Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Koska persoonani on niin kiehtova ja aiheuttaa vastustamatonta vetoa niin moniin kirjoittajiin, avaan ketjun, jossa voidaan muita ketjuja häiritsemättä käsitellä minua koskevia asioita.

Aloitetaan seuraavasti:
Maybrick kirjoitti:^ Hymyileekö Marsalkka avatarissa hieman vai riehakkaasti?
Minulle tuo on jo melko riehakasta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

http://genealogia.fi/genos/28/28_114.htm

Täytyyhän sitä sukulaismiehen muistoa pitää yllä.
Every ship must sail a world.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Muistelen, että kuolinpäivän pitäminen 28.1. liittyy Suomessa myös siihen, että joku toinen merkittävä päivämäärä Mannerheimin uralla oli tuo sama. En muista juuri nyt tarkemmin, mutta hyllyssäni on melkoinen määrä kirjoja marsalkasta, joten jos joku muu ei suoralta kädeltä muista asiaa, voin joskus tarkistaa. :?:

Lisäys: Se onkin mainittu dokumenttifilmissä "Suomen Marsalkka Mannerheim", siinä asia mainitaan. Sekin on hyllyssä, kunhan ehdin-
Nothing is quite what it seems
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Maybrick kirjoitti:Muistelen, että kuolinpäivän pitäminen 28.1. liittyy Suomessa myös siihen, että joku toinen merkittävä päivämäärä Mannerheimin uralla oli tuo sama. En muista juuri nyt tarkemmin, mutta hyllyssäni on melkoinen määrä kirjoja marsalkasta, joten jos joku muu ei suoralta kädeltä muista asiaa, voin joskus tarkistaa. :?:
Taisi tuo vapaussota alkaa 28.1.1918.
A man's got to do what a man's got to do.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tämähän näkyy menenevän ihan OT-ksi koko ketju. Avaajan tarkoitus lienee ollut, että keskusteltaisiin hänen nettipersoonastaan eikä siitä alkuperäisestä marsalkasta... :lol:

Mulle käy tietty molemmat vaihtoehdot. Muistaakos kukaan, mitä merkittävää teki C.G. Mannerheimin sisko?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marski on siis itsekin huomannut, että kakkeli-ketjut eivät oikein enää ota tuulta siipiensä alle muualta kuin syltytehtaalta itseltään.

Ja kun alkaa näyttää siltä, ettei kukaan enää välitä, eikä edes pillastu suorista vittuiluista, on syytä vielä kerran yrittää kohottaa omaa egoaan tällaisella shitillä.

Kyllähän tälläkinlailla voi koittaa pitää itsensä toptenissä.

Onnea uusimman keksintösi johdosta! Lämpimästi!

:wink:
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

maija turjukka kirjoitti: Mulle käy tietty molemmat vaihtoehdot. Muistaakos kukaan, mitä merkittävää teki C.G. Mannerheimin sisko?
Sophie Mannerheim? Oli mukana perustamassa Lastenlinnaa?

Kuule Marski, en minäkään oikein ymmärrä miksi tämän ketjun perustit. Voisitko ystävällisesti valaista tässä asiassa tiensä kadottanutta?
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

maija turjukka kirjoitti:
Mulle käy tietty molemmat vaihtoehdot.
Mulle kanssa.

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Marski on siis itsekin huomannut, että kakkeli-ketjut eivät oikein enää ota tuulta siipiensä alle muualta kuin syltytehtaalta itseltään.
Ketjujen tarkoituksena onkin, että kokoan niihin kackelsbergiä. Ei sinänsä muu kommentointi, vaikka jostain syystä mm. sinä olet kokenut tarvetta kirjoittaa Madeleine-ketjuuni. Lukijoita näillä ketjuillani on ollut mukavasti ja Madeleine-ketjua pääsenkin näillä näkymin kohta päivittämään, koska eräästä väitteestä ei faktaa tunnu millään löytyvän.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Juliet Jones kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti: Muistaakos kukaan, mitä merkittävää teki C.G. Mannerheimin sisko?
Sophie Mannerheim? Oli mukana perustamassa Lastenlinnaa?
Eikös sillä ollut kauppa. Sophien Valinta.

Google kertoili vaan Kytäjän jännää historiaa.
Sipatti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Pe Joulu 19, 2008 4:39 pm

BUM!

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Nihilisti! get a fucking life! :) joo 2 promillee päässä...teki vaan mieli hyökätä...sorry! Aah! Mutta oikeesti mulla on Mannerheimin kuva seinällä ehkä tää avatar ja netti persoona tekee Kunniaa oikeelle Mannerheimille! HYVÄ NIIN! ja lippaan veto!
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sehän se tietysti oli tuo 28.1.

Kiinnostais näin Marsalkan muistoa arvostavana ihmisenä (2 Marsalkan kuvaa seinällä niinkuin ennenvanhaan oli tapana, siitä ei seinänkoristus parane), että minkälainen kytkös palstamme marsalkalla on historialliseen Marsalkkaamme?
Nothing is quite what it seems
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Kunnioitus.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

On monesti tullut mieleen lukiessani Mannerheimin muistelmia ja muita sota-ajan historioita, että ne olot, joissa M. teki työnsä, olivat niin kaukana kadehdittavista kuin voi olla. Ei pelkästään ulkonaiset olot. Se vuosia kestänyt hermopaine mikä iäkkäällä ihmisellä täytyi olla, ja odotukset jotka kohdistuivat kaikkien taholta.

Joskus käy niin, että mies on paikallaan.

Onko tämäkin nyt sitten OT vai saako täällä keskustella ihan oikeasti? 8)
Nothing is quite what it seems
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^Kaikki käy. Täällä ollaan suvaitsevaisia ja vapautuneita. Olihan Mannerheimkin suvaitsevainen kosmopoliitti.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin