisten tekijöiden karkottamisen kannalla, mikäli on ulkomaalainen, mutta ne asiat voidaan esittää fiksusti ja asiallisesti.

Sinulle Tiinas vielä, että eikös se mene vähän sillä kaavalla, että "Sitä saa, mitä tilaa" ja "Niin makaa, kuin petaa", niin älä ihmettele jos pas** sataa niskaan, vai pitäiskö kaiken tuollaiselle verbaaliripulille antaa vain hiljainen hyväksyntä? No ei tietenkään :D Käykää jossain öyhöfoorumeilla omaa ala-arvoista kuraanne ja jättäkää asiafoorumit rauhan siltä saastalta.

Mutta kiitos avauksestasi, olen enempi otettu kuin tuohtunut :lol:
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1605
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti: Su Maalis 03, 2024 4:03 pm Sinulle Tiinas vielä, että eikös se mene vähän sillä kaavalla, että "Sitä saa, mitä tilaa" ja "Niin makaa, kuin petaa", niin älä ihmettele jos pas** sataa niskaan, vai pitäiskö kaiken tuollaiselle verbaaliripulille antaa vain hiljainen hyväksyntä? No ei tietenkään :D
Pyrin ikäänkuin välttelemään ketjuja joissa jauhetaan mamuista ja/tai persuista, enkä siksi ole sun kirjoituksiin törmännyt. Mutta tuota kommenttia kommentoi silti.

On nimittäin melko lailla nyrkkisääntö, että ne jotka täällä Minfossa vetävät tuon kortin esiin, ovat niitä kaikkein vittumaisimpia kirjoittajia. Itsekin olen saanut ainoat kurat juuri niiltä muutamalta, jotka ovat tienneet ilmoittaa, että itsepä kerjäsin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2508
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Tuku tuku nillitäjän seuraava postaus:

Tukulti-Ninurta I

Viesti Ke Maalis 06, 2024 3:21 am

Psykopaatti kirjoitti: ↑Joko nyt lähtisi vihervassareilta railakas alpakkamarssi rumpujen kera? Ei lähde. Nämä ei kiinnosta. Vain rassistit kiinnostaa. Ei oman kotimaan lapsukaisten raiskaukset. Varsin vaikuttavaa aivojen käyttöä.
Ala järjestämään, jos sinua kiinnosta jotkut alpakkamarssit niin paljon. Tarvii sanoa, että kuulostat katkeralta rasistilta ja se saa jopa hymyn suupielille. Kotimaan oikeuslaitos pitää huolen, että rikolliset saavat rangaistuksen, ei siihen meidän tarvitse puuttua. Kehutko itseäsi aivojen käytöstä? Voi teitä persuleja vai sinimustalaisia edustatkaan? :lol:

Ja käsittämätöntä että täällä taas katkeroituneet peräkammarin poijjaat taas syytelee alaikäisiä lapsia syyllisiksi ja ehdottelee vielä burkhan käyttöön ottamista, mikä teitä vaivaa? (Toivottavasti ette ole aikuisia, vaan jotain ylilautajonneja jotka murrosiän tiimellyksessä yrjöö tänne taas pahaa oloaan.)
! "

Näköjään vasikoitu, toivottavasti yp herää tämän incelin nollapostauksiin
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti: Su Maalis 03, 2024 4:03 pm Kiitos vaivannäöstäsi Tiinas.
Jos olet oikein lukenut ne viestit, mihin olen vastannut persuleihin viitaten, niin ehkä varmaan huomaatkin niissä olleen ennen minun kirjoitusta persuhenkistämädätystä, joka on salakavalasti aikoinaan tänne foorumille valunut kuin ripuli.

Voidaan viitata myös supraan rasismiinkin, mutta välillä sitä pas** sitten valutetaan muiden kuin persujen poliittisten puoluiden laareihin, niin ei tuon tajuaminen todellakaan vaadi mitään rakettitiedettä sen lukijalta.

Ja te persuhenkiset tai rasistit pahoitatte kovin herkästi mielenne ja rupeatte vielä koulukiusaajan aivoillanne maalittamaan ja syyttelemään ja nimittelemään milloin suvakiksi, milloin vihervassareiksi ja milloin lumihiutaleiksi yms. kuraa, mutta siitä minä en loukkaanu.

On sellainen sanonta, jollet ole kuullut että Se joka leikin aloittaa, niin se leikin kestäkööt!", mutta sinä ja vastaavanlaiset eivät sitten kestä kun takaisin saavat vähän kommenttia. :lol:

Eiköhän asioita voida esittää ihan asiallisesti, jopa sen tummaihoisen rikoksesta epäillyn tai syytetyn käyttämättä heistä tätä N-kirjaimella alkavaa sanaa tmv. sanaoksennusta.

Ei kait se ole väärin vastustaa rasismia tai muuten ala-arvoista kommentointi ja kun asiallinen sanominen ei ole mennyt perille, niin olen ajatellut vastata "Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" -tyylisesti, jos se menisi perille, mutta et sinäkään taida sitä ymmärtää vaan aloitat maalittamisen.

Suomalaisia ja Suomalaisuutta vastaan minulla ei ole todellakaan mitään vastaan ja Isänmaa on minulle tärkeä ja myös ehdottomasti olen kaikenlaisten vakavien rikollisten tekijöiden karkottamisen kannalla, mikäli on ulkomaalainen, mutta ne asiat voidaan esittää fiksusti ja asiallisesti.

Sinulle Tiinas vielä, että eikös se mene vähän sillä kaavalla, että "Sitä saa, mitä tilaa" ja "Niin makaa, kuin petaa", niin älä ihmettele jos pas** sataa niskaan, vai pitäiskö kaiken tuollaiselle verbaaliripulille antaa vain hiljainen hyväksyntä? No ei tietenkään :D Käykää jossain öyhöfoorumeilla omaa ala-arvoista kuraanne ja jättäkää asiafoorumit rauhan siltä saastalta.

Mutta kiitos avauksestasi, olen enempi otettu kuin tuohtunut :lol:
Todella ala-arvoinen ja typerä krjoitus tältä tuku tukulta, ei mitään asiaa pelkkiä valheita eli tyypillinen vihapuhuja vassari, kuten esim. knobster ja tarkastaja levis.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Knobster »

:D

Tulin vain katsomaan mitä rasisteille kuuluu... en pettynyt :D Täällä te oikeasti päivystätte lukien pientä kulttianne vastaan kohdistettua kritiikkiä ja vittuilua. Niin, sitä on todellakin tulossa koska sitä saa mitä tilaa ja kohtelu tulee olemaan yhtä mukavaa kuin miten te kohtelette muita.
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

Knobster kirjoitti: La Maalis 09, 2024 5:59 am :D

Tulin vain katsomaan mitä rasisteille kuuluu... en pettynyt :D Täällä te oikeasti päivystätte lukien pientä kulttianne vastaan kohdistettua kritiikkiä ja vittuilua. Niin, sitä on todellakin tulossa koska sitä saa mitä tilaa ja kohtelu tulee olemaan yhtä mukavaa kuin miten te kohtelette muita.
No näinhän se tuppaa pikku hiljaa menemään, että kun järkipuhe ei mene jakeluun noilla vähän vajaalla käyvien rasistien kanssa, niin pitää puhua "samalla tasolla" heidän kanssaan, jos he sitten älyäisivät puheen, mutta tuskimpa vaan.

Mutta itse valmistan vain popkorneja ja nautiskelen itkuvaikerruksen äänestä, joka välittyy rasistin itsesäälin määrästä. Tämä on jotenkin hauskaakin suoraan sanottuna, kun he kuvittelevat, että he saavat käyttäytyä ja haukkua toisia ihan mitä pirkka olut sylki suuhun tuo ja kun heidän sanomisiin puututaan ihan kauniisti tai samalla tavalla kuin he asiat esitetään, niin voi sitä uhriutumisen määrää ja pälä pälä kritiikkiä. :lol:

Ja jos järjellä mietitään, niin kumpihan mahtaa olla tulevaisuuden kannalta parempi ja kumpi huonompi vaihtoehto;

Se että lapsiimme ja lapsenlapsiimme periytyy suvaitsevainen ja tasa-arvoinen asenne toisia ihmisiä kohtaan (kaikkesta ei tarvitse olla samaa mieltä tai hyväksyä silti), kunnioitus puhdasta luontoa ja ympäristöä kohtaan vaiko toisten ihmisten kiusaaminen ja haukkuminen ja vähät välittäminen kotimaan tai koko Maapallon hyvinvoinnista?

Toivottavasti tämän oppisivat lukemaan oikein ajatuksella ja pohtimaan.

Esimerkkinä vaikkapa se, että ketään meistä ei varmaankaan pidä äärimuslimiterroristien iskuista, mutta ei me järjenäänellä varustetut syytetä siitä kaikkia Maailman tummaihoisia, emme kaikkia Maailman muslimeita jne., vaan rikoksen tekijät me tuomitaan.

Eikä kukaan terveellä järjellä varustettu empatiataitoja omaava ihminen iloitse myöskään siitä, että jos uhriksi joutuu ihminen, joka edustaa eri uskontokuntaa tai etnisyyttä, ihonväriä tms. mitä itse tämänlainen rasistinen ihminen oksentaa tänne foorumille, kun sille pieni mahdollisuus tulee.

Mölyt voi pitää mahassa ja keskustella fiksusti ja senkin pystyy tekemään ihan varmasti, vaikka ei pitäisikään näistä aiemmin mainituista eriävistä seikoista.
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1605
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti: Su Maalis 10, 2024 3:22 pm
Knobster kirjoitti: La Maalis 09, 2024 5:59 am :D

Tulin vain katsomaan mitä rasisteille kuuluu... en pettynyt :D Täällä te oikeasti päivystätte lukien pientä kulttianne vastaan kohdistettua kritiikkiä ja vittuilua. Niin, sitä on todellakin tulossa koska sitä saa mitä tilaa ja kohtelu tulee olemaan yhtä mukavaa kuin miten te kohtelette muita.
No näinhän se tuppaa pikku hiljaa menemään, että kun järkipuhe ei mene jakeluun noilla vähän vajaalla käyvien rasistien kanssa, niin pitää puhua "samalla tasolla" heidän kanssaan, jos he sitten älyäisivät puheen, mutta tuskimpa vaan.
Ja vitun posket. Se on aivan se ja sama millä tavalla noista asioista kirjoittaisi. Kun vaan on Knopsterin tai sun kaltaisten kanssa eri mieltä yhtään mistään tai millä tahansa tavalla, niin natsikortti heiluu.

Mäkin olen koko Minfossa puljaamisen ajan kiertänyt kaikkia edes etäisesti Persuihin tai mamuihin liittyviä vääntöjä kuin kissa kuumaa puuroa, mut eipä paljoa auta.

Jos ihan oikeasti on sullakin halua keskustella, niin suosittelen kahta asiaa. Ensinnäkin, vilauta rasistikorttia vain niille, jotka ihan oikeasti suoltaa rasistista sontaa. Ja toiseksi, älä tunge nauruemojeita jokaiseen viestiin. Ei ne hämää ketään.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

Hank Voight kirjoitti: Su Maalis 10, 2024 5:39 pm
Tukulti-Ninurta I kirjoitti: Su Maalis 10, 2024 3:22 pm
Knobster kirjoitti: La Maalis 09, 2024 5:59 am :D

Tulin vain katsomaan mitä rasisteille kuuluu... en pettynyt :D Täällä te oikeasti päivystätte lukien pientä kulttianne vastaan kohdistettua kritiikkiä ja vittuilua. Niin, sitä on todellakin tulossa koska sitä saa mitä tilaa ja kohtelu tulee olemaan yhtä mukavaa kuin miten te kohtelette muita.
No näinhän se tuppaa pikku hiljaa menemään, että kun järkipuhe ei mene jakeluun noilla vähän vajaalla käyvien rasistien kanssa, niin pitää puhua "samalla tasolla" heidän kanssaan, jos he sitten älyäisivät puheen, mutta tuskimpa vaan.
Ja vitun posket. Se on aivan se ja sama millä tavalla noista asioista kirjoittaisi. Kun vaan on Knopsterin tai sun kaltaisten kanssa eri mieltä yhtään mistään tai millä tahansa tavalla, niin natsikortti heiluu.

Mäkin olen koko Minfossa puljaamisen ajan kiertänyt kaikkia edes etäisesti Persuihin tai mamuihin liittyviä vääntöjä kuin kissa kuumaa puuroa, mut eipä paljoa auta.

Jos ihan oikeasti on sullakin halua keskustella, niin suosittelen kahta asiaa. Ensinnäkin, vilauta rasistikorttia vain niille, jotka ihan oikeasti suoltaa rasistista sontaa. Ja toiseksi, älä tunge nauruemojeita jokaiseen viestiin. Ei ne hämää ketään.
1. Natsikortti ja rasismikortti eivät heilahda siitä, että on minun kanssa erimieltä asioista. Se että vertaatko tummaihoista rikoksentekijää apinaan tai käytät sitä pahamaineista N-sanaa, niin on aika suuri riski saada rasismikortti minulta. Jos puhuu asioista ihan fiksusti ja asiallisesti, en minä silloin kortteja vinguttele. Ja jos kommentoin itse epäsopivasti, niin toki ymmärrän että siitä heiluu kortit, mutta jos puutun rasismiin, niin yleensä siitä saa kuulla törkeää haukkumista milloin suvakiksi ja milloin vihervassariksi ja milloin mikälieksi.

2. Ai niinkuin nekin keskustelut, missä taisit mainita tummaihoisen rikollisen kuuluvan korkeasaaren apinataloon leijonatalon sijaan vielä kauhistellen apinoiden asumisoloja tai muuta vastaavaa jonkun imaamin varastaman kännykän ja apinan ottaman selfien yhtäläisyydellä?. Tai no voi kait senkin laskea ihan vaan kiertelyksi ja välttelyksi, mutta kyllä niissä rasismi haisee enemmän kuin korkeasaaren eläinten lanta, sori vaan . :lol:

3. No tämän minun nimikkoketjun aloittajan Tiinas nimimerkin verbaalinen ripulointi tällä foorumilla on täysin rasismiin lietsovaa 0-rason oksennusta ja ani harvoin ottaa kantaa muihin kuin ulkomaalaisiin, tummaihoisiin, muslimeihin liittyviin ketjuihin ja en näe niissä muuta asiasisältöä kuin rasistesen trollailun, joten eikös hänelle voi rasimi ja natsikortteja vähän vilautella, tiedä vaikka kiihottuisi ja saisi siitäkin nautintoa? :)
No mitä pahaa näissä hymiöissä nyt oikein on? Kevennetään vähän tunnelmaa, eikös ne nyt sitä varten ole. Sitäpaitsi en ainakaan itse nyt elämäniloani menetä, vaikka kuinka minua täällä joku jaksaa haukkua ja parjata.

Ja kuten olen monasti tuonut esiin, että en hyväksy tummaihoisten ja muslimien tekemiä rikoksia ja kannattaisin jopa karjoittamista Suomesta, mutta yritän pyrkiä esittämään nämäkin niin, etten nyt loukkaisi kaikkia kyseisiin ryhmiin liittyviä ihmisiä. Ei kaikki romanitkaan ole syyllisiä noiden muutan rikollispaskiaisen tekoihin, jotka kehtaavat vanhuksia huijata tai ilman syytä teloittaa mäkkärin autokaistalla sivullisia ihmisiä kuuluen tähän vähemmistöön, ymmärrätkö nyt pointtini?

Ja jos jollekin on palava halu puhua rasistisia loukkaavia puheita ihmisistä, joita jostain kumman syystä ei siedä tai pelkää tavalla tai toisella, niin eiköhän heille ole omat keskutelufoorumit ja kanavat aivan varmasti, suoltakoot siellä sitä ripulia.

Enkä ole väittänyy, että kaikki persut olisi rasisteja, natseja tai muuten käyttäytyisi epäkohteliaasti, kyllä siihenkin porukkaan mahtuu myös näitä fiksuja, jotka tuovat asiallisesti oman agendansa esiin, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa, en ole tukahduttamassa heidän sananvapautta. Tosin voi olla että heitä ei paljoa ole tai he jäävät näiden rasistipaskeiden varjoon, mene ja tiedä?
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1605
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Jumalauta joo, sieltä tärähti!

Taisin tosiaan joskus aikoja sitten jonkun kauhean rikoksen yhteydessä mainita, että tekijä kuuluisi apinatarhaan. Ei mitään hajua, että mikä tapaus oli kyseessä, enkä etenkään tekijän etnisyyttä, mutta sä varmaan muistat senkin. Oma muistikuvani tuosta on hyvin hatara, mutta sen muistaisin, että kyseinen rikollinen teko oli todella törkeä. Ja edelleen kuuluisi tekijä apinatarhaan, oli sitten kuka tahansa.

Anyways, tuosta on niin helvetisti aikaa, että oli varmaan ihan alkuaikoja kun aloitin tänne kirjoittelemaan. Mutta jos tuo yksi kaukainen heitto tekee musta rasistin, niin otetaan nöyränä vastaan!

Sittemmin olen joka tapauksessa karttanut kaikkia persu- ja mamuaiheisia keskusteluja. En ole haukkunut ketään neekeriksi, en ole haukkunut maahanmuuttajia paskasakiksi, enkä haukkunut yhtään ketään vihervassariksi. Oikeastaan päinvastoin. Pariin otteeseen tartuin aiheeseen, kun koulujen pahoinpitelyjen tiimoilta syyteltiin "vihervassarirehtoreita". Ja nimenomaan mun kanta oli ja on edelleen, että sellainen on älytöntä juttua. On sitten reksien poliittinen kanta yleisesti mikä tahansa, niin se ei ole syy koulujen ongelmiin. Kyllä ne ongelmat on paljon syvemmällä.

Anyways, vaikka noita aiheita olen karttanut, niin natsikorttia on yritetty aika ajoin tarjota. Ja niin on myös vihervassarin leimaa. Että ota näistä nyt selvää.

Sellaista tällä kertaa. Sitä mä kyllä ihmettelen, että miten helvetissä voit tuollaisen muistaa. Otatko talteen kaikki kommentit jotka on sun mielestä rasistisia? En tosiaan muista mikä tapaus tuo oli, mutta siitä on pakko palttiarallaa vuosi aikaa. Jotain niitä aikoja kun tänne kirjoittamisen aloitin. Sillä jo helvetin pitkään olen varonut sanomasta yhtään mitään sellaista, jonka perusteella joku voisi alkaa kaivaa natsi- tai vihervassarikorttia hihasta. Mutta kuten sanottua, silti on kortit muutaman kerran heiluneet.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1605
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Tuku tuku nillittäjän persuilu ( tukulti-ninurta)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Sen verran alkoi tuo Tukutukun nosto kiinnostaa, että aloin kaivelemaan omaa viestihistoriaani. Ja syyskuulta löytyi, eli about puolen vuoden takaa.

Tässä se:
Hank Voight kirjoitti: Su Syys 17, 2023 5:33 pm
K.O kirjoitti: Su Syys 17, 2023 6:23 am Eikös tuota voisi sulkea Korkeasaareen leijonien sekaan. Tulisi leijonillekin kotoisa olo.
Eikös mieluummin Apinalinnaan? Vaikka saattaisi muita asukkaita vituttaa, jos moinen ammattiperseilijä sinne kipattaisiin, likaamaan rehellisten apinoiden mainetta.
Eli ehdotan Korkeasaaren leijonalooshia tarjoavalle Apinalinnaa. Jos tuon perusteella on oikeutettu elinikäiseen rasistin leimaan, niin ei kai sillekään sitten mitään voi.

Ja edelleen, on todella aivan käsittämätöntä, että joku muistaa tuollaisen puolen vuoden takaa. Kyllä se mun mielestä kertoo, että tuollaisen muistavalla ja vielä esille nostavalla on kova halu ja tarve pelata natsikorttia.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin