Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Nauran äkkiä itse itseni, ennen kuin joku nokkela ehtii:
Sirpa:

....Ajattelu ei enää perustu faktoihin, ei niiden etsintään, maan ihmiset ovat ryhtyneen perustamaan ajatteluaan uskoon ja uskomuksiin...
Pitäisi tietysti lukea vaan. :D

(...yritän ihan turhaa välttää sitä mansikkajäätelöä ja kaunista musiikkia - jään kuitenkin kiinni hm...)
Alethes doksa meta logu
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Dr Lecter saanut viiltävimmän vaihteen pykälään vastatessaan "sankarille":
Niin tuosta Kuhmalahden pankkiryöstöstä mistä ylpeänä kerroit... Sehän on juuri se juttu missä ryöstäjällä meni kesken kaiken paskat housuun ja pankkikonttoriin lemahti karmea haju. Tämän jälkeen ryöstäjä luikki tyhjän saaliskassin kanssa ulos, kaatui rapuissa, hukkasi aseena olleen ruuvimeisselin, lähti fillarilla karkuun mutta hetimiten housunlahje jäi ketjun ja rattaan väliin, jolloin pakomatka tyssäsi siihen. Poliiseilla oli naurussa pitelemistä kun paskalle haiseva rääpäle tempoi lahjettaan epätoivoisesti irti. No, koppiin vaan - mutta suihkun kautta.
-Toki olet kertonut kavereillesi erilaisen tarinan, mutta kukapa sitä ei valehtelisi pitääkseen kovan pojan mainetta yllä. Ymmärrän.
Julmaa! :mrgreen:

(Mahtoikohan näin todella käydä, vai sotiiko tohtori tässä informaatiosodankäynnin menetelmillä? :roll: )
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Erään nikin kommentoinnit postauksiini "Ärsyttää murha.infossa" -ketjussa. Oli niin kenkku päivä töissä, nauru helpotti. MUAHHAHHAHHAA
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Waakku kirjoitti:
Hovimestari kirjoitti:Nikki Zultor_Horrens:in vaihtuva allekirjoitus. Kenen pää oli tänään kenenkin? :mrgreen:

Naurattaa myös Turumurren Pakko, pakko kirjoittaa eri värillä juttu että se huomataan


Olet ihan oikeassa, sen takia kirjoittelin että huomataan. Nyt kuitenkin kun pohdin tuota huomaamista, niin oivalsin että eihän se näin olekkaan! Olen jättänyt huomioimatta värisokeat, tätä en tietystikään halua.

Vakavasti puhuen, olen joutunut selvittämään tämän myös virallisesti. Perusteluinani oli että kirjoituksissani kun on ollut monesti lainattua tekstiä (eri kohdissa omaani nähden), oli oman tekstin erottaminen luettavuuden kannalta sotkuista. Ehdotin silloin että yp tekisi lainatut tekstit automaattisesti erilaisilla fonteilla, pienemmillä ja mahdollisesti hieman eri sävyllä, näin ei joistain kirjoituksista tulisi yhtä lainausten ja oman tekstin sekamelskaa. Jatkossa teenkin niin, että muutan tämän lainatun tekstin omatoimisesti pienemmäksi fontiksi (ja palstatilaa säästyy). Näin tuo pääasia, eli oman tekstin huomioiduksi tuleminen ei kärsi :D . Ei täällä kannata olla liian vaatimaton.
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja buracee »

turumurre kirjoitti:Jatkossa teenkin niin, että muutan tämän lainatun tekstin omatoimisesti pienemmäksi fontiksi (ja palstatilaa säästyy).
Josset ny kuitenkaan, kännysurffaajaa vituttaa tihrustaa.. Mikset vaan käytä quote-tageja?
iltapulu kirjoitti:"Tärkeä Viesti" - OP:n asiakkailta viety 20 000 euroa
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

nimimerkillä Hannaaa (en muista kuinka monta a:ta siihen tulee :oops: ) on aivan ihana uusi ava! :D
Vanhaa hieman kammoksuin, mutta tämä uusi on magee! Kys. hahmo, jonka nimeä en osaa kirjoittaa tähän, on aivan ihana. <3
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Arlene »

matlockb:n purkaus minua kohtaan "Ärsyttää murha.info" -ketjussa. Toivottavasti helpotti. :)
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

"Hyviä kuvia Bodominjärven etelärannasta! Eipä uskoisi noista kauniista rantamaisemista, että niiden historiaan kätkeytyy raaka veriteko. Kuitenkaan näistä kuvista, ei käy ilmi Karjalaisen omin silmin, ilman objektiivi -vahvuuksia, näkemä matka (400m) kys. niemiin. Sellainenkin kuva on ollut joskus jollain ex-foorumilla, mikä on otettu ilman objektiivia, siitä sai jo jonkilaisen käsityksen siitä, kuinka pieniltä hänen näkemänsä, nuorukaiset ovat hänen näkökentässään näyttäneet."

Onpa mahtanut olla erikoinen kuva.... :lol:
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Moona »

Tiinan kommentti lainattu: (case Korpilahti)
"Onpa soppa kerrakseen. Ukko ollut isyyslomallakin ja silti juoksee murhaamassa ex-heiloja...dingdong."

Asia on vakava, mutta hyvin kiteytetty :-)
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:Ihan oikein rasisteille. Hämmästyttävää tässä uutisessa ei ole tuo pahoinpitely, vaan se että Virosta on tullut noin komea mies. Hyvin harvinaista, yleensä ne näyttävät naismaisemmilta versioilta venäläisistä.
Niin taitavaa piilo-sala-antipropaganda-vastaprovokaatiota, ettei ota selvää ihan äkkiä. Mutta hämmentää osuvasti. Onko rasismia haukkua ulkomaalaisten ulkoista olemusta edes? Kun ovat vain valkoista roskasakkia...
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Vuolas ja ehtymätön pahantekijöiden diagnosointi lehtiuutisten perusteella, todennäköisesti myös peruskoulupohjalta.
Mileva
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Syys 18, 2011 12:47 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mileva »

United State(ment)s of Tara:
2:58 Epäilty: Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne,.se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tapaa mun mieheni, se oli äske viel hengis... ei kyl o enää

...
3:10 Epäilty: ..olipa hilkulla, huh ..nyt hiljeni ..mihis me jäätiikää..

...
3:25 Epäilty: Emmä tiedä, mä en oo, keittiös, mä en. Meneks mä kattomaa?

Hetkinen.. :o Mä tulin ku mä pääsi - on pimeetä - mä juoksi ulos - se juoksee mun perää - mä olen tääl - meeks mä kattoo - mä ole keittiös?

Juoksi ulos? Miksi ihmeessä? Eikä juossut, vaan erilaisten epäösuorien paikanmääritysten oli tarkoitus antaa vaikutelma, että Anneli ei päässyt takkahuoneeseen asti, eikä siis ole siellä ollut sen jälkeen kun antoi ymmärtää sieltä 'päässeensä'.

Tärkeimmät asiat häkeen päin:

1) Joku tuli ikkunasta (toistaa asian kolme kertaa)
3) Joku tappaa Annelin miestä puukolla (vaikka Anneli ei ole tappoasetta vielä nähnyt, vasta lattialla oli näkevä sen)
2) Anneli ei ole käynyt takkahuoneessa puhelun aikana (usea asiayhteys A:n repliikeissä viittaa muualla kuin takkahuoneessa käymiseen).


Annelin repliikit "mitäkö" tai "pitääkö") (huutaa raivokkaasti) sekä Hei, lopeta (huutaa todella raivokkaasti) olisivat vaatineet jo JJ:lta kysymyksen 'mitä silloin tapahtui tai mitä näit kun huusit tuolla tavalla, missä olit'.

Lopeta mikä?? Lopeta tai mä näytän sulle.. mitä?? En ymmärrä tätä kohtaa.. nuo ainakin voisivat tulla nauhalta.. Mäiskinnän äänet nauhalla olivatkin liian vaimeita tms, jääneet vahingossa pois kun Anneli koosti nauhaa? Häken poistuminen oli yllätysmomentti.. Annelin olisi myös ollut hieman loogisempaa kysyä, etteks te kuule kun mun mies huutaa, mutta eikuuletteks te.. tämä on ajatuskoe ..voi vitt eiks ne yhet äänet kuulukaa!
:lol:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Periksen Maigretin viiniaiheinen kuvaus meiän poppoosta siinä Sirun +/- (nolla) ketjussa. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Koko tämä sivusto, plus ylläpito, ylläpito laittaa suorastaan hirnumaan.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

kakkosurpo kirjoitti:Koko tämä sivusto, plus ylläpito, ylläpito laittaa suorastaan hirnumaan.
Juu, parempi nauraa kuin itkeä. Yksi ihminen taas hästää ja sotkee kaikki ketjut jankutuksillaan, ylläpito kääntää jossain kylkeä, ellei ole peräti talviunilla.
Lukittu