Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
mikaelk

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Pieni liekki kirjoitti:
mikaelk kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Pidättekö te Karoliina Kestin ja Laura Joki-Erkkilän poikaystävän hukkumistapauksia luonnollisina?
Kestin tapaus on tutkittu, mikään ei viitannut rikokseen, surullinen onnettomuus. Toista tapausta en tunne. Voisitko kertoa mulle mikä näissä sitten viittaa rikokseen ja miksihän poliisi sitten on päätynyt muuhun? Vaikka yvnäkin jos ei tässä?
Luulisi sinun olevan hyvin perillä molemmista tapauksista, koska ne linkittyvät Ulvilan murhamysteerin kokonaisuuteen. Mieti sitä lääkäriä, jonka todistajalausuntoihin perustuvat väitetyt Auerin lapsiin kohdistuneet seksuaalirikokset. Mieti, mitä kaikkea tämä lääkäri joutui kokemaan vuoden 2011 aikana ja millaisessa mielentilassa hän lausuntonsa kirjoitti. Taisi joutua lääkäri aikamoisen manipuloinnin, jollei peräti kiristyksen uhriksi.
Salaliittoteoriat on ihania 8) Hyvää viihdettä kunhan riisuu foliohatun. Poliisi tutki&hutki Kestin hukkumisen, jos jollain on lisää todisteita jotka viittaavat rikokseen niin mars poliisin puheille.
Pieni liekki kirjoitti:Suomessa tapahtuu mielestäni aivan käsittämättömiä asioita.
Totta, päivä päivältä enemmän alkaa näyttää ja tuntua siltä että hyvinvointivaltio on peruuttamattomasti romutettu..
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Timppa kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Erikoinen oli Tampereella Kuninkaankatu 13:ssa 5.12.2012 tapetun 42-vuotiaan Keskustan poliitikkonaisen kuolintapaus, kun hänet tappanut vuonna 1965 syntynyt metallialalla työskennellyt mies koki putkakuoleman 10.2.2012.
Tämä kuulostaa kiinnostavalta. Pelkään pahoin, että salaliittoteorioiden sijaan tässä on takana painovirhe.
Kiitos Timppa! Olet oikeassa siinä, että edellä olevassa viestissäni on painovirhepaholainen. Poliitikkonainen koki loppunsa jo 5.2.2012. Tietääkö kukaan missä firmassa tuo hänet tappanut metallimies työskenteli?
wonderland
Hetty Wainthropp
Viestit: 455
Liittynyt: To Joulu 05, 2013 2:57 pm

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja wonderland »

Pieni liekki kun on keskusteluissa viljellyt Tampere-Ulvila yhteyksiä...

Pakko myöntää, että sitä on tullut pohdittua, että lieneekö yhteensattumaa vain. Varma on, että Tampereen seudulla on vähintään yksi surmaaja, joka on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Tampereella ainakin yhdellä surmaajalla, mutta selvittämättömistä tapauksista päätellen ehkä useammallakin, on ehkä sellainen erityistaito, jos ei ole poliisi tyrinyt. Oliko tämä mies, jos oli mies, myös Ulvilassa? Paitsi mahdollisesti tekijää kuvaavat tuntomerkit on samankaltaisia, ja sanoin vain mahdollisesti, koska oliko juoksija todella kiinalaisnaisen surmaaja, niin Tampereella surmatöiden uhreiksi on valikoitunut pienikokoisia, ehkä jollakin tavalla fyysisesti rajotteisia henkilöitä (pieni koko tai muu), mutta niin oli Jukka S. Lahtikin, pienikokoinen. Ulvilan ja kiinalaisnaisen surmassa, molemmissa, käytettiin muutakin kuin veistä. Sattumaako vain. Itse en ole vakuuttunut Tampereen tapausten Ulvila-yhteyksistä tekijän suhteen, silkkaa pohdintaa vain.

