Maza vs. Urho

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Privaattiviestien laittaminen tänne on typerää. Varjelen sillä tässä tapauksessa lähinnä sinua itseäsi.

Sitä paitsi tämä on Maza-Urho ketju. Siis se 6-0 ketju.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

en koe olevani sinun suojelusi tarpeessa.

et siis salli otsikoiden julkaisua?
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Sallitko sinä, että julkaisen sinun minulle kirjoittaman törkyviestin?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Kunhan et väärentele sitä. Mutta älä odota vastausta tänään. Nyt mua kiinnostaa kitara enemmän kun sun juttus.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Kunhan et väärentele sitä. Mutta älä odota vastausta tänään. Nyt mua kiinnostaa kitara enemmän kun sun juttus.
Ota vaikka Gmajor7. Se helpottaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Kunhan et väärentele sitä. Mutta älä odota vastausta tänään. Nyt mua kiinnostaa kitara enemmän kun sun juttus.
Ota vaikka Gmajor7. Se helpottaa.
Eli Gm7

Pitääkö kaikki selventää?

No nyt olen hoitanut sähköpostini joten tietokone sulkeutuu.

Sulla on koko yö maza aikaa...
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:
Eli Gm7

Pitääkö kaikki selventää?

Sulla on koko yö maza aikaa...
Ei, kyllä minä tarkoitin sointua Gmajor7. Se on duurisointu. Gm7 on mollisointu ja aivan eri juttu. Ei ole Novalla perussoinnut ihan hallussa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Olen tottunut muotoon Gmaj7

Soitan korvakuulolta ja olen jo unohtanut monet soinnut nimeltä.

Mutta nyt maza, olit varmaan ensimmäistä kertaa oikeassa.

Maj7-soinnut lasketaan duurisointuihin vaikkei ne ihan puhtaita sellaisia olekkaan.

Olisitpa oikeassa joskus bodominkin suhteen.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Itse aikoinani bändissä soitellessani keikoilla, Gm7 tarkoitti meille murrettua mollisointua ja Gmaj7 duuria.

Minun korvassani ne soivat eri tavalla, mutta itseoppineena soittoniekkana, en asiaa tietenkään voi satprosenttisesti todentaa.

Näillä eväillä vedeltiin, eikä kukaan katsoja/kuuntelija koskaan tullut sanomaan että vedit perkele Gm7 kun sun saatana piti vetää Gmaj7.

Otetaaks, matsi, otetaaks matsi saatana.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Hessu52 kirjoitti:Itse aikoinani bändissä soitellessani keikoilla, Gm7 tarkoitti meille murrettua mollisointua ja Gmaj7 duuria.

Minun korvassani ne soivat eri tavalla, mutta itseoppineena soittoniekkana, en asiaa tietenkään voi satprosenttisesti todentaa.

Näillä eväillä vedeltiin, eikä kukaan katsoja/kuuntelija koskaan tullut sanomaan että vedit perkele Gm7 kun sun saatana piti vetää Gmaj7.
Kyllähän G tai G7 on duuri ja Gmaj7 ihan eri sointu. Toisaalta major tarkoittaa duuria. Jos kuulija sekoittaa Gmaj7 ja Gm7 soinnut, niin vika on ainoastaan hänen korvissaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Sallitko sinä, että julkaisen sinun minulle kirjoittaman törkyviestin?
Ei ole vielä näkynyt. Äläkä ainakaan selitä mitään jalomielisyydestäsi - sinun kohdallasi ei mene se selitys läpi. Pitkään kun on kirjoituksiasi lukenut.

Vai oletko lopettanut riidan haastamisen bodomkeskusteluissa. Vastaa kyllä tai ei.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Vai oletko lopettanut riidan haastamisen bodomkeskusteluissa. Vastaa kyllä tai ei.
En voi lopettaa sellaista, mitä en ole edes alkanut. En ole koskaan haastanut riitaa kenenkään kanssa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Vai oletko lopettanut riidan haastamisen bodomkeskusteluissa. Vastaa kyllä tai ei.
En voi lopettaa sellaista, mitä en ole edes alkanut. En ole koskaan haastanut riitaa kenenkään kanssa.
Juu ei. Sinähän olet itse hyväntahtoisuus. Kaikkihan tän tietää. Vuosi sitten jo tiedettiin.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Juu ei. Sinähän olet itse hyväntahtoisuus. Kaikkihan tän tietää. Vuosi sitten jo tiedettiin.
Kiitos.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin