xxxx

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Minfo muuttuu. Muuttuuko minfo?

Äänestys päättyi To Marras 06, 2008 12:30 pm

Jatketaan nykyisellä (tuhoon tuomitulla) mallilla
33
34%
Olen niin hölmö, ettei minulla ole omaa mielipidettä mihinkään, eikä varsinkaan tähän
3
3%
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokainen jolla ei ole mitään sanottavaa saa tuoda sen julki juuri täällä
8
8%
Ryhdytään ajamaan niin kovaa, että paskat putoavat rattailta ja pintaliitäjät sekä tyhjännaurajat siirtyvät muille foorumeille
52
54%
 
Ääniä yhteensä: 96

Kosminen
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: La Elo 02, 2008 7:55 pm
Paikkakunta: Pellon laita

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

OT: Merkitse kaikki foorumit luetuksi -toiminto löytyy :wink:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Tämän kaltaiset postaukset "Ajankohtaista-juuri nyt"-osiossa saavat ärtymyksen nousemaan pintaan :
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5784

Mikäli ei ole kysymys mistään katoamiseen tai rikolliseen toimintaan liittyvästä (tms.), niin ei todellakaan tarvitse avata uutta ketjua.

Muuten tuo osio on kyllä hyvä olla olemassa jo aikaisemmin tässä ketjussa mainituista syistä.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kaikkia kun ei voi miellyttää...On myös olemassa ammattivalittajia joille ei kelpaa mikään ja nariset joka asiasta pelkästään valittamisen ilosta.
ilmotus luontoinen asia,tää kommentti ei ollu kellekkään henk.koht osoitettu enneku joku jo vetää herneet tästäkin nenään.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

noille uutisten suorille postauksille voisi laittaa sellaisen ehdon että kyseisen uutisen laittajan pitää itsekin jotain asiaan kommentoida. muutama nimimerkki tosiaan harrastaa kilpaa tätä turhien uutisten lähettelyä, kunhan copy-pasteavat. semmoinen ärsyttää. jos ei itselläkään ole asiaan mitään sanottavaa ni vois jättää sen koko uutisen postaamatta koska tuskin sellaset random jutut muitakaan kiinnostaa.

eli copy-pastet helv*****n, ne joissa ei ole aloittajalla mitään omaa kommenttia alussa/perässä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Chopper kirjoitti:
Kokki kirjoitti:Tämän kaltaiset postaukset "Ajankohtaista-juuri nyt"-osiossa saavat ärtymyksen nousemaan pintaan :
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5784

Mikäli ei ole kysymys mistään katoamiseen tai rikolliseen toimintaan liittyvästä (tms.), niin ei todellakaan tarvitse avata uutta ketjua.
^samaa mieltä
Olisko vaan aiheeseen liittyvä provo?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Saattaa olla :)
eli copy-pastet helv*****n, ne joissa ei ole aloittajalla mitään omaa kommenttia alussa/perässä.
eli tästä lähtien ku esim minä postaan jonkun lehtijutun ni heitän sitte vaikka loppuun et vittuku oli tyhmä juttu,helpottaako sit sun elämääs ettet menetä yöunias??Mitä helvetin väliä sil on onko siel kommenttia vai ei??? Jos ei oikeesti oo mitään sanottavaa vaikka johokki kouluammuskelu juttuun ni ei sit saa siitä copy-pastata lehtijuttua....
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Chopper kirjoitti:^Saattaa olla :)
eli copy-pastet helv*****n, ne joissa ei ole aloittajalla mitään omaa kommenttia alussa/perässä.
eli tästä lähtien ku esim minä postaan jonkun lehtijutun ni heitän sitte vaikka loppuun et vittuku oli tyhmä juttu,helpottaako sit sun elämääs ettet menetä yöunias??Mitä helvetin väliä sil on onko siel kommenttia vai ei??? Jos ei oikeesti oo mitään sanottavaa vaikka johokki kouluammuskelu juttuun ni ei sit saa siitä copy-pastata lehtijuttua....
^sen jutun voi copypastettaa joku sellainen jolla siihen on jotain sanottavaa. vai luuletko että tuollaiset jutut jäisi ihmisiltä huomaamatta ellei niitä joku tänne sarjatulella postaisi? kai jokainen osaa ne turhat uutiset käydä iltasanomienkin sivuilta itse lukemassa?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

