HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

HarrietM kirjoitti: Eihän kaikkia voi aina miellyttääkkään, mutta pitääkö todella olla niin tyhmä, että kaikiin provoihin lähtee mukaan. Tulee aivan väkisin mieleen, että jollain perverssillä tavalla nautit itsesi piiskaamisesta tässä ketjussa... Kannattaa muistaa, että sitä saa mitä tilaa, jokainen meistä.
Ehkäpä se onkin sitten juuri sitä. No, kukin taaplaa tyylillään ja saa kicksinsä kuka mistäkin... 8)
Mutta mielestäni sinulla on sairas mielikuvitus, ei mikään harvinainen ominaisuus tietysti suomalaisen kohdalla :P
Tuohan kuulostaa kiinnostavalta. Onko sinulla tutkimusdataa, joka vahvistaisi tuon arvion? Siis suomalaisten, ei ko. keskustelukumppanin osalta.

En minäkään ole tällä palstalla tavannut ketään joka olisi minusta kiva tai mukava tyyppi.
Äkkiseltään kuulostaa tietysti valitettavalta, mutta jos tuo ylläoleva pitää paikkansa, niin ehkäpä olet sitten saanut juuri sitä mitä olen toivonutkin. Lycka till valitsemallasi uralle! :D
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Tosi hauskaa, päivän parhaat naurut :lol:
joukko jätesäkkejä ja paskakasoja laukomassa mielipiteitä minusta,

minulle olette aivan nolla - ihmisiä,
teitä vaan ärsyttää se että minä sivuutan teidät.

Palatkaa vaan takaisiin sinne rotiskoon mistä olette tullut ja minkä olette ansainneet! :P

(sorry yp kun joudun roskaamaan tätä palstaa, mutta minun täytyy reagoida kritikkiin 8) )
That's a crock!
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Harva ihminen jaksaa tuhlata noin paljon energiaa vastailemalla idiooteille, jätesäkeille, paskakasoille ja nollaihmisille (joka muuten kirjoitetaan ilman väliviivaa, toisin kuin esimerkiksi ala-arvoinen ;) ). Ja mun mielestä sä et todellakaan sivuuta heitä/meitä, vaan päinvastoin.

Ois mielenkiintoista nähdä millä innolla sä paneudut niihin asioihin jotka sua oikeasti kiinnostaa kun yhdentekevätkin asiat ja ihmiset saa näin paljon huomiota.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:Tosi hauskaa, päivän parhaat naurut :lol:
joukko jätesäkkejä ja paskakasoja laukomassa mielipiteitä minusta,

minulle olette aivan nolla - ihmisiä,
teitä vaan ärsyttää se että minä sivuutan teidät.

Palatkaa vaan takaisiin sinne rotiskoon mistä olette tullut ja minkä olette ansainneet! :P
:mrgreen:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Kyllä se muutama minuutti päivässä minulta aina löytyy :wink:

Laitanpa tähän tasokaampaa luettavaa, Johanna Korhosen kolumnin Hesarista, sopii aiheeseen, kun suomalaisista puhutaan :wink:
Väkivallan marinoimat
2.12.2009 9:31

JOHANNA KORHONEN
Kirjailija Sofi Oksanen sai viime viikolla joka puolelta turpaan, kun sanoi Tanskan televisiossa jotain suomalaisten väkivaltaisuudesta.

Ai perkele kuinka me tosisuomalaiset suututtiin, kun tommonen akka puhuu meistä paskaa. Nyt pitäis pimulle antaa oikein isän kädestä!

Keskustelu oli täsmäesimerkki siitä, mistä pitikin puhua: väkivallan kulttuurista. Oksasen mainitsemat perheissään väkivaltaiset miehet ovat vain yksi näyte suomalaisten monipuolisesta väkivaltaosaamisesta.

Me olemme kaikki väkivallan marinoimia – nekin, jotka eivät itse hakkaa tai ole hakattavina. Suomalainen väkivallan kulttuuri on kaikenkattava ja itsestään selvä osa elämänmenoa.

Väkivallan kulttuuria kannattelee jokainen aikuinen, jonka mielestä koulukiusaamiselle "ei mahda mitään" ja opettajalle "kanteleminen" on mammanpoikameininkiä. Väkivallan kulttuuri voimistuu nettikeskusteluissa, joissa keskenkasvuiset aikuiset lietsovat nimimerkkien suojissa vihaa milloin ketäkin kohtaan.

Väkivallan kulttuuri on nujakointia rokotusjonossa, rähinää hiihtoladulla ja sitä, ettei aikuinen tee mitään, vaikka näkee teinin läpsivän toista kauppakeskuksessa. Niin, lyömmehän lapsiakin.

Tähän kulttuuriin sopivat hyvin oikeusistuimet, jotka pohtivat vakavissaan, missä määrin raiskauksen uhri oli syypää ja tappeliko hän vastaan tarpeeksi verisesti.

Työelämässä väkivallan kulttuuri kukoistaa monipuolisena. Se on nöyryyttämistä, syrjintää, tuhoavia hierarkioita ja institutionaaliseksi kivettynyttä epäoikeudenmukaisuutta. Johtaja ei viitsi tervehtiä, ja johdettava tekee kaikkensa sabotoidakseen yhteiset pyrkimykset.

Väkivallan kulttuuria edustaa esimies, joka raivostuu ja rupeaa huutamaan, kun alainen tuo palaverissa esiin jonkin työhön liittyvän epäkohdan.

Rujoa kulttuuria pohjustaa kaikenkattava tylyys. On ihan okei päästää ovi läiskähtämään perässä kulkevan päälle. Autoilija saa posottaa pysähtymättä suojatien yli.

Väkivallan kulttuuriin kuuluu pyrkimys mitätöidä ne, jotka jostakin koettavat puhua. "Suomella on omat ongelmansa, joihin Oksanen kohta kuuluu itsekin", Kalevan pääkirjoittaja määritteli.

http://www.hs.fi/juttusarja/johannakorh ... 5251170902
That's a crock!
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

HarrietM kirjoitti:
Väkivallan marinoimat
2.12.2009 9:31

JOHANNA KORHONEN
Kirjailija Sofi Oksanen sai viime viikolla joka puolelta turpaan, kun sanoi Tanskan televisiossa jotain suomalaisten väkivaltaisuudesta.

Ai perkele kuinka me tosisuomalaiset suututtiin, kun tommonen akka puhuu meistä paskaa. Nyt pitäis pimulle antaa oikein isän kädestä!

Keskustelu oli täsmäesimerkki siitä, mistä pitikin puhua: väkivallan kulttuurista. Oksasen mainitsemat perheissään väkivaltaiset miehet ovat vain yksi näyte suomalaisten monipuolisesta väkivaltaosaamisesta...
Noh, annetaanpas nyt hiukan aihetta sentään noille puheille.
Väkivalta ei suoranaisesti ole huono asia, se mihin sitä käytetään voi olla. Minusta siinä on aihetta ylpeyteen, jos kerran Tanskassa asti puhutaan siitä että olemme sentään jossain hyviä.

Sitäpaitsi, väkivalta ratkaisee kaikki ongelmat, jos ei ratkaise, sitä ei ole käytetty riittävän paljon.

Tyydyttikö vastaus?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja SharQ »

HarrietM kirjoitti:minulle olette aivan nolla - ihmisiä,
teitä vaan ärsyttää se että minä sivuutan teidät.
Siis tuossahan on ainekset päivän parhaisiin nauruihin :)

Jos sinä pystyisit meidät sivuuttamaan, niin koko tämä ketju olisi täysin tarpeeton eikä kenelläkään olisi enää hauskaa :) MUTTA onneksi et meitä näköjään pysty sivuuttamaan vaan sinulla on pakonomainen tarve kommentoida jokaista kirjoitusta, jossa edes tuoksahtaakin kritiikki sinua kohtaan. Kiitos, se kirvoittaa päivittäin useammat makeat naurut :mrgreen:

Viittaan tuohon edelliseen postaukseeni, jossa ihmettelin sinun sadistista tarvetta itsesi piiskaamiseen. Siihen kun lisätään valtava oman egon ja erinomaisuuden korostamisen tarve, niin johtopäätelmänä voisi todeta sinun kärsivän tai jopa nautiskelevan sadistisesta narsismista. 8)
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

eihän minusta tietysti ole vastusta entisille tai tuleville
lnnakundeille, -naisille.
Olen monen ulkomaisen rikosforumin jäsen,
mutta tämä on ainoa foorumi josta saan negatiivistä palautetta.
no suomalaiset on vaan niin tyly ja vihamielinen kansa.
viinaan menevä, väkivaltainen
tämä on huomattu sekä Suomessa että ulkomailla, en minun ole edes
tarvinnut asiasta sen kummemmin huomauttaa..

Ja se väkivaltaisuus näkyy tosin rikostilaistoissa, kuten tällä palstallakin
narsisteja, psykpaatteja, mt-ongelmistä kärsivää, ksenofoobista sakkia ja aina herjaamassa muita
laukomassa tappouhkauksia oikealle ja vasemmalle anonymiteetin suojissa, jos jok henkilö ei miellytä tms

bullies, people with no class, phew!! Finns!!!!!!!!
That's a crock!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Toisia kehoittaminen ampumaan itsensä onkin varsin esimerkillistä toimintaa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

HarrietM kirjoitti:eihän minusta tietysti ole vastusta entisille tai tuleville
lnnakundeille, -naisille.
Niin, linnakundi eroaa kenestä tahansa muusta sillä, että se on ollut riittävän tyhmä joutuakseen poseen.
HarrietM kirjoitti:Olen monen ulkomaisen rikosforumin jäsen,
mutta tämä on ainoa foorumi josta saan negatiivistä palautetta.
Oletko myös kirjoittanut aktiivisesti noille foorumeille? Palautetta ei näes saa pelkästään jäsenyydestä? :wink:
HarrietM kirjoitti:no suomalaiset on vaan niin tyly ja vihamielinen kansa.
viinaan menevä, väkivaltainen
tämä on huomattu sekä Suomessa että ulkomailla, en minun ole edes
tarvinnut asiasta sen kummemmin huomauttaa..
Jep, Suomalaiset on kaikkea tuota. Minusta se on ihan mukavaa. Väkivalta on hyvää vihdettä, ei kai ilman sitä rikosfoorumeitakaan olisi, murhathan ne eniten puhuttaa. Jos väkivalta on sinusta pelkästään vastenmielistä, eikä laisinkaan kiehtovaa, niin kuinka pystyt seuraamaan rikosfoorumeita? Ei kai sinussakin olen hiukan Suomalaisten yksinoikeutettua väkivallan siementä? Ehkä alkoholikin silloin tällöin tekee hyvää, kannattaisi ainakin kokeilla. :)
HarrietM kirjoitti:Ja se väkivaltaisuus näkyy tosin rikostilaistoissa, kuten tällä palstallakin
narsisteja, psykpaatteja, mt-ongelmistä kärsivää, ksenofoobista sakkia ja aina herjaamassa muita
laukomassa tappouhkauksia oikealle ja vasemmalle anonymiteetin suojissa, jos jok henkilö ei miellytä tms
Tätä käytöstä ei siis ole havaittavissa laisinkaan minkään muun maalaisten internet -foorumien, tai ainakaan rikosaiheisten -foorumien keskusteluissa? Vaikka esimerkiksi Ryssien rikostilastot taitavat olla melko ikävät... niin, ja mitenkäs ne Viron tilastot? Noh, pääasia ettei se foorumeihin heijastu halpamaisesti, kuten Suomessa tapahtuu.
HarrietM kirjoitti:bullies, people with no class, phew!! Finns!!!!!!!!


