Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Cassandra kirjoitti: Ehdotettu hinnoittelutapa kyllä nostais Minfon tasoa, koska persaukisilla, typeryyksiä laukovilla luusereilla ei ole luottokortteja ja muutenkin pitäis miettiä että onko kommentti 5 sentin arvoinen :mrgreen:
Tuossa on kyllä pointtinsa ja se saattaisi tosiaan kohentaa foorumin tasoa, mitä nykyään yhä enenevässä määrin on kritisoitu. Saattaisi se karsia jossain määrin järkevääkin keskustelua, mutta voisi sitä ehkä ajatella ainakin kokeeksi. Tosin tuo ylimääräinen vaiva rekisteröitymisessä ja maksutietojensa kirjaamisessa voisi ainakin aluksi aiheuttaa melkoisen kadon. Voisi ehkä myös ajatella jonkinlaista pisteytyssysteemiä, jossa tietyn tason saavuttaneet kirjoittajat voisivat jatkaa ilmaisin tai alennetulla hinnalla, mutta voisin kuvitella, että jo kriteerien määrittäminen niiden soveltamisesta puhumattakaan aiheuttaisi melkoisen kalabaliikin... 8)
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Cassandra kirjoitti:...muutenkin pitäis miettiä että onko kommentti 5 sentin arvoinen :mrgreen:
Erittäin harva (jos ei yksikään) nettifoorumille lähetetty viesti on 5snt. arvoinen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Onhan niitä "persaukisia typeryksiä" esim. maksulliset nettipelitkin pullollaan. Pappa betalar ja niin edelleen. Maksullisuus voisi rajoittaa ihan hyviäkin viestejä..
Nanika ga tooku matteiru to
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

MissHolmes kirjoitti:Naurattaa se, että toiset täällä suhtautuu keskusteluun kuin keskusteluun aivan naurettavalla :lol: vakavuudella ja ottavat kaikki suomen ja muailman murhat ja murheet henkilökohtaisiksi probleemoiksi. :D

aikalailla sama :) Ja sitten on muutama otsikko, joille jostain syystä on hymyilly 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Damien »

John Doe kirjoitti:Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä! 8)
Noinhan se pitäisi ollakin.Valitettavasti tälle palstalle on pesiytynyt ihmisryhmä joille(tai joiden kauniimmille puoliskoille) se viisi senttiä tosiaan on liian vähän ja sitä patoutumaa puretaan täällä
muihin kirjoittajiin.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja ABC »

Ei jumalauta...

Minäkin olen hyvä tekemään täytekakkuja, joten eiköhän sitä vielä palstalle päädytä! :lol:
Re: Ulvilan tapaus (ketju 4)

Kirjoittaja Susihukka päivämäärä La Huhti 17, 2010 5:10 pm

Anteeksi OT, lupaan ettei tämä toistu, mutta kyllä tää on aika makaaberia.
Varmaan tehty ennen tapahtumia...
http://www.perhekerho.net/leivonta/hall ... okakku.htm
This is not a cake, this is hjuumor!
Every ship must sail a world.
Elpukka
Remington Steele
Viestit: 235
Liittynyt: To Maalis 25, 2010 4:39 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

ABC kirjoitti:Ei jumalauta...

Minäkin olen hyvä tekemään täytekakkuja, joten eiköhän sitä vielä palstalle päädytä! :lol:
Re: Ulvilan tapaus (ketju 4)

Kirjoittaja Susihukka päivämäärä La Huhti 17, 2010 5:10 pm

Anteeksi OT, lupaan ettei tämä toistu, mutta kyllä tää on aika makaaberia.
Varmaan tehty ennen tapahtumia...
http://www.perhekerho.net/leivonta/hall ... okakku.htm
This is not a cake, this is hjuumor!
Mä olen muuten kans loistava tekemään täytekakkuja...
Ja ainoa oikea kakkupohjan leikkuuveitsi on pitkä sahalaitainen leipäveitsi.

