Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Lassie palaa kotiin,Gladys jatkaa voittokulkuaan
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Onneksi Gladys jakaa universaalia rakkautta, jonka ensimmäinen teesi on se, että hiplatkaa ja hellikää itseänne. Olette kaikki ainutlaatuisia.
Sitähän se kaikki on,rakkautta rakkautta vaan. :oops:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11374
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja URSA »

Sikakoira trollaa, koska joku Svetlana lupasi netin kautta siitä palkkioksi rakkautta. Aina kun olisi aika lopultakin tavata livenä, Svetlanan mummo sairastuu.
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 724
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Missä kardemumma on?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10630
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja damfin »

Salmari kirjoitti:Missä kardemumma on?
Minäkin olen jo ollut miltei huolissani että katosiko hänen intonsa tehdä "leikkimielisiä" profilointeja muista käyttäjistä sen jälkeen kun minä tein "leikkimielisen" profiloinnin kardemummasta.
Ei edes muilla nimimerkeillään ole vieraillut profilointeja tekemässä.
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja khl »

Ei se kerkeä tulla tänne kun sillä vähän kiire tuolla toisissa ketjuissa :mrgreen:
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Taitaa Kardemummalla mania-vaihe olla ohi tältä erää ja depisvaihe päällä. Siinä syy hiljentymiseen.
Ehkä on jopa paikassa missä ei mahdollista käyttää tietokonetta.

Neron ja h***** raja kun on niin häilyvä. :|
Kardemumma

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Täällä on näköjään kaivattu minua. Banni loppui torstaina, mutta minulla on ihan oikeakin elämä, johon kuuluu mm. Töiden tekeminen. Tästä syystä en kerkeä päivystämään täällä vuorokauden ympäri, kuten teistä suurin osa. Palaan asiaan, kun minulla riittää aikaa istuskella tietokoneella.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3100
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Kardemumma kirjoitti:Täällä on näköjään kaivattu minua. Banni loppui torstaina, mutta minulla on ihan oikeakin elämä, johon kuuluu mm. Töiden tekeminen. Tästä syystä en kerkeä päivystämään täällä vuorokauden ympäri, kuten teistä suurin osa. Palaan asiaan, kun minulla riittää aikaa istuskella tietokoneella.
^Tämä.
it's my car !
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Gladys »

CharlesBronson kirjoitti:
Kardemumma kirjoitti:Täällä on näköjään kaivattu minua. Banni loppui torstaina, mutta minulla on ihan oikeakin elämä, johon kuuluu mm. Töiden tekeminen. Tästä syystä en kerkeä päivystämään täällä vuorokauden ympäri, kuten teistä suurin osa. Palaan asiaan, kun minulla riittää aikaa istuskella tietokoneella.
^Tämä.
:D
All is pretty.
- Andy Warhol
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja ktaina »

CharlesBronson kirjoitti:
Kardemumma kirjoitti:Täällä on näköjään kaivattu minua. Banni loppui torstaina, mutta minulla on ihan oikeakin elämä, johon kuuluu mm. Töiden tekeminen. Tästä syystä en kerkeä päivystämään täällä vuorokauden ympäri, kuten teistä suurin osa. Palaan asiaan, kun minulla riittää aikaa istuskella tietokoneella.
^Tämä.
:lol:
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Kardemumma kirjoitti:Täällä on näköjään kaivattu minua. Banni loppui torstaina, mutta minulla on ihan oikeakin elämä, johon kuuluu mm. Töiden tekeminen. Tästä syystä en kerkeä päivystämään täällä vuorokauden ympäri, kuten teistä suurin osa. Palaan asiaan, kun minulla riittää aikaa istuskella tietokoneella.
Voi Kardemumma! <3 :D Yritä ymmärtää, että tuollainen elämä Töineen on monelle nettitrollille ja mölymahalle täysin vierasta. Lisää kardemummaa taikinaan vaan ja profilointeja kehiin. Kun kerran aloittaa, niin ei saa jättää yleisöä huutamaan lisää turhaan. :P
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Minä profileeraan nipussa CharlesBronsonin, ktainan, Gladysin ja Kissankellon - te ootte aivan mainiota porukkaa :D
Ihan hillitöntä lukea noita kommentteja...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Kardemumma

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Damfin, noin 30-vuotias mieshenkilö. Pitkäaikaistyötön, joka pelkää lääkäreitä. Tästä syystä hänellä on hoitamattomia mielenterveysongelmia sekä fyysinen sairaus, joka tottelee kansankielessä nimeä sokeritauti (diabetes mellitus). Hänet on toistuvasti hakattu lapsena rappioalkoholisti isänsä toimesta, jonka runsas alkoholin käyttö alkoi jo 15-vuotta ennen Damfinin syntymää. Myös hänen äitinsä oli kova juomaan, mistä syystä Damfin syntyi FAS-lapsena. Kyseisessä tilanteessa mukana ollut kätilökin totesi mielessään tämän sekasikiön elämän olevan tarkoitukseton ja aiheuttavan sekasikiölle pelkästään tarpeetonta kärsimystä ja haittaa.

Androgyynisen olemuksen vuoksi häntä kiusattiin koulussa, jonka hän kostaa eri nettipalstoilla omasta mielestään korkeatasoisella trollaamisellaan. Tosiasiallisesti hänen provoamisensa on 8-vuotiaan, normaalin sen ikäisen kehityksen läpikäyneen, peruskoulun toisella luokalla olevan yksilön ulosantia. Ylilaudalla hänenlaistaan, henkilötunnuksen omaavaa surkeutta kutsutaan kehitysvammaiseksi ja autistiksi. Nuo määritteet pitävätkin hänen kohdallaan paikkansa, vaikka niiden tarkoitus onkin todellisuudessa hiukan toinen suomalaisen lautakulttuurin luonteen vuoksi.

Perinteinen "kehitysvammainen" tarkoittaa suomalaisessa lautakulttuurissa hieman yksinkertaista postaajaa, jolla on keskitasoa huonommat elämäntavat. Coca-colaa, energiajuomia ja einesruokaa kuluttava yksilö, joka on saanut liikaa äidinrakkautta ja kiireiseltä isältään 18-vuotislahjaksi Audin. Hyvät puitteet omaava yksilö, joka ei kuitenkaan osaa hyödyntää hyviä lähtökohtiaan, vaan löytää itsensä joka yö katsomasta animea, perunalastuja rouskuttaen. Sellainen on kehitysvammaiseksi kutsuttu ylilaudalla. Damfin kuitenkin poikkeaa siitä merkittävästi, koska hänen perhesuhteensa ja lähtökohdat elämälleen ovat olleet äärimmäisen surkeat.

Damfinille on kertynyt vähäisissä määrin työhistoriaa, kun hän osallistui kehitysvammaliiton järjestämään kokeiluun, jonka tarkoituksena oli saattaa kehitysvammaisia työelämään tarjoamalla työnantajille porkkanaa. Tuetun työllistämisen toimesta ja erityisten määrärahojen sekä eri alojen resurssien vuoksi Damfinille kertyi 8 kk ajanjakso elämässään, jolloin hän toimi HOK-elannon -ketjuun kuuluvan S-marketin pullonpalautuskoneen vastaavan avustajana. Damfinille tyypillinen nettikäyttäytyminen eri alustoilla on esiintyä vihervasemmisto -idioottina, vaikka hän ei tajua politiikasta sen enempää kuin normaalista elämästäkään.

Yksi asia on kuitenkin varmaa, hänenlaisensa sekasikiö olisi tullut laittaa heti synnytyksen jälkeen lämpimällä vedellä ja kloriitilla täytettyyn ämpäriin ja varmistaa, ettei hän olisi jäänyt kellumaan, vaan mennyt ihan pohjaan asti. Hänen jälkiabortointi nykyisessä yhteiskunnassamme on täysin mahdotonta ja siitä syystä veronmaksajien rahoja menee täysin hukkaan.
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Profiloisko Kardis myös tuplamohammedin?
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Vastaa Viestiin