Maza vs. Urho

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho, tuo Bembölen vanhuksia kiusaava utelias bättre folkin airut, jatkaa uupumatonta missiotaan. Krp ei oo mittään, oikeuslaitos ei oo mittään, mutta omat utelut ne on eetvarttia.

Kyllä se vaan on niin, että kun siviili kysellee koppalakeilta kesken olevan tutkinnan asioita niin vastaukset kiertää ja kaartaa todellista faktaa. Ja kun amatööri kyselee siviililtä niin siviili mielistelee utelijaa ja etenkin Bembölen kauhua, jotta pääsisi hänestä jälleen kerran eroon.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Maza kirjoitti:Urho, tuo Bembölen vanhuksia kiusaava utelias bättre folkin airut, jatkaa uupumatonta missiotaan. Krp ei oo mittään, oikeuslaitos ei oo mittään, mutta omat utelut ne on eetvarttia.

Kyllä se vaan on niin, että kun siviili kysellee koppalakeilta kesken olevan tutkinnan asioita niin vastaukset kiertää ja kaartaa todellista faktaa. Ja kun amatööri kyselee siviililtä niin siviili mielistelee utelijaa ja etenkin Bembölen kauhua, jotta pääsisi hänestä jälleen kerran eroon.
Voisiko tällaiset järjettömät sontaa sisätävät viestit siirtää nokittelupalstan puoleen. Ja usko nyt Maza jo viimein, äidinkieleni on suomi.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Voisiko tällaiset järjettömät sontaa sisätävät viestit siirtää nokittelupalstan puoleen. Ja usko nyt Maza jo viimein, äidinkieleni on suomi.
Oliko mamma finska talande?

Nokitellaan vaan tässä, eikä häiritä muita.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Voisiko tällaiset järjettömät sontaa sisätävät viestit siirtää nokittelupalstan puoleen. Ja usko nyt Maza jo viimein, äidinkieleni on suomi.
Ei ole häpeä olla suomenruotsalainen. Onhan se tietysti aikamoinen rasite.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Onko naapuri huomauttanut sinulle sinun tennissukista?
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kovasti joka ketjussa korostat haastatelleesi koppalekkeja milloin mistäkin keissistä ja tiputtelet "faktatietojasi". Näiden tietojen pitävyydestä on räikein esimerkki Kannelmäen bunkkerimurha, jonka tekijän on sinulle paljastanut "syvä kurkku poliisivoimista". Joka oikeasti on vain levittänyt väärää tietoa viattomista ihmisistä.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kannelmäen tapauksesta kertonut jeppe ei suinkaan ollut mikään syväkurkku, vaan tuttava. Olen myös avoimesti kertonut miten tuon asian kuulin.

En mainitse lähteeksi poliisia, jotta syntyisi vaikutelma "syväkurkusta", vaan siksi, että jokainen voi itse arvioida miten luotettavana asiaa pitää. En ole koskaan väittänyt, että poliisien jutut olisivat jotain jumalan sanaa. Näitten poliisilähteiden luotettavuushan eli epäluotettavuus tuli selkeästi ilmi, kun etp:n myötä ilmeni kuinka paljon paskaa poliisit olivat puhuneet ja vuotaneet.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Seli seli.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Masa, oot melkein yhtä säälittävä kuin Sami.

Ei, olet yhtä säälittävä.
What you do... Makes you who you are.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Maza-Urho 6-0
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Maza kirjoitti:Maza-Urho 6-0
Hyvä muuten, mutta tuo meni jo turhaksi kun toinen osapuoli on foorumilta lähtenyt :lol:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Howler kirjoitti:
Maza kirjoitti:Maza-Urho 6-0
Hyvä muuten, mutta tuo meni jo turhaksi kun toinen osapuoli on foorumilta lähtenyt :lol:
Olet väärässä. Urho on koko ajan läsnä. Hän lukee näitä viestejä ja vastaa niihin bulvaaninesa kautta.

Mutta lopputulos on jo historiaa ja peruuttamaton.
Maza - Urho 6-0.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Nimittänet minua nyt bulvaaniksi, etkä paavo-neidiksi, kuten teet jatkuvasti yksityisviesteissä.

Urho on puuttunut ainoastaan niihin viesteihin joissa pharaoh on väittänyt urhon ottaneen häneen pyhteyttä spekuloiden Waakun motiiveista, joka on tyystin valetta.

Oletan että Urhon motiivit ovat tässäkin olleet epäitsekkäät. Minä lähdin kiistämään pharaohin väitteet ja itse koen niin että urhon yhteydenotot minuun ovat olleet vähintään yhtä lailla minua puolustavia kuin urhon itsensä.

Voisit olla jatkamatta tätä keskustelua. Avaa sitten vaikka uusi ketju "maza vs. supernova".

Mutta sinun tapoihisihan on aina kuulunut lähinnä riidanhaastaminen, jotta tuskin.

nova
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Nimittänet minua nyt bulvaaniksi, etkä paavo-neidiksi, kuten teet jatkuvasti yksityisviesteissä.

Mutta sinun tapoihisihan on aina kuulunut lähinnä riidanhaastaminen, jotta tuskin.
Älä taas valehtele. Tarkistin sinulle lähettämäni viestit ja yhdessäkään en ole nimittänyut sinua Paavo-Neidiksi. Älä taas ala vääristellä asioita. Etkö voisi jo myöntää olevasi väärässä Pharaohin ja Urhon asiassa äläkä upota isteäsi syvemmälle suohon.

Minä en ole haastanut riitaa. Kyse on nytkin vain itsepuolustuksesta järjettömiä väitteitäsi kohtaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Nimittänet minua nyt bulvaaniksi, etkä paavo-neidiksi, kuten teet jatkuvasti yksityisviesteissä.

Mutta sinun tapoihisihan on aina kuulunut lähinnä riidanhaastaminen, jotta tuskin.
Älä taas valehtele. Tarkistin sinulle lähettämäni viestit ja yhdessäkään en ole nimittänyut sinua Paavo-Neidiksi. Älä taas ala vääristellä asioita. Etkö voisi jo myöntää olevasi väärässä Pharaohin ja Urhon asiassa äläkä upota isteäsi syvemmälle suohon.

Minä en ole haastanut riitaa. Kyse on nytkin vain itsepuolustuksesta järjettömiä väitteitäsi kohtaan.
a) Lyhensit kirjoitustani ilman että teit lyhenämisestä selvää, eli olet valikoinut sanoja suuhuni.

b) Käykö sinulle että julkaisen viestejäsi tässä ketjussa?

c) jos ei käy, niin mikähän mahtaa olla syy?

d) jos ei käy, jopiiko että julkaisen vaan sinun viestiesi otsikot?

Edelleen uskon että ystäväsi on sinua informoinut siitä että laki suojaa viestien vastaanottajaa, ei lähettäjää.
Vastaa Viestiin