Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Elikkäs annetaampa palautetta niille joille kunnia kuuluu! Itse nostan esille nimimerkin Aizerbaidzanin! Laadukkaita juttuja ja asialinjalla kommenteissaan... Myös kaikille muille Kampamaneetti osoittaa kiitoksensa. 8)

Ja kuka nostaa ja kenet seuraavaksi kiitoslistalle? Haaste on heitetty....

-K
Jag har talat :)

jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Jenni kiittää monia mutta eritoten VoDkaa jolla on mahtava tapa kirjoittaa, on useasti apuna suomentamassa tekstejä ja on paneutunut useisiin aiheisiin hienosti. Osaa antaa kritiikkiä rakentavasti ilman turhia mielistelyjä mutta ei myöskään jää pahamaku suuhun o/
Life. It´s just fucking thing after nother...

Florence86
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2010 6:14 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Kampamaneetille hatunnosto hyvästä avauksesta!

Mä diggaan MissHolmesin järjenjuoksusta, Nooruskan kevennyksistä, matlockb'n ajatuksista ja Kyllin äidillisistä ojennuksista, että mitä on missäkin ketjussa :)

VoDka herättää suurta kunnioitusta ja samoin Teleksin pohdinnat Ulvila-ketjussa.

Oi, täällä on valtavasti hyviä kirjoittajia ja salapoliiseja!!
Clear water has no fish.

Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

matlockb, mamma71, maybrick, krieg, LAWoman :)
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä oon tykästynyt ''uusista'' Nooruskaan. Sie oot aivan yhtä pöljä, kun meidän kakarat ;)
Ja Vodka on mun lemppari.
Marskia rakasta yli kaiken ja Kylliä kunnioitan.
Skoone on sydämessä ja aina mielessä. Viisas ihminen.
..moni moni muu.
Kaikenkaikkiaan olen koukussa teihin kaikkiin täällä :) ...ja kyllä tämä pohdinta ja pähkäily on vienyt mut tyystin.
Ns. aivojumppaa 'vanhukselle'.... :D
Nuotio & Äreät Tiput

Olavi Susikoski
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: To Elo 16, 2007 11:55 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Olavi Susikoski »

Mariacka
Kuolemannaakka
Piskooppi
Peräkylän Maigret

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Multa hatunnosto kaikille! :)

Erityisesti:
Sajakille, ne alotukset/pitkät käännöstyöt on iha omaa luokkaansa.
Matlockb tuo esille hieman vähemmän tunnetutkin kadonneet-tapaukset.
Valdovasille erittäin hauskoista tilannekuvista (mistä niitä oikein löytyy?! :D)
Gravedigger ja Peräkylän Maigret saa aina nauraan jutuillaan.
MissHolmes, Mariacka, Vodka ja Maybrick osaa vaan niin hyvin asiansa. :)
Härkä ja Ailar on aina ollu mulle jotenki tosi reiluja ja kivoja - Härkäkin aina sankarina tullu pelastaa, ku tuolla lautiksissa mua ruodittu. :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Vodkalle
Ekana ei tule muita nikkejä mieleen ulkomuistista.

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kiitos Nooruska! Kun olit hätää kärsimässä, me suunniteltiin Härän kanssa adoptoida sut! :lol:
Minusta yksi parhaimmista (ellei paras) kirjoittaja on VoDKa. Tykkään myös Aizerbaidzanin kirjoituksista erityisesti.

Palstalle on kyllä ilmaantunut monia hyviä kirjoittajia viime aikoina. Se on ilahduttavaa! Ja tietty vanhoja hyviä on vaikka kuinka paljon.

Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1390
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Mikko82 - Jaksaa sitkeästi tuoda mielipiteensä esiin keskusteluissa ja "taistelee" niiden vuoksi :lol: :P :lol:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Unohdin listastani Maija Turjukan! :shock: Hän myös kuuluu tuohon listaan "osaa asiansa" 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

annan kehuni itselleni olen vaan niin hyvä.....en osaa kirjoittamalla tuoda kaikkia ilmi koska en jaksa pitkiä kirjoituksia......tiedän kuitenkin paljon kaikista asioista esim tietokilpailut ovat lähellä sydäntäni....täällä vain väittelen asioista jotka suoraan sanottuna ei minua hirveästi kiinnosta...kunhan aikani kuluksi jotain suttua kirjoittelen....jotkut ottaa hirveen tosissaan täällä asiat ja luulee että oma mielipide on aina oikea.........muistakaa ihmiset ei saa ottaa niin vakavasti.........ainiin piti kehua muitakin kuin itseäni ....no myöemmin

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Mahdottoman vaikea tehdä tässä listaa kun mielestäni lähes kaikki ovat aivan mahtavia ja asiallisia kirjoittajia!
Jos tässä nyt kuitenkin jotain yritän miettiä niin ensimmäisenä ketjun avaaja Kampamaneetti on mielestäni hyvä uusi tulokas palstalle, sitten tietysti "vanhat" minfolaiset, kuten nyt Aizerbaidzan esimerkiksi tulee mieleen.
Kehuja annan erityisesti myös Nooruskalle mukavista kevennyksistä ja jutuista, Mikko82:lle, hän tuo mielipiteensä aina vahvasti esille, LAWomanin ajatukset ovat myös erittäin hyviä ja asiallisia kuten esimerkiksi mamma71:n j atietysti kiitokset teille kaikille jotka olette minua kehuneet, kuten Florence86 hyvää tekstiä häneltäkin!
Kuten jo alussa sanoin, hyviä kirjoittajia ja asiallisia mielestäni melkeimpä kaikki minfolaiset ovat on aivan mahdoton tehdä listaa kaikista ja varmasti tästäkin nyt unohtui monta nimimerkkiä, tosiaan Peräkylän Maigret, Ailar Maija Turjukka, hyviä kirjoituksia heiltäkin niin ja tietysti VoDka! Ei tule mitään, kehuttavia on aivan liikaa, kiitokset vaan kaikille teille mukaville minfolaisille kun olette mukavaa porukkaa :) ! Ja pahoittelut siitä kun monta maininnan arvoista nimimerkkiä unohtui varmasti kiitellä!

vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja vandt »

Loneliness on miun kestosuosikki. En edes osaa sanoa miksi.

Muita kehuja saa Valdovas ja MissHolmes.
edit. unohdin mainita Marsalkan. Kaikessa rasittavuudessaankin aivan mahtava.
Viimeksi muokannut vandt, La Syys 25, 2010 2:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta

Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Unohdin tietysti listasta Ailar, Valdovas ja Tampereen tyttö (tissit?) ;) 8)
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"

Vastaa Viestiin