Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kylli »

On sitä ennenkin osattu. Sekoilla meinaan. Tässä yksi klassikoista (omistettu erityisesti eräällä tietylle minfolaiselle -hyvää viikonloppua!):

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=1&t=5032
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja joey »

Vedän nyt raipaniskujenkin uhalla OT:n puolelle ja kysäisen varovasti, mitä mieltä olisitte systeemistä, jossa käyttäjien keskinäiset nokittelut olisi käytävä jäähyn uhalla yksityisviestein? Vai onko tuossa julkisessa kinaamisessa jokin suuri järki, jota en vain kykenemättömyyttäni tajua?
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Samojen raipaniskujen uhalla olen samaa mieltä kuin Joey.

Olen provosoitunut joissain ketjuissa, myönnetään, mutta minua suorastaan tympii vastata nokitteluun samalla mitalla tai vähän kovempaakin :oops:
Takaraivossa se fiilis, että tää on ihan turhaa eikä kuulu aiheeseen eikä palstalle.

Mutta kannatan siis ajatustasi. Nimenomaan silloin kun ihmiset riitelevät eikä asiat.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rapier »

Joey, en minäkään tajua. Nooh, mä oonkin amis. Mutta voihan noita sinänsä olla lukematta. No, jotkut ovat melkein viihdyttäviä, sitä tuntee itsensä viisaaksi. 8)
Paskanen tukka
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Lautamiehet ovat Murha.Infon ehdottomasti parasta antia psykologisessa mielessä.

Jatkakaa toki!

:D
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kakira »

^Olen samaa mieltä. Niissä aina tapahtuu, ja välillä tosiaan nauru irtoaa
Kuva
Murha/rikos osastolla on nyt ollut sen verran hiljaista (onneksi), että lautamiehissä voi käydä höröttämässä välillä, tai ihan vaan hymyillä :mrgreen:
ELÄ ja anna toisten elää
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kahvit lensi syliin kun en unisuudeltani muistanut että Matulalla ei ole ääkkösten pisteitä :mrgreen: :
Matula kirjoitti:Luulin sinua sivistyneeksi, olin vaarassa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^
Ihan sama reaktio! :lol: :lol:
Ja sitten nauroin kaksin verroin ajatustani: ''itsesikö kanssa?'' :lol: :lol:
Ai jai kylläpä taas on ollut lauantain alku.
Nuotio & Äreät Tiput
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei mitään yksäreitä. Itse ainakin voin sanoa palstalaisille palstalla mitä haluan eikä lautamiehiin ole pakko tulla. Ihan mielenkiintoista nähdä pientä draamaa ja henkilökemioiden yhteentörmäämistä jos se ei ole tietoista vaan tapahtuu luonnostaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Haha Canaris. Ei, en ole kateellinen sinun kapeakatseiselle maailmankuvallesi tai sinun rahoillesi (jos sinulla sitä edes on, netissä on hyvä elvistellä). Itse arvostan ihmisiä jotka pyrkivät auttamaan niitä jotka apua tarvitsevat. Porvarit eivät rahallista apua tarvitse, mutta jossain vaiheessa hoitaja vanhainkodissa vaihtaa sun paskavaippasi ja olet tuhlannut elämäsi dissaamalla niitä ketkä pyörittävät arkea ja pyyhkivät sun ripuliperseen kun itkeä tihrustat viimeisiä vuosiasi. Kun joskus vedät siellä rapujuhlissa liikaa valkkaria niin toivotko saavasi apua sammuttuasi Armanin puku päällä ojaan? Kukaan viis kiloa kuussa tienaava ei sua sieltä nosta.

Sitten diggailet lukea täällä kun aivot lentää seinään ampumavälikohtauksissa ja tuomitset pienituloisia keneltä on jäänyt vuokra maksamatta, vittu siinä on meillä tekopyhyyden edelläkävijä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

^
Mistä sait päähäsi, että dissaan hoitohenkilökuntaa? Minähän maksan korkeita veroja, joilla maksetaan tätä yhteistä hyvää, eikä se ole minusta paha asia. Mistä sait päähäsi, etten auta apua tarvitsevia? Joka Joulu annan tuntuvan lahjoituksen eläinsuojelutyöhön sekä Lastenkliniikan kummeille. Kodissani on useampia löytöeläimiä, joille olen antanut pysyvän kodin. Arjessa autan ihmisiä, kun voin. Pyrin olemaan muille ihmisille ystävällinen ja kohtelias. Lainaan tai annan rahaa, jos tiedän, että jollain on tilapäinen rahapula. Olen harkinnut kummilapsen ottamista kehitysmaasta. Talvisin ruokin lintuja ja jäniksiä.

