Oletko käyttänyt kannabista?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko käyttänyt kannabista?

Kyllä
78
62%
En
45
36%
En osaa sanoa
2
2%
 
Ääniä yhteensä: 125

Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2879
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Helmie »

En ole kokeillut ja toivon mukaan en ikinä tule kokeilemaankaan. En usko, että ois mun juttu.

Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Olen poltellut kannabista. Ei jäänyt traumoja.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

En ole koskaan käyttänyt enkä aio ryhtyä enää käyttämään, on jo ikää sen verran ettei kannata loppuvuosia haaskata tällaiseen. Tupakanpoltonkin olen lopettanut, jotta saisi elää vielä edes joitakin vuosia ja kohtalaisen hyvässä kunnossa. Pitäis ehtiä vielä tekemään paljon niitä järkeviä juttuja sekä kokemaan muita elämyksiä, joten jätän tämän kannabiskokeilun suosiolla toisille.
Gods made heavy metal.

Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Mmhm. Kyllä vain, vaikka ei ole koskaan varsinaisesti kuulunut tapoihini. Ei muuttanut minun elämääni suuntaan taikka toiseen.

Puolesta tai- vastaan hysteerikot ärsyttävät aivan yhtä paljon. Peruskoulun huumevalistus tuli ainakin todettua paikkaansapitämättömäksi. Samoin kaikki pilviuskovaiset hipit vastenmielisiksi. Onko se laillista tai laitonta on minulle henkilökohtaisesti aika herttaisen yhdentekevää.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.

Isoviha
Remington Steele
Viestit: 215
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 4:46 am

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Isoviha »

Kyllä. Viinan käyttö väheni, kun havaitsin, että parempaakin on olemassa.

Jollain tutun tutulla tosiaan laukaisi psykoosin. Ei se kannabiksen vika tosin ollut, oli niin erikoinen tyyppi ennenkin. Mutta hoitojakson jälkeen se on kuulemma voinut paremmin kun mitä ennen psykoosia, tekee musiikkia, ja ihan cool. Kait se kannabis avasi jotain patoumia siellä, ja sitten se ekaa kertaa elämässä käsitteli ne ongelmansa hullujen huoneella. Oliko nyt 2-3kk siellä hoidossa sitten.

Tupakka toki on epäterveellistä, ja ainoa kannabikseen liittyvä ongelma on, että tupakointi tuppaa jatkuun, vaikkei oregaanoa enää pistäisikään. Voisikohan sitä poltella jonkun muun kuin tupakan seassa?

Niin ja en siis ole polttanut piiiiiiiiitkäään aikaan, ja silloinkin vaan korkeintaan jossain Hollannissa, jos sielläkään.

Linda
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:23 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Linda »

En ole kokeillut, eikä tulisi mieleen edes kokeilla.
Olin päihtyneenä kerran auton kyydissä ja luulen, että
pari tyyppiä siellä poltteli hajusta päätellen.
Paha olo tuli sen automatkan jälkeen, enkä laittaisi
syytä alkoholin piikkiin.

Parize
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 6:40 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Parize »

PaxCow kirjoitti:Olen poltellut kannabista. Ei jäänyt traumoja.
Samoin. Eikä jäänyt traumoja mullekaan. Jos jostain on traumoja jäänyt niin nuorena poikana vedetyistä ns. överikänneistä.

Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Veristi »

En ole enkä koskaan aio. Aivot ovat mielestäni ainoa avuni. Sisäsyntyistä stimulaatiota on aivan riittämiin.

Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Aiheeseen liittyen;
http://areena.yle.fi/tv/2037111
Dokumentti kannabiksesta

Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Eilen tuli sitten viimeinkin kokeiltua kaveriporukassa. Ei hassumpi luonnontuote, joillekin sopii ja joillekin ei. Pilvessä ollessa ihan kaikki asiat naurattivat ja aika tuntui kuluvan hitaammin. Olotila kesti ehkä noin kolme tuntia. Voisin poltella jointtia toistekin.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".

alexander smugg
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Helmi 26, 2015 6:00 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja alexander smugg »

Parikyt vuotta enempi vähempi poltellut, harmittomin ja mietoudessaan miellyttävin päihde mitä koskaan on vastaan tullut. Jopa terveydellisiä hyötyjä kokenut monessa suhteessa.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Destiny »

En. Voisin kyllä kokeilla vaihtoehdoksi kipulääkkeille (Käytän oikeaan ja todennettuun tarpeeseen ihan luvan kanssa).Mielestäni ainakin lääkekannabis tulisi vapauttaa. Kipukroonikