Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Damien »

Miksi minusta Marski näyttää myhäilevältä, keksittyään juuri taas jotain meidän muiden päänmenoksi? :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Kyllä nyt vika on tulkitsijan pään sisällä tai jossain.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Damien »

Erittäin paljon epäilisin samaa.Silmissä ei tosin pitäisi olla vikaa. :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Copy
Nikke Knakkertton
Viestit: 181
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 11:38 am

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Copy »

Tämän ketjun luettuani selvisi muutama asia tältäkin sivustolla ja eräät kommentit. [spekulaatio päättyy]

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

PitBull kirjoitti:
Niin tosta koulutuksesta, oon mä suorittanut lukion että se siitä sitten :roll:

Eikö siellä opetettu yhdyssanoja?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

PitBull kirjoitti:
Älä sä tuu laiskasta puhumaan, painan 5 päivänä viikossa 18h päivässä duunia....
Poika jotuu raatamaan niska limassa, vaikka tekee pimeästi hommia. Kyllä sinne Espanjaan monet pääsee pienemmälläkin vaivalla talveksi. Mutta jokainen tyylillään. Komeeta elämää.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Runkkaa jo itsesi uneen, johan sen näkee kauas että sua vituttaa se että jotkut elää juuri niinkuin itse haluaa. Onhan sitä linnassa tullut oltua, mutta en sen takia että olen jättänyt veroja maksamatta :wink:


Sanoin tuolla aikaisemmin että voisin jopa maksaa ulosotto velkani jos saisin maksaa vain sen alkuperäisen velkasumman joka sekään ei ihan pienemmästä päästä. Se "Marsalkka" on sun ihan oma asia menisitkö töihin verokortilla ja alkaisit maksamaan tuollaista loputonta velka määrää, korkoja tulee vuodessa enemmän kuin pystyy edes maksamaan mutta itsehän ne on hommattu ja itsepähän niistä seuraukset kärsin mutta mielestäni se on pienempi paha että teen ilman verokorttia töitä kuin että myisin huumeita tai pahoinpitelisin velallisia, molempia on tullut tehtyä ja niidenkin takia tullut tuomioita. Ei kaduta, itse olen elämän tyylini valinnut ja elän sen mukaisesti, ei se silti sitä merkitse että olisin myös ensi talvena valtion majoituksessa :wink:


Edit: Vittu olisi pitänyt jättää kommentoimatta sitä aihetta, saipahan siitä riidan aikaiseksi vaikka en sitä edes alunperin halunnut :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

PitBull kirjoitti:Onhan sitä linnassa tullut oltua, mutta en sen takia että olen jättänyt veroja maksamatta

Tiedä vaikka pääsisit vielä siitäkin syystä.

Ja kyllähän se tietysti harmittaa, että paskaperseluuserit loisivat.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

PitBull kirjoitti:Jep jep, eipä tätä enää edes viitti kommentoida :)
Ei kannatakaan, jos sössöttää yksinkertaisuuttaan idioottimaisuuksia Amerikan mallista.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Ja kyllä. Tosiaan halveksin rikollisen tien valinneita paskaperseluusereita kuten sinua.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Marsalkka kirjoitti:
PitBull kirjoitti:Jep jep, eipä tätä enää edes viitti kommentoida :)
Ei kannatakaan, jos sössöttää yksinkertaisuuttaan idioottimaisuuksia Amerikan mallista.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Ja kyllä. Tosiaan halveksin rikollisen tien valinneita paskaperseluusereita kuten sinua.

Heitä homo voltti :wink:
Onneksi sinulla on asiat niin hyvin että voit sanoa noin :lol:
Onhan se varmaan stressaavaa kun ei rahat meinaa millään riittää edes normaaliin elämään ja postikin kantaa koko ajan laskuja kotiin ja tilit on loppukuusta miinuksella. Mutta onneksi on asuntolainaa, käyttölainaa, autolainaa ja löytyy visaa ja mastercardia. Itse tykkään siitä ettei tarvitse joka päivä laskea rahojaan ja voi vaikka ostaa jotain "kivaa" eikä loppukuukausi mene kaurapuuro linjalla.
Onneksi on näitä Marsalkan tapaisia rehellisiä ihmisiä joiden takia juuri minä saan suurta nautintoa siitä kun niiden on pakko haukkua ja tuomita tekemiseni, eipähän mennyt tämäkään päivä hukkaan ja sain suurta iloa tästä aikaiseksi. :D

Terveisin onnellinen paskaperseluuseri
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Damien »

PitBull kirjoitti: Onhan se varmaan stressaavaa kun ei rahat meinaa millään riittää edes normaaliin elämään ja postikin kantaa koko ajan laskuja kotiin ja tilit on loppukuusta miinuksella. Mutta onneksi on asuntolainaa, käyttölainaa, autolainaa ja löytyy visaa ja mastercardia.
Onhan nuo kivoja.Ainoa ongelma vaan on se että kun kaikki velat on ulosotossa
ja luottotiedot vain kaukainen muisto, ei noitakaan löydy.
PitBull kirjoitti:Itse olen ammattini valinnut, en syytä sossuja, kelaa tai edes kyttiä ammatin valinnastani. En kaipaa sääliä, enkä edes kaipaa sitä. Sillä pystyn elämään tekojeni kanssa.
Tuosta on tosin pakko hattua nostaa.Mielestäni erottaan sinut niistä "paskaperseluusereista"
jotka apinoivat jatkuvasti ja itkevät kun ei ole mitään ja muilla on parempi olla.
Sorretaan ja kiusataan pientä ihmistä. 8)
Oman osansa luovat vielä ne pikkunilkit jotka jaksavat röyhennellä teoistaan
jotka ovat lähinnä automurtoja ja varkauksia että saisi taas vähän liimaa haisteltavaksi.
Ja nämä kaverit tuntuvat kovin kaipaavan kunnioitusta vielä elämäntavastaan.

Siksi kai tämäkin ketju:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=7570
Eikä siinä ole mitään väärää.Hienoa että ihmiset saavat molempien puolien mielipiteitä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

PitBull kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
PitBull kirjoitti:Jep jep, eipä tätä enää edes viitti kommentoida :)
Ei kannatakaan, jos sössöttää yksinkertaisuuttaan idioottimaisuuksia Amerikan mallista.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Ja kyllä. Tosiaan halveksin rikollisen tien valinneita paskaperseluusereita kuten sinua.

Onneksi sinulla on asiat niin hyvin että voit sanoa noin
Näin on! Varmaan useimmat ihmiset halveksivat rikollisia.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Ai niin! Kertoisitko hieman lisää tuosta Amerikan mallista, jossa ei ole pakko maksaa veroja ja voi maksaa niistä palveluista, joita haluaa käyttää. Vai miten se nyt meni?

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Marsalkka kirjoitti:Ai niin! Kertoisitko hieman lisää tuosta Amerikan mallista, jossa ei ole pakko maksaa veroja ja voi maksaa niistä palveluista, joita haluaa käyttää. Vai miten se nyt meni?

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

ehkä ilmaisin asian epäselvästi, en todellakaan tarkoittanut sitä ettei jenkeissä makseta veroja. Mutta siellä saa verohelpotuksia esimerkiksi siitä jos lapset EIVÄT käy kunnallista koulua, mun mielestä suomessa voisi olla kanssa samanlailla.

Jos herra marsalkka haluaa vielä haastaa riitaa niin anna mennä vain, eipä tässä enää jaksa sun kans vääntää.

Myönnetään sun ja muiden mieliksi että olen täysin arvoton rosvo jonka ei pitäisi saada elää, todellisuudessa olen niin tyhmä että en pysty ja kykene normaaliin elämään. Vietän mielummin elämäni rosvoilen ja käyn välillä vankilassa istumassa kun hakkaan viattoman ohi kulkijan sen takia että sattui juuri silloin kävelemään just siitä kohti kun mulla huono päivä. Olen siis samanlainen kusipää kuin muutkin kaltaiseni, ainut vaan että en narkkaa ja alkoholia käytän loppuen lopuksi todella vähän nykyään mutta äkkiäkös tuo on korjattu, sitten voit hyvällä omalla tunnolla sanoa "mitäs mä sanoin"
Tietenkin voisin heittää ex akan ja muksun täältä ulos kun haluan tuoda kaikki rosvo kaverini meille pitämään hauskaa, olisikin ensimmäinen kerta kun meillä istuu enemmän kuin yksi rosvo iltaa. Toivottavasti joku tuo vesurin tai ison veitsen niin jospa henkikin lähtisi silloin, silloin kuolisin nopeammin ja todennäköisesti ihan yhtä vihattuna kuin jos kuolisin vaikka kymmenen vuoden päästä alkoholin, huumeiden ja lääkkeiden tahattomaan/tahalliseen yliannostukseen. Sitten ajatellaan mitä väliä yhdestä rosvosta, sehän loisi meidän verorahoilla koko ikänsä, hautajaisetkin joutuu kaupunki/valtio maksamaan koska yksikään sukulainen ei siihen suostu koska ne vihaavat mua ja niiden mielestäni on aivan sama vaikka mut haudattaisi kaatopaikalle.

Kukaan ei sitten kumminkaan muista että olen yrittänyt taata lapselleni sen ettei tarvitse kulkea rikkinäisissä vaatteissa ja sen että ei tarvitse asua sellaisella asuinalueella jossa on narkkareiden jättämiä neuloja hiekkalaatikolla. Vaikka olenkin välillä linnassa niin olen pystynyt hoitamaan asiani niin ettei lapseni tarvitse olla päiväkodissa sen takia että äiti joutuu tekemään pitkää päivää töissä että saa elätettyä itsensä ja lapsen. Paskanko väliä sillä että ollaan erottu, ne on kumminkin ainuut ihmiset joita rakastan tällä hetkellä. Asiat vois olla paljon paremminkin, pakko myöntää mutta niin ei ole ja siitä voin syyttää tasan vaan itteeni, olisi voinut jättää paljon asioita tekemättä ja nykyään mietin tarkkaan. Mielestäni se on jo aika iso uhraus että sentään teen töitä rahan eteen, saisi sitä rahaa vieläkin helpommalla mutta tein tietoisen valinnan ja jätin liivi hommat muille ihmisille. Olen kumminkin loppuen lopuksi sellainen että ei musta ketään ole hakkaamaan ellei se sitä ole oikeasti ansainnut, mielestäni se että ihmisiä hakataan muutaman tonnin velan (joskus jopa satasen) takia niin on aika vitun väärin, mutta silti olen itse siihen sortunut ja voin myöntää että päihteet eivät sovi mulle ja siksi juon todella vähän nykyään ja huumeisiin en koske.

Kiitos, anteeksi ja ehkä jopa hyvästi.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

PitBull kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Ai niin! Kertoisitko hieman lisää tuosta Amerikan mallista, jossa ei ole pakko maksaa veroja ja voi maksaa niistä palveluista, joita haluaa käyttää. Vai miten se nyt meni?

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

ehkä ilmaisin asian epäselvästi, en todellakaan tarkoittanut sitä ettei jenkeissä makseta veroja.
Niin joo. Kirjoitit muuten vain niin.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Myönnetään sun ja muiden mieliksi että olen täysin arvoton rosvo jonka ei pitäisi saada elää
Minä taas ajattelen, että olet halveksuttava rikollinen, mutta kyllä silti suon sinulle elämän. Toivon jopa, että jonain päivänä sinusta tulee mies ja kykenet elämään rehellisen ihmisen elämää.
todellisuudessa olen niin tyhmä että en pysty ja kykene normaaliin elämään.
Olet loppujen lopuksi ehkä ihan keskiverto älyllisiltä lahjoiltasi, etkä missään nimessä niin tyhmä, ettetkö kykenisi elämään ilman rikoksia.
Asiat vois olla paljon paremminkin, pakko myöntää mutta niin ei ole ja siitä voin syyttää tasan vaan itteeni, olisi voinut jättää paljon asioita tekemättä ja nykyään mietin tarkkaan.
Minusta tuntuu,että olet jo kasvamassa mieheksi. Luotat vain itseesi ja alat ottaa vastuuta asioista laajemminkin.

Kiitos, anteeksi ja ehkä jopa hyvästi.
Anteeksi myös. Menin tuossa vähän liian pitkälle aiemmin.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Kesä 28, 2009 10:58 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Vastaa Viestiin