HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Ja tuo edellinen liittyi sinuun miten?
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

HarrietM kirjoitti:Onko suomalainen valmis myymään vaikka maansa jos joku venäläinen oligarhi tai arabialainen öljysheikki tms, tekisi 'hyvän tarjouksen'?[/b] :P

Onko ahneudella mitään rajaa? :o
Näinhän on jo monesti käynyt. Ryssille on myyty maata, jonka eteen isät on verta vuodattaneet.
Mutta en sanoisi että kyse on ahneudesta, vaan siitä että pitää olla enemmän pätäkkää kuin naapurilla. Motivaationa ei ole se että pitää saada kaikkea, vaan että kaikkea on saatava enemmän kuin muilla on.
Se ratkaisee ihmisarvon nykypäivän Suomessa.

Moni voisi sisäistää seuraavan: You're not your job...
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Cassandra kirjoitti:Ja tuo edellinen liittyi sinuun miten?
minun mielipiteet liittyvät aina minuun,
ja minua kritisoitiin että siitä että suhtaudun virolaisiin alaarvoisesti joten vastapainoksi kritisoin suomalaista,
minun persoonaan kohdistuva huomio on minulle aika 'hämmentävä'
ymmärän kyllä että esittämäni kritiikki ei miellytä kaikkia.
That's a crock!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

HarrietM kirjoitti: minun mielipiteet liittyvät aina minuun,
Noin avoin ja rehellinen egoismi ja narsismi on aina hatun noston arvoista! :D
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Valdovas kirjoitti:
HarrietM kirjoitti: minun mielipiteet liittyvät aina minuun,
Noin avoin ja rehellinen egoismi ja narsismi on aina hatun noston arvoista! :D
se koira älähtaa... :lol:
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:minun persoonaan kohdistuva huomio on minulle aika 'hämmentävä'
ymmärän kyllä että esittämäni kritiikki ei miellytä kaikkia.
Me muut ei ymmärretä sitä, että miten närkästynyt sinä kykenet olemaan sinuun kohdistuneesta arvostelusta :lol:
Negatiivisen arvostelun vastaanottaminen on varmasti täysin uusi ja vieras tilanne sinulle.
Voi sua pientä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Mike Manner kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:minun persoonaan kohdistuva huomio on minulle aika 'hämmentävä'
ymmärän kyllä että esittämäni kritiikki ei miellytä kaikkia.
Me muut ei ymmärretä sitä, että miten närkästynyt sinä kykenet olemaan sinuun kohdistuneesta arvostelusta :lol:
Negatiivisen arvostelun vastaanottaminen on varmasti täysin uusi ja vieras tilanne sinulle.
Voi sua pientä...
Kuulepa minä olen tottunut kaikenlaiseen kritiikin,
närkästynyt, tämäpä on niitä sinun harhojasi.
en todella ole herkkähermoinen, mutta ehkä temperamenttisempi kui suomalaiset yleensä ja se sopii minulle jos välillä laitetaan ns kovaa kovaa vastaan jos siihen on tarvetta.
That's a crock!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Damien »

HarrietM kirjoitti:Kuulepa minä olen tottunut kaikenlaiseen kritiikin,
Päivän aforismi: "Egoisti on ihminen, jolla on huono maku: on kiinnostunut enemmän itsestään kuin minusta."
HarrietM kirjoitti:närkästynyt, tämäpä on niitä sinun harhojasi.
Aika monella tuntuu olevan sama harha mutta sehän on vain hienoa että porukkaa yhdistää jokin.
HarrietM kirjoitti:en todella ole herkkähermoinen, mutta ehkä temperamenttisempi kui suomalaiset yleensä ja se sopii minulle jos välillä laitetaan ns kovaa kovaa vastaan jos siihen on tarvetta.
Temperamenttisuus yhdistettynä tyhmyyteen vaan on heikkous.
Mutta se että on elää yli oman egonsa sietokyvyn ja fyysisen painorajan eikä näiden asioiden vuoksi
näe oleellisia, edessään olevia asioita, ei ole oikein mikään syy aukoa päätään muille vain siksi ettei
itse sattunut ymmärtämään tai olemaan oikeassa.Elämä kun on vuorovaikutusta.Jokainen hetki.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

MotiivitOn kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:Onko suomalainen valmis myymään vaikka maansa jos joku venäläinen oligarhi tai arabialainen öljysheikki tms, tekisi 'hyvän tarjouksen'?[/b] :P

Onko ahneudella mitään rajaa? :o
Näinhän on jo monesti käynyt. Ryssille on myyty maata, jonka eteen isät on verta vuodattaneet.
Mutta en sanoisi että kyse on ahneudesta, vaan siitä että pitää olla enemmän pätäkkää kuin naapurilla. Motivaationa ei ole se että pitää saada kaikkea, vaan että kaikkea on saatava enemmän kuin muilla on.
Se ratkaisee ihmisarvon nykypäivän Suomessa.

Moni voisi sisäistää seuraavan: You're not your job...
Kyse on nimenomaan ahneudesta.
Seppäsen Elisa Eesti on kannattava yritys, sillä työntekijöille maksetaan palkkaa ca 4 euroa tunti,
niin halvalla työvoimalla isokenkäiset rikastuu.
eipä ole huolta siitä että joku ryhtyy lakkoilemaan tms sillä Ay liike on Virossa heikko.
Työntekijällä ei ole Virossa irtisanomisturvaa, ja jos menettää työpaikan niin saa elää työttömyyskorvauksella 100 eur per kuukausi, mutta näitäkin maksetaan jos yritys menee konkurssiin,
muissa tapauksissa ei saa mitään.
Kansa on pistetty matalaksi, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhistyy.
Samanlaisen systeemin haluaisi Seppänen myös Suomeen, kaikki valta työantajalle, työntekijä olisi näin kokonaan työnantajan armoilla.
That's a crock!
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

HarrietM kirjoitti:Kyse on nimenomaan ahneudesta.

Hyvä on. Sovitaan että kutsumme sitä ahneudeksi. Mutta mikä sen ahneuden mahtaa aiheuttaa? Onko kyse siitä, että Seppänen vain himoaa lisää rahaa, mikä kai olisi perinteisen ahneuden merkki, vai olisiko kyseessä sekoitus kunnianhimoa, vallanhimoa ja kilpailuviettiä, halua näyttää muille kuinka "piinkova bisnesmies on"? Niitä kun löytyy monia, joilla on vielä parempi työpaikka, jotka ajavat hienommalla autolla ja omistavat isomman talon jne. ja sellainen ei länsimaiselle ihmiselle käy. Motivaattorina voisi väittää olevan yhtälailla perisuomalainen kateus, kuin ahneuskin.

Maailma taitaisi olla parempi paikka, jos länsimaiset kulutusyhteiskunnan kansalaiset ymmärtäisivät että You're not your job...
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja SharQ »

HarrietM kirjoitti:minua kritisoitiin että siitä että suhtaudun virolaisiin alaarvoisesti joten vastapainoksi kritisoin suomalaista
Todella hieno esimerkki muuten tuosta järjettömästä kostonhalusta ja siitä pelosta, että jää jossain asiassa "toiseksi". Ajatusmaailma on tasoa "Jos sä kuset mun pakkiin, niin mä paskon sun koko kattilakaapin".
HarrietM kirjoitti:minun persoonaan kohdistuva huomio on minulle aika 'hämmentävä'
Sinun persoonaan??? What the f**k? Huomiohan kohdistuu sinun "nettipersoonaan", joka todellakin on arogantti, itseriittoinen, narsistinen ja äärettömän herkkänahkainen. Mielenkiintoista tosiaan, jos persoonasi ihan elävässä elämässä on samaa tasoa kuin nettipersoona. Elävässä elämässä tuollaisen persoonan kanssa ei tule toimeen edes rautakanki.
HarrietM kirjoitti:ymmärän kyllä että esittämäni kritiikki ei miellytä kaikkia
Eihän kaikkia voi aina miellyttääkkään, mutta pitääkö todella olla niin tyhmä, että kaikiin provoihin lähtee mukaan. Tulee aivan väkisin mieleen, että jollain perverssillä tavalla nautit itsesi piiskaamisesta tässä ketjussa... Kannattaa muistaa, että sitä saa mitä tilaa, jokainen meistä.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja rapier »

HarrietM kirjoitti: se koira älähtaa... :lol:
Harriet osaa melkein suomenkieltä, melkein. :D
Paskanen tukka
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2587
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MEG »

Harriet M.-män persoona näkyy olevan ehtymätön (117 viestä) aarrearkku. Hänen ainutlaatuisen psyykensä pöyhiminen rikastuttaa lukuisia kirjoittajia.
Itselleni ei ole suotu tuota armolahjaa, nauttia muiden kirjoittajien eikä laajemminkaan ihmisten olemuksen pohtimisesta. Keskityn asioihin ja ideoihin, vieläpä niin että usein unohdan mikä nim. on mitäkin näkemystä tai faktaa esille tuonut.
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

SharQ kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:minua kritisoitiin että siitä että suhtaudun virolaisiin alaarvoisesti joten vastapainoksi kritisoin suomalaista
Todella hieno esimerkki muuten tuosta järjettömästä kostonhalusta ja siitä pelosta, että jää jossain asiassa "toiseksi". Ajatusmaailma on tasoa "Jos sä kuset mun pakkiin, niin mä paskon sun koko kattilakaapin".
HarrietM kirjoitti:minun persoonaan kohdistuva huomio on minulle aika 'hämmentävä'
Sinun persoonaan??? What the f**k? Huomiohan kohdistuu sinun "nettipersoonaan", joka todellakin on arogantti, itseriittoinen, narsistinen ja äärettömän herkkänahkainen. Mielenkiintoista tosiaan, jos persoonasi ihan elävässä elämässä on samaa tasoa kuin nettipersoona. Elävässä elämässä tuollaisen persoonan kanssa ei tule toimeen edes rautakanki.
HarrietM kirjoitti:ymmärän kyllä että esittämäni kritiikki ei miellytä kaikkia
Eihän kaikkia voi aina miellyttääkkään, mutta pitääkö todella olla niin tyhmä, että kaikiin provoihin lähtee mukaan. Tulee aivan väkisin mieleen, että jollain perverssillä tavalla nautit itsesi piiskaamisesta tässä ketjussa... Kannattaa muistaa, että sitä saa mitä tilaa, jokainen meistä.
Koeta nyt ymmärtää että minulle on aivan samaa mitä mieltä sinä olet minusta. :lol:
Mutta mielestäni sinulla on sairas mielikuvitus, ei mikään harvinainen ominaisuus tietysti suomalaisen kohdalla :P
En minäkään ole tällä palstalla tavannut ketään joka olisi minusta kiva tai mukava tyyppi.
That's a crock!
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

MotiivitOn kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:Kyse on nimenomaan ahneudesta.

Hyvä on. Sovitaan että kutsumme sitä ahneudeksi. Mutta mikä sen ahneuden mahtaa aiheuttaa? Onko kyse siitä, että Seppänen vain himoaa lisää rahaa, mikä kai olisi perinteisen ahneuden merkki, vai olisiko kyseessä sekoitus kunnianhimoa, vallanhimoa ja kilpailuviettiä, halua näyttää muille kuinka "piinkova bisnesmies on"? Niitä kun löytyy monia, joilla on vielä parempi työpaikka, jotka ajavat hienommalla autolla ja omistavat isomman talon jne. ja sellainen ei länsimaiselle ihmiselle käy. Motivaattorina voisi väittää olevan yhtälailla perisuomalainen kateus, kuin ahneuskin.

Maailma taitaisi olla parempi paikka, jos länsimaiset kulutusyhteiskunnan kansalaiset ymmärtäisivät että You're not your job...
en minä ole kateellinen, mutta rahaa pitäisi ansaita rehellisin konstein.

mielenkiintoista että Viron Elisa palkkasi juuri Kaur Hansonin, virolaisen pedofiilin,joka istuu tällä hetkellä 10 vuoden tuomiota, markkinoimaan ja kehittämään wippies-verkkoa. :roll:
Ja sitten Austrian poliisi löysikin sen maailmalaajuisen pedofiiliverkoston 'kotisivut' virolaiselta serverilta.
veljeskansoja, geeneissä ehkä?? :lol:
That's a crock!
Vastaa Viestiin