Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2166
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viinitty kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 8:34 pm olen 170cm
Tuon mittainen olet ehkä kannon päällä kädet pystyssä mitattuna. Naista sinusta ei saa tekemälläkään. Eläinlääkäri ehkä kirjasi syntymätodistukseesi mikrofalloksesi glitorikseksi, kännissä kun oli ja itsemurhan partaalla.

Syntymäpisteet kuitenkin kirjasi ammatillisesti, eikä yhtään tarpeettoman kriittisesti: 0. Lajiviittaus: animalia (tarkemmin luokittelematon trooppinen puussa makoileva apinalaji). Myöhemmässä neuvolakäynnissä ilmitullut rabdomyolyysi oli peräisin äitisi tiukasta vitusta, johon jäit puristuksiin.

Hän oli ihan oikea sex bätäng, eikä tuollainen läski romutransu. Mitä koulutukseen tulee, niin olet päässyt säälistä sinne pohjoissavolaiseen huoltamoon, jota tuskin on vieläkään tupakkalaki tavoittanut, viemään pöytiin makkaraperunoita joillekin maataloustraktoreilla lähemmäs kaksisataa litraisia nestepalloruhojaan liikuttaville ihmisjätteille, joiden munat on läskiensä seassa paremmin piilossa kuin Kim Jong Unin ydinaseet vuoren sisällä.

Viinitty mukamas, vitut olet. Olet pikemminkin halvalla tölkkibissellä hiivattu ja mieleltäsi riivattu vanha juoppo, joka haluaisi olla joku bimbo teinipillu. Tänne sivustolle olet eksynyt etsiessäsi omahoitajasi kanssa tietoa siitä ukistasi, joka kuoli Niuvanniemessä vuonna 2012. Hän on myös ainoa seksisuhteesi, jos setääsi ei lasketa.

Ja nuo punaiset tahrat avataressasi on verisestä perseenreiästäsi tulleita roiskeita :)
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja viinitty »

RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 9:24 pm
Tuon mittainen olet ehkä kannon päällä kädet pystyssä mitattuna. Naista sinusta ei saa tekemälläkään. Eläinlääkäri ehkä kirjasi syntymätodistukseesi mikrofalloksesi glitorikseksi, kännissä kun oli ja itsemurhan partaalla.

Syntymäpisteet kuitenkin kirjasi ammatillisesti, eikä yhtään tarpeettoman kriittisesti: 0. Lajiviittaus: animalia (tarkemmin luokittelematon trooppinen puussa makoileva apinalaji). Myöhemmässä neuvolakäynnissä ilmitullut rabdomyolyysi oli peräisin äitisi tiukasta vitusta, johon jäit puristuksiin.

Hän oli ihan oikea sex bätäng, eikä tuollainen läski romutransu. Mitä koulutukseen tulee, niin olet päässyt säälistä sinne pohjoissavolaiseen huoltamoon, jota tuskin on vieläkään tupakkalaki tavoittanut, viemään pöytiin makkaraperunoita joillekin maataloustraktoreilla lähemmäs kaksisataa litraisia nestepalloruhojaan liikuttaville ihmisjätteille, joiden munat on läskiensä seassa paremmin piilossa kuin Kim Jong Unin ydinaseet vuoren sisällä.

Viinitty mukamas, vitut olet. Olet pikemminkin halvalla tölkkibissellä hiivattu ja mieleltäsi riivattu vanha juoppo, joka haluaisi olla joku bimbo teinipillu. Tänne sivustolle olet eksynyt etsiessäsi omahoitajasi kanssa tietoa siitä ukistasi, joka kuoli Niuvanniemessä vuonna 2012. Hän on myös ainoa seksisuhteesi, jos setääsi ei lasketa.

Ja nuo punaiset tahrat avataressasi on verisestä perseenreiästäsi tulleita roiskeita :)
Aika paljon ristiriitaisuuksia ja toisensa poissulkevia spekuja sulla. :D Ja taas päästään siihen, kuinka kovat pakkomielteet sulla on sukuelimiin ja niiden toimintoihin. Kertoo kyllä kaiken tarpeellisen hyväksikäyttöhistoriastasi. Toivottavasti et huutele kylillä samalla tyylillä, mikäli haluat pitää kokemasi salassa, jokainen kaksi aivosolua omaava kyllä osaa laskea tuosta 1+1. :D
Ehkä koet omia sukuelimiäsi ja peräaukkoasi kohtaan niin suurta dysforiaa ja inhoa, että se on pakko ulkoistaa muihin. Kannattaa käydä puhumassa ammattilaiselle, niin ehkä joskus mielessäsi liikkuu muutakin. Tiedä vaikka, jos tilaa päähäsi tulisi niin paljon, että saisit peruskoulun käytyä vanhoilla päivilläsi loppuun!
Lisään vielä, että kenet sait oikolukemaan tai kirjoittamaan kommenttisi? Noin kieliopillisesti korrektia sisältöä en ole sinulta ikinä nähnyt!
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2166
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viinitty kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 9:37 pm ammattilaiselle
Kuka kutsui? Minä voisin vaikka asua Yhdysvaltain Helsingin suurlähetystössä ilman, että CIA tietäisi minun edes käyneen koko rakennuksessa. Pystyn myös ratkaisemaan sekunneissa vaativia matemaattisia laskutoimituksia, joihin ydinfyysikot tarvitsevat kalkulaattoria. Pystyn rajaamaan sinusta pelkän netin välitykselläsi antamasi tahattomat tiedot. Suurin ja mahtavin asia mihin pystyt on kengännauhojen sitominen istualteen. Oikeastaan kaikki sinussa viittaa juuri esille tuomaasi sukuelin- ja peräaukkoagendaasi. Anaaliyhdynnästähän sinä olet saanut alkusi. Äitisi peräaukosta vittuun syöpynyt syfilis mahdollisti fistelikuilun, josta paskaliejuun sekoittunut spermaräkä matkasi sinne roskapussiin, jota ruumiinavaaja kutsui, tosin synonyymeillä kohduksi, tilaksi, jossa bakteeritasoinen elämänmuoto voi syntyä kosteissa ja juurikin likaisissa olosuhteissa.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja viinitty »

RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 9:50 pm
Kuka kutsui? Minä voisin vaikka asua Yhdysvaltain Helsingin suurlähetystössä ilman, että CIA tietäisi minun edes käyneen koko rakennuksessa. Pystyn myös ratkaisemaan sekunneissa vaativia matemaattisia laskutoimituksia, joihin ydinfyysikot tarvitsevat kalkulaattoria. Pystyn rajaamaan sinusta pelkän netin välitykselläsi antamasi tahattomat tiedot. Suurin ja mahtavin asia mihin pystyt on kengännauhojen sitominen istualteen. Oikeastaan kaikki sinussa viittaa juuri esille tuomaasi sukuelin- ja peräaukkoagendaasi. Anaaliyhdynnästähän sinä olet saanut alkusi. Äitisi peräaukosta vittuun syöpynyt syfilis mahdollisti fistelikuilun, josta paskaliejuun sekoittunut spermaräkä matkasi sinne roskapussiin, jota ruumiinavaaja kutsui, tosin synonyymeillä kohduksi, tilaksi, jossa bakteeritasoinen elämänmuoto voi syntyä kosteissa ja juurikin likaisissa olosuhteissa.
Varmasti osaat, siitä minulla ei ole epäilystäkään:D Varsinkin kun ottaa huomioon ulosantisi JR-ketjuissa, sinusta oikei paistaa läpi korkea koulutus ja se, ettet ole luottotiedoton ja FA-syndroomainen pikkurikollinen, joka on niin syvällä kaapissa, että Tumnustakin hirvittää:D
Osaatko kirjoittaa ainuttakaan kommenttia ilman voimafantasiointia ruumiinaukoista? Jos ihan todella kovasti yrität? :D
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2166
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viinitty kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 9:59 pm korkea koulutus
Se mitä sinä kutsut korkeakoulutukseksi, edustaa minulle vasemmistolaisroskaa. Mielestäni humanististen tieteenalojen opiskelijat ja opettajat ja taiteellisiksi seksuaalisissa vähemmistöissä mielletyt performanssiesitysten luojat tulisi tappaa. Arvostan ainoastaan sotilaallisiin ääritekoihin pystyviä poikkeusyksilöitä ja valtion väkivaltakoneiston ylivaltaa. Minua voi kuvailla kaksi metriseksi lumikoksi, tappamisen suurmestariksi. Kaikki minun tinktuurit on verenpunaisia, kuten biisissä Keinonen on noita, on instrumentteinä satoja kitaroita. Minua ei voi tappaa talliumilla myrkyttämällä, koska vereni on preussinsinistä ja lihasteni ympärillä oleva kudosnesteeni on nestemäistä terminaattorimetallia, jota siviilimetallurgia ei tunne. Se pysäyttää kaikki kaliiperit aina 50 bmg:hen asti. Mitä sinun mitättömän pikkupaskiaisen iho pystyy pysäyttämään, ei edes kesäistä lämmintä vesisadetta, puhumattakaan kirjoittamistani sanoista, jotka suorastaan räjähdesirpaleina leikkautuu ihosi alle :)
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja viinitty »

RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 10:20 pm
Se mitä sinä kutsut korkeakoulutukseksi, edustaa minulle vasemmistolaisroskaa. Mielestäni humanististen tieteenalojen opiskelijat ja opettajat ja taiteellisiksi seksuaalisissa vähemmistöissä mielletyt performanssiesitysten luojat tulisi tappaa. Arvostan ainoastaan sotilaallisiin ääritekoihin pystyviä poikkeusyksilöitä ja valtion väkivaltakoneiston ylivaltaa. Minua voi kuvailla kaksi metriseksi lumikoksi, tappamisen suurmestariksi. Kaikki minun tinktuurit on verenpunaisia, kuten biisissä Keinonen on noita, on instrumentteinä satoja kitaroita. Minua ei voi tappaa talliumilla myrkyttämällä, koska vereni on preussinsinistä ja lihasteni ympärillä oleva kudosnesteeni on nestemäistä terminaattorimetallia, jota siviilimetallurgia ei tunne. Se pysäyttää kaikki kaliiperit aina 50 bmg:hen asti. Mitä sinun mitättömän pikkupaskiaisen iho pystyy pysäyttämään, ei edes kesäistä lämmintä vesisadetta, puhumattakaan kirjoittamistani sanoista, jotka suorastaan räjähdesirpaleina leikkautuu ihosi alle :)
Joo-o:DDDDD Kiitos työvuoroni viihdyttämisestä kuitenkin, vaikka luulosi sanojen vaikuttavuuden suhteen ovatkin reippaasti yläkanttiin arvioidut! :D
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2166
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viinitty kirjoitti: Pe Maalis 11, 2022 10:35 pm Kiitos
Ole hyvä ja muista, vaikka sisälläsi onkin paskaa, niin on siellä seassa kustakin!
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja dazu »

Päivän veikkaus: JasseHames = Catdog.

Miksi näin: molemmat hyökkäsivät kimppuuni samanaikaisesti, koordinoidusti, samoilla defensseillä. Catdogilla ei pitäisi olla myöskään mitään syytä olla minulle henkilökohtaisesti loukkaantunut, ellei hän ole JasseHames.

Mielenkiintoista on sekin, että JasseHames esittää mieshenkilöä ja Catdog naishenkilöä. Veikkaan kyseessä olevan monipersoonallisuushäiriön omaavan henkilön.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Moona »

My mistake :shock:
Viimeksi muokannut Moona, Ti Joulu 06, 2022 1:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Moona »

Moona kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 12:54 am Tietääkö kukaan? Kuinka tää murha.info alun perin alkoi. Mä luulen tietäväni. Alussa oli fiksua ja tyhmääkin välillä, mutta keskustelua! Oli! Ja mielipiteitä- foorumi muuttuu, kun aika muuttuu, toki. Alussa oli tarkoitus vissiin kai ihan fiksusti pohtia, eikä että se jj tappo sit sen kn kun niil oli jotain ja sit se rt sano siihen et. Kaikella rakkaudella. Ilo on pelkästään puolellani ja kiittäen modeja ja muita 8) Paitsi että huomasin Raidin poistuneen ja Kilomies (´?vapautunu aarnipuu?) ja Kyöpeli, jep. Ihan sam, ketä, sinänsä, alkujaan oli kivaa. Ite tein noi modulit ehdotuksena, toki niitä nyt on tullut lisää.
Olenks mä ainoo elossa oleva?
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

dazu kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 12:09 am Päivän veikkaus: JasseHames = Catdog.

Miksi näin: molemmat hyökkäsivät kimppuuni samanaikaisesti, koordinoidusti, samoilla defensseillä. Catdogilla ei pitäisi olla myöskään mitään syytä olla minulle henkilökohtaisesti loukkaantunut, ellei hän ole JasseHames.

Mielenkiintoista on sekin, että JasseHames esittää mieshenkilöä ja Catdog naishenkilöä. Veikkaan kyseessä olevan monipersoonallisuushäiriön omaavan henkilön.
*poistetttu henkilöspekulaatio*tm
Vastaa Viestiin