Summa summarum: olen karsea riistäjä, olenhan?
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Näköjään joitain ihan kunniallisia juttuja. Ehkä olet vain oikeistopropagandan uhri, et pysty tai halua nähdä asioita pintaa syvemmälle.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

loneliness kirjoitti:Näköjään joitain ihan kunniallisia juttuja. Ehkä olet vain oikeistopropagandan uhri, et pysty tai halua nähdä asioita pintaa syvemmälle.
Thanks, Lone! :D Luulen, että olen saanut tämän oikeistofiksaation jo äidinmaidossa. Joka tapauksessa, mielipiteitä ja näkemyksiä puoleen ja toiseen saa ja pitääkin olla, muutenhan eläisimme totalitarismissa. Mutta lopetetaan politiikan jauhaminen tällä erää, tämä on kuitenkin murha.info! :wink:
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Canaris kirjoitti:^
Mistä sait päähäsi, että dissaan hoitohenkilökuntaa? Minähän maksan korkeita veroja, joilla maksetaan tätä yhteistä hyvää, eikä se ole minusta paha asia. Mistä sait päähäsi, etten auta apua tarvitsevia? Joka Joulu annan tuntuvan lahjoituksen eläinsuojelutyöhön sekä Lastenkliniikan kummeille. Kodissani on useampia löytöeläimiä, joille olen antanut pysyvän kodin. Arjessa autan ihmisiä, kun voin. Pyrin olemaan muille ihmisille ystävällinen ja kohtelias. Lainaan tai annan rahaa, jos tiedän, että jollain on tilapäinen rahapula. Olen harkinnut kummilapsen ottamista kehitysmaasta. Talvisin ruokin lintuja ja jäniksiä.

Summa summarum: olen karsea riistäjä, olenhan?
Tämä Canarishan se on oikein ihannemies, ei ollenkaan samanlainen ränsistynyt tavis kuin me muut. ;) Sillä ei edes koskaan housut lökötä polvista tai ole jakaus sekaisin!
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Canaris kirjoitti
Kyllähän pankit, luottoyhtiöt ja vuokranantajat pitävät maksuhäiriöisiä luusereina, mikä oikein onkin.
Täytyy sanoa, että harvoin suutun, mutta tämä kommentti sai sappeni kiehumaan niin voimakkaasti, että ei rajaa. Annas, kun kerron sinulle Canaris tosielämästä. Mieheni joutui pahaan onnettomuuteen vuonna 2004. Hän makasi sairaalassa puoli vuotta ja siitä n. kuukauden nukutettuna, koska kroppa oli aivan murskana ja kivut tajuissaan olisivat olleet liian helvetilliset. Tänä aikana sairaala lähetti hänelle, hänen asuntoonsa laskuja, joita minulla ei opiskelijana ollut varaa maksaa, eikä mies tietenkään laskuja edes nähnyt. Ja itse asuin eri osoitteessa.
Kun mieheni pääsi sairaalasta oli kaikki menossa ulosottoon. Tässä vielä päällä
masennus, koska lääkärit olivat sanoneet, ettei hän välttämättä kävele koskaan.
Hän oli aina käynyt työssä ja maksanut laskunsa ajallaan. Liikuntarajoitteisuuden takia nyt eläkkeellä, mutta sai maksettua ulosottovelat.
Ja sinun mielestäsi hän on luuseri!
Vaikka koskaan ei saisi toivoa toiselle pahaa, niin toivon, että sinut pudotetaan maanpinnalle. Että, edes joskus maailmassa olisi oikeudenmukaisuutta ja itsellesi kävisi, kuin halveksumillesi ihmisille. Mielestäni luuseriksi voi kutsua pahansuopaa ihmistä, joka lyö lyötyä ja pätee rahalla ja muita solvaamalla.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Lukittu