Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Raid »

Hessu52 kirjoitti:Tarkoittaneeko se yllätys ennen vuodenvaihdetta, eli Jouluna sitä, että "Raid pukki" palaa ruotuun?
Tuli tossa vahan perheen lisaysta josta johtuen en ole pystynyt kirjoittelemaan... Kuitenkin olen nyt saannut vapautettua lisaa aikaan ja olen tulossa jalleen tiimiin mukaan ;-)

Raid
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja awa »

Onneksi olkoon!

Kaikkea hyvää koko perheelle toivoen:

- awa -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Onnea vaan oikein voimakkaasti täältäkin! :lol:

Mitäs osastoa tämä Snadi-Raidi tulee sitten vahtimaan, ja jos ja kun, onko nikkinä vaikkapa Off? :lol: :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja buracee »

^Raidin avattaresta päätellen ehkäpä Jansson tai Hopo.. tai Kukkamaan Uki, Sundman tai Takamäki. Ratsumies olis jo julmaa junioria kohtaan. :D Ja onnittelut täältäkin päin.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Blues »

No nyt kyllä vallan haluaisin vastauksen ylläpidolta, notta miksi minun ilmoitukseni Divarissa on lukittu?

Jos syy on se, että vastasin itselleni, niin pakkohan se on jos palsta ei puhelimella toimi.

On se kyllä jännää... :lol:

[edit]Ei kun joo. Vahinkohan tuo lie, tai siis allekirjoittaneen typeryyttä, kun muokkasin siihen toiseen viestiin, että leffat myyty. Äkkiäkös sitä kauan kestää, että minäkin jotain ymmärrän.
Mutta siis kirjat vielä tallella. Kumma, ettei kelpaa alan peruskirjallisuus ;) [/edit]
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Raid, menit sitten sulkemaan Bodomilta kyselyihin ynnä muihin tarkoitetun ketjun.

Miksi?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Jos Raid vastaa tuohon, vaadin myös vastausta siihen, miksi vastausta yksityisviestiini koskien serveriongelmia ei kuulu.

Lisäksi, milloin chatti on tarkoitus korjata?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

VoDKa kirjoitti:Jos Raid vastaa tuohon, vaadin myös vastausta siihen, miksi vastausta yksityisviestiini koskien serveriongelmia ei kuulu.

Lisäksi, milloin chatti on tarkoitus korjata?
Tsot tsot! Se on kyllä tuliliemi niin että Ylläpito keskittyy nyt vain ja ainoastaan lastenkasvatukseen. Palaa asiaan parin vuoden päästä. Sillä aikaa voit sättäillä jollain muulla angstipalstalla. :wink:
shantibaba
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Syys 20, 2008 8:48 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja shantibaba »

On se näköjänsä niin, ettei Raidi vastaa. Pharaoh on tarkkasilmäinen patu. Ja voimassaan viisas, pistää asiat tolilleen niin kotona kuin puutarhassa.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kuka tällä palstalla leikkii enää minkäänlaista ylläpitoa? Totutut eivät vastaa posteihin, porukkaa on kuulema jonossa uusina foorumeille, mutta ainakaan pariin pvään ei ole tapahtunut mitään vahvistuksien suhteen. (Apua on tultu pyytämään jo irkistäkin, kun epätieto kasvaa...)

Voisiko joku joka ehkä vahingossa pitää jonkinlaista järjestystä yllä, ilmoittaa, että mihin/kenelle pitäisi laittaa foorumia koskevat yksityisviestit/sähköpostit ja onko täällä ylipäätään ketään, joka hyväksyy uusia foorumilaisia enää?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

VoDKa kirjoitti:Kuka tällä palstalla leikkii enää minkäänlaista ylläpitoa? Totutut eivät vastaa posteihin, porukkaa on kuulema jonossa uusina foorumeille, mutta ainakaan pariin pvään ei ole tapahtunut mitään vahvistuksien suhteen. (Apua on tultu pyytämään jo irkistäkin, kun epätieto kasvaa...)

Voisiko joku joka ehkä vahingossa pitää jonkinlaista järjestystä yllä, ilmoittaa, että mihin/kenelle pitäisi laittaa foorumia koskevat yksityisviestit/sähköpostit ja onko täällä ylipäätään ketään, joka hyväksyy uusia foorumilaisia enää?
Kokeile tätä: Joulupukki, Korvatunturi. :wink:
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Raid »

VoDKa kirjoitti:Jos Raid vastaa tuohon, vaadin myös vastausta siihen, miksi vastausta yksityisviestiini koskien serveriongelmia ei kuulu.

Lisäksi, milloin chatti on tarkoitus korjata?
Turhat viestiketjut poistetaan... eli ketjulla ei ollut mitaan uutta annettavaa... ;-)

Mita tulee serveriongelmiin niin niihin palaan heti kun on jotain sanottavaa :oops:

RAID
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Raid kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Jos Raid vastaa tuohon, vaadin myös vastausta siihen, miksi vastausta yksityisviestiini koskien serveriongelmia ei kuulu.
Turhat viestiketjut poistetaan... eli ketjulla ei ollut mitaan uutta annettavaa... ;-)RAID
Raid, Specsaversilta saa kohtalaisen halpoja silmälaseja. ;) Kyseessä oli yksityisviesti, jonka lähetin sinulle joskus viime vuoden loppupuolella ja jonka Minfon omien tietojen mukaan olet kyllä myös lukenutkin (21.10.2009)

Pirullinen väline tuo mikä juoruaa sen, oletko viestin lukenut vai et. Muuten voisit vedota täysillä siihen, ettet ko. viestiä koskaan ole saanut. Viestin asia ei sinällänsä ole vieläkään ratkennut, mutta ilmeisesti et muista enää mistä on kyse... Heitän yksityisviestillä jossain välissä tänään, valmistaudu lukemaan.

Edit: Ongelma on kai sittenkin poistunut.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja buracee »

Hmm. Oliskos mahdollista saada ennakkovarotus mahdollisista katkoksista myös tuohon "Ylläpito tiedottaa"-ketjuun :roll: , en ainakaan itse juuri tuota index-sivua tuu katsoneeksi.

Jatketaas tähän samaan.. Voisko arvon ylläpito korjata myös tuon murha.info-osoitteen ohjaamaan oikeaan paikkaan.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Laitoin tästä jo ylläpidolle yksityisviestinkin, mutta lisätään vielä varmuuden vuoksi tänne:
Muutamat eivät edelleenkään pääse serverin vaihdon jälkeen palstalle. Etusivu näkyy ja siinä edelleen tuo tiedote. Mistähän tällainen johtuu ja mikä avuksi?
Tähän ei välttämättä auta koneen vaihtokaan. :(
Itselläni toimii moitteettomasti.
Lukittu