Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lukittu
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Anile »

Lokan (kirjoittanut yli 5000 viestiä) avatarin alla luki tittelinä Sherlock John Holmes. :shock:
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8149
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Virdon »

No, tämä on aika yhtenevä suurinpaan osaan aktiivisia keskustelupalstoja mutta tyhjänpäiväiset tappelut ja lässytykset erilaisista asioista tai keskusteluista tuntuvat huvittavilta. Tälläkään niiltä nyt ei valitettavasti kokonaisuudessaan voi välttyä.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

markjan kommentit saavat minut yhä edelleen suunnattoman iloiseksi :D
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Howler »

Joidenkin käyttäjien kommentit ja sellainen.. hmm.. "apinanraivo".
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Taattua iltaviihdettä:
Haista vittu idiootti. En ole missään leimannut kaikkia naisia tuollaisiksi. Kirjoittelet tuollaista paskaa, kun roskaväitteesi on taas kerran ammuttu alas ja sinua vituttaa, kun sulla ei ole mitään asiallista sanottavaa esittämiini tosiasioihin. Ammu ittes, vitun tyhmä lehmä.
Tiedätte varmaan kenen kynästä.
A man's got to do what a man's got to do.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Re: Poliisi taltutti raiskaajan ampumalla
Kirjoittaja DollariExpress päivämäärä To Maalis 26, 2009 12:46 am

loneliness kirjoitti:
Naista uhannutta miestä ammuttiin siis käteen? Eikös yleensä näissä tilanteissa ole tarkoitus ampua jalkaan, jos ei muita järkeviä keinoja ole käytössä? Nainen ei kuitenkaan ollut saanut kiinniottotilanteessa vammoja, joten ylireagoiko poliisi?



sulla on ilmeisesti Levozin annostus 100mg usein,kun alat kirjoittelemaan täällä?DollariExpress
Vähänniinkuharrastaja

Viestit: 223
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm
Yksityisviesti

On se hyvä ratsastaa tilannekatsauksella, mistä tarkempaa infoa tuli paljon myöhemmin kuin minun tilanneanalyysini. Jälkiviisaus on niin kovin helppoa. En ole perehtynyt levoziniin, mutta sun kaveripiirissä se lienee enemmän sääntö kuin poikkeus. Jotenkin niin koomista jos olen kirjoittanut jotain kuukausia sitten (muistaakseni) ja viime päivien uutisten perusteella teikäläinen ja Manneri alkaa lesoomaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

loneliness kirjoitti:Jotenkin niin koomista jos olen kirjoittanut jotain kuukausia sitten (muistaakseni) ja viime päivien uutisten perusteella teikäläinen ja Manneri alkaa lesoomaan.
Taisimpa kuittailla asiasta sulle silloin jo heti...
Oli taas vaan pakko ratsastaa tuolla "poliisi käyttänyt liikaa voimaa" -kortilla, kun asiasta alkaa aina arvailu tuollaisessa tilanteessa, mutta kun yksityiskohdat kuullaan, niin mielipide kääntyy siihen "olisi ampunut keskelle otsaa" kannalle.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mike Manner kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Jotenkin niin koomista jos olen kirjoittanut jotain kuukausia sitten (muistaakseni) ja viime päivien uutisten perusteella teikäläinen ja Manneri alkaa lesoomaan.
Taisimpa kuittailla asiasta sulle silloin jo heti...
Oli taas vaan pakko ratsastaa tuolla "poliisi käyttänyt liikaa voimaa" -kortilla, kun asiasta alkaa aina arvailu tuollaisessa tilanteessa, mutta kun yksityiskohdat kuullaan, niin mielipide kääntyy siihen "olisi ampunut keskelle otsaa" kannalle.
Joo kuittailit kyllä, ja nyt kun en ole paljoa jaksanut höpistä niin hihasta vedettiin vanha ja kulunut kortti :wink: Enkä aina nyt ole ihan 100% varma asioista mitä heitän, vaan vähän herättelen keskustelua asiasta. Viimeisimpien tietojen perusteella oikeutettu kuti handuun, ei siinä mitään. Veikkauksesi osui oikeaan ja minun veikkaukseni oli väärä, propsit teikälle. Vielä kun saisi dollariexpressin vastauksen mistä hän tietää imozineista vai mitä ne oli?
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Re: (U) Suomalaistyttö katosi Australiassa
Kirjoittaja kaia päivämäärä To Huhti 02, 2009 12:38 pm

loneliness kirjoitti:
Jos mimmi on paikallisessa irc-galleryssa nähnyt ihq:n poitsun ja "rakastunut" palavasti niin sinne mennään minne sydän kuljettaa, vaikka hakkaamaan ovea toiselle puolelle maata liftaten, koska "on vaan niin kova ikävä mun raxuu".


Lässyn lässyn...

kaia
Parranpäristäjä

Viestit: 66
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm
Yksityisviesti

Mitäs lässyttämistä tuossa nyt oli? Veikkailin tapahtumien kulkua ja teinin ajatuksenjuoksua. Pistä oma kantasi perään. Lässyn lässyn on aika vaisu teoria.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rimma »

Onko lonelilla kevättä rinnassa? Kamala uho (tai joku sellanen) on ainakin päällänsä koko ajan. En sano pahalla vaan tälleen hyvään sävyyn huvittuneena :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

rimma kirjoitti:Onko lonelilla kevättä rinnassa? Kamala uho (tai joku sellanen) on ainakin päällänsä koko ajan. En sano pahalla vaan tälleen hyvään sävyyn huvittuneena :wink:
Aijaa. No ilmeisesti on sitten uho ja kevät. Ainakin kevät.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja rimma »

loneliness kirjoitti:
rimma kirjoitti:Onko lonelilla kevättä rinnassa? Kamala uho (tai joku sellanen) on ainakin päällänsä koko ajan. En sano pahalla vaan tälleen hyvään sävyyn huvittuneena :wink:
Aijaa. No ilmeisesti on sitten uho ja kevät. Ainakin kevät.
Hyvä. Kesää odotellessa sitten vaan 8)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja skoone »

Virdon kirjoitti:tyhjänpäiväiset tappelut ja lässytykset erilaisista asioista tai keskusteluista tuntuvat huvittavilta. Tälläkään niiltä nyt ei valitettavasti kokonaisuudessaan voi välttyä.
Minua naurattaa tuolla Bodomin puolella eräät nikit, jotka ovat tehnet Bodomin poluista ja erään teltan asennosta elämää suuremman kysymyksen. Tyypit tuhertaa yötä päivää silmät tihrussa eri kuvia käännellen ja kaarnan paksuutta mitaten.- Onneksi ei kellään ole päreitä/ kaarnaa kainalossa :D
Muista lähdekritiikki!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Howler »

Koko tämä palsta naurattaa tällä hetkellä, erityisesti pari tiettyä ketjua. En vaan oikein tiedä tarkkaan miksi.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Howler kirjoitti:En vaan oikein tiedä tarkkaan miksi.
Muistitko ottaa lääkkeet? :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lukittu