esmes- kirjoitti: ^sen jutun voi copypastettaa joku sellainen jolla siihen on jotain sanottavaa. vai luuletko että tuollaiset jutut jäisi ihmisiltä huomaamatta ellei niitä joku tänne sarjatulella postaisi?
Voi herran jumala ku jollain vaikeeta...ei niitä oo pakko lukee jos noin ärsyttää..heh...sain taas päivän naurut.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Chopper kirjoitti:Voi herran jumala ku jollain vaikeeta...ei niitä oo pakko lukee jos noin ärsyttää..heh...sain taas päivän naurut.
no enpä yöuniani tuon takia menetä, turha toivo :wink:
kiva kun on hauskaa. jatka entiseen malliisi.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Aivan varmasti kuten varmaan itsekkin
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Howler kirjoitti:
otus muuten, miksi otan tämän niin helkkarin henkilökohtaisesti?
Mahdatko muistaa otuksen ja tohtorin aikaisemmat yhteenotot samasta aiheesta? Mun muistaakseni edellinen kerta poiki otukselle lyhyehkön bannin.
Miksiköhän muuten otus malttoi olla monta kuukautta välillä postaamatta, mutta aktivoitui uudestaan n. viikko sitten, kun näytti siltä, että tohtori on poistunut palstalta... :roll:

Ai niin, niistä trolleista olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä niitäkin jo minfossa on. Silkkaa kohteliaisuuttani jätän kuitenkin nikkinsä mainitsematta, päätelköön jokainen ne ihan itse.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

natsimeinki päälle vaan. kaikki uudet asiattomien kommenttien lähettäjät kaasukammioon. voin mennä vapaaehtoisesti. vituttaa muutenki taas kaikki asiat, joten taidan olla hiljaa pitemmän aikaa, mut minfo on paras foorumi mitä on tullut vastaan. joten taka-alalle :arrow:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

maija turjukka kirjoitti:
Howler kirjoitti:
otus muuten, miksi otan tämän niin helkkarin henkilökohtaisesti?
Mahdatko muistaa otuksen ja tohtorin aikaisemmat yhteenotot samasta aiheesta? Mun muistaakseni edellinen kerta poiki otukselle lyhyehkön bannin.
Miksiköhän muuten otus malttoi olla monta kuukautta välillä postaamatta, mutta aktivoitui uudestaan n. viikko sitten, kun näytti siltä, että tohtori on poistunut palstalta... :roll:

Ai niin, niistä trolleista olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä niitäkin jo minfossa on. Silkkaa kohteliaisuuttani jätän kuitenkin nikkinsä mainitsematta, päätelköön jokainen ne ihan itse.
Joo tän jutun mäkin muistan, mutta onko nyt kyse siis minusta, aijaa, aha, selvä...no mua ei nyt sit taas näy "ihan vaan sen & tohtorin takia" moneen kuukauteen..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

maija turjukka kirjoitti:
Howler kirjoitti: otus muuten, miksi otan tämän niin helkkarin henkilökohtaisesti?
Mahdatko muistaa otuksen ja tohtorin aikaisemmat yhteenotot samasta aiheesta? Mun muistaakseni edellinen kerta poiki otukselle lyhyehkön bannin.
Niin elikkä lyhyesti sanottuna ongelma palasi ja nyt aiheesta ollaan taas suutuksissaan ja ärtyneitä. Sen aikaa kun pääongelma pysyi poissa niin kaikki oli siinä "ihan okei" rajoilla.
Olen sitä mieltä että asia joka koskettaa itseään liian läheltä aiheuttaa sen että asian ottaa henkilökohtaisesti. Näin kävi siis luultavammin tässä tilanteessa.

Itse aiheeseen vielä että tuo copy&paste on tosiaan ihan hyvä joissakin tilanteissa. Tilainteissa joissa asiasta täytyy päästä nopeasti keskustelemaan jne. Kuitenkin nuo kissanristiäiset alkaa välillä ärsyttää ja ei niihin kaikkiin edes kukaan vastaa. Ne voisi siis poistaa omasta toimesta kun huomaa ettei ketään kiinnosta jos joku tosiaan vei Kallen jäätelön.

Mielestäni palsta toimii ihan kohtuullisen hyvin. Paria seikkaa voisi vähän parantaa kuten moderointia ja sitä hullua joukkopostaamista mitättömistä aiheista. Listaa tietysti riittää mikä ärsyttää mutta niiden kanssa kyllä pärjää täällä. On tämä vähän lipsunut muttei nyt ehkä ihan tuhoon tuomittua ole. Vai?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

otus kirjoitti:
Joo tän jutun mäkin muistan, mutta onko nyt kyse siis minusta, aijaa, aha, selvä...no mua ei nyt sit taas näy "ihan vaan sen & tohtorin takia" moneen kuukauteen..
Onko tuo lupaus vai trollaatko vain? :wink: :lol:
Vastaa Viestiin