Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Nimimerkille JosefMengele kehu ja kiitos uusien rikosjuttujen postaamisesta.
Hienoa, että toiset osaa ja kykenee, kun osa kirjoittajista ei tunnu osaavan tai edes kykenevänkään muuhun kuin jatkuvaan marinaan, ulinaan ja toisten kirjoittajien mollaamiseen!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2105
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kiitän damfinia erittäin järkevistä ja huolellisesti punnituista mielipiteistä Ulvila- keskusteluissa. Ja tietysti muissakin yhteyksissä.Huumorintajua myös tarvittaessa löytyy.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10529
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja damfin »

Hämilläni ja nöyränä kiitän kehuista, arvostan aina suuresti sitä kun joku ymmärtää huumoria, silloinkin kun se on vakavan asian rinnalla esitettyä.
Herra paccasucco ansaitsee myös kehaisut, pidän kovasti tyylistään, lyhyttä ja ytimekästä kommentointia ja usein mielenkiintoisia tietoja vanhoista tapauksista, ja selkeästi sellainen pieni pilke silmäkulmassa vaikka se ei ehkä kaikille välttämättä aukeakaan, mutta juuri sehän onkin parhaan huumorin suola.

Itse ehkä käytän liikaakin huumoria ja piruilua viesteissäni, minulle se on tavallaan keino erottaa niin sanotusti jyvät akanoista, koska ihmisten reagointi huumoriin mielestäni kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin hänen esille tuomansa mielipiteet.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja CSI »

Täällä näköjään tuplanikkeilijät kilvan kehuvat alter egojaan. LOL.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2204
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Villeria taytyy kehua, koska jatkuvasti ehtii "panna paperille" omat ajatukseni lahes jokaisesta topikista. Taidetaan olla sukulaissieluja.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2105
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Nimimerkki "poikani". Tehnyt paljon alustuksia ja pysynyt aina asiassa.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

aumari
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja aumari »

Täytyy kehua, että tästä ketjusta löytyy ketjun otsikon mukaisia kommentteja.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

annaanna, taavetti ja ilmarinen ovat tuoneet tasoa foorumille. Ei öyhöttämistä minnekkään!

annaanna

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Likeavirgin kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 3:18 pm
annaanna, taavetti ja ilmarinen ovat tuoneet tasoa foorumille. Ei öyhöttämistä minnekkään!
Kiitokset omasta puolestani!

Sinulla taitaa olla miekkailija taustaa, niin osuvia pistoja joskus olet itse esittänyt.

Tuo tasokkuushan on minua kuvaa adjektiivi aina ollut, ei siitä mihinkään pääse. Pyrin pitämään tasoni
aina asiakeskusteluketjuissa. Niissä täysin laaduttomissakin öyhötysketjuissa.

Silloinkin kun minfossa annetaan sanan säilän niissä näin viuhua ilman seuraamuksia:
"-Viherpunaiset mustankullinlutkuttaja-feministit ...".

Palstan tason määrittää sen heikoin lenkki. Minfon tapauksessa kokonainen rasistinen ketjunpätkä.

Ei se, että palstan tason määrittävät alkoholisoituneet, elämässään epäonnistuneet vähäjärkiset persut ja muut rasistit,saa minua laskeutumaan tasolleen.

Jatketaan pilailua kustannuksellaan :mrgreen:

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5108
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja meitzi »

aumari kirjoitti:
Pe Heinä 24, 2020 11:20 pm
Täytyy kehua, että tästä ketjusta löytyy ketjun otsikon mukaisia kommentteja.
Niin löytyi, mutta näköjään aika aikaansa kutakin.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

annaanna

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

meitzi kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 4:30 pm
aumari kirjoitti:
Pe Heinä 24, 2020 11:20 pm
Täytyy kehua, että tästä ketjusta löytyy ketjun otsikon mukaisia kommentteja.
Niin löytyi, mutta näköjään aika aikaansa kutakin.
Täytyy kysyä damfiniltä, miksi liian monella sanalla vastasi. Tai vastasi ylipäänsä. Tai sisällytti itsereflektointia. Tai jopa kehuja toiselle nikille.
Sorruin esimerkkiään seuraten kiittämään, kehumaan ja arvioimaan omaa viestittelyäni suhteessa muihin, niin kuin teki damfinkin.
Ja meitzi mielensä pahoitti :cry: .
No, vastaat sitten itse paremmin, jos joku sinua kehuu :D
damfin kirjoitti:
To Marras 07, 2019 9:09 am
Hämilläni ja nöyränä kiitän kehuista, arvostan aina suuresti sitä kun joku ymmärtää huumoria, silloinkin kun se on vakavan asian rinnalla esitettyä.
Herra paccasucco ansaitsee myös kehaisut, pidän kovasti tyylistään, lyhyttä ja ytimekästä kommentointia ja usein mielenkiintoisia tietoja vanhoista tapauksista, ja selkeästi sellainen pieni pilke silmäkulmassa vaikka se ei ehkä kaikille välttämättä aukeakaan, mutta juuri sehän onkin parhaan huumorin suola.

Itse ehkä käytän liikaakin huumoria ja piruilua viesteissäni, minulle se on tavallaan keino erottaa niin sanotusti jyvät akanoista, koska ihmisten reagointi huumoriin mielestäni kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin hänen esille tuomansa mielipiteet.

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2204
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

annaanna kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 3:44 pm
Likeavirgin kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 3:18 pm
annaanna, taavetti ja ilmarinen ovat tuoneet tasoa foorumille. Ei öyhöttämistä minnekkään!
Kiitokset omasta puolestani!

Sinulla taitaa olla miekkailija taustaa, niin osuvia pistoja joskus olet itse esittänyt.

Tuo tasokkuushan on minua kuvaa adjektiivi aina ollut, ei siitä mihinkään pääse. Pyrin pitämään tasoni
aina asiakeskusteluketjuissa. Niissä täysin laaduttomissakin öyhötysketjuissa.

Silloinkin kun minfossa annetaan sanan säilän niissä näin viuhua ilman seuraamuksia:
"-Viherpunaiset mustankullinlutkuttaja-feministit ...".

Palstan tason määrittää sen heikoin lenkki. Minfon tapauksessa kokonainen rasistinen ketjunpätkä.

Ei se, että palstan tason määrittävät alkoholisoituneet, elämässään epäonnistuneet vähäjärkiset persut ja muut rasistit,saa minua laskeutumaan tasolleen.

Jatketaan pilailua kustannuksellaan :mrgreen:
Jos oikein ymmarran, niin tassa ketjussa on tarkoitus kehua/arvostaa kanssakirjoittelijoita, ei nostaa omaa egoa. Toki saatan olla todella hakoteillakin, oletuksineni 8)
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5108
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja meitzi »

aivoriihi kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 4:51 pm
Jos oikein ymmarran, niin tassa ketjussa on tarkoitus kehua/arvostaa kanssakirjoittelijoita, ei nostaa omaa egoa. Toki saatan olla todella hakoteillakin, oletuksineni 8)
Kehu se on omakehukin. Mutta vaikea tulkita kehuksi kommenttia:
"palstan tason määrittävät alkoholisoituneet, elämässään epäonnistuneet vähäjärkiset persut ja muut rasistit
Mä kyllä löytäisin montakin kehuttavaa, mutta sitten pitäisi ihan erikseen lueskella, että mikä nimimerkki sanoi mitäkin. Mieleen jää vain öyhöttäjien ja trollien nimimerkit
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

annaanna

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Yksilöitä minäkin löytäisin kehuttaviksi, jos jaksaisin tai muistasin.
aivoriihi kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 4:51 pm
...
Jos oikein ymmarran, niin tassa ketjussa on tarkoitus kehua/arvostaa kanssakirjoittelijoita, ei nostaa omaa egoa. Toki saatan olla todella hakoteillakin, oletuksineni 8)
Kiitos empatiasta ja kannustuksesta itseterapointiin. Tuellasi selviän tästä.

Nikkiini on tosiaan tänään kohdistettu kopioimani "Viherpunaiset mustankullinlutkuttaja-feministit" loukkaus, ilmeisen sallittua ja huomiotta jätettyä toiseen nikkiin kohdistettua herjaa, pilkaa ja paskapuhetta. Yritin vastata samalla mitalla, jotta tunteeni ymmärrettäisiin :D

Hienosti oletat olevasi hakoteillä. Minun egoni on niin tapissa, etten sitä omakehulla kykene nostamaan. Positiivinen palaute kyllä pönkittää kivasti, että kiitos siitä.


Edelliseltä sivulta löytyy ketjun varsinainen käyttötarkoitus.
MohammedMohammed kirjoitti:
Ke Helmi 20, 2019 4:49 pm
DemlaMinfo kirjoitti:
Lassie kirjoitti:Kaikki vähänkään järjelliset tajuavat kyllä, mitä DM tekee ja teki tuossa. Tyyppi on alhainen mielipuolitrolli. Minulla ei ole mielenterveysongelmia eikä päihdeongelmia, mutta sellainen ongelma on, että ilkeilystä ja häirinnästä en tykkää, ja kyllä, jos minulle vittuillaan, sitä samaa tulee takaisin että en ole puhdas pulmunen jos tantereelle lähdetään. Kusipään logiikkahan yleensä on juuri se, että luotetaan jottei kiltti ihminen tee mitään eikä saakaan sanoa koska kiltteys. Näin se ei mene kaikilla.
On sinulla päässäsi vikaa, kun näet kiusaamisenasi ja häirintänäsi normaalin mielipidekeskustelun, jossa sinua en edes mainitse. Että mitähän vittua. Olen pistänyt sinut estolistalle, ei minua kiinnosta yhtään mitä sinulla on asiaa ja tämä on viimeinen viestini sinulle.
Kaksi hullua on löytäneet toisensa. Onnea ja kaikkea hyvää.

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Likeavirgin kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 3:18 pm
annaanna, taavetti ja ilmarinen ovat tuoneet tasoa foorumille. Ei öyhöttämistä minnekkään!
Otatteko vuoronumerolla saman Abdullahin kurakyrpää kakkoseen vai onko teillä omat vuohipaimenet kaikille?

Vastaa Viestiin