Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:wink: ...vai tuhansien?

Ja vinksahtaneita profiilejaan miettiville: onko se hulluuden jyvä määrässä vai laadussa? :wink:
Nuotio & Äreät Tiput
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

MissHolmes kirjoitti::wink: ...vai tuhansien?

Ja vinksahtaneita profiilejaan miettiville: onko se hulluuden jyvä määrässä vai laadussa? :wink:
Torajyvä kenties...?? 8)

Apropos, kelpo palstamme jaksaa edelleen syvästi kiinnostaa tuon Laatupalstojen Tonavan S24:n kirjoittajia. Tässä eräs tuore helmi sieltä! :D

jaamäävaitaas 7.8.2010 21:40

No sehän oli provo, hei Comeen :D ja se on aplodit, khhöm... Minfolla on monta wannabe "haluan olla hyvä kirjoittaja ja nettipersoona" tapausta.Näistä pystyy tekemään listaa: siis wannabe listaa; KuDka, ABC, kissa kävelee, Pylli, dr mikä lie lecter ja sen moniat nettipersuunat pahoinvointilääkkeeseen saakka, marikakka, vulvados, M. Turjakka, MuGi, jipper jne... hypäten Oriveden hörhöihin. Siinä sitä pohdittavaa itse Gullekin.


Tervetuloa joukkoon tummaan! :mrgreen:

Lisää ko. hupia: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9237435
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tuossa oli kyllä parasta se ''jos itsekin uskaltautuisin''. :)
Nuotio & Äreät Tiput
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Waja »

Mun mielestä ehdottomasti omia ajatuksiani eniten mukailevat mielipiteet ovat nimimerkki Wajalla. :lol: :lol:
Siis aikuisten oikeesti kaikkien älykköjen kuningas.Oikeesti.
Ei vai?
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Valdovas kirjoitti: No sehän oli provo, hei Comeen :D ja se on aplodit, khhöm... Minfolla on monta wannabe "haluan olla hyvä kirjoittaja ja nettipersoona" tapausta.Näistä pystyy tekemään listaa: siis wannabe listaa; KuDka, ABC, kissa kävelee, Pylli, dr mikä lie lecter ja sen moniat nettipersuunat pahoinvointilääkkeeseen saakka, marikakka, vulvados, M. Turjakka, MuGi, jipper jne... hypäten Oriveden hörhöihin. Siinä sitä pohdittavaa itse Gullekin.[/i]
No voihan jipper kun jollain on ollut taas omasta mielestä hauskaa. Onhan se toki hienoa jos osaa viihdyttään itseään :)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Aika harva idea on ihkauusi enää:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=1659
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Chopper kirjoitti:
Valdovas kirjoitti: No sehän oli provo, hei Comeen :D ja se on aplodit, khhöm... Minfolla on monta wannabe "haluan olla hyvä kirjoittaja ja nettipersoona" tapausta.Näistä pystyy tekemään listaa: siis wannabe listaa; KuDka, ABC, kissa kävelee, Pylli, dr mikä lie lecter ja sen moniat nettipersuunat pahoinvointilääkkeeseen saakka, marikakka, vulvados, M. Turjakka, MuGi, jipper jne... hypäten Oriveden hörhöihin. Siinä sitä pohdittavaa itse Gullekin.[/i]
No voihan jipper kun jollain on ollut taas omasta mielestä hauskaa. Onhan se toki hienoa jos osaa viihdyttään itseään :)
Kyllä tää mun mielestä oli ihan ääneen nauramisen arvoinen. "Haluan olla hyvä kirjoittaja ja nettipersoona" :D

Mutta keneen viittaa MuGi?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Jack the Ripper kirjoitti:Mutta keneen viittaa MuGi?
Josko oisi MEG. Alkuperäisen kirjoittajan kannattaisi kyllä hakea apua anaali- ja alapääfiksaatioonsa :D
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Mariacka kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Mutta keneen viittaa MuGi?
Josko oisi MEG. Alkuperäisen kirjoittajan kannattaisi kyllä hakea apua anaali- ja alapääfiksaatioonsa :D
Vai olisiko peräti peräfiksaatio...?? :mrgreen:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Suattaapi olla. Mutta eiköhän perästä kuulu, taas :D
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Mariacka kirjoitti:^Suattaapi olla. Mutta eiköhän perästä kuulu, taas :D
Peräsmiehiä varmaankin...! :D

Kuva
specialhousingunit
Neuvoja-Jack
Viestit: 530
Liittynyt: La Loka 13, 2007 10:06 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

Eikö joku voisi profiloida minutkin, niin vastaan miten lähelle osui 8)
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Matula »

Mariacka kirjoitti:Alkuperäisen kirjoittajan kannattaisi kyllä hakea apua anaali- ja alapääfiksaatioonsa :D
Tarttuva tauti tuo peratilafiksaatio...
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Profiloikaa mutkin samalla kun kerran aloititte :D Uusi käyttäjä viestien määrää ajatellen olen ja mäkin olen saanut rakkikoirat kimppuuni. En vältisti älynlahjoilla loista, mutta tiettäköön tämä nyt kaikille: mitä enemmän haukutte, sitä hauskempaa mulla on. Ja minä en täältä lähde ennen kuin bannataan. Turhaa ajan tuhlausta meikän haukkuminen. Jotenkin mua vain ihmetyttää se, että miten ihmeessä aikuiset ihmiset ovat tällaisen riitapalstan saaneet aikaiseksi. Eikö voitaisi ihan vain keskustella kaikille yhteisestä mielenkiinnon kohteesta fiksusti ja asiallisesti? Ei vaadi paljoa kohdella kaikkia ystävällisesti vaikkei sattuisikaan jostakusta pitämään. Tietenkin sääntörikkomuksista huomauttaminen on ja pitääkin olla kaikkien käyttäjien oikeus.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Crishelle kirjoitti:Profiloikaa mutkin samalla kun kerran aloititte :D Uusi käyttäjä viestien määrää ajatellen olen ja mäkin olen saanut rakkikoirat kimppuuni. En vältisti älynlahjoilla loista, mutta tiettäköön tämä nyt kaikille: mitä enemmän haukutte, sitä hauskempaa mulla on. Ja minä en täältä lähde ennen kuin bannataan. Turhaa ajan tuhlausta meikän haukkuminen. Jotenkin mua vain ihmetyttää se, että miten ihmeessä aikuiset ihmiset ovat tällaisen riitapalstan saaneet aikaiseksi. Eikö voitaisi ihan vain keskustella kaikille yhteisestä mielenkiinnon kohteesta fiksusti ja asiallisesti? Ei vaadi paljoa kohdella kaikkia ystävällisesti vaikkei sattuisikaan jostakusta pitämään. Tietenkin sääntörikkomuksista huomauttaminen on ja pitääkin olla kaikkien käyttäjien oikeus.
Jotku voi olla niin omistautuneita asialleen että eivät siedä mitään vastaväitteitä, vaikka varmasti tosielämässä järkeviä aikuisia ihmisiä (ainakin uskon niin) ovat. Siitä se johtuu että riitoja tulee tälläkin palstalla, hyvänä esimerkkinä Bodom ja Ulvila, on henkilöitä jotka uskovat Gustafssonin ja Auerin syyllisyyteen kuin tunnustus olisi tullut ja he kulkisivat vapaaehtoisesti "murhaaja"-kyltti mukanaan ja sitten sellaisia vastaväittelijöitä jotka eivät siihen usko vaikka olisi tunnustus kolmena kappaleena todistajien läsnäollessa.
Vastaa Viestiin