Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Ailar kirjoitti: Voi kiitos! Pitää todellakin petrata taas. Viimeaikoina on lipsunut vähän linjasta. :mrgreen:
Itseasiassa löysin erään mukavan jutun, jota olen etsiskellytkin vuosien varrella. Jospa saisin sen kirjoitettua.
No, saitko? :D

Siis kirjoitettua... 8)

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

härkä kirjoitti: Kävin paskalla ja thats shit :shock: :D
Rautaista deduktiikkaa! 8)
Tuokaa minulle Arlene Kastanjetin pää :twisted:
:lol: :lol: :lol:

Pedikyyrillä vai ilman...?? :D

- http://www.youtube.com/watch?v=CmluMN6d ... re=related

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Valdovas kirjoitti:
Ailar kirjoitti: Voi kiitos! Pitää todellakin petrata taas. Viimeaikoina on lipsunut vähän linjasta. :mrgreen:
Itseasiassa löysin erään mukavan jutun, jota olen etsiskellytkin vuosien varrella. Jospa saisin sen kirjoitettua.
No, saitko? :D

Siis kirjoitettua... 8)
Ainahan minä saan - siis kirjoitettua, jos vaan viitsin! Ja nyt tässä kyseisessä tapauksessa olen jopa viitsinyt. Ensin mietin itsekin, että mikäs pirun juttu tämä nyt oli, mutta selvisi.

Hassut pankkiryöstöt (on kyllä kirjoitettu röstöt :mrgreen: ) ketjussa on tuo silloinen kirjoitukseni. En tehnyt tapauksesta omaa ketjua, vaikkei tapaus varsinainen pankkiryöstö ollutkaan, olipahan vain melkoisen hyvin operoitu pankkipetos.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 49#p396149

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Ailar kirjoitti: Hassut pankkiryöstöt (on kyllä kirjoitettu röstöt :mrgreen: ) ketjussa on tuo silloinen kirjoitukseni. En tehnyt tapauksesta omaa ketjua, vaikkei tapaus varsinainen pankkiryöstö ollutkaan, olipahan vain melkoisen hyvin operoitu pankkipetos.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 49#p396149
Ai tuo pyöräteline ikkunasta sisään -tapaus? Hm, oletko varma, että "hyvin operoitu" on sille sopivin mahdollinen laatumääre...?? 8)

Ehkä tämä ketju sopisi myös hyvin tuohon sarjaan hassut pankkiröstöt... :mrgreen:

- http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=11118

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Siis tästä pyörätelinejutusta kun peruutat pari viestiä ylemmäksi on tuo minun aloitukseni. En mahda mitään sille, että linkki tyssää juuri tuohon sivun alaosaan, mutta hei nuolella ylöspäin niin .... johan löytyy! :mrgreen:

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Ailar kirjoitti:Siis tästä pyörätelinejutusta kun peruutat pari viestiä ylemmäksi on tuo minun aloitukseni. En mahda mitään sille, että linkki tyssää juuri tuohon sivun alaosaan, mutta hei nuolella ylöspäin niin .... johan löytyy! :mrgreen:
Ahaa, no nyt löytyi. Ihan kiinnostava tapaus, ja tuli ihan nostalgisia viboja kun siinä puhuttiin lankapuhelimista, säästöpankeista, sekeistä, markoista ja muista esihistoriallisista jutuista, joista nuoremmat minfolaiset eivät varmaan ole koskaan edes kuulleetkaan...! :mrgreen:

Kiinnostavaa myös, että ainakin tuon lainauksen mukaan varsin huomattava osa rahoista jäi teille tietymättömille. Oletko selvittänyt mitä niille kävi ja pääsivätkö tarinamme päähenkilöt kenties vielä nauttimaan niistä tuomionsa kärsittyään...?? 8)

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tekotapa on ollut kyllä melkoisen nerokas. :mrgreen:
Minulla on sellainen käsitys, että rahat olisivat jääneet sille tielleen. Ihan varma en ole.
Nyt minulla ei ole tässä faktatietoa, mutta muistelisin tapauksen juuri rahamääränsä puolesta olleen suurin (tai ainakin suurimpia) petoksella saaduista. Mutta oliko se tämän kokonaismäärän suhteen suurin vai kateisiin jääneen määrän suhteen, sitä en muista.

Herranjestas - täähän on kehumisketju!!! :shock:
Bannit välttääkseni kaivan heti esille kehuttavan ihmisen: Pointsit Tiinalle!
Minä olen jo vuosia kadehtinut hänen verbaalia lahjakkuuttaan, mikä ei ole lainkaan osoittanut lakastumisen merkkejä.

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Ailar kirjoitti: Herranjestas - täähän on kehumisketju!!! :shock:
Bannit välttääkseni kaivan heti esille kehuttavan ihmisen: Pointsit Tiinalle!
Minä olen jo vuosia kadehtinut hänen verbaalia lahjakkuuttaan, mikä ei ole lainkaan osoittanut lakastumisen merkkejä.
Samat sanat! Muutenkin voitaisiin sopia niin, että bännien välttämiseksi kehutaan kaikissa postauksissa aina varmuuden vuoksi Tiinaa! Kyllä hän ne kehut on ansainnutkin... :D

- http://www.youtube.com/watch?v=ieCc4onP ... re=related

Niin, ja Peräkylän Maigret'ä voi tietysti kehua aina asiallisista ja pohdiskelevasta rikoskirjoitteluista, ja varsinkin nyt kun hän on näköjään jälleen löytänyt sekä itsensä että piippunsa... 8)

Kuva

annaanna

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Nimimerkki INES 7 on luonnollisesti naurattava.

Vanhemmat naiset -katsauksensa huvitti, myös pointin ohittaminen. Ei se maku vaan se teho. Perhanan salaviisaita joskus, lukevat miestä kuin avointa kirjaa. Vanhemmat naiset.

Kirjoittaja INES 7 päivämäärä 20 Elo 2011, 13:35

"Nooruska kirjoitti:Seurustelen itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa, suhteessa jo pitkään. Aina appilassa käydessä saan kuulla nuoresta iästäni ja kuinka äidinsiskosta on jo tullut mummo. Näen jo oikein kuinka ajatus lapsenlapsista lentää siivillä pois minun ollessa residenssissä. En itse edes ole mikään lapsifani enkä ajatellut itse koskaan lisääntyä. NO; nyt sinne on syntynyt vauva sukuun niin arvatenkin saan jälleen tänää istua kuuntelemassa aiheesta kunnon jauhamista. Mieli tekisi olla oikein ilkeä ja skeptinen, mutta perkele, kun pitää esittää, että osaa käyttäytyä!!!!!!!!"



Tuo lapsiasia on juuri niitä mitä monet, varsinkin vanhemmat naiset, harrastavat: "Mitä, eihän mikään ole ihanampaa kuin pienet lapset! Ei mikään! Kuinka kukaan voikaan muuta ajatella!?"

Tällaista siis vähän kaikkeen. Ihan sama homma vaikka kun ne sanoo: "Maistappas hyvää luumusoppaa, näin hyvää luumusoppaa ei saa mistään muualta!" Ja saattaa hyvinkin olla maailman parasta tököttiä, mutta jos ei jumalauta tykkää luumusopasta lainkaan, niin on ihan hiton sama kuinka monta tähteä se saa! Pahaa on! Se ei vaan mene perille: "Maista nyt, edes vähän, niin huomaat miten on niin mahtavan makuista!"

Jos alkaa kiljua: "En syö, en syö, en saatana syö! En nyt, en ikinä, enkä sen jälkeekään, kun tulee ygät ja bryynit ja guvottaa!" Niin olet huonokäytöksinen kusipää, joka ei osaa edes syödä oikein.

Mutta jos he eivät pidä jostakin jutusta, niin sehän on ihan itsestään selvä tosiasiafakta, että se on huonoa, tyhmää ja mautonta jne.
Kirjallisesti nokkelia ovat INES 7 ja Tiina. Aikaamyöten saattavat saavuttaa viisaan vanhemman naisen henkisen olotilan. Mahtaa INES 7 yllättyä sinä aamuna kun tajuaa yltäneensä moiseen. Partaa aamutoimena ajellessaan muiden vanhempien naisten tavoin.

Hopalong Cassidy
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 7:28 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Itseäni olen aina kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Hovimestarilla on hyviä ajatuksia. Ei turhaa vouhkaamista vaan rauhallista ajattelemista. Siihen kun joskus pääsis itekin! :? No, harjotellaan.
Hyvä kirjoittaja!

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

No kiva hei, että muakin joku kehauttaa! Hovis-Hovimestari on kyllä rautaa. Hänestä huokuu sellainen ihan oma ajatusmaailma. Että osaa ajatella asioita vähän pienestä etu- tai takavinkkelistä. Ei kuulu porukkaan "osaa ajatella omilla aivoilla", vaan asiaa asiana ja miten se näyttäytyy. Ettei ole niin itsestään selkeätä. Mutta pysyy asiassa, eikä lähde hakemaan jotain epäolennaista kikkailua epäolennaisista. Eli osaa, tarpeen vaatiessa, ajatella myös ihan suorassa valossa. Haastaa lukijan pohtimaan omilla aivoilla, ei vain ajattelemaan.

Toistan itseäni. Se sallittakoon taiteilijan punaviinin avittamana.

Portto
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 11:46 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Portto »

Hairahtelija ja Hovimestari ovat sellaiset, jotka ovat jääneet joistakin threadeista mieleeni. Pelkkä Hovimestarin kuva saa nauramaan ja kommentit ovat asiallisia ja huolellisesti kirjoitettuja. Komppaan usein hänen mielipiteitään ja ajatuksiaan täysin.
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter

Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Tuomion Pasuuna. Tykkään hänen toteavasta, virkamiesmäisestä kirjoitustyylistä. Välillä saa nauraakin.

Katupoika. Hyvä tyyli. Anarkisti, nikeillä menevät kahvit väärään kurkkuun = erittäin jees.

tj_eme
Jack Bauer
Viestit: 906
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 1:22 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja tj_eme »

Kehun Hannu Hanhea kiihkottomasta jääräpäisyydestä. On kunnioitettavaa, että pystyy esittämään mielipidetään myrskyissä kerrasta toiseen provosoitumatta koskaan. Hatunnosto!!

Vastaa Viestiin