Kansantuomioistuin – Doctor Lecter

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kansantuomioistuimen ratkaisuksi/tuomioksi on määrättävä?

Ei Bannia
24
17%
1 Viikon banni
16
11%
2 Viikon banni
36
25%
Banni vuoden loppuun
46
32%
Pois palstalta
21
15%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

mice kirjoitti: En ymmärrä miksi ylläpidolla on sympatioita muutamia kirjoittajia kohtaan, jotka jatkuvasti pyrkii rikkomaan keskustelua ja ärsyttää tahallisesti muita.
Jos olisin epäluuloinen persoona, niin voisin vaikka epäillä, että ylläpidon mielestä joutavanpäiväinenkin höpinä palstalla on parempi kuin ei keskustelua lainkaan. Pitäähän ylläpidon pystyä näyttämään mainostajille, että foorumilla edelleen on kävijöitä, vaikka itse palstan aiheeseen liittyvät keskustelut kärsivätkin tilapäisestä anemiasta.

Samaan suuntaanhan tuolla taisi jo ABC-kin vihjaista, korjatkoon toki, jos olen tulkinnut kirjoitustaan väärin.
Sitä luulisi ylläpidon osaavan noudattaa sääntöjä, jotka on itse laatinut?

Keskusteluahan tämä tietysti herättää, mikä on kai keskustelupalstan perimmäinen tarkoitus...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Viesti Kirjoittaja mice »

joey kirjoitti:
mice kirjoitti: En ymmärrä miksi ylläpidolla on sympatioita muutamia kirjoittajia kohtaan, jotka jatkuvasti pyrkii rikkomaan keskustelua ja ärsyttää tahallisesti muita.
Ai kuten Tohtoria itseään kohtaan, joka multinikkeili ihan vain päästäkseen kuittailemaan eräälle toiselle nimimerkille?
En puolusta ollenkaan Tohtorin multinikkeilyä, mutta ymmärrän hänen turhautumisensa. Haluan painottaa viestissäni kohtaa; "jotka jatkuvasti pyrkii rikkomaan keskustelua "
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Minusta tuntuu että tää multinikkeily oli samantyylinen viimeinen kujanjuoksu kuin Urhon lopunajan sekoilut, minusta tuntuu että D. Lecteri tiesi että bannit tulee tuosta jossain vaiheessa ja sit voikin lopettaa murhainfoilun rauhassa eikä tarvii katsella trollien vammailua jms ?
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Äänestin 2 viikkoa bannia. En halua tohtoria pois palstalta, eikä palsta saisi häntä menettää. Silti, vaikka kuinka ansiokas kirjoittaja olisi kyseessä, ei se saa hyppiä miten sattuu. Ei, vaikka kyllästyisi itse palstaan.
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay kirjoitti:Minusta tuntuu että tää multinikkeily oli samantyylinen viimeinen kujanjuoksu kuin Urhon lopunajan sekoilut, minusta tuntuu että D. Lecteri tiesi että bannit tulee tuosta jossain vaiheessa ja sit voikin lopettaa murhainfoilun rauhassa eikä tarvii katsella trollien vammailua jms ?
Samaa mieltä. Sinänsä tämä koko tuomioistuinhässäkkä on turha, kun Tohtori ei ole viimeaikoina kovin aktiivisesti palstalla kirjoitellut muutenkaan. Olisi varmaan muussakin tapauksessa hiljaa vähintään vuoden loppuun saakka, vaikka ei bannia tulisikaan. Rangaistusvaikutus on siis hyvin pieni, enkä usko Tohtorin palaavan enää palstalle ellei palsta muuta muotoaan keskustelupalstasta faktanjakopalstaksi. Jälkimmäinen vaatisi puolestaan sitä, että Tohtorin kaltaisia löytyisi Suomesta useampia ja minusta tuntuu, että Tohtori on lajissaan ainutlaatuinen.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

joey kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Minusta tuntuu että tää multinikkeily oli samantyylinen viimeinen kujanjuoksu kuin Urhon lopunajan sekoilut, minusta tuntuu että D. Lecteri tiesi että bannit tulee tuosta jossain vaiheessa ja sit voikin lopettaa murhainfoilun rauhassa eikä tarvii katsella trollien vammailua jms ?
Samaa mieltä. Sinänsä tämä koko tuomioistuinhässäkkä on turha, kun Tohtori ei ole viimeaikoina kovin aktiivisesti palstalla kirjoitellut muutenkaan. Olisi varmaan muussakin tapauksessa hiljaa vähintään vuoden loppuun saakka, vaikka ei bannia tulisikaan. Rangaistusvaikutus on siis hyvin pieni, enkä usko Tohtorin palaavan enää palstalle ellei palsta muuta muotoaan keskustelupalstasta faktanjakopalstaksi. Jälkimmäinen vaatisi puolestaan sitä, että Tohtorin kaltaisia löytyisi Suomesta useampia ja minusta tuntuu, että Tohtori on lajissaan ainutlaatuinen.
Uskon itse, että kyllä se "Kukkahattutäti" tänne vielä palaa trollaamaan :mrgreen:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Hahah, otus, kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. :shock: Tosin sillä erotuksella, että mä en usko tohtorin palaavan trollatakseen vaan pelastaakseen sen, mitä enää pelastettavissa on.

Muutaman sapekkaan kommentin jälkeen tohtori palannee entiseen tyyliinsä. Ainakin siinä tapauksessa, että ylläpitokin ottaa hieman opikseen ja valvoo nykyistä paremmin tiettyjen sääntöpykälien noudattamista.

Toivossa on hyvä elää, ainakin kunnes toisin todistetaan. :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

maija turjukka kirjoitti:
mice kirjoitti: En ymmärrä miksi ylläpidolla on sympatioita muutamia kirjoittajia kohtaan, jotka jatkuvasti pyrkii rikkomaan keskustelua ja ärsyttää tahallisesti muita.
Jos olisin epäluuloinen persoona, niin voisin vaikka epäillä, että ylläpidon mielestä joutavanpäiväinenkin höpinä palstalla on parempi kuin ei keskustelua lainkaan. Pitäähän ylläpidon pystyä näyttämään mainostajille, että foorumilla edelleen on kävijöitä, vaikka itse palstan aiheeseen liittyvät keskustelut kärsivätkin tilapäisestä anemiasta.

Samaan suuntaanhan tuolla taisi jo ABC-kin vihjaista, korjatkoon toki, jos olen tulkinnut kirjoitustaan väärin.
Sitä luulisi ylläpidon osaavan noudattaa sääntöjä, jotka on itse laatinut?

Keskusteluahan tämä tietysti herättää, mikä on kai keskustelupalstan perimmäinen tarkoitus...
maija turjukka kirjoitti:^Hahah, otus, kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. :shock: Tosin sillä erotuksella, että mä en usko tohtorin palaavan trollatakseen vaan pelastaakseen sen, mitä enää pelastettavissa on.

Muutaman sapekkaan kommentin jälkeen tohtori palannee entiseen tyyliinsä. Ainakin siinä tapauksessa, että ylläpitokin ottaa hieman opikseen ja valvoo nykyistä paremmin tiettyjen sääntöpykälien noudattamista.

Toivossa on hyvä elää, ainakin kunnes toisin todistetaan. :lol:
maija turjukka kirjoitti:Kiitos ylläpidolle ketjun selkeyttämisestä. Hieno homma.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Repeys :lol: , aika selkeää linjaa vetää MT..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^ Mikähän tuossa kopioimisessasi olikaan se pointti? Kun vielä kopsasit sen ekana kirjoittamani viimeiseksi. Sehän oli vain kiitos siitä, että ne otukseen kohdistuvat kommentit siirrettiin omaksi otus vs. muut topikikseen. Kirjoitettu noin kaksi tuntia uuden topikin perustamisen jälkeen, jolloin ko. asian huomasin.
-----
edit. lisään väliin linkityksen siitä, mihin aikaan Raid noita viestejä on siirtänyt:
LähetäFoorumi: Lautamiehet Lähetetty: La Mar 22, 2008 8:25 pm Aihe: Otus
Jatketaa tata keskustelua ketjussa Otus vs muut

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=6110
------

Tässä ketjussahan keskustellaan tohtorin tulevasta tuomiosta. Johon keskusteluun tietty nuo äsken kopioimasi kommenttinikin liittyvät. Ei liene minun vikani, jos muutkin ketjussa kysymyksiä esittävät (esim. micen kommentti)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Sain juuri viestin yllapidolta jonka mukaan tuomio ja sen lauselma julkistetaan puolenyon jalkeen. Kehoitankin nyt myos matti myohasia, jotka eivat ole viela antaneet aantansa kansantuomioistuimessa toimimaan ja vaikuttamaan paatokseen.

RAID
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Raid kirjoitti:Kehoitankin nyt myos matti myohasia, jotka eivat ole viela antaneet aantansa kansantuomioistuimessa toimimaan ja vaikuttamaan paatokseen.

RAID
Siis vaikuttamaan, vai "vaikuttamaan"?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Heh tuntuu kuin oltaisiin keskian hirttäjäisissä, ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.

Noinkohan sitä malttaa painua pehkuihin vai jännääkö tulosta? :lol:
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Mike Manner kirjoitti:
Raid kirjoitti:Kehoitankin nyt myos matti myohasia, jotka eivat ole viela antaneet aantansa kansantuomioistuimessa toimimaan ja vaikuttamaan paatokseen.

RAID
Siis vaikuttamaan, vai "vaikuttamaan"?
Meinaatkos, että nää on kuin ne yhdet muinaiset AmeriikanYhrysvaltojen presidentinvaalit?

Njoo Lecteristä tuleekin sitten Murhainfon Resupentti..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Raid, kuinkas tuo äänestyksen tulos määritellään?

Onko yks`yhteen se mikä vastausvaihtoehdoista lukumääräisesti määrää se toteutuu - vai lasketaanko "ei / juu"- prosentit yhteen ja tehdään kompromissi?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Lukittu