CCC vs. Marsalkka ( Vaittelya todistustaakasta)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

CCC kirjoitti:
Aariel kirjoitti:^Olen ehkä väsynyt tai jotain. Luulin, että oli minulle tarkoitettu ja täällä melkein itku silmässä :lol:
Pyydän anteeksi, että en jaksanut lainata. Eli allekirjoittaneen viimeisin viesti tässä ketjussa ei siis ollut Aarielille tarkoitettu se vielä sanottakoon.

Käsittelen aina naisia silkkihansikkain, joten ei hätää. ;)
Kiva kuulla, ettei sentään nahkahanskoin :wink:
Tajusin kyllä heti, että Marsalkkaahaan taidat tarkoittaa. Pitkiä lainauksia ei kannatakaan harrastaa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:
Debatin kultainen sääntö on se, että täytyy todistaa kantansa tai häviää.

Sinulla on todistetaakka, ja kun todistat asian seuraavaksi minä todistan kantani.

Olet väittänyt, että Kalevan nettipainoksessa luki eräs tietty tekstinpätkä. Toivoisin sinun todistavan väitteesi tavalla tai toisella. Sinulla lienee todistustaakka tämän asian suhteen.
Olet itsekin myöntänyt, kuten tuhannet muutkin näkivät, että arvostetun Kalevan internetpainoksessa luki niin kuten sanottu.
Missä olen näin myöntänyt?
olen S24n menestynein "kyykyttäjä"
Surullista.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Miksi ihmeessä minun pitäisi alkaa todistelemaan Kalevan uutista Kalevan omilla verkkosivuilla? Ei miksikään!

Sen alkuperäisuutisen näki vähintään tuhannet ihmiset.

Kommenttini että olisit myöntänyt perustuu arviooni, että olet myöntänyt nähneesi sen eräässä toisessa paikassa, ja lisäksi kysymysmerkki unohtui lauseen perästä. Tällä asialla ei ole kuitenkaan merkitystä debatin yleislinjan suhteen.

Sinun kuuluu todistaa salaliittoteoriasi että jotenkin ihmeen kaupalla uutiseen oli päässyt muutakin kuin toimittajan kirjoittamaa.

Sama juttu esimerkkinä WTC; hallitus kertoo totuuden muut yrittävät todistaa sen valheeksi.

...

Homma meni näin: Toimittaja kirjoitti vähän liikaa, ja joko poliisi pyysi poistamaan ettei rasismi leviä tai todennäköisemmin esimies ettei uhrille koidu häpeää.

Nuo sulkutekstit on lisätty todennäköiessti netissä, sillä uutisessa niitä ei tiettävästi ollut. Itse en ainakaan muista niitä ja muutama muukin nähnyt on sen sanonut.

Edelleenkin odotamme koko foorumi todisteitasi. Saamme kyllä odottaa aika pitkään.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:
Kommenttini että olisit myöntänyt perustuu arviooni, että olet myöntänyt nähneesi sen eräässä toisessa paikassa, .
Kyllä. Nettifoorumilla. Ei kovin luotettava paikka.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Sinun kuuluu todistaa salaliittoteoriasi että jotenkin ihmeen kaupalla uutiseen oli päässyt muutakin kuin toimittajan kirjoittamaa.
Ei kuulu, koska en usko uutisessa lukeneen tuota kyseistä osaa.

Homma meni näin: Toimittaja kirjoitti vähän liikaa, ja joko poliisi pyysi poistamaan ettei rasismi leviä tai todennäköisemmin esimies ettei uhrille koidu häpeää.
Tästä ei ole mitään faktaa. Ei edes siitä, että kyseistä kohtaa olisi uutisessa ollut.
Nuo sulkutekstit on lisätty todennäköiessti netissä, sillä uutisessa niitä ei tiettävästi ollut. Itse en ainakaan muista niitä ja muutama muukin nähnyt on sen sanonut.
Ettei vain olisi koko osio lisätty netissä?

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Oliko pilkkuvirhekin lisätty netissä? Ja kökkö tyyli?
Edelleenkin odotamme koko foorumi todisteitasi. Saamme kyllä odottaa aika pitkään.
Riittäisikö todisteeksi Kalevan toimittajan vastaus, jossa hän kertoo, että seuraavaa tekstinpätkää ei Kalevan uutisessa koskaan ole ollutkaan:
Miehet olivat afrikkalaisia. He leikkasivat saksilla naisen vaginan ja peräaukon välisen lihan, jotta tämä menettäisi kyvyn pidättää ulosteitaan. Tämä on tapana Afrikassa. Näin he pystyvät häpäisemään naisen, ja merkitsemään hänet haisevaksi hylkiöksi joka ei enää kelpaa kenellekään (eikä tule vahingossa raiskatuksi uudelleen).
Entä jos toimittaja vielä kertoisi, että kyseinen uutinen on STT:n tekemä? Riittäisikö todisteeksi? Vai millaiset todisteet tyydyttäisivät sinua?

edit. Kappas vain! STT:han tosiaan on uutisen takana:

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=621642

Aikamoinen salaliittoteoria! Kalevan toimittaja olisi lisännyt STT:n laatimaan uutiseen omia "tietojaan" suljetuin ovin pidetyn ja salaiseksi julistetun oikeudenkäynnin yksityiskohdista. Ja sitten poistanut omat sepustuksensa noin vartin kuluttua.

Tähän yksi hymiö. Sellainen tavallinen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Onko ongelmia luetun ymmärtämisessä?

Todista salaliittosi!

Miksi vedät STT:n tähän mukaan?

Ei kai se STT:n vika ole, että Kalevan kirjoittaja on lisäillyt omaansa ja poistanut sen vartin päästä.

Älä nyt hyvä mies mokaa enempää.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:
Ei kai se STT:n vika ole, että Kalevan kirjoittaja on lisäillyt omaansa ja poistanut sen vartin päästä.
Oivallinen salaliittoteoria!
Todista salaliittosi!
Onko se salaliitto, että Kalevan uutisessa ei ole ollut seuraavaa kohtaa:
Miehet olivat afrikkalaisia. He leikkasivat saksilla naisen vaginan ja peräaukon välisen lihan, jotta tämä menettäisi kyvyn pidättää ulosteitaan...
Riittäisikö todisteeksi Kalevan toimittajan vastaus, jossa hän kertoo, että kyseistä tekstinpätkää ei Kalevan uutisessa koskaan ole ollutkaan?

Sellaisen vastauksen saa kun tiedustelee asiaa täältä:

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?palaute=1
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

No koska aiot mennä tiedustelemaan?

Luuletko, että kertovat totuutta, kun piti muutenkin poistaa.

Sama kun tiedustelet Valkoiselta talolta oliko Mossad ja CIA WTC iskujen takana.

Miksi viet näitä salaliittoja etenpäin? Haluat oikein vängätä asiasta.

Emme kumpikaan pysty todistamaan poistetun pätkän olemassaoloa tai sitä ettei sitä ollut olemassa.

Mutta ei sillä ole mitään väliä minulle, koska todistetaakka on ja pysyy sinulla.

Mitä tulee tekstiin, sen näki sadat kirjoittajat Suomi24:llä. Ketju oli ½tunnissa yli 60 vastauksen ketju, jonka ylläpito poisti lopulta rasismipykälällä. Lukijoita oli yli tuhat.

Viestissä oli linkki uutiseen. Nuo sulut on joku nettikirjoittaja myöhemmin lisännyt.

Etkö poloinen tiedä että uutisia päivitetään (tällä kertaa ilman päivitys merkintää, koska inhimmillinen virhe, jonka joku hihhuli laskisi rasismiksi haluttiin vain pois uutisesta). Kenen käskystä, sitä ei moni tiedä.

Odotamme todisteitasi.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:Emme kumpikaan pysty todistamaan poistetun pätkän olemassaoloa tai sitä ettei sitä ollut olemassa.
Niin.

Sinä uskot, että Kalevan toimittaja lisäsi omiaan STT:n uutiseen. Ja poisti sitten omansa 15 minuutin päästä. Ja joku ehti copypasteta uutisen nettiin, mutta lisäsi siihen jostain syystä omiaan eli sulkeet. Tämän saattavat tosiaan Suomi 24:n foorumilaiset uskoa. Muualla voi tehdä tiukkaa. Edes Halla-Ahon foorumilla tämä ei mene läpi.

Minä taas uskon, että Kalevan uutisessa ei alunperinkään ollut tuota poistetuksi väitettyä kohtaa.
No koska aiot mennä tiedustelemaan?
Tiedustelin jo. Vastauksen sisältö onkin jo luettavissa aiemmasta viestistäni.
Miksi viet näitä salaliittoja etenpäin?
Mitä salaliittoja? Minä uskon, että Kalevan uutisessa ei alunperinkään ollut tuota poistetuksi väitettyä kohtaa. Uskon, että kyseinen tekstinpätkä on jonkun heikkolahjaisen kyhäelmä, jonka hän sitten laittoi nettifoorumille saaden muita heikkolahjaisia uskomaan asiaansa.


Käsittääkseni sinä olet salaliittoteorian kannalla. Sinä uskot, että Kalevan toimittaja lisäsi omiaan STT:n uutiseen. Ja poisti sitten omansa 15 minuutin päästä. Ja joku ehti copypasteta uutisen nettiin, mutta lisäsi siihen jostain syystä omiaan eli sulkeet.
todistetaakka on ja pysyy sinulla.
Tarkoittanet todistustaakkaa? Niin. Olen esittänyt perusteita sille, miksi uskon, että Kalevan uutisessa ei ole ollut tuota väitettyä poistettua kohtaa. Sinulle perustelut eivät riitä. Ei se mitään. Sellaista sattuu.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Et kai ole noin naiivi?

Luulet, että Kalevan toimittaja myöntäisi tuosta vain kirjoittaneensa? Miksi myöntäisi? Sehän oli nolo moka miksi myöntäisi, sillä ethän sinäkään näytä helpolla myöntäväsi selvää tappiotasi.

Esimerkkinä eihän mikään USA:n virallinen instanssi myönnä JFK:n päässeen presidentiksi mafian hankkimilla äänillä, vaikka se on valtion omista auenneista arkistoista todistettu.

Mitä tulee todistetaakkaan, nimenomaan todiste sanalla, niin on toki minullakin, mutta vasta sinun jälkeesi. Miksi voi debatin keltanokka kysyä?

Siksi koska lähteeni ja todisteeni ovat arvovaltaisemmat huomattavasti.

Minulla on arvostetun median verkkopainoksessa n. 15min ollut uutinen, jonka sadat ellei tuhannet ihmiset näkivät ja Suomen suosituimman portaalin linkitys, jonka näki tuhannet. Ne on nyt poistettu, mutta sillä ei ole mitään merkitystä todistearvon kannalta.

Sinulla on oma keksimäsi salaliitto, että joku hakkeri on hakkeroitunut Kalevan sivuille tai että koko tekstiä ei edes olisi ollut, minkä näki sadat ellei tuhannet ihmiset. Lisäksi sinulla on Jussi Halla-ahon vieraskirjan kommentti parilta neonatsilta, jotka kertoivat mielipiteensä.

Eli 500-2000 ihmistä jotka omilla silmillään näkivät vs Jussi Halla-ahon vieraskirjan pari kirjoittajaa, jotka veikkailevat kuten sinäkin.

Odotamme todisteita, taakkahan on sinulla!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:
Mitä tulee todistetaakkaan, nimenomaan todiste sanalla, niin on toki minullakin, mutta vasta sinun jälkeesi.
Todistustaakaksi tuota kutsutaan. Mitä nyt keskusteluforumeilla nähdään muitakin muotoja.
Siksi koska lähteeni ja todisteeni ovat arvovaltaisemmat huomattavasti.
Siltä näyttää:
Emme kumpikaan pysty todistamaan poistetun pätkän olemassaoloa tai sitä ettei sitä ollut olemassa.
Todisteesi eivät siis riitä todistamaan kyseisen tekstin olemassaoloa Kalevan uutisessa. Kiitos! Tämä tieto riittääkin minulle.


Minulla on arvostetun median verkkopainoksessa n. 15min ollut uutinen,
No näytäpä vaikka screenshot tästä uutisesta.
jonka sadat ellei tuhannet ihmiset näkivät
Tästä ei ole faktaa.

Sinulla on oma keksimäsi salaliitto, että joku hakkeri on hakkeroitunut Kalevan sivuille
Ei. Tällaista en väitä.
tai että koko tekstiä ei edes olisi ollut,
Kyllä. Tämä on minun kantani. En usko, että tekstiä oli koskaan Kalevan uutisessa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Joudummeko kuinka kauan vielä odottamaan todistettasi?

Melko heikoilla kantimilla olet; oma mielipide ja Halla-ahon politiikan muutaman fanin mielipide.

Minun kantani puolella on sentään satoja silminnäkijöitä, jotka lukivat uutisen tuoreeltaan linkitettynä median verkkosivuilta! Tämän jälkeen käytiin debattia, uutista muokattiin kohu syntyi ja ketju poistettiin.

Taakkahan on ja pysyy sinulla.

Sillä S24 on hieman luetumpi ja suositumpi kuin joku Halla-ahon vieraskirja.

Kuten tiedät tässä väittelyssä ei ole eikä tule yhtäkään todistettua faktaa kummaltakaan. Sen jälkeen ratkaisee osittaisten tietojen ja niiden sijainnin arvostus, tämä on täysin minun puolellani. Sinulla ei ole väitteillesi edes arvostettua sijaintia ("lähde"), sillä Halla-aho on yksityishenkilö, Maailman menoa palsta sentään Suomen suosituin yleisaiheinen keskustelupaikka.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Kiitos mutta tämä riittää minulle:

Emme kumpikaan pysty todistamaan poistetun pätkän olemassaoloa tai sitä ettei sitä ollut olemassa.
tämä on täysin minun puolellani
Mukava mielipide.
Taakkahan on ja pysyy sinulla.


Kun kyse on mahdollisesta poistetusta pätkästä, niin olisi hirmu kiva, että ne jotka väittävät kyseisen pätkän olleen uutisessa, kykenisivät jollain tavalla todistamaan väitteensä. Siis jollain muullakin tavalla kuin sanomalla, että "kyllä se siellä ihan oikeesti hei oli. Et ihan tosi hei, monet näki sen siel uutisessa."

Minä voinkin antaa sinulle linkin Kalevan uutiseen, jossa mikään ei viittaa siihen, että siitä olisi mitään poistettu. Ei näy päivityksiä eikä mitään. Kyseessä on aika kovan luokan todiste, koska Kaleva on tunnettu lehti. Paaaljon kovempi todiste kuin Suoli 24.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=621642
satoja silminnäkijöitä, jotka lukivat uutisen tuoreeltaan linkitettynä median verkkosivuilta!
Tästä ei ole faktaa.
S24
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Mutta usko sinä ihmeessä siihen, että Kalevan toimittaja lisäsi omiaan STT:n uutiseen. Ja poisti sitten omansa 15 minuutin päästä. Ja joku ehti copypasteta uutisen nettiin, mutta lisäsi siihen jostain syystä omiaan eli sulkeet.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
murur0a
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja murur0a »

CCC kirjoitti:Joudummeko kuinka kauan vielä odottamaan todistettasi?
Et nähtävästi oikein hiffaa eli bonjaa, että todistustaakka ko. tekstinpätkän suhteen on vain ja ainoastaan sinulla? (Niin, "sadat, tuhannet, ehkä jopa MILJUUNAT näkivät sen" ei oikein riitä.) Vastapuolen on mahdotonta todistaa, että jotakin ei ole olemassa eikä ole koskaan olemassa ollutkaan. Mikäli edelleen tuntuu hankalalta, kysele neuvoja vaikka markjalta.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

murur0a kirjoitti:
CCC kirjoitti:Joudummeko kuinka kauan vielä odottamaan todistettasi?
Et nähtävästi oikein hiffaa eli bonjaa, että todistustaakka ko. tekstinpätkän suhteen on vain ja ainoastaan sinulla? (Niin, "sadat, tuhannet, ehkä jopa MILJUUNAT näkivät sen" ei oikein riitä.) Vastapuolen on mahdotonta todistaa, että jotakin ei ole olemassa eikä ole koskaan olemassa ollutkaan. Mikäli edelleen tuntuu hankalalta, kysele neuvoja vaikka markjalta.
Mutkun Suoli 24 on arvostettu sijainti ja suuri keskustelusportaali. Eli luonnollisesti minun täytyy todistaa, että olematonta ei ole ollut olemassa. Muuten CCC ei voi mitenkään todistaa seuraavaa väitettään:
Saksien käyttö nimenomaan uhrin häpäisemiseen on "melko" yleistä Afrikassa.
Tällaiset ne keskustelusäännöt nyt vain ovat. Omia väitteitään ei voi todistaa ennen kuin olematon on ensin todistettu olemattomaksi.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Sitä paitsi CCC tietää nämä asiat, koska hän on Suoli 24:n kovin trolli eikun siis kyykyttäjä, mikä on melkoinen meriitti!

Sinänsä en ihmettele, jos S24:llä menee läpi, että Kalevan toimittaja lisäsi omiaan STT:n uutiseen. Ja poisti sitten omansa 15 minuutin päästä. Ja joku ehti copypasteta uutisen nettiin, mutta lisäsi siihen jostain syystä omiaan eli sulkeet.

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kaleva kertoi että teossa käytettiin saksia. Miten niitä käytettiin ei artikkelista käynyt ilmi.
Pimpin leikkaamisesta ei lehdessä kerrottu missään vaiheessa. Tähän perusvittupäähymiö.
Paskanen tukka
Vastaa Viestiin