Kohta ne varmaan epäilee Batmaniksi, kun oon 2 semmosta kakkua tehny :o
*menee tarkastamaan kotisivuilta, että mistä sitä kohta syytetään*
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Elpukka kirjoitti: Kohta ne varmaan epäilee Batmaniksi, kun oon 2 semmosta kakkua tehny :o
*menee tarkastamaan kotisivuilta, että mistä sitä kohta syytetään*
Vähintään ;) Vältä pääkalloja koristeena :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Elpukka
Remington Steele
Viestit: 235
Liittynyt: To Maalis 25, 2010 4:39 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

rosamarine kirjoitti:
Elpukka kirjoitti: Kohta ne varmaan epäilee Batmaniksi, kun oon 2 semmosta kakkua tehny :o
*menee tarkastamaan kotisivuilta, että mistä sitä kohta syytetään*
Vähintään ;) Vältä pääkalloja koristeena :D
Enhän mä nyt toki pääkalloa, kummitusta tms.. ainakaan aavelaiva kakkuun laittas!
Pois se minusta!
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja härkä »

Vaihtakaa puheenaihetta. Ja kakun.

Tehkää tälläisen tapainen :

http://www.cammiecakes.com/images/uploa ... l_cake.jpg

Parhaasta tulee takuuvarmasti palkinto :D
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Damien kirjoitti:Ei toki ole.Ja annetaan Johnnyn jatkaa elämäntehtävänsä toteuttamista henkilöspekulaatioineen.
Kuva

Ihan loistava :D :lol: 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Jiihaa, tästä ei aamulukemiset parane... Luin juuri yön pimeinä tunteina mulle lähetetyn yv-viestin, jonka mukaan "nettiminäni" on tavattu yöllä jossain ihme sexyBar -tsätissä :shock: :D :lol: Samassa tsätissä käyvät kuulemaa myös nimimerkit rozie ja damien...

On tainnut mun parin viime päivän kommentit täällä kuumentaa jonkun (fanin?) tunteita liiaksikin, kun kyseinen nettipersoona on keksinyt mennä mun nimissäni härnäämään muita mahdollisia minfolaisia :lol: Ja vieläpä tsättiin, josta en ole edes kuullut koskaan 8)

-edelleenkään ei ole tapana kirjoitella keskellä yötä mihin sattuu, yöt on nukkumista varten-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Lapsi ei ole terve jos se ei leiki. Se on kyllä ihmeellistä miten jonkun elämä voikin olla niin tylsää että jaksaa nähdä vaivaa kirjotella toisen henkilön nettipersoonan nimissä viestejä. Näitä elämäänsä kyllästyneitä yksilöitä taitaa olla nykyään enemmänkin liikenteessä. Mitähän he sitten tekisivät jos ei elettäisi internetin ihmeellisessä maailmassa :wink: ?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

maija turjukka kirjoitti:Jiihaa, tästä ei aamulukemiset parane... Luin juuri yön pimeinä tunteina mulle lähetetyn yv-viestin, jonka mukaan "nettiminäni" on tavattu yöllä jossain ihme sexyBar -tsätissä :shock: :D :lol: Samassa tsätissä käyvät kuulemaa myös nimimerkit rozie ja damien...

On tainnut mun parin viime päivän kommentit täällä kuumentaa jonkun (fanin?) tunteita liiaksikin, kun kyseinen nettipersoona on keksinyt mennä mun nimissäni härnäämään muita mahdollisia minfolaisia :lol: Ja vieläpä tsättiin, josta en ole edes kuullut koskaan 8)

-edelleenkään ei ole tapana kirjoitella keskellä yötä mihin sattuu, yöt on nukkumista varten-
Ketähän mahdat tarkoittaa roziella? Ihmeellistä vihjailua maija. Minä en asioi missään sexichateissa. Jos muunsit mun nikkini rozieksi ja vihjaat jotain todella sairasta, mistä mulla ei ole hajuakaan, tiedätkö, että nyt mä sitten todellakin painan sitä ylläpidon vasikointinappia. Kiitos! (sori, mutta en voi nauraa, aamu on nyt sitten pilalla mullakin, enkä edes tajua, mihin mut taas on sotkettu)

ps. sun viimeaikaiset kommentit lähinnä ihmetyttää, ei sinällään kuumenna. Voisi siis todeta, että sä olet ehkä ilkeä luonne.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Lukittu