Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Ciccarelli
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 8:45 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Ciccarelli »

Wolff kirjoitti:
Ma Loka 11, 2021 11:01 am

Moi vielä Bubi. Tämän ryhmän luonteeseen kuuluu Dekkarointi. Tämä Hannelen tapaus nyt vaan saattaisi sopia erääseen henkilöön mutta en siittä nyt enempää tässä ketjussa kommentoi. Tämä oli uusi löytö minulle Tämä Hannele. Jatketaan kukin tavallamme,eikös näin. Minun pitää saada eräs juttu selville joka voisi tämän minua kiinnostavan henkilön yhdistää tähän tapaukseen. enempää en tässä ketjussa kommentoi mut lueskelen tätä.
Arveletko että sua kyydinnyt henkilö ois Hannelenkin henkirikoksen takana? Onko tämä sun heppu ajellut koskaan Ruotsissa tai Norjassa?
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Wolff »

Ciccarelli kirjoitti:
Ti Loka 12, 2021 2:47 pm
Wolff kirjoitti:
Ma Loka 11, 2021 11:01 am

Moi vielä Bubi. Tämän ryhmän luonteeseen kuuluu Dekkarointi. Tämä Hannelen tapaus nyt vaan saattaisi sopia erääseen henkilöön mutta en siittä nyt enempää tässä ketjussa kommentoi. Tämä oli uusi löytö minulle Tämä Hannele. Jatketaan kukin tavallamme,eikös näin. Minun pitää saada eräs juttu selville joka voisi tämän minua kiinnostavan henkilön yhdistää tähän tapaukseen. enempää en tässä ketjussa kommentoi mut lueskelen tätä.
Arveletko että sua kyydinnyt henkilö ois Hannelenkin henkirikoksen takana? Onko tämä sun heppu ajellut koskaan Ruotsissa tai Norjassa?
Moi Ciccarelli.Kävi mielessä tämä. Porvoossa on tai on ollut kirjapainoalan koulutusta. Hänellä myös ensiapukoulutus puolivakinaisessa palomiehen työssä. Ruotsista ja Norjasta ei ole minulla tietoa.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kuten varsinkin DL muistaa, niin 1975 lakkautettu Viikkosanomat-lehti käsitteli edellisen vuoden juhannusnumerossa mm. Hannele Hanhijoen kuolemaa. Lehdessä oli julkaistu Hannelen viimeiseksi mainittu kuva ennen katoamistaan. Päivämääräksi on kerrottu 29.11.1973.

Hannelen äiti otti viimeisenä keinonaan yhteyttä mm. selvänäkijöihin. Aino Kassinen oli maininnut hänelle, että hän on kuollut, hänelle on tehty paljon pahaa, oli kiltti tyttö ja asia selviää aikanaan.

Ei ole vielä selvinnyt- tietääkseni!

Kuva
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Still love »

Kiitokset paccasucolle jälleen mielenkiintoisesta lehtileikkeestä mielenkiintoisine teksteineen.

Kovasti mietityttää kipsi joka oli Hanneleella kädessä. Voisiko olla ns.parisuhdeväkivaltaa, tekijä katunut aikaansaannostaan, osannut kipsata ranteen... Tämän jälkeen uusi väkivaltatilanne joka riistäytynyt täysin käsistä? Kai kipsille jokin hyvä syy on, tuskin huvikseenkaan kukaan sitä laittanu.
Joskus mennä vuosina n.20 v.sitten usein lääkintävahtimestarit taisivat kipsauksen. Ei ole ihan helppoa hommaa muuten.

Hanhijoki
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 7:19 pm

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Hanhijoki »

Still love kirjoitti:
Pe Loka 29, 2021 2:55 pm
Kiitokset paccasucolle jälleen mielenkiintoisesta lehtileikkeestä mielenkiintoisine teksteineen.

Kovasti mietityttää kipsi joka oli Hanneleella kädessä. Voisiko olla ns.parisuhdeväkivaltaa, tekijä katunut aikaansaannostaan, osannut kipsata ranteen... Tämän jälkeen uusi väkivaltatilanne joka riistäytynyt täysin käsistä? Kai kipsille jokin hyvä syy on, tuskin huvikseenkaan kukaan sitä laittanu.
Joskus mennä vuosina n.20 v.sitten usein lääkintävahtimestarit taisivat kipsauksen. Ei ole ihan helppoa hommaa muuten.
Ei ollut kipsi kädessä, ihan alkeellinen pahvilasta ja ideal side

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kyllä Viikkosanomissakin mainittiin kyynärvarresta aina kämmeneen asti ulottunut ideaaliside, jonka alla oli pahvinen lasta. Viikkosanomat- lehti oli kirjoittanut Hannelesta jo aikaisemminkin. Sekin lehti saattaisi pienellä penkomisella löytyä.Tässä kuitenkin lehden juhannusnumero 1974 kokonaan skannattuna. Kuvissa esiintyvät myös Hannelen vanhemmat. Kuusi sivua pitkä juttu,

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Kumiankka
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Tammi 03, 2015 7:50 pm

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Kumiankka »

Still love kirjoitti:
Su Elo 29, 2021 2:48 pm
Bubi kirjoitti:
Su Elo 29, 2021 12:28 pm
Kalevi Puttonen
Kiitos tiedosta. Tästä sadistista jos kuva löytyy, on se tuollaiselle äijälle oikein, että pärstä tulee näkyviin ja sikamaisen äijän teot kaiken kansan tietoon. Ei suojelua tällaiselle paskiaiselle. Kunniatehtäväksi voisikin ottaa kuvansa etsimisen ja laittamisen tänne, kilpailuna, kuka ehtii ensiksi.
Facebookistahan tästä Kalevista näyttää löytyvän useitakin kuvia koirineenkin jopa tuolta 70-luvulta. Nämä facebookista löytyvät kuvat teksteineen antavat herrasta hieman erilaisen kuvan kuin mitä Bubi on täällä kertonut, mutta se ei tarkoita sitä että epäilisin Bubin kertomaa.

Bubi
Poliisikoira Rex
Viestit: 278
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 2:57 am

Re: Hannele Hanhijoki - Porvoo 1973

Viesti Kirjoittaja Bubi »

Kävin tsekkaamassa fecebookissa. Ilmeni juuri, minä, minä minä...miten tärkeä poliisivirka hänelle oli. Hän oli kuitenkin "hyllyllä" hannele tapauksen vuoksi jonkin kerran muistakin, mm. porvoossa jossa lähes hukutti asiakkaansa pitämällä päätä vessanpöntössä. Moni poliisi ei pitänyt hänestä. Lopulta hänet erotettiin poliisin virasta naisen ahdistelusta syytettynä.Uutta oli että hän tuolloin asui poliisiaseman yläkerrassa, siis vastapäätä hannelen "piippuhylly" asuntoa. Ei mikään ihme että hannele pelkäsi asua siellä vaikka vakkola oli tuolloin nuorelle ihmiselle parhaimpia paikkoja asua kun oli palvelut lähellä.

Vastaa Viestiin