Tampereen tapauksien (kiinalaisnainen, tesoman uhri) osalta on tullut pohdittua, mitä uhrien valinta (pienikokoinen nainen, pienikokoinen mies tossuissa talvisäässä) kertoo tekijästä/tekijöistä? Kun valitsee puolustuskyvyttömän uhrin, onko myös tekijä jollakin tavalla rajoittunut tai heiveröinen, onko tekijä itse pienikokoinen? Klenkkajalka tai joku muu vastaavan fyysisen rajoitteen omaava sopisi hyvin kuvaan. Vai onko tekijä/tekijät vain halunnut varmistaa, ettei synny kamppailua/vastarintaa, eikä ole valinnut tasavahvaa uhria? Uskon, että etukäteen tai viimeistään paikan päällä, jonkinlaista valintaa uhrin suhteen on ollut ja heikomman kimppuun on käyty.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
Rebdomine
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 10:15 am
Paikkakunta: 7878km Columbine High Schoolista

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Rebdomine »

Mun mielestä Karoliina tapettiin.
Ihanko oikeasti 15v tyttö menis puhdistamaan haavoja/juomaan lammelle joka sijaitsee tuntemattomalla alueella? Eri suunnassa kuin tytön koti, yeah yeah.. :D
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
Rebdomine
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 10:15 am
Paikkakunta: 7878km Columbine High Schoolista

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Rebdomine »

wonderland kirjoitti:Pieni liekki kun on keskusteluissa viljellyt Tampere-Ulvila yhteyksiä...

Pakko myöntää, että sitä on tullut pohdittua, että lieneekö yhteensattumaa vain. Varma on, että Tampereen seudulla on vähintään yksi surmaaja, joka on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Tampereella ainakin yhdellä surmaajalla, mutta selvittämättömistä tapauksista päätellen ehkä useammallakin, on ehkä sellainen erityistaito, jos ei ole poliisi tyrinyt. Oliko tämä mies, jos oli mies, myös Ulvilassa? Paitsi mahdollisesti tekijää kuvaavat tuntomerkit on samankaltaisia, ja sanoin vain mahdollisesti, koska oliko juoksija todella kiinalaisnaisen surmaaja, niin Tampereella surmatöiden uhreiksi on valikoitunut pienikokoisia, ehkä jollakin tavalla fyysisesti rajotteisia henkilöitä (pieni koko tai muu), mutta niin oli Jukka S. Lahtikin, pienikokoinen. Ulvilan ja kiinalaisnaisen surmassa, molemmissa, käytettiin muutakin kuin veistä. Sattumaako vain. Itse en ole vakuuttunut Tampereen tapausten Ulvila-yhteyksistä tekijän suhteen, silkkaa pohdintaa vain.

Tampereen tapauksien (kiinalaisnainen, tesoman uhri) osalta on tullut pohdittua, mitä uhrien valinta (pienikokoinen nainen, pienikokoinen mies tossuissa talvisäässä) kertoo tekijästä/tekijöistä? Kun valitsee puolustuskyvyttömän uhrin, onko myös tekijä jollakin tavalla rajoittunut tai heiveröinen, onko tekijä itse pienikokoinen? Klenkkajalka tai joku muu vastaavan fyysisen rajoitteen omaava sopisi hyvin kuvaan. Vai onko tekijä/tekijät vain halunnut varmistaa, ettei synny kamppailua/vastarintaa, eikä ole valinnut tasavahvaa uhria? Uskon, että etukäteen tai viimeistään paikan päällä, jonkinlaista valintaa uhrin suhteen on ollut ja heikomman kimppuun on käyty.
Eikös ollut silminnäkijähavainto huonosti kävelevästä hahmosta Tesoman uhriin liittyen..?
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Rebdomine kirjoitti:Mun mielestä Karoliina tapettiin.
Ihanko oikeasti 15v tyttö menis puhdistamaan haavoja/juomaan lammelle joka sijaitsee tuntemattomalla alueella? Eri suunnassa kuin tytön koti, yeah yeah.. :D
Kun sitä aikaa Tampereella on tutkittu niin alan kallistua tohon suuntaan, oliko sitten kuin seinäjoen tapaus(haluttiin kilpailija pois), urheilu, poliittinen, bisnes, tai liittyikö johonkin muuhun tapaukseen, mutta mielenkiintoisa aikaa se Tampereella oli.
kid

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja kid »

Itse uskoisin Kestin tapauksen olevan silkka onnettomuus. Teini-ikäiset valehtelevat ummet ja lammet siitä mitä on juotu tai otettu, ja kuinka paljon. Itse ainakin valehtelin, jopa itselleni. En näe mitään omituista siinä, että Kesti on lähtenyt päissään skoballa, eksynyt reitiltä ja kävellyt lampeen jota ei ole huomannut. Näitä sattuu. Itse ainakin olin teininä toisinaan niin päissäni, että en todellakaan tiedä miten selviydyin hengissä tähän asti.

Muista Tampereen seudun rikoksista en osaa sanoa muuta, kuin että sattuuhan näitä joka paikassa. Henkirikoksia jää selvittämättä, oli syy sitten resurssien tai todisteiden puute. Mielenkiintoinen pointti mielestäni on tuo aikasemmin mainittu uhrien 'heikkous' (pienikokoinen nainen, Reinoissa hiihtelevä mies, jne jne.). Uskoisin, että koska asialla tuskin ovat mitkään Tampereen mafian palkkamurhaajat, niin uhrit on valikoitu juurikin siksi, että näyttävät puolustuskyvyttömiltä. Lisäksi uskon alkoholilla tai huumeilla olevan vaikutusta asiaan noin 90% Suomen henkirikostapauksista.
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Rebdomine kirjoitti:Mun mielestä Karoliina tapettiin.
Ihanko oikeasti 15v tyttö menis puhdistamaan haavoja/juomaan lammelle joka sijaitsee tuntemattomalla alueella? Eri suunnassa kuin tytön koti, yeah yeah.. :D
Ajatus tytöstä hakeutumassa pesulle kännispäissä mopon kaaduttua on naurettava. Eiköhän Kestinkin tapauksessa surman tekijällä/tekijöillä ole ollut vain satumainen onni matkassa..? Eikä olisi mitenkään mahdottomuus, etteikö nuoret pojat/miehet pystyisi porukassa jotakin tekemään, ilman sen ilmituloa. Nuorten tekijöiden kohdalla "apua" salailuun ja jälkien peittelyyn voi odottaa myös vanhemmilta. Uskon, että useastakin henkirikoksesta on lähiomainen tietoinen, mutta ei halua ilmiantaa omaa "kullan nuppuaan".
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
kikkomaani
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Heinä 31, 2015 12:40 pm

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja kikkomaani »

Eikös tämä etelä-afrikkalainen IT pomo ollut kanssa aikas pieni kokoinen, jotain 165cm.
itseäni jäi ainakin ihmetyttämään, että miten se on onnistunut tyräämään itsensä ratinan suvantoon. kun siinä on aitoja ja yms. esteenä.
Ms. Holmes
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Marras 20, 2014 1:25 pm

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Ms. Holmes »

Jo muutama vuosi sitten kaverin äiti sanoi että älkää menkö Tampereelle, sielä tapetaan naisia.
Että että...

Mutta mä oon kanssa tuota Kestiä miettiny, ni mistä se olis ees tienny että sielä on lampi jonne mennä putsaamaan haavaansa? Ja kun muistan itseäni kännisenä teininä, ni en kyllä ees huomannut sitä jos kaatuessa tuli nirhaumia, niitä ihmeteltiin sitten seuraavana päivänä. En siis usko hetkeäkään että tyttö on mennyt sinne polveaan uittamaan. Jos likka ois vahingossa törmänny aitaan ja todennu että kulkupeli on särki, en usko että olis yöllä lähteny pimeeseen jorpakkoon. Kyllä sillon pysytään tiellä ja lähetään vaikka liftaten kotiin. En usko että kuoli tapaturmaisesti..
Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Kesti-tapausta itsekin aikoinaan pähkin, ja onhan se kumma juttu, vaikka "loppuratkaisu" olikin se kaikkein tavallisin ja tylsin.

Ei siinä mitään, ihmiset kyllä päätyvät lampiin kännissä hukkumaan. Mutku... siis: skootterissa vilkku päällä? Jätät vilkun päälle kaatuneeseen skootteriin, jolla ajat melkein vieraan talon ovesta sisään. Uuden skootteris (suurin aarre varmaan), jätät siihen lokari rytyssä vilkku päällä ja karkaat sysipimeään metsään ko. talon taakse, ja hyppäät lampeen.

Ja: kun sitten hyppäät lampeen ja puoli Pirkanmaata koirien kanssa sinua etsii, niin kukaan ei löydä mitään pitkiin aikoihin kunnes sitten yhtäkkiä joku hoksaa, että kah, tuossahan se on rannassa ollut koko ajan.

Tuota löytymistä juuri siitä kohtaan mihin "putosi" en käsitä yhtään. Miten rannalta veteen pudonnut (virtaamattomaan veteen, pieneen lampeen!) voi hävitä moneksi päiväksi, vaikka juuri tuosta lammesta erityisesti etsitään ja naarataan? Eikö se ruumis jää siihen rantaveteen? Miten se muka häviää jonnekin pohjaan ja hukkaan pitkiksi ajoiksi, ettei kukaan löydä, vaikka juuri siitä etsitään? Mutta kännykkä kyllä itseään paikantaa jonnekin Tottijärvelle=)


EDIT: Kaukaa haettu teoria: Kesti jätti vilkun pääälle siksi, että löytäisi lammen rannasta takaisin tielle pimeässä... Noh, jaa=) Paikan päällä käyneenä on semmoinen tuntuma, että ko. lampea ei pimeällä tuolle tielle edes näe, ja joka tapauksessa reitti sinne on hankala, koska täytyy mennä likipitäen vieraiden takapihojen kautta. Kai nyt jokainen olisi tarkistanut mopon vauriot ja jatkanut tietä pitkin. Jos olisi tullut pahoja haavoja, olisi känninen hakannut viereisen talon ovea ja huutanut apua.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Kai KN muistaa, että mikä paikka oli kyseessä? 2011 tapahtumat oli hyvin pienen piirin tiedossa ja jutut pysyi salassa suuresta syksyn mediahälystä huolimatta, joillakin oli kuuluisaa sisäpiirin tietoa? Olipas muuten aina hirveä älämölö vastassa kun oltiin liian lähellä sitä paikkaa.
Silloin oli suuri tekijä Paukut ja se huumepiiri olikin isompi juttu.
Kannattaa tosissaan tutkia Tamperetta hieman enemmän kun vain pintaraapaisua :mrgreen:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Rebdomine kirjoitti:Mun mielestä Karoliina tapettiin.
Ihanko oikeasti 15v tyttö menis puhdistamaan haavoja/juomaan lammelle joka sijaitsee tuntemattomalla alueella? Eri suunnassa kuin tytön koti, yeah yeah.. :D
Löi päänsä siellä mistä skootteri löytyi. Riisui kypärän. Käveli lampeen.
Aivotärähdyksen jälkeen tuo on ihan peruskäyttäytymistä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
carapalo
Harjunpää
Viestit: 297
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 11:21 pm

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja carapalo »

Jack the Ripper kirjoitti:
Rebdomine kirjoitti:Mun mielestä Karoliina tapettiin.
Ihanko oikeasti 15v tyttö menis puhdistamaan haavoja/juomaan lammelle joka sijaitsee tuntemattomalla alueella? Eri suunnassa kuin tytön koti, yeah yeah.. :D
Löi päänsä siellä mistä skootteri löytyi. Riisui kypärän. Käveli lampeen.
Aivotärähdyksen jälkeen tuo on ihan peruskäyttäytymistä.
Juuri näin.Eikä mitään uutta alan ihmisille.Tietysti "puska tappaja" illuusio on mukavampi uskoa, niin pääsee haukkumaan poliisia.
Mies77
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Touko 28, 2014 12:25 am

Re: Tampereen seudun selvittämättömät henkirikokset

Viesti Kirjoittaja Mies77 »

Rebdomine kirjoitti:Mun mielestä Karoliina tapettiin.
Ihanko oikeasti 15v tyttö menis puhdistamaan haavoja/juomaan lammelle joka sijaitsee tuntemattomalla alueella? Eri suunnassa kuin tytön koti, yeah yeah.. :D
Itse uskon että on pelästynyt humalassa kaatumistaan ja ajatellut että poliisi tulee ja lähtenyt pakoilemaan jahukkunut vahingossa lampeen,ja jos vielä kolhinut itseään niin suurempi riski onnettomuuksille.Useat rattijuopot esimerkiksi lähtevät karkuun jos mettään ajavat autonsa,se on reaktio ja hyvin yleinen.Miksi hänet olisi tapettu? Ja jos ei ole löytynyt merkkejä väkivallasta ruumiista niin ei ole edes mahdollista,ihan sataprosenttisesti olisi juttua asiasta jos jokin viittaisi henkirikokseen.
Vastaa Viestiin