Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Lopettakaa nyt kun puhutte kaikki vähän eri asiasta. Turhaan siitä hiillytte. Traaginen tapaus tuo aiemminkuvattu onnettomuus eikä ole helposti ratkaistavissa tavallisen ihmisen keinoin. Jos ulosotoista ja muista kuvatuista selviää, ei voi olla luuseri JA SILLÄ SIPULI.
Palataanko jo aiheeseen "Naurattaa murhainfossa".
Nothing is quite what it seems
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Maybrick kirjoitti:Palataanko jo aiheeseen "Naurattaa murhainfossa".
Sopii minulle :D
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Canaris kirjoitti: Jokainen on oman onnensa seppä.
Tiettyyn rajaan asti kyllä. Mutta kuka tahansa voi sairastua tai joutua onnettomuuteen, ja menettää kaiken.
Jos tuntuu siltä ettei ole rahaa menee töihin*. Jos liksa on liian pieni, hankkii vaikka koulutusta ja sitäkautta paremman työpaikan.
Koulutuksella ei tee mitään jos ei ole suhteita jonka avulla sitä hyödyntää. Korkeakoulutettuja on niin paljon että jokaiseen paikkaan on useita hyviä hakijoita jolloin valitaan se tutuin. Ja jos omat vanhemmat on duunari piireistä, ei luonnollisestikaan tunne ketään akateemisesta tai yritysmaailmasta. Kukaan ei noteeraa, heillähän on omat lapset ja tuttavien lapset etusijalla vaikka ulkopuolinen kilpailija olisi parempikin.
Kaikki on vain itsestä kiinni. Pitää löytää se oma sisäinen menestyjä ja tahdonvoimaa. Menestyminen elämässä on paljolti kiinni itsestä ja omasta viitseliäisyydestä. Itse olen opiskellut 4 tutkintoa, joista muutamat työn ohessa.
Sitten varmasti tiedät että ylimääräiset tutkinnot eivät juuri vaikuta työn saamiseen... Jos on jo ennestään paikka niin niillä voi ehkä nostaa ansiotasoaan tai siirtyä eteenpäin saman alan sisällä.
Työviikot ovat useamman vuoden ajan olleet lähinnä 70-tuntisia - ilman ylityökorvausta**. Voin sanoa, että rankkaa se on ollut, mutta olen päässyt siihen, mihin olen pyrkinyt. Sisulla, määrätietoisuudella ja tahdonvoimalla.
Ja onnella: olet edelleen ilmeisesti suht koht terve ja hyvissä voimissa. Ei ole kroppa pettänyt, eikä kuuppa :D
Summa summarum: jokainen voi elämässään saavuttaa vaikka mitä, jos on valmis tekemään sen eteen töitä.
Tämä on tosi ärsyttävä vale. Jos kaikki yrittäisivät yhtä paljon kuin sinä, ei sinullekaan olisi riittänyt niin paljon kuin nyt. Etkö tajua, että oma menestymisesi nojaa osittain siihen, että on niin paljon luusereita jotka eivät kilpaile kanssasi?
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Rosamarine, miehelläni oli kyllä vakuutukset, mutta oikeasti, vakuutusrahat saatte vasta jälkikäteen. Sitten, kun lääkärit ovat antaneet lausuntonsa joka helevatan muodossa ja lopulta vakuutusyhtiö hyväksyy (tai pahemmassa tapauksessa on hyväksymättä) ne.
Siinä vaiheessa, jokainen kuukausittain tuleva lasku voi olla siirtynyt jo ulosottoon.
Muistan, kuinka soitin laskunlähettäjille ja selitin mitä oli käynyt ja laskujen maksuaikaa sai siirrettyä tapaturman johdosta, mutta kaikilla max. kuukauden.
"Huvittavaa" oli, että sairaala, jossa mies oli, lähetti laskunsa miehen kotiin, vaikka tiesi hänen olevan sairaalassa. Toki laskut lähetti, joku laskutusyksikössä työskentelevä, mutta silti todella epäloogista.
Ja entä ne ihmiset, joilla ei ole ketään soittelemassa laskuista?
Monet yksineläjät ja vanhukset.
Vakuutus korvasi mieheni laskuja, mutta vasta jälkikäteen. Hän oli vähän yli puolivuotta sairaalassa ja vasta sieltä päästyään alkoi hoitaa asioita.
Siihen mennessä laskuista, jotka jäivät hoitamatta, kertyi korkoa.
Nyt kaikki on meillä jo hyvin, mutta uskomatonta, että vieläkin löytyy niin naiiveja ihmisiä, jotka luottavat sokeasti, ettei mitään pahaa voi koskaan käydä heille tai heidän läheisilleen, koska heillä on rahaa..
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ei ole kroppa pettänyt, eikä kuuppa :D
Nyt muakin naurattaa murhainfossa :D
Nothing is quite what it seems
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Canaris kirjoitti: Jos rahat ovat kaikki ja menoja syntyy, niin eikö Suomessa ole olemassa sosiaalihuolto? Eikö sosiaalidemokraattinen Suomi pidä huolen omistaan?
Sossusta ei saa mitään ennenkuin voi osoittaa, että muita tuloja ei ole. Jos esim yritystoiminta on loppunut, se pitää pystyä osoittamaan työkkärissä, jolloin saa korvausta joskus 3 kk päästä ekan kerran... Sossusta ei myös saa mitään jos on vähänkin omaisuutta, esimerkiksi yritys on myytävä ennen kuin sieltä saa mitään. Osoittaminen voi tosin olla vaikeaa, jos on esim kääntäjä jolla ei ole varsinaista yritystä jota myydä, itsensäkö sitä pitäisi myydä sitten :D

Ja turha kuittailla sossu-Suomesta, demarit olivat vallan kahvassa melko lyhyen aikaa ja putken loppupäässä Lipposen hallitukset tuhosivat kaiken mitä siihen asti oli sosiaalipuolella saavutettu. Epäilen vieläkin, että Lipponen on kokoomuksen/ylikansallisten yritysten agentti! :D
Jos maksukatto ylittyy, kaikki maksukaton ylittävät maksetut summat palautetaan asiakkaalle ja jo laskutetut, mutta maksamattomat laskut mitätöidään . Eli tämän ei pitäisi olla ongelma.
Juurihan yllä kerrottiin, että kun luottomerkintä on kerran syntynyt, siitä on lähes mahdoton päästä eroon vaikka se olisi vääräkin. Tämä epäkohta on yleisesti tiedossa, mutta sille ei ole tehty mitään.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Ihan oikeasti, voiko olla niin idioottia porukkaa, että ne luulee, että sossu tai vakuutusyhtiö tai ihan mikä muu tahansa maksaa mitään, ennen kuin te itse täytätte ne liput ja laput?!!
Kukaan ei anna teille rahaa, ennen kuin te ihan itse täytätte hakemuksen!
Sen jälkeen se menee käsittelyyn, jossa se joko hyväksytään tai hylätään. Jos se hylätään, siitä voi tehdä valituksen, joka menee käsittelyyn jne.
Ei kukaan ilmoita Elisalle, että se syy, ettei teidän asiakas maksa puhelin/netti laskuaan on se, että se on tajuton!
Elisa jatkaa normaalisti karhukirjeitten lähettämistä, kunnes kyllästyy ja siirtää sen perintätoimistoon.
Perintätoimistossa laskuun lisätään kiva summa, kunnes se siirretään ulosottoon.
Ei ole mitään laskutusrekisteriä, jonne sairaalan väki soittais ja ilmoittais, että meillä on täällä Lissu Mäkinen koomassa, eikä täten voi maksaa laskujaan.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=1327

Olisi kiva, jos tämäkin ketju heräisi jälleen eloon, kun puhtiakin taas ilmeisesti olisi.
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

^
Mitä, jos koittaisit rauhoittua. Ilmeisesti miehesi asioita ei ole hoidettu asianmukaisesti hänen sairastaessaan, mutta se ei ole minun, eikä Elisan eikä edes sairaanhoitopiirin vika. Sinun vikasi ehkä? Olen pahoitellut miehesi kohtaloa, enkä muuta voi.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja buracee »

Kotipeikko kirjoitti: Ei ole mitään laskutusrekisteriä, jonne sairaalan väki soittais ja ilmoittais, että meillä on täällä Lissu Mäkinen koomassa, eikä täten voi maksaa laskujaan.
No niin no, sairaaloissa kyllä yleensä on sosiaalityöntekijä jolle tollaset asiat kuuluis, mutta kaipa sitäkin pitäis jonkun nykästä ensin hihasta..
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Anile »

Canaris kirjoitti: Kaikki tässä maailmassa maksaa. Jokainen on oman onnensa seppä. Jos tuntuu siltä ettei ole rahaa menee töihin*. Jos liksa on liian pieni, hankkii vaikka koulutusta ja sitäkautta paremman työpaikan. Kaikki on vain itsestä kiinni. Pitää löytää se oma sisäinen menestyjä ja tahdonvoimaa. Menestyminen elämässä on paljolti kiinni itsestä ja omasta viitseliäisyydestä. Itse olen opiskellut 4 tutkintoa, joista muutamat työn ohessa. Työviikot ovat useamman vuoden ajan olleet lähinnä 70-tuntisia - ilman ylityökorvausta**. Voin sanoa, että rankkaa se on ollut, mutta olen päässyt siihen, mihin olen pyrkinyt. Sisulla, määrätietoisuudella ja tahdonvoimalla. Summa summarum: jokainen voi elämässään saavuttaa vaikka mitä, jos on valmis tekemään sen eteen töitä.

*= ei koske kroonisesti sairaita tms.
**= ylemmille toimihenkilöille ei useinkaan makseta ylityökorvauksia
Mistä näitä yli-ihmisiä oikein sikiää?
Asut varmaan myös hienostoalueella?
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Anile »

PaulaDrew kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=1327

Olisi kiva, jos tämäkin ketju heräisi jälleen eloon, kun puhtiakin taas ilmeisesti olisi.
Olen niin kaivannut tuota ketjua.
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Anile kirjoitti:Canaris kirjoitti:
Kaikki tässä maailmassa maksaa. Jokainen on oman onnensa seppä. Jos tuntuu siltä ettei ole rahaa menee töihin*. Jos liksa on liian pieni, hankkii vaikka koulutusta ja sitäkautta paremman työpaikan. Kaikki on vain itsestä kiinni. Pitää löytää se oma sisäinen menestyjä ja tahdonvoimaa. Menestyminen elämässä on paljolti kiinni itsestä ja omasta viitseliäisyydestä. Itse olen opiskellut 4 tutkintoa, joista muutamat työn ohessa. Työviikot ovat useamman vuoden ajan olleet lähinnä 70-tuntisia - ilman ylityökorvausta**. Voin sanoa, että rankkaa se on ollut, mutta olen päässyt siihen, mihin olen pyrkinyt. Sisulla, määrätietoisuudella ja tahdonvoimalla. Summa summarum: jokainen voi elämässään saavuttaa vaikka mitä, jos on valmis tekemään sen eteen töitä.

*= ei koske kroonisesti sairaita tms.
**= ylemmille toimihenkilöille ei useinkaan makseta ylityökorvauksia


Mistä näitä yli-ihmisiä oikein sikiää?
Asut varmaan myös hienostoalueella?
Olen yllättynyt, miten paljon tällä sivustollla pyörii vasureita ja ilmeisesti aika huonosti toimeentulevia, koska ei tällaista porua muuten olisi syntynyt. Kateudesta kai tässä on kyse, eikä mistään muusta. Koittakaa kestää, kyllä se aurinko vielä teidänkin risukasaan paistaa. :wink: Sitten vielä elämänohje, jota olen itse noudattanut; ei kannata kadehtia toiselta mitään, vaan tehdä siitä mitä itsellä on parasta mahdollista.

Asun mahdollisimman kaukana kaupungin vuokrataloista.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Koska kyseessä on naurattaa-ketju, laitan tähän loppukaneetiksi kevennyksen:



http://www.youtube.com/watch?v=cWcRGRmate0
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Markja vs. naiset

Kirjoittaja markja päivämäärä Pe Elo 28, 2009 1:35 am

Voin hyvin kuvitella ketskun kaltaisen pikkuhuoran käyvän jonkun miehen kimppuun ja sitten itkevän sydäntä särkevästi, kun mies lyökin takaisin mokomaa vittupäätä. Tai ketskun kaltaisen, pumpulissa kasvaneen ja Salattuja Elämiä päivätyökseen tekevän idiootti-idealistin painuvan poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta raiskauksesta, kun tuli kännipäissä pokattua baarista vieras mies ja aamulla alkoi omatunto painaa kun tuli omaa aviomiestä (voi sitäkin poloista) tms. petettyä. Niin ikään kykenen hahmottamaan, että ketskun kaltainen lehmä antaa lapsilleen korvapuusteja ja tukkapöllyjä, retuuttaa ja rusikoi heitä aina vähän väliä, mutta autas armias, jos joku mies uskaltaisi ottaa lapsen vaikka tiukasti kiinni niin johan ketsku huutaisi pää punaisena poliisin ja sossuämmien apua lapsen pahoinpitelyä estämään ja tekijää rankaisemaan. Voin myös hyvin nähdä ketskun kaltaisen femakon cityjuntin kulkevan silmät loistaen vihreiden tai vasemmistoliiton marsseilla tai tilaisuuksissa, hokien mantran tavoin naistutkimuksen tuottamia mätiä hedelmiä uskonnollisen hurmoksen innostamana.

Pahinta näissä kusipäissä on se, että he eivät ikinä opi mitään ja valitettavasti heidän kaltaisiaan vittupäitä on Suomen hallinnossa ja virkamieskoneistossa kasapäin, jossa he voivat toteuttaa sairaita harhojaan aivan vapaasti. Toivon hartaasti, että ketskun kaltaiset kusipäät, valehtelevat femakot saisivat mitä ansaitsevatkin, eikä meidän tarvitsisi ikinä kärsiä moisten paska-aivojen suoltamista aivopieruista missään, puhumattakaan, että joutuisimme elämään moisten vähä-älyisten junttien harhojen mukaan. Valitettavasti vaan lainsäädäntömme ja yhteiskuntamme toiminta ja median suhtautuminen näihin asioihin on hyvin pitkälti samanlaista kuin mitä ketskulla on. Idiootteja siis piisaa.

Tiedän, että sitä ei voi tapahtua, mutta toivon, että ketsku tajuaisi oman idioottimaisuutensa ja tekisi ainoan oikean ratkaisun, eli vetäisi itsensä narun jatkoksi maailmaa pilaamasta
.
Markja naurattaa, vai naurattaako :? Vakavasti ottaen ihan hirveätä tekstiä.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Lukittu