'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tämä ketju on omistettu valtamediaa sokeasti toistavien torvien päivänselville kiinnijäämisille. Näitä uskovaisia on minfossa noin kymmenkunta, jotka toisiaan tukien kulkevat käsi kädessä kriisistä toiseen jokaisella kerralla väärässä ollen mutta siitä huolimatta usko päätoimittajaan on kaikki kaikessa.

Aloitan listan näistä otsikon tyypeistä, jota saa jatkaa.

1. Damfin
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: 'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 4:06 am jokaisella kerralla väärässä ollen
Voisit jatkaa avautumistasi luettelemalla niitä kertoja jolloin olen ollut väärässä, sen ei pitäisi olla vaikeaa jos niin on kerta tapahtunut jokaisella kerralla :D

Toki väärässäkin olen joskus, sellaista kirjoittajaa palstalta tuskin löytyy joka ei ikinä väärässä olisi.

Toinen mitä tähän ketjuun voisitte sitten luetella olisi ne nimekkään uutistoimitukset ja mediat jotka teidän mielestänne eivät ole kallellaan kumpaankaan suuntaan eli olisivat täysin neutraaleja, tai sellaisia jotka teidän mielestänne kelpaavat minfo-kirjoitusten lähteeksi :D
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: 'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

damfin kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:27 am Toinen mitä tähän ketjuun voisitte sitten luetella olisi ne nimekkään uutistoimitukset ja mediat jotka teidän mielestänne eivät ole kallellaan kumpaankaan suuntaan eli olisivat täysin neutraaleja, tai sellaisia jotka teidän mielestänne kelpaavat minfo-kirjoitusten lähteeksi :D
1. Partisaani
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10719
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: 'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Viesti Kirjoittaja damfin »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:18 am
damfin kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:27 am Toinen mitä tähän ketjuun voisitte sitten luetella olisi ne nimekkään uutistoimitukset ja mediat jotka teidän mielestänne eivät ole kallellaan kumpaankaan suuntaan eli olisivat täysin neutraaleja, tai sellaisia jotka teidän mielestänne kelpaavat minfo-kirjoitusten lähteeksi :D
1. Partisaani
Tosiaan, tuossahan onkin mainio media joka ei takuulla ole poliittisesti kallellaan mihinkään suuntaan, ainakin kun heidän politiikan uutisiaan vilkaisee niin eihän siellä ole kuin ihan muutama hassu sinistä liikettä koskeva uutinen, muutkin uutisensa ovat varmaan ihan yhtä puolueettomia :D
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11410
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: 'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Viesti Kirjoittaja URSA »

Hokee mitä Kreml tiedottaa niin on aina oikeassa? :wink: :D

Olen yksi niitä "valtamedian torvia". En ole koskaan väittänut medioiden olevan erehtymättömästi oikeassa, vaan kopsaan uutisia esimerkkinä siitä, mitä jostain asiasta kerrotaan julkisuudessa. Jos toimittelija on osannut asiansa, siinä päästään myös sen verran lähelle totuutta aiheesta kuin se on yleensä mahdollista.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: 'hieman vasemmalle kalleellaan' olevat kirjoittajat eli valtamedian torvet

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

URSA kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 5:09 pm Olen yksi niitä "valtamedian torvia". En ole koskaan väittänut medioiden olevan erehtymättömästi oikeassa, vaan kopsaan uutisia esimerkkinä siitä, mitä jostain asiasta kerrotaan julkisuudessa.
Joo ja luultavasti mä olen. Siitäkin huolimatta, etten koskaan jaa mitään medioiden mielipiteitä tai muutakaan. Ainoastaan jonkun tiedon voin referoida, sellaisen jota ei edes puutarhatontut pysty kieltämään. Ja sellaistakin teen ihan helvetin harvoin.

Mutta kun arvostelee Trumpia ja kyseenalaistaa puutarhatonttujen vaihtoehtoisia faktoja, niin sen jälkeen tulee leimaa.

Noista vitun Iltalehdistä ja Hesaristakin nämä lässyttää jatkuvasti. Olen muutamankin kerran yrittänyt kysyä, että kaivakaa nyt edes yksi mun noilta referoima propagandapläjäys, mutta hiljaista on. Ei ole eikä tule.

Mutta kun noiden järkeily on ihan omanlaista. Kun mä viisastelen pari kertaa tontuille Klaus Schwabista, niin joku tonttu tietää myöhemmin kertoa, että Schwab on mun "kovasti kaipaama". Tai kun haukun Krista Kiurua kovin sanoin, niin joku tonttu tivaa, että palvonko Kiurua.

Yritä tuossa sitten rakentaa jonkin sortin keskustelua.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin