Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%
 
Ääniä yhteensä: 97

markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja markja »

Onko ketsku kusipää idiootti?
Viimeksi muokannut markja, Pe Loka 31, 2008 2:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

pelkäämpä, että saat bannia tästä..

Ps: Olen puolueeton sotaanne..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

otus kirjoitti:pelkäämpä, että saat bannia tästä..
Pelkäämpä, että prosentit menevät jotain 90-10 "On, ihan täysi ääliö" kannalle. Joku 75-25 olisi vielä reilua mutta toi 90-10 on jo sellainen tyrmäys että se melkein tuntuu munstakin pahalta ketskua kohtaan. Eihän se pelle kuitenkaan voi sille mitään, että on tuommoinen idiootti kakara. Mä en kuitenkaan moista paskakasaa sääli, en sitten yhtään. Pysyköön lukemassa Nalle Puhia jos ei tosiasioita ja aikuisten puhetta mokoma pikkurunkkari kestä.
Viimeksi muokannut markja, Pe Loka 31, 2008 1:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Verbaaliset kipinät lentelevät tässä alati jatkuvassa väännössä. Tarvii hakea sipsii ja kokista keittiöstä 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Voi vittu hei porukat, äänestäkää nyt tuota "Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi". Ei kait nyt anneta ketskun pudota tonne pelkäämääni 90-10 tasolle sentään. Onhan ketskukin melkein ihminen ja miltei ansaitsee edes jotain kunnioitusta. Ketskuakin tarvitaan vähän niinkuin paskakärpästä keittiössä tai paisetta pakarassa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Onko sulle iskenyt post-traumaattinen vaalikrapula Markja. Kyllä sä varmaan ihan ok tyyppi olet, kunhan lopetat kaikkien haukkumisen. Varsinkin, kun et ketään tunne ja teineiksi haukut. Itse äänestin, kun vielä olit ala-asteella.
Mutta kyllä tämä tästä suttaantuu.
A man's got to do what a man's got to do.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Hah! eipä ketsku loistele täällä kamalasti.
Miks helvetissä Markja bannia sais, samalla mitalla takaisin ja sanoo ainakin suoraan mitä tarkoittaa. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja etsijä »

^ Niin, kaikkien rakastama markjahan on fiksu, kohtelias, muut huomioonottava säkenöivän korrekti keskustelija joka ei sorru alatyyliin ja jonka seurassa varmasti viihtyy.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Ketsku on tunteellinen ja kiivastuu joskus niissä asioissa, jotka ovat lähellä hänen sydäntään ja joissa ketsku näkee vääryyttä. Ketsku osaa kyllä perustella asiansa ja muotoilla tekstinsäkin ymmärrettävään, korrektiin muotoon, eikä hänen kiivautensa taida kohdistua juuri muihin kuin markjaan.
Ketsku voi joskus innostua väittämään esim. etteivät käärmeet syö ihmisiä :wink: , mutta kusipää idioottia hänestä ei millään saa, ei vaikka sitten avaisi äänestyksen tuolla määritelmällä.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mun mielestä vaihtoehdot ärsyttävä/huvittava vs kusipää/idiootti kertoo jo kaiken tarvittavan markjasta. Näköjään kuitenkin markjalla noita faneja täällä riittää jonkin verran, uskottava se on :shock:

Sen sijaan jokainen joka väittää, että minussa ja markjassa on edes vähän samaa voisi mennä itseensä: ehkä ei ole tullut luettua markjan tekstejä kovin tarkasti? Mun mielestä meissä on merkittäviä eroja:

- Minä en rupea heti suoltamaan kirosanoja ja haukkumaan vastaväittelijääni kirjavilla nimityksillä kuten idiootti, imbesilli ja tuhat muuta samaan viittaavaa. En myöskään väheksy toisten koulutuksia väittämällä, että he ovat ala-asteelaisia kehitystasoltaan.

- Minä joko todistan väittämäni tai myönnän olleeni väärässä tai sitten sanon suoraan, että kyseessä on mielipide.

- Minä en ole sitä mieltä, että olen joka asiassa oikeassa eikä maailmaan mahdu kun minä ja minun mielipiteeni.

- Minulla ei ole narsistista persoonallisuushäiriöitä enkä kuvittele olevani Jumalan lahja maapallolle.

- Minulla on oikeasti hyvä sydän enkä tahdo kenellekään pahaa. En ole tunteeton, päinvastoin.

Sen sijaan meissä on yksi yhteinen piirre:

- Kerron mielipiteeni minua kiinnostaviin asioihin! Mutta tapa millä sen teen on kuitenkin eri kun markjalla. Vaikka vandt sai tylyä tekstiä niskaansa niin silti se ei ollut MITÄÄN verrattuna markjan useimpiin kirjoituksiin. Viimeisimmät törkeydet voinee lukea eilen illalla aloittamastani gallupista.

Niin joo ja siinä myönnän olevani äärimmäisen tyhmä, että lähden mukaan markjan kanssa väittelemään!!! Vaan siihen sortuu moni muukin.

Jos joku on silti sitä mieltä, että markja on jollakin tavalla asiallisempi/miellyttävämpi kun minä niin sillehän ei sitten voi mitään...
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Tämä ketju todisti markjan lapsellisuuden. Meneppäs sinne äitis helmoihin päästämään pieni parku :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Henk.koht en ymmärrä tälläsiä lapsellisia galluppeja kummankaan tahdolta. Saako niistä jotain mielihyvää,vai pönkittääkö kenties omaa itsetuntoa?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:Henk.koht en ymmärrä tälläsiä lapsellisia galluppeja kummankaan tahdolta. Saako niistä jotain mielihyvää,vai pönkittääkö kenties omaa itsetuntoa?
Laitoin siksi kun markja kertoi tuolla yhdessä ketjussaan (näitä markja vs jotakin), että on kuulemma gallupin mukaan nauttinut 40% suosiosta minfolaisten keskuudessa. Halusin "katsoa" pitääkö se edelleen paikkaansa. Taitaa pitää. Markja laittoi tämän ketjun ihan kostoksi sanoisin.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Juliet Jones kirjoitti:Ketsku on tunteellinen ja kiivastuu joskus niissä asioissa, jotka ovat lähellä hänen sydäntään ja joissa ketsku näkee vääryyttä. Ketsku osaa kyllä perustella asiansa ja muotoilla tekstinsäkin ymmärrettävään, korrektiin muotoon, eikä hänen kiivautensa taida kohdistua juuri muihin kuin markjaan.
Ketsku voi joskus innostua väittämään esim. etteivät käärmeet syö ihmisiä :wink: , mutta kusipää idioottia hänestä ei millään saa, ei vaikka sitten avaisi äänestyksen tuolla määritelmällä.
Allekirjoitan tämän :) Kiitos!
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Onko kestku kusipää idiootti?
On, aivan täysi ääliö
69% [ 18 ]
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
30% [ 8 ]

Ääniä yhteensä : 26
Onko minulla nyt joku vika luetun ymmärtämisessä? On. Luulin äänestyksessä tarkoitettavan ketskua, ei kestkua :oops:

No sitten kuitenkin tuli vastattua, pahoittelen!
Vastaa Viestiin