Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Älä nyt hermostu, ota rauhallisesti, vaikka nitroja, niin kuin minäkin. Enhän minä todella Suomesta näe juuri nyt kuin nuo uutisotsakkeet, eikä ne todellakaan näytä kovin hyviltä. Mutta sen tiedän, että maa josta sanoin, siellä on todella ilmainen - ja koko - terveydenhuolto, ei ole omavastuuta, ja lääkkeet ja sairaanhoito ilmaista. Siitähän tämä lähti liikkeelle, eikö vain? Enhän minä sille mitään voi, mutta olen tietysti kovasti pahoillani. Muuten sitten olen tehnytkin vain väistöliikettä.
Otan ihan rauhallisesti, paitsi kun suollat paskaa etkä myönnä sitä. Tämä lähti muuten edelleen liikkeelle siitä, että sinä koitat parhaasi mukaan todistaa, että Suomessa on kaikki päin helvettiä. Silti et edes tiedä, mitä tapahtuu maassa, jossa asut.

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Ja Suomen uutisesta - todella olen linkittänyt vain nuo uutiset, niistä en tiedä sen enempää. Mitähän minä olen mahtanut väittää, joka ei ole totta... (miettii itsekseen) ... ei se nyt voi liittyä mihinkään muuhun kuin tuohon ilmaiseen terveydenhuoltoon...
Oletko tosissasi? Etkö mitään muuta???

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, sitä mieltä kyllä olen, että vähän Suomessa nyt asiat on päin peetä. Mutta ihan kiva olisi kuulla, jos joku nyt voisi vakuuttaa, että tämä ei pidä paikkaansa, vaan kaikki onkin hyvin. Jäin tuolla kaipaamaan niitä positiivisia kertomuksia terveyskeskuksesta - siitä ketjustahan tämä alkoi, mutta ei kuulunut.
Alethes doksa meta logu

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Juu, sitä mieltä kyllä olen, että vähän Suomessa nyt asiat on päin peetä. Mutta ihan kiva kuulla, jos joku nyt voisi vakuuttaa, että tämä ei pidä paikkaansa, vaan kaikki on hyvin.
Siitä ei ole kyse, idiootti. Luetun ymmärtäminen ei taida sekään kuulua vahvimpiin ominaisuuksiisi?

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

paha tukari kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:Älä nyt hermostu, ota rauhallisesti, vaikka nitroja, niin kuin minäkin. Enhän minä todella Suomesta näe juuri nyt kuin nuo uutisotsakkeet, eikä ne todellakaan näytä kovin hyviltä. Mutta sen tiedän, että maa josta sanoin, siellä on todella ilmainen - ja koko - terveydenhuolto, ei ole omavastuuta, ja lääkkeet ja sairaanhoito ilmaista. Siitähän tämä lähti liikkeelle, eikö vain? Enhän minä sille mitään voi, mutta olen tietysti kovasti pahoillani. Muuten sitten olen tehnytkin vain väistöliikettä.
Otan ihan rauhallisesti, paitsi kun suollat paskaa etkä myönnä sitä. Tämä lähti muuten edelleen liikkeelle siitä, että sinä koitat parhaasi mukaan todistaa, että Suomessa on kaikki päin helvettiä. Silti et edes tiedä, mitä tapahtuu maassa, jossa asut.
Jäin nyt todella miettimään tätä - ihan tottako - onko todella näin vaikea käsittää, että terveydenhuolto olisi jossakin toisessa EU-maassa ilmainen? Kävelee hämmentyneenä pois...
Alethes doksa meta logu

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa tietää, paljonko kello on SEKÄ Suomessa, ETTÄ Espanjassa:
Sirpa kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:
Syyllinen on suomalainen kulttuuri, mentaliteetti, itsekkyys ja järjen vähyys.
Eihän täällä ole mikään pakko asua ja olla jos ei keksi mitään muuta kuin jatkuvaa valittamista joka perkeleen asiasta...
Aivan. Kannattaa kokeilla - se avartaa näkemystä suomalaisuuteen, kun on vertailukohtaa ja pystyy jopa näkemään sekä sanomaan, että missä mättää. :wink:
Kuitenkin osoitit surullisen kuuluisassa Valelääkäri-ketjussa, että sinulla ei ole hajuakaan, mitä tapahtuu maassa, jossa asut.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, hittovieköön, luetun ymmärtäminen ei kyllä nyt suju ollenkaan - jos sujuu koskaan! Todella olen pihalla kuin lumiukko. Kuulehan, ystäväiseni, tämä ei ole paras paikka jakaa kaikkea tietoansa, mutta jos kirjoitat tähän osoitteesi ja nimesi, niin lähetän välittömästi kirjeen, jossa seikkaperäisesti selvitän kaikki kysymäsi asiat, jooko.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 3:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Jäin nyt todella miettimään tätä - ihan tottako - onko todella näin vaikea käsittää, että terveydenhuolto olisi jossakin toisessa EU-maassa ilmainen? Kävelee hämmentyneenä pois...
Onko sinun hassahtanut hömelö todella näin vaikea käsittää, ETTÄ SIITÄ EI OLLUT KYSE?

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kuulehan, tämä hassahtanut hömelö yrittää kyllä epätoivoisesti päästä kärryille, että mistä ihmeestä olisi kysymys, mutta kun ei onnistu eikä onnistu. Väännätkö nettirautalangasta?
Alethes doksa meta logu

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Kuulehan, tämä hassahtanut hömelö yrittää kyllä epätoivoisesti päästä kärryille, että mistä ihmeestä olisi kysymys, mutta kun ei onnistu eikä onnistu. Väännätkö nettirautalangasta?
En. Jos olet lukenut kaikki viestit, etkä silti ymmärrä, miten sua voi auttaa? Varsinkaan, kun siellä ei mitään ydinfysiikkaa ole. Tyhmyyttä ei voi antaa anteeksi.
Viimeksi muokannut paha tukari, Ti Tammi 12, 2010 3:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ei voi, ei. Albert Einsteinkin on sanonut, että hullu saa olla mutta ei tyhmä. Niin ydinfysiikastahan me voitaiskin seuraavaksi keskustella. No, mitä mieltä olet atominytimen voimasta: sattuma vaiko tarkoitus?
Alethes doksa meta logu

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa liekittää:
Sirpa kirjoitti:Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen? Rikollisuutta takuu varmasti Espanjassa on, mutta ne ampuu toisiaan, ja jättää nakkikioskijonot rauhaan. Romanialaiset kerjäläiset heitetään rajan yli ja uhataan pyssyllä jos palaavat, nekään ei ole varastamassa.
Summa summarum:

-Ihan sama, mikä taloudellinen tilanne maassa on, se ei vaikuta elämiseen
-Ei poliisia tarvitse mihinkään -ainakaan Espanjassa- nimittäin;
-Rikolliset ampuvat vain toisiaan
-Romanialaiset eivät ole varastamassa, ja muut kansalaisuudet eivät kyseistä lajia harrasta.
-Mitä helvetin väliä sillä nyt on, että asuntojen hinnat ovat pohjassa, mutta silti ne eivät mene kaupaksi? NO EI TIETENKÄÄN MITÄÄN,duh!

On se kyllä...

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:nimimerkillä: odotan sydän haikeana kotiinpaluuta

Mutta voi voi, ennen kuin Suomesta saadaan taas wonderlandi olisi hoidettava muutenkin ne sika-asiat kuntoon ja saatava navetat Eurooppalaiselle tasolle, julkinen liikenne pitäisi toimia niin ettei tarvitsi henkeään pelätä, jos junavaunut yht äkkiä irtoavatkin kesken matkan, eikä sitä, että joutuisi puoskarilääkäriin tai tappajahoitajalle... on siinä sarkaa. Nämä nyt tuli päällimmäisenä mieleen. Ai niin ja lapset eivät jäisi 25 asteen pakkaseen tietokatkon vuoksi. Uskaltaako siellä enää seistä nakkikioskijonossakaan?
Kyyti on kylmää: Koko ajan saa pelätä -vähän kaikkea. Hemmetti, ei tässä snägärillekään enää uskalla!!

paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Ei voi, ei. Albert Einsteinkin on sanonut, että hullu saa olla mutta ei tyhmä. Niin ydinfysiikastahan me voitaiskin seuraavaksi keskustella. No, mitä mieltä olet atominytimen voimasta: sattuma vaiko tarkoitus?
Eh, ei. Vaikka veikkaan, että tiedät siitäkin kaiken.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

paha tukari kirjoitti:Sirpa liekittää:
Sirpa kirjoitti:Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen? Rikollisuutta takuu varmasti Espanjassa on, mutta ne ampuu toisiaan, ja jättää nakkikioskijonot rauhaan. Romanialaiset kerjäläiset heitetään rajan yli ja uhataan pyssyllä jos palaavat, nekään ei ole varastamassa.
Summa summarum:

-Ihan sama, mikä taloudellinen tilanne maassa on, se ei vaikuta elämiseen
-Ei poliisia tarvitse mihinkään -ainakaan Espanjassa- nimittäin;
-Rikolliset ampuvat vain toisiaan
-Romanialaiset eivät ole varastamassa, ja muut kansalaisuudet eivät kyseistä lajia harrasta.
-Mitä helvetin väliä sillä nyt on, että asuntojen hinnat ovat pohjassa, mutta silti ne eivät mene kaupaksi? NO EI TIETENKÄÄN MITÄÄN,duh!

On se kyllä...
Toimeentulo elämiseen vaikutta sen verran, että kiva olla maassa, jossa hinnat ovat edulliset. Poliisia olen tarvinnut hyvin harvoin, ja jos olen tarvinnut, olen todella tyytyväinen heidän toimintaan. Rikollisten kanssa en ole ollut tekemisissä. Juu, ja romanian kerjäläisiä ei ole näkynyt - ne on Suomessa, kyllä totta. Muiden maiden kansalaisten varastamisesta en tiedä. Enkä tee kiinteistökauppaa. Noh, mikä vialla?
Alethes doksa meta logu

Vastaa Viestiin