Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Millaisia tuomioita vastaavista tapauksista Suomessa yleensä saadaan?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Marsalkka kirjoitti:Millaisia tuomioita vastaavista tapauksista Suomessa yleensä saadaan?
Yleisesti ottaen aikas kehnoja koskien näitä seksuaalirikoksia, kun verrataan esim yhdysvaltoihin..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

otus kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Millaisia tuomioita vastaavista tapauksista Suomessa yleensä saadaan?
Yleisesti ottaen aikas kehnoja koskien näitä seksuaalirikoksia, kun verrataan esim yhdysvaltoihin..
Onko kenelläkään esimerkkejä vastaavista tapauksista Suomessa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:Onko kenelläkään esimerkkejä vastaavista tapauksista Suomessa?
Teetkö sä muuta, kuin kyselet joka topicissa, että onko asiasta faktaa, tai mikä mieluisempaa, niin tutkimustulosta?

Tänne viestin loppupäähän taas hymiö. Ihan mikä vaan.

edit - Lisätty hymiö.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Onko kenelläkään esimerkkejä vastaavista tapauksista Suomessa?
Teetkö sä muuta
Kyllä teen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Marsalkka kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Onko kenelläkään esimerkkejä vastaavista tapauksista Suomessa?
Teetkö sä muuta
Kyllä teen.
Minusta näyttää, että et taida tehdä.

Tähän taas hymiö.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Marsalkka kirjoitti:Kyllä teen.
Olisko jo aika ottaa korvatulpat pois ni pääsis kuset höyryyntymään pihalle?
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mike Manner kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:Teetkö sä muuta
Kyllä teen.
Minusta näyttää, että et taida tehdä.
Paljastan myös kacklsbergiä. Usein nämä asiat kyllä limittyvät toisiinsa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Eppu74 kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Kyllä teen.
Olisko jo aika ottaa korvatulpat pois ni pääsis kuset höyryyntymään pihalle?
Kerropa sinä, Eppu74, että saako vaikkapa New Yorkissa ampua kadulla vastaantulijan, joka sylkee päälle ja manaa omalla kielellään?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Marsalkka kirjoitti:
Eppu74 kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Kyllä teen.
Olisko jo aika ottaa korvatulpat pois ni pääsis kuset höyryyntymään pihalle?
Kerropa sinä, Eppu74, että saako vaikkapa New Yorkissa ampua kadulla vastaantulijan, joka sylkee päälle ja manaa omalla kielellään?
Mitä ***** ^ tuokin kuuluu tähän ketjuun?Voisko nää keskustelut jättää vaikka lautamiesten puolelle???
Tekee mieli jo viljellä kirosanoja kun käy ärsyttämään tää ******* väittely kohta jo joka ketjussa ja asian ydin menee sivuraiteilleen.

Anteeksi muille :oops:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

^Totta!
Inhottavaa, että niin monessa aiheessa "keskustelulla" on hyvin vähän, jos mitään tekemistä aiheen kanssa.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minusta kylläkin on naurettavaa, että monessa eri ketjussa tullaan kyselemään vain faktojen ja semmoisten perään, jos asia itseään oikeasti kiinnostaa niin pystyyhän sitä itsekin faktoja etsimään. Mutta helpompi tietysti pompottaa muita? :wink:
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Howler kirjoitti:Minusta kylläkin on naurettavaa, että monessa eri ketjussa tullaan kyselemään vain faktojen ja semmoisten perään, jos asia itseään oikeasti kiinnostaa niin pystyyhän sitä itsekin faktoja etsimään.
...Ja pitääkö maalaisjärjellä ajatellut päivänselvät asiat ensin tieteellisesti tutkia, ennen kuin niistä tulee faktoja...?
Varsinkin kun tuntuu, että mistä asiasta vaan saa sellaisen tutkimustulosen kuin itse ikinä vaan haluaa. Länsinaapurimme on jo tutkinut ja todennut, että mm. peruna on myrkyllistä ja sitä ei kannata syödä jne jne jne...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ Niin. Ylläpito kuitenkin tuntuu katsovan, että Marsalkalla on meille muille ja jokaiselle ketjulle johon kirjoittaa jotain annettavaa, koska erinnäisistä pyynnöistä huolimatta tuo riehuminen ei ole saanut pistettä.

Varsinkin kun on alkanut käydä selväksi, että kyseessä ei ole huumorin laji, vaan patologinen nipoaminen ja nokkansa joka paikkaan tunkeminen.

Henkilökohtaisesti olen alkanut lähinnä tuntea sääliä. Miettikääpä kaikki itse, jos elämänasenteenne olisi tuollainen!
Olisi se *****na yhtä *******iä! ......myös lähimmäisille.
:lol:
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Howler kirjoitti:Minusta kylläkin on naurettavaa, että monessa eri ketjussa tullaan kyselemään vain faktojen ja semmoisten perään, jos asia itseään oikeasti kiinnostaa niin pystyyhän sitä itsekin faktoja etsimään. Mutta helpompi tietysti pompottaa muita? :wink:
Yleisesti ottaen olisi mukavaa, että faktan esittää pöytään se, joka tietyn väitteenkin esittää.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin