Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

mikaelk

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

valopäällikkö kirjoitti:Minusta tuolla Nainen ja kolme lasta kuolivat kolarissa Rautavaaralla-ketjussa haisee Sirpalle, ainoa joka on noin psykoppaattisen tunnekylmä trollaamaan useilla nimimerkillä tuolla. Toinen ehdokas on annanaa, mutta eikös sekin ole yksi Sirpan alttereista?
Oon samaa mieltä, sekopäitä ovat molemmat juttujensa perusteella. Erään sairauden tunnusmerkistö täyttyy..

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

mikaelk kirjoitti:
valopäällikkö kirjoitti:Minusta tuolla Nainen ja kolme lasta kuolivat kolarissa Rautavaaralla-ketjussa haisee Sirpalle, ainoa joka on noin psykoppaattisen tunnekylmä trollaamaan useilla nimimerkillä tuolla. Toinen ehdokas on annanaa, mutta eikös sekin ole yksi Sirpan alttereista?
Oon samaa mieltä, sekopäitä ovat molemmat juttujensa perusteella. Erään sairauden tunnusmerkistö täyttyy..
Tässä valopäällikkö - hyvin valittu nimimerkki! :wink: - ujutti aivan loistokkaasti mikaelkin pyöreään huoneeseen!

Kymmenen pistettä, valopäällikkö. :D

(Hitsi, iski täysillä minun huumorintajuuni. Olet saanut hienosti mahtumaan tiivistettyyn muotoon kaiken mahdollisen vainoharhaisuudesta! Ja mikaelk astui ansaan, että kolisi.)
Alethes doksa meta logu

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Heippa Sirpa!

Mukava, että olet päässyt bannista ja jälleen täällä keskustelemassa. Olin jo vähän huolestunut, että sinut on pistetty hiljaiseksi, kun ei mitään kuulunut ja banni taisi päättyä jo alkuviikosta.

Ulvila-osiossa on käyty kohtuullisen vilkasta keskustelua, mutta monelta tuntuu jääneen Ulvilan murhamysteeri-dokumentti katsomatta, vaikka sen avulla pääsisi aika hyvin kärryille mitä Ulvilassa on aikanaan tapahtunut ja mitä siitä on seurannut.

Tervetuloa jälleen Ulvila-osioon havainnoimaan ristiriitoja todistusaineistossa!
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kiitos Pieni liekki, käyntini on nyt tällä kertaa kyllä ihan väliaikainen.

Juuri nyt - totta, heh - totisesti katsotaan, että kuka pistää ja kenet hiljaiseksi, enkä pääse ulkopuoliseksi ja asettamaan peliin vedonlyöntipanoksia. Jos pääsisin, tuskin asettaisin niitä edes itselleni. Katsotaan kuin käy tällä kertaa, mutta nyt kyseessä on viimeinen näytös. Olen nyt todellisessa reaalielämän optimipisteessä, ja on viitä vaille, että ei vanha näytös toistu, josta juuri ja juuri selvisin, mutta jos tästä(kin) selviän hengissä, olen kirjoittamassa jälleen ensi kuun puolivälissä. Tosin olen maannut tässä välillä jo tehollakin.

Mutta - jos ei muuta - niin olen hengessä ainakin mukana ja aina teidän kanssanne täällä, ja kaipaan teitä kaikkia aivan suunnattomasti.
Alethes doksa meta logu

mikaelk

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Pieni liekki kirjoitti:Ulvila-osiossa on käyty kohtuullisen vilkasta keskustelua, mutta monelta tuntuu jääneen Ulvilan murhamysteeri-dokumentti katsomatta, vaikka sen avulla pääsisi aika hyvin kärryille mitä Ulvilassa on aikanaan tapahtunut ja mitä siitä on seurannut.
Tuli tuokin raina ostetuksi ja nähdyksi, ei se Aueria syyttömäksi tehnyt mun silmissä. Jännä nähä kuin oikeus punnitsee..

Annaannan muistolle:
https://www.youtube.com/watch?v=4tHI1oUe3os

Harpo

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Harpo »

^ ^
Itekö vasikoit ja sitten ilkut perään bannatulle?

Beta
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Kesä 10, 2013 8:39 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Beta »

Toivon Sirpalle täyreestä syrämmestä pärjäämisiä.

mikaelk

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Harpo kirjoitti:^ ^
Itekö vasikoit ja sitten ilkut perään bannatulle?
Mä en ole koskaan vasikoinut ketään, ei oo ollu tarve. Ei vaan kuulu tapoihin, toisin kuin eräillä :wink:

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

OK, hengissä lainalinjoilla ja lainakoneella, pakolaisena,
mukana se mikä pariin kassiin mahtuu; kaksi kattilaa, kauha , vispilä, kahvikuppi ja vaatteita. Muu omaisuus on tiilimurskan ja betonipölyn alla; huonekalut, vaatteet, kirjat, soittimet, taulut ja astiat, eikä ole siellä enää kiveä kiven päällä. Ei kuulemma minkään lain mukaan, koska lailla ei ole kuulemma merkitystä, mutta ne eivät jätä minua rauhaan. Sanoin, että siinä on - pitäkää hyvänänne, mutta nyt vaativat, että taistellen vastaan. Minkä lain mukaan, jos sellaista ei kerran ole? Miksi taistelisin - ei minun(kaan) käärinliinoissa ole taskuja - tapelkaa itsenne kanssa.

Huom. Ongelma ei ole se mitä on tapahtunut, vaan se, että minut pakotetaan taistelemaan apuna käyttäen materiaalisia asioita - viedään rahat tililtä, tuhotaan kaikki, eikä tyydytä siihen, vaan nyt minua kiristetään pistämään hanttiin. Entä, jos en halua? Seko ärsyttää nyt? Ette te minun sieluun pääse kiinni, ettekä pysty provosoimaan minulta alhaisia tunteita.

Uskokaa nyt, minut pystyy tuhoamaan vain tappamalla.
Alethes doksa meta logu

juurihoitaja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: La Loka 25, 2014 12:46 am

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja juurihoitaja »

Ihmettelinkin tuossa äskettäin miksi piipaa-autot meni pillit päällä, mutta Sirpaahan siellä taas vietiin, Sirpan takia joudutaan tekemään poikkeusratkaisuja sääntöihin.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen iloinen, että itselleni täysin tuntematonta nimimerkkiä kiinnostaa kirjoitukseni, ja hänelle - kuten muillekin tuntemattomille - tiedoksi: kyseisen tarinan perustiedot löytyvät suljetulta - ei uudelta - hejac-palstalta ketjusta nimeltä Suomen vai suomalaisten turva uhattuna.

Kuuloaistillasi ei kuitenkaan ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta älyllä ja ymmärryksellä, jos sitä löytyy.

Puhutko poikkeusratkaisuista sääntöihin koskien Suomea vai jotakin muuta maata? Se mitä minulle tapahtui, ei ollut poikkeus - se oli sääntö, laki voisi olla eri asia, jos sitä noudatettaisiin.

Tässäpä koko ongelman ydin.

(Oikeasti - nyt en kestä yhtään idioottia)

Mutta jos saisin tätä kautta kiitokset perille, niin kiittäisin niitä henkilöitä, jotka ovat nyt tsemppaamassa - joustava poikkeus säännöistä - isoilla kengillä tai rahalla - ei ole pointti, vaan laki, joka on yhdenmukainen kaikille. Sitä kutsutaan demokratiaksi. En ole taistellut itseni puolesta, vaan sen kansan, joka ei itse pysty tätä tekemään - he eivät pääsisi alkuasemista metriäkään eteenpäin. Minulla on jopa kolme etua puolellani: olen nainen, vanha ja ulkomaalainen - se on tosi vaikea laillisesti tappaa.

Rahalla olisin hoitanut asian kuntoon jo 10 vuotta sitten, eikä se olisi ollut mikään ongelma - se olisi ollut sääntö, ei poikkeus. Onko tilanne vielä sama 10 vuoden jälkeenkin. - En tiedä, kun en ole kysynyt, että paljonko pitäisi maksaa ja kenelle.
Alethes doksa meta logu

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ja nyt - kuten aikaisemminkin - kirjoitan täällä itselleni henkivakuutusta. Nettiä voi käyttää moneen tarkoitukseen. OK, mietin mitä teen, jaksanko vielä - jatkan sitten tarinaa jossakin vaiheessa, jos olen jatkamassa, ja jos on kerrottavaa.

Ja jos joku nyt hämmästyy edellä kirjoittamaani, ja ajattelee, ettei tuo nyt liity siihen, mitä olen vuodesta 2007 kirjoittanut täällä, vastaan, että kyllä liittyy, mutta en voi vielä kertoa, että miten.
Alethes doksa meta logu

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Sirpa kirjoitti:Ja nyt - kuten aikaisemminkin - kirjoitan täällä itselleni henkivakuutusta. Nettiä voi käyttää moneen tarkoitukseen. OK, mietin mitä teen, jaksanko vielä - jatkan sitten tarinaa jossakin vaiheessa, jos olen jatkamassa, ja jos on kerrottavaa.

Ja jos joku nyt hämmästyy edellä kirjoittamaani, ja ajattelee, ettei tuo nyt liity siihen, mitä olen vuodesta 2007 kirjoittanut täällä, vastaan, että kyllä liittyy, mutta en voi vielä kertoa, että miten.
Sinnittele, Sirpa! Tämän hulluuden täytyy päättyä joskus, toivottavasti.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

mikaelk

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Pieni liekki kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:Ja nyt - kuten aikaisemminkin - kirjoitan täällä itselleni henkivakuutusta. Nettiä voi käyttää moneen tarkoitukseen. OK, mietin mitä teen, jaksanko vielä - jatkan sitten tarinaa jossakin vaiheessa, jos olen jatkamassa, ja jos on kerrottavaa.

Ja jos joku nyt hämmästyy edellä kirjoittamaani, ja ajattelee, ettei tuo nyt liity siihen, mitä olen vuodesta 2007 kirjoittanut täällä, vastaan, että kyllä liittyy, mutta en voi vielä kertoa, että miten.
Sinnittele, Sirpa! Tämän hulluuden täytyy päättyä joskus, toivottavasti.
Sitten kun oikea lääkitys löytyy?

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kun sinun korvien välistä puuttuu dentriitit ja aivosolut, niin se paranee minun "oikealla lääkityksellä". Niinkö?Mielipiteesi vahvistaa alun väittämän - aivosolujen ja dendriittien puuttumisen.

En osaa tällä lainakoneella kopioida, mutta käykääpä - siinä ohimennessä, matkalla kumartamaan EU-direktiivejä, perustuslain muutoksia, valmiuslakimuutoksia ja presidenttejä, jotka allekirjoittavat poikkeuslakeja irlantilaisille oikeudesta saada elää (laki: Irlannin kansan huolenaihe) vilkaisemassa lehdistöstä uutisointia miten Putin havittelee itselleen koko Eurooppaa ja sen jäsenmaita.

Joku toinenko ei havitellut? Mitä me sitten kumarramme ja muutamme?
Alethes doksa meta logu

Vastaa Viestiin