Kansantuomioistuin – Doctor Lecter

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kansantuomioistuimen ratkaisuksi/tuomioksi on määrättävä?

Ei Bannia
24
17%
1 Viikon banni
16
11%
2 Viikon banni
36
25%
Banni vuoden loppuun
46
32%
Pois palstalta
21
15%
 
Ääniä yhteensä: 143

Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Raid kirjoitti:
rapier kirjoitti:Suoraan asiaan.
Ottamatta kantaa Doctorin mahdolliseen banniin kysyn olisiko meidän muidenkin käärittävä hihat ja laadittava laadukkaita avauksia?
Monet ovat niitä tehneet, mutta myös me muut.
Alettaisko?
Lisäksi mainitsen että ne "voi kauhia"postaukset voi jättää kirjoittamatta.
Ei mulla muuta.
Tama kuulostaa hyvalta idealta. Mielestani monella kirjoittajalla on itsepohdiskelun paikka. Palstan tasoa ja hyvia alustuksia odotan innolla. Uskon ja toivon etta palstalaiset aktivoituu ja alkaa mietia: "Mita annettavaa minulla olisi" ja " Mita mina voisin tehda paremmin".
jeps. Eikös tämä kuulu palstan sääntöihin siinä missä muukin hyvä käytös?
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.


Toki allekirjoittaneella itselläänkin on tässä petrattavaa.
8)
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

:shock: Nyt täytyy sanoa, että en olisi ikinä tohtorista uskonut moista..
Pari viikkoa bannia on riittävä rangaistus
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Howler kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Meneeköhän tää koko murha.info touhu joillakin VÄHÄN liian totiseksi?
Ilmiselvästi ja enemmän kuin vain yhdellä henkilöllä.
Puhumattakaan ylläpidosta.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Loka kirjoitti:
Howler kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Meneeköhän tää koko murha.info touhu joillakin VÄHÄN liian totiseksi?
Ilmiselvästi ja enemmän kuin vain yhdellä henkilöllä.
Puhumattakaan ylläpidosta.
Mitä meinaat Loksu? Onko ylläpidossa havaittu jotain vikaa?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

otus kirjoitti: Mitä meinaat Loksu? Onko ylläpidossa havaittu jotain vikaa?
Meinaan kuinka huvittava on ylläpidon linja ja kuinka eri arvoisessa asemassa täällä itse kukin on. Pelkkä palsta mutta niin iso asia osalle että vinkuminen on sitä luokkaa jota voisin verrata ala-asteeseen jolloin itkettiin vanhemmille kun toinen kiusaa.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

VoDKa kirjoitti:Voisitteko nyt JUMALAUTA palata aiheeseen?

Perustakaa otukselle ja aakkosille omat topiccinsa jos on niin pakko päästä niistä puhumaan.

Ei hirveästi kiinnosta lukea teidän keskenkasvuisia tappelujanne, kun enemmän kiinnostaisi nyt nuo mielipiteet siitä Lecteristä ja hänen tämänhetkisestä tilanteestaan.
Kuten jo yllä olen maininnut, en pidä tämänkaltaista ylläpidon järjestämää julkista äänestystä jonkun nimimerkin suosiosta keskustelupalstalla lainkaan hyväksyttävänä. Olen ollut netissä vuodesta 1994, enkä ole vielä ikinä nähnyt mitään tällaista.

Sitä luulisi ylläpidon osaavan noudattaa sääntöjä, jotka on itse laatinut?

Keskusteluahan tämä tietysti herättää, mikä on kai keskustelupalstan perimmäinen tarkoitus...
Every ship must sail a world.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

otus kirjoitti:
ABC kirjoitti:^ Tuo papillonin viesti ei ole trollausta.

Sen sijaan sinua voitaisiin syyttää trollauksesta, koska teet jumalattomasti kirjoitusvirheitä välillä selvästi tahallasi.
Myös viestejä, jotka näyttävät kokemattoman tai lapsellisen kirjoittajan postaamilta, on syytä epäillä, sillä tyhmää esittämällä trollaavia esiintyy varsinkin irkissä jatkuvasti. Trollaukseen voi liittyä myös massapostitusta, jolloin esimerkiksi trolli lisää foorumeille tahallaan useita samoja puheenvuoroja toisten keskustelijoiden ärsyttämiseksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli
Only God Can Judge Me

http://www.youtube.com/watch?v=padvnsLUhUM
Joo, en usko, että sinulla on mitään hätää, koska, vaikka trollaatkin eli rikot sääntöjä, niin - samalla tavalla kuin Dr. Lecter - myös tuot sisältöä palstalle uutisten muodossa (olkoonkin että et ole itse kirjoittanut niistä pätkääkään).
Every ship must sail a world.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mother_North kirjoitti:Pari viikkoa bannia on riittävä rangaistus
No huh huh :shock: Jannu sekoilee ja flaettaa sen minkä kerkee jne, niin parin viikon bannit olis ok...
Sankarista hylkiöksi on lyhyt tie, jos lyö tarpeeksi yli, ja käsittääkseni Doc veti ihan tarpeeksi överiksi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mike Manner kirjoitti:
Mother_North kirjoitti:Pari viikkoa bannia on riittävä rangaistus
No huh huh :shock: Jannu sekoilee ja flaettaa sen minkä kerkee jne, niin parin viikon bannit olis ok...
Sankarista hylkiöksi on lyhyt tie, jos lyö tarpeeksi yli, ja käsittääkseni Doc veti ihan tarpeeksi överiksi...
Jokaisella on mielipiteensä asioista (Tohtorista). Niin sinulla kultaseni, kuin minullakin...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos ylläpidolle ketjun selkeyttämisestä. Hieno homma.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mother_North kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Mother_North kirjoitti:Pari viikkoa bannia on riittävä rangaistus
No huh huh :shock: Jannu sekoilee ja flaettaa sen minkä kerkee jne, niin parin viikon bannit olis ok...
Sankarista hylkiöksi on lyhyt tie, jos lyö tarpeeksi yli, ja käsittääkseni Doc veti ihan tarpeeksi överiksi...
Jokaisella on mielipiteensä asioista (Tohtorista). Niin sinulla kultaseni, kuin minullakin...

Niinpä jokaisella on mielipiteensä, äänestin ei bannia ollenkaan vaihtoehtoa. Uusilla ymmärrettävästi ei ole käsitystä tietyistä asioista...... Ja mitä tohtorin sekoiluihin tulee niin niitäkään ei vissiin kovin moni ole edes tajunnut, siltä ainakin vaikuttaa. Todellisuudessahan uhrin viestit olivat hyvin samankaltaisia, kuin monen muunkin kirjoittamat..
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Loka kirjoitti:
otus kirjoitti: Mitä meinaat Loksu? Onko ylläpidossa havaittu jotain vikaa?
Meinaan kuinka huvittava on ylläpidon linja ja kuinka eri arvoisessa asemassa täällä itse kukin on. Pelkkä palsta mutta niin iso asia osalle että vinkuminen on sitä luokkaa jota voisin verrata ala-asteeseen jolloin itkettiin vanhemmille kun toinen kiusaa.
Vertaat vinkumista ala-asteeseen, mutta itse aloitat viestisi "vinkumalla" ylläpidon linjaa?? Minusta viestisi on hieman ristiriitainen sisällöltään. :?:
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Ihraponnari kirjoitti:
Loka kirjoitti:
otus kirjoitti: Mitä meinaat Loksu? Onko ylläpidossa havaittu jotain vikaa?
Meinaan kuinka huvittava on ylläpidon linja ja kuinka eri arvoisessa asemassa täällä itse kukin on. Pelkkä palsta mutta niin iso asia osalle että vinkuminen on sitä luokkaa jota voisin verrata ala-asteeseen jolloin itkettiin vanhemmille kun toinen kiusaa.
Vertaat vinkumista ala-asteeseen, mutta itse aloitat viestisi "vinkumalla" ylläpidon linjaa?? Minusta viestisi on hieman ristiriitainen sisällöltään. :?:

En usko että Loksu mitään vinkuu on mielestäni sanonut muutamassa viestissä, että häntä lähinnä naurattaa ja huvittaa ylläpidonlinja..

Ps: Tuon omakuvan käyttäminen Avattarena ei välttämättä ole kovin suositeltavaa..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Viesti Kirjoittaja mice »

Äänestin vaihtoehtoa "ei bannia".
Ilman Tohtoria minfon taso laskee muiden foorumien tasolle. Niinkuin näemme viimeisen kuukauden ajalta. Mielestäni ylläpidon pitäisi ottaa paremmin huomioon Tohtorin ja muiden hänen tasoisten kirjoittajien ajatukset ja ehdotukset.
Todella sääli jos Tohtori ei enää kirjoita tänne.
En ymmärrä miksi ylläpidolla on sympatioita muutamia kirjoittajia kohtaan, jotka jatkuvasti pyrkii rikkomaan keskustelua ja ärsyttää tahallisesti muita.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

mice kirjoitti: En ymmärrä miksi ylläpidolla on sympatioita muutamia kirjoittajia kohtaan, jotka jatkuvasti pyrkii rikkomaan keskustelua ja ärsyttää tahallisesti muita.
Ai kuten Tohtoria itseään kohtaan, joka multinikkeili ihan vain päästäkseen kuittailemaan eräälle toiselle nimimerkille?
Lukittu