qurqo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Olen jo meinannut, etten enää ketjuja avaa, mutta pakkohan tälle supersankarille on oma ketju olla.
qurqo kirjoitti: To Helmi 22, 2024 11:23 pm
Hank Voight kirjoitti: To Helmi 22, 2024 9:03 pm Alabamassa luokitellaan nyt sitten alkiotkin ihmisiksi. Hyvin kantaa hedelmää Trumpin junailema Team SCOTUS.

Alkaa USA näyttäytyä koko ajan enemmän ja enemmän alkukantaisena kehitysmaana. Sääliksi käy sitä USA:n fiksua vähemmistöä.
Eipä tule yllätyksenä, että kannatat lapsien murhaamistakin. Montakos tuomaria Trump muka Alabaman korkeinpaan oikeuteen sijoitti? Taitaa olla taas TDS ylikierroksilla :roll:
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
qurqo
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Mikäs ryssätrollia tänään vituttaa? Eikö kremlin propaganda uppoa?
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

qurqo kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 7:50 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Maalis 04, 2024 3:40 pm Kyllä tuosta aiheesta on valtamedissakin pilvin pimein. Ainut vaan että se ei ole mikään kromin tai edes kromauksen täyskielto.

Listaas nyt vaan niitä tulevia ongelmia?
Kannattaa vaikka tuo video katsoa, jos et tiedä, mitä kromi on.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mä pistän pystyyn leikkimielisen kilpailun. Eli se joka tästä päivästä lukien onnistuu pongaamaan kymmenen kurkon kirjoittamaa viestiä joissa ei ole upotusta, saa huutaa BINGO.

Bingon voittajalle palkinto, joka ilmoitetaan myöhemmin.

Ihan vakavasti kurko, eikö se millään mene jakeluun, että ei noita sun upotuksia klikkaa kukaan. Ei vittu kukaan. Mutta sen sijaan niiden takia sä olet ihan helvetin monen ignorelistalla.

E: Odottelen yhä vastausta matolääkkeen tiimoilta.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Kyllä minä katson niitä ja varmasti moni muukin.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: To Maalis 14, 2024 11:19 pm Kyllä minä katson niitä ja varmasti moni muukin.
No joo tarkennetaan, että ei kukaan muu kuin sä, Charles ja muutama muu. Joka tapauksessa hiukan paksua arvioida, että moni muu.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:02 am
Even Steven kirjoitti: To Maalis 14, 2024 11:19 pm Kyllä minä katson niitä ja varmasti moni muukin.
No joo tarkennetaan, että ei kukaan muu kuin sä, Charles ja muutama muu. Joka tapauksessa hiukan paksua arvioida, että moni muu.
Onko käynyt mielessä ollenkaan sellainen, että tätä luetaan aika paljon ja joukossa on varmasti monia, jotka niitä katselee?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:31 am Onko käynyt mielessä ollenkaan sellainen, että tätä luetaan aika paljon ja joukossa on varmasti monia, jotka niitä katselee?
Ei tässä psykoosissa juurikaan ajatella.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:33 am
Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:31 am Onko käynyt mielessä ollenkaan sellainen, että tätä luetaan aika paljon ja joukossa on varmasti monia, jotka niitä katselee?
Ei tässä psykoosissa juurikaan ajatella.
Sinä sen sanoit ja kyllä sen huomaa.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:35 am Sinä sen sanoit ja kyllä sen huomaa.
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin aika ajoin itselleen nauraminen on ihan hauskaa.

Josta tuli mieleen, että se bumin tuuppaama kuva oli ihan oikeasti pirun hauska :)
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:38 am
Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:35 am Sinä sen sanoit ja kyllä sen huomaa.
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin aika ajoin itselleen nauraminen on ihan hauskaa.

Josta tuli mieleen, että se bumin tuuppaama kuva oli ihan oikeasti pirun hauska :)
Mun mielestä ei ollut. Mitä jos pitäisit hiukan taukoa välillä?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 12:41 am Mun mielestä ei ollut. Mitä jos pitäisit hiukan taukoa välillä?
Kyllä mä mielelläni vastaan aina kun mun viestejä lainaillaan. Lopeta lainailu, niin tauko alkaa heti. Koitapas.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

qurqo kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 10:36 am Rokotetuilla syövät raketoi ympäri maailman ja lääkärit on ihmeissään :mrgreen:

Itse jutussahan mainitaan näin:

"Between 1990 and 2019, cases of cancer in young people rose by 79 percent".

Eli kiinnostaisi tietää, että mihin rokotteisiin kurko viittasit?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

qurqo kirjoitti: To Helmi 22, 2024 11:23 pm
Hank Voight kirjoitti: To Helmi 22, 2024 9:03 pm Alabamassa luokitellaan nyt sitten alkiotkin ihmisiksi. Hyvin kantaa hedelmää Trumpin junailema Team SCOTUS.

Alkaa USA näyttäytyä koko ajan enemmän ja enemmän alkukantaisena kehitysmaana. Sääliksi käy sitä USA:n fiksua vähemmistöä.
Eipä tule yllätyksenä, että kannatat lapsien murhaamistakin. Montakos tuomaria Trump muka Alabaman korkeinpaan oikeuteen sijoitti? Taitaa olla taas TDS ylikierroksilla :roll:
Se on sitä parempaa murhaamista.
Nainen saa tappaa jälkikasvunsa Suomessakin ilman tappo-/murhatuomiota.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: qurqo

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Niin. Tässä kyseisessä jutussa vaan ei estetä lapsien kuolemia, vaan estetään lapsia syntymästä, kyse kun on alkioista.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin