Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3092
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

jepulis82 kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 9:49 pm
neekerin kullia on kyllä lutkuttanut senkin edestä.
Hyi saatana!
it's my car !

Avatar
Hankalaheikki
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2021 11:55 pm

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja Hankalaheikki »

jepulis82 kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 9:46 pm
Hauskaa kun pääsee jonkun hinttisilakan ihon alle niin pahasti että ressukka ei saa päiväkausiin unta kun jepulis vaan pyörii mielessä. Olen toki otettu, mutta en ole hintti, joten voisitko lopettaa sen stalkkaamisen? :mrgreen:
Voi voi, nyt regressoiduit takaisin alakoulutasolle, vaikka niin hyvin olit edellisessä ottanut ohjeista koppia. Aika paljon enemmän joutuu nuorimies panostamaan, jos meinaa ikinä kenenkään ihon alle päästä.

Lasketaanpa nyt ihan ääneen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Kahdeksan upeaa vastausta olet tähänkin ketjuun keksinyt. Ei liene epäselvää kenen ihon alle on menty ja kenelle ei uni meinaa tulla. Näkeehän se noista aikaleimoistakin.

Projisointisi on yhtä vahvaa kuin ulosantisi on heikkoa.

Näyttää myös monen rotuiset penikset pyörivän nuoren miehen ajatuksissa ihan yhtenään. Toisaalta on ihan hyvä että kirjoitat niitä auki, se saattaa auttaa käsittelemään vaikeita tunnelukkoja, mutta suosittelisin siihen vaikka yksityistä päiväkirjaa.

Saat myös vapaasti kutsua neekereitä neekereiksi, niin minäkin teen kun konteksti sitä vaatii, mutta jos se on tekstin ainoa substantiivi, niin ymmärrät varmaan ettei kovin laadukkaasta viestinnästä voida puhua.

Jos tarkoituksesi on päivittäisellä ketjuihin kuseskelulla tuoda esille jotain poliittista ideologiaa tai huolestuneisuuttasi joidenkin asioiden nykytilasta, niin henkisen matalaotsaisuutesi takia tuo tavoite ei toteudu.

Onneksi palstalla on monia haittamaahanmuuton vastustajia ja kotouttamisongelmien esilletuojia joiden postauksista löytyy kirkasta ajatusta, terävää analyysia, kypsää näkemystä, laadukasta argumentointia ja oikein kirjoitettua suomenkieltä. Sellainen on omiaan herättämään ajatuksia ja jopa vakuuttamaan myös lähtökohtaisesti erimielisiä ihmisiä. Kaikki pisteet minkä tahansa laidan hyvin argumentoiduille pointeille. Sinulta sellaista ei vain ole vielä tullut. ”Ime neekerin munaa hintti” on luokattoman heikko argumentti mihinkään, keneltäkään yli 8-vuotiaalta.
Hei, helppoheikit, hyppikkää, nyt on paskan putsauksen aika.

Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

CharlesBronson kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 9:48 pm
Oletko neekeri?
😆😆😆Vieläkö joku käyttää tuollaista nimitystä? Jämähtäny jonnekkin 1900-luvulle🤣
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 1:30 am


😆😆😆Vieläkö joku käyttää tuollaista nimitystä? Jämähtäny jonnekkin 1900-luvulle🤣
Me 1900-luvulla syntyneet kutsumme neekereitä neekereiksi, koska neekerit ovat neekereitä. :wink:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3865
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

↑↑

Didn't read. Trollolooo! :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1939
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ylläpidon linjaukset hämmentävät

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
jepulis82 kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 9:46 pm
Hauskaa kun pääsee jonkun hinttisilakan ihon alle niin pahasti että ressukka ei saa päiväkausiin unta kun jepulis vaan pyörii mielessä. Olen toki otettu, mutta en ole hintti, joten voisitko lopettaa sen stalkkaamisen? :mrgreen:
1. tässä otit itseesi:
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Voi voi, nyt regressoiduit takaisin alakoulutasolle, vaikka niin hyvin olit edellisessä ottanut ohjeista koppia. Aika paljon enemmän joutuu nuorimies panostamaan, jos meinaa ikinä kenenkään ihon alle päästä.
2. koska, regressoiduit tässä takaisin alakoulutasolle:
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Lasketaanpa nyt ihan ääneen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Kahdeksan upeaa vastausta olet tähänkin ketjuun keksinyt. Ei liene epäselvää kenen ihon alle on menty ja kenelle ei uni meinaa tulla. Näkeehän se noista aikaleimoistakin.
3. tämä valmistaa oman pointtisi tuonnin ulos:
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Projisointisi on yhtä vahvaa kuin ulosantisi on heikkoa.
4. tätä en oikeasti haluaisi edes tietää:
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Näyttää myös monen rotuiset penikset pyörivän nuoren miehen ajatuksissa ihan yhtenään. Toisaalta on ihan hyvä että kirjoitat niitä auki, se saattaa auttaa käsittelemään vaikeita tunnelukkoja, mutta suosittelisin siihen vaikka yksityistä päiväkirjaa.
5. valehtelet, kun kirjoitat: "Saat myös vapaasti kutsua neekereitä neekereiksi..." - jos olisi totta, et olisi tätä ketjua olisi aloittanut. Tästä selviää myös se triggeröivä sana, koska?
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Saat myös vapaasti kutsua neekereitä neekereiksi, niin minäkin teen kun konteksti sitä vaatii, mutta jos se on tekstin ainoa substantiivi, niin ymmärrät varmaan ettei kovin laadukkaasta viestinnästä voida puhua.
6. tässä tuot sen oman tarkoituksesi ulos, projisoimalla:
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Jos tarkoituksesi on päivittäisellä ketjuihin kuseskelulla tuoda esille jotain poliittista ideologiaa tai huolestuneisuuttasi joidenkin asioiden nykytilasta, niin henkisen matalaotsaisuutesi takia tuo tavoite ei toteudu.
7. yllä oleva tulee ilmi tässä itsensä ylistämisenä ja yrittäessä ohjata lukijaa pois päin, mutta kirjoitat itsestäsi:
Hankalaheikki kirjoitti:
Pe Helmi 05, 2021 11:25 pm
Onneksi palstalla on monia haittamaahanmuuton vastustajia ja kotouttamisongelmien esilletuojia joiden postauksista löytyy kirkasta ajatusta, terävää analyysia, kypsää näkemystä, laadukasta argumentointia ja oikein kirjoitettua suomenkieltä. Sellainen on omiaan herättämään ajatuksia ja jopa vakuuttamaan myös lähtökohtaisesti erimielisiä ihmisiä. Kaikki pisteet minkä tahansa laidan hyvin argumentoiduille pointeille. Sinulta sellaista ei vain ole vielä tullut. ”Ime neekerin munaa hintti” on luokattoman heikko argumentti mihinkään, keneltäkään yli 8-vuotiaalta.
No vittu, et päässyt itse kuin seitsemään ja nekin puserrettu yhteen isoon paskaläjään. Onneksi olkoon.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3673
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Joku mode valitti että Gamestop ketjusta tulee paljon vasikointeja :mrgreen:
Ainakin minun viestini ketjussa perustuvat ihan julkiseen dataan, turha valittaa.

Olen todella pettynyt, jos paljastuu että minfokin on suvakkien valtaama, ja ketju lukitaan / poistetaan.
Minfo on kuitenkin viimeisiä paikkoja, missä edes jonkinlainen sananvapaus vallitsee.
enjoy.jpeg
enjoy.jpeg (207.81 KiB) Katsottu 1424 kertaa
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10528
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja damfin »

Marokon Kauhu kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 5:06 pm
Joku mode valitti että Gamestop ketjusta tulee paljon vasikointeja :mrgreen:
Ainakin minun viestini ketjussa perustuvat ihan julkiseen dataan, turha valittaa.

Olen todella pettynyt, jos paljastuu että minfokin on suvakkien valtaama, ja ketju lukitaan / poistetaan.
Minfo on kuitenkin viimeisiä paikkoja, missä edes jonkinlainen sananvapaus vallitsee.
Minkähän "moden" valituksia sinä olet oikein kuunnellut vai mikä tämän viestisi tarkoitus oli...??

Kummastutti niin että piti käydä ihan tarkistamassa kaikki kyseisen ketjun viestit läpi, ja siellä ei ole ensimmäistäkään, ei yhden ainoaa, vasikoitua viestiä, ainoastaan paria oli mode ihan itse oma-aloitteisesti huvikseen käynyt korjailemassa... eli eipä sieltä ole tainnut paljon vasikointeja tulla :lol:

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3865
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:21 pm
Marokon Kauhu kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 5:06 pm
Joku mode valitti että Gamestop ketjusta tulee paljon vasikointeja :mrgreen:
Ainakin minun viestini ketjussa perustuvat ihan julkiseen dataan, turha valittaa.

Olen todella pettynyt, jos paljastuu että minfokin on suvakkien valtaama, ja ketju lukitaan / poistetaan.
Minfo on kuitenkin viimeisiä paikkoja, missä edes jonkinlainen sananvapaus vallitsee.
Minkähän "moden" valituksia sinä olet oikein kuunnellut vai mikä tämän viestisi tarkoitus oli...??

Kummastutti niin että piti käydä ihan tarkistamassa kaikki kyseisen ketjun viestit läpi, ja siellä ei ole ensimmäistäkään, ei yhden ainoaa, vasikoitua viestiä, ainoastaan paria oli mode ihan itse oma-aloitteisesti huvikseen käynyt korjailemassa... eli eipä sieltä ole tainnut paljon vasikointeja tulla :lol:
Mistä sä näät onko joku viesti vasikoitu vai ei?
"Those who want respect, give respect."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10528
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja damfin »

jepulis82 kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:24 pm
damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:21 pm
Marokon Kauhu kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 5:06 pm
Joku mode valitti että Gamestop ketjusta tulee paljon vasikointeja :mrgreen:
Ainakin minun viestini ketjussa perustuvat ihan julkiseen dataan, turha valittaa.

Olen todella pettynyt, jos paljastuu että minfokin on suvakkien valtaama, ja ketju lukitaan / poistetaan.
Minfo on kuitenkin viimeisiä paikkoja, missä edes jonkinlainen sananvapaus vallitsee.
Minkähän "moden" valituksia sinä olet oikein kuunnellut vai mikä tämän viestisi tarkoitus oli...??

Kummastutti niin että piti käydä ihan tarkistamassa kaikki kyseisen ketjun viestit läpi, ja siellä ei ole ensimmäistäkään, ei yhden ainoaa, vasikoitua viestiä, ainoastaan paria oli mode ihan itse oma-aloitteisesti huvikseen käynyt korjailemassa... eli eipä sieltä ole tainnut paljon vasikointeja tulla :lol:
Mistä sä näät onko joku viesti vasikoitu vai ei?
Klikkaamalla sitä vasikointinappia, jos viesti on jo vasikoitu niin se ilmoittaa että viesti on jo vasikoitu.

Ja kyllä, ehkä minun kannattaisi hankkia elämä kun ei aikuisella miehellä parempaa tekemistä lauantai-iltana ollut kuin klikkailla ketjun kaikki viestit läpi, onneksi niitä ei ollut tuon enempää :mrgreen:

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3865
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 8:17 pm
jepulis82 kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:24 pm
damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:21 pm


Minkähän "moden" valituksia sinä olet oikein kuunnellut vai mikä tämän viestisi tarkoitus oli...??

Kummastutti niin että piti käydä ihan tarkistamassa kaikki kyseisen ketjun viestit läpi, ja siellä ei ole ensimmäistäkään, ei yhden ainoaa, vasikoitua viestiä, ainoastaan paria oli mode ihan itse oma-aloitteisesti huvikseen käynyt korjailemassa... eli eipä sieltä ole tainnut paljon vasikointeja tulla :lol:
Mistä sä näät onko joku viesti vasikoitu vai ei?
Klikkaamalla sitä vasikointinappia, jos viesti on jo vasikoitu niin se ilmoittaa että viesti on jo vasikoitu.

Ja kyllä, ehkä minun kannattaisi hankkia elämä kun ei aikuisella miehellä parempaa tekemistä lauantai-iltana ollut kuin klikkailla ketjun kaikki viestit läpi, onneksi niitä ei ollut tuon enempää :mrgreen:
Jaaha, aina sitä oppii jotain uutta. En ole koskaan vasikoinut yhtään viestiä, niin en tiennyt tota. Luulin että oot joku selvännäkijä. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 8:17 pm
jepulis82 kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:24 pm
Mistä sä näät onko joku viesti vasikoitu vai ei?
Klikkaamalla sitä vasikointinappia, jos viesti on jo vasikoitu niin se ilmoittaa että viesti on jo vasikoitu.
Ilmoitus poistuu, kun moderaattori kuittaa vasikoinnin. Merkinnän puuttuminen ei siis kerro, onko viesti vasikoitu vai ei.

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Cassandra kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 9:43 pm
damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 8:17 pm
jepulis82 kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 7:24 pm
Mistä sä näät onko joku viesti vasikoitu vai ei?
Klikkaamalla sitä vasikointinappia, jos viesti on jo vasikoitu niin se ilmoittaa että viesti on jo vasikoitu.
Ilmoitus poistuu, kun moderaattori kuittaa vasikoinnin. Merkinnän puuttuminen ei siis kerro, onko viesti vasikoitu vai ei.

Näin on tosiaan asia.
Kun ilmoitus on suljettu, niin sitä edellistä vasikointia ei enää näy.
Ko. Ketjusta oli tosiaan tullut joitain ilmoituksia, mutta sieltä on poistettu vain lautamiestekstejä ja one-linereitä.
Ketjussa ei sinänsä mitään ihmeellistä ole: Siirtynee vapaan keskustelun alueellle aikanaan, ellei siinä tule jotain rikoksia tapahtumaketjussa ilmi.
Siinä tapauksessa siirtyy aikanaan muut rikokset osastolle.

Punakynä
Ne tietää, jotka tietää...

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10528
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja damfin »

Jaa tuo olikin uutta tietoa, ei kyllä kovin järkevää että se noin on, eli saman viestin voi joku sitten vasikoida aina uudestaan.

No nyt jääkin jäljelle kysymys... kuka ylläpidosta kaveeraa marokon kauhun kanssa ja miksi jollekin palstalaiselle tiedotetaan tuollaisista asioista? :mrgreen:

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3865
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

damfin kirjoitti:
La Helmi 06, 2021 10:24 pm
Jaa tuo olikin uutta tietoa, ei kyllä kovin järkevää että se noin on, eli saman viestin voi joku sitten vasikoida aina uudestaan.

No nyt jääkin jäljelle kysymys... kuka ylläpidosta kaveeraa marokon kauhun kanssa ja miksi jollekin palstalaiselle tiedotetaan tuollaisista asioista? :mrgreen:
Eiköhän ne ole ne 10 samaa naamaa jotka vasikoivat viestejä täällä, niin ei niitä tuplavasikointeja hirveesti voi tulla.

Oonkohan mä jotenkin epänormaali kun en ole ikinä 20 vuoden aikana vasikoinut yhtään viestiä millään foorumilla? Mähän olen melkein rikolliseliittiä kun en koskaan vasikoi. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Vastaa Viestiin