:lol: Saisiko tätä jotenkin vielä lisää, vai alkaako jo varastot ehtymään?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Chopper kirjoitti:Toisia kehoittaminen ampumaan itsensä onkin varsin esimerkillistä toimintaa.
Tais olla Harrin suomalainen persoona joka sen kirjoitti ;)
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

MotiivitOn kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:eihän minusta tietysti ole vastusta entisille tai tuleville
lnnakundeille, -naisille.
Niin, linnakundi eroaa kenestä tahansa muusta sillä, että se on ollut riittävän tyhmä joutuakseen poseen.
HarrietM kirjoitti:Olen monen ulkomaisen rikosforumin jäsen,
mutta tämä on ainoa foorumi josta saan negatiivistä palautetta.
Oletko myös kirjoittanut aktiivisesti noille foorumeille? Palautetta ei näes saa pelkästään jäsenyydestä? :wink:
HarrietM kirjoitti:no suomalaiset on vaan niin tyly ja vihamielinen kansa.
viinaan menevä, väkivaltainen
tämä on huomattu sekä Suomessa että ulkomailla, en minun ole edes
tarvinnut asiasta sen kummemmin huomauttaa..
Jep, Suomalaiset on kaikkea tuota. Minusta se on ihan mukavaa. Väkivalta on hyvää vihdettä, ei kai ilman sitä rikosfoorumeitakaan olisi, murhathan ne eniten puhuttaa. Jos väkivalta on sinusta pelkästään vastenmielistä, eikä laisinkaan kiehtovaa, niin kuinka pystyt seuraamaan rikosfoorumeita? Ei kai sinussakin olen hiukan Suomalaisten yksinoikeutettua väkivallan siementä? Ehkä alkoholikin silloin tällöin tekee hyvää, kannattaisi ainakin kokeilla. :)
HarrietM kirjoitti:Ja se väkivaltaisuus näkyy tosin rikostilaistoissa, kuten tällä palstallakin
narsisteja, psykpaatteja, mt-ongelmistä kärsivää, ksenofoobista sakkia ja aina herjaamassa muita
laukomassa tappouhkauksia oikealle ja vasemmalle anonymiteetin suojissa, jos jok henkilö ei miellytä tms
Tätä käytöstä ei siis ole havaittavissa laisinkaan minkään muun maalaisten internet -foorumien, tai ainakaan rikosaiheisten -foorumien keskusteluissa? Vaikka esimerkiksi Ryssien rikostilastot taitavat olla melko ikävät... niin, ja mitenkäs ne Viron tilastot? Noh, pääasia ettei se foorumeihin heijastu halpamaisesti, kuten Suomessa tapahtuu.
HarrietM kirjoitti:bullies, people with no class, phew!! Finns!!!!!!!!


:lol: Saisiko tätä jotenkin vielä lisää, vai alkaako jo varastot ehtymään?
viron rikostilastot ovat varmaan yhtä karmeaa luettavaa, veljeskansoja kun kyseessä
ilman muuta samalla mitalla takaisin ihmisille jotka eivät herätä minussa mitään kunnioitusta :P

olen monen nettiyhteisön jäsen, ja minulla on nettikavereita ympäri maailmaa
eihän suomalaisten mielipide ketään kiinnosta, pieni kansa,
vaikka omassa hulluudessa ja turhuudessa luulette olevan paljon enemmän kun mitä ootte..
en todellakaan ole tavannut ketää joka erityisesti tykkäisi suomalaisista, en kyllä väitä että sellaisia ei olisi ollenkaan..

ilman muuta kirjoitan ja hyvinkin aktiivisest, minfo on tietääkseni ainoa foorumi jossa nolla-postaajia ei poisteta
That's a crock!
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

HarrietM kirjoitti:olen monen nettiyhteisön jäsen, ja minulla on nettikavereita ympäri maailmaa
Ja arvelet, varmaankin perustellusta syystä, olevasi ainoa henkilö minfossa, joka on useamman nettiyhteisön jäsen ja jolla on ystäviä muista maista... ehkä jopa virtuaalimaailman ulkopuolisiakin ystäviä?! :shock:
HarrietM kirjoitti:eihän suomalaisten mielipide ketään kiinnosta, pieni kansa,
vaikka omassa hulluudessa ja turhuudessa luulette olevan paljon enemmän kun mitä ootte..
en todellakaan ole tavannut ketää joka erityisesti tykkäisi suomalaisista, en kyllä väitä että sellaisia ei olisi ollenkaan..
Hyvä niin, eihän mekään tykätä kenestäkään muusta! Olisiko muka jokin syy miksi pitäisi?
HarrietM kirjoitti:ilman muuta kirjoitan ja hyvinkin aktiivisest, minfo on tietääkseni ainoa foorumi jossa nolla-postaajia ei poisteta
Etkä silti saa mitään negatiivista palautetta? Onpa todellakin ihmeellistä! Onkohan tästä olemassa ns. faktaa? Yleensä kun kusipäille ainakin hiukan vittuillaan ellei muuta... mutta ehkä ne ulkomaalaiset, joista minulla ei Finnjävlana ole tietenkään mitään kokemusta, eivät vaan rohkene avata suutansa vaikka mieli tekisi, jos kerran moderointi on niin rankkaa?
Oletko muuten itse joutunut usein tuon moderoinnin kohteeksi?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mitä helvettiä tuo virolainen ***** täällä vittuilee suomalaisille????

Pysyisi siellä kotimaansa palstoilla, jos niin ahdistaa.
Harriet jos joku on henkistä väkivaltaa, syrjintää, suvaitsemattomuutta ja ahdistuneisuutta lietsova tyyppi. Äkkiä arvioisin, että myös väkivallan marinoima, koska roikkuu ''lukuisilla rikospalstoilla''.

Kirjoituksissaan hän on tyly ja vihamielinen ja haastaa riitaa aiheesta kuin aiheesta. Ainaisen oikeassa olemisen ja muiden aliarvioimisen tarpeen voisi sovittaa vaikkapa psykpaatiaan, mt-ongelmiin tai vaikkapa ksenofoobiaan.

Olen kuitenkin työssäni joutunut huomaamaan, että ryssän vallan alta vapautuneen viron kansalaisilla on helvetinmoinen itsetunto-ongelma. En tiedä johtuuko se siitä, että ovat niin pitkään joutuneet kumartamaan ja syvään vai siitä, ettei kultuuri kaikkineen ole päässyt ahtaan tiukassa neuvostovallassa aikanaan kehittymään lainkaan. Ja nyt ilman ''valvojaa'' sitten ollaan kuin polkupyörät akvaariossa.
Säälittävää.
Nuotio & Äreät Tiput
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: HarrietM - "Väärin ymmärretty" kirjoittelija.

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

ulkomaisilla foorumilla siis keskustellaan oikeasti rikoksista
ei siellä kukaan avaa haukkumis ja herjaamisketjuja kuten suomessa.

eivät uskalla avata suunsa, LOL
oletko aivan järjssään,
kyllä asioista keskustellaan hyvinkin avoimesti,
eikä kuten suomessa jossa ihmiset ovat niin tyhmiä etteivät kykene järkevään keskusteluun,
vaan homma on lähinnä nälvimistä, pään aukomista..
siellä siis keskustellaan aiheesta, kun suomessa keskitytään jnkun persoonaan.

On se muutenkin jo nähty. suomessa todellisista ongelmista ei uskalleta keskustella, yksi naurettava kohu seuraa toista, halme-kohu, tiura-kohu.

päätöntä menoa.
That's a crock!
Vastaa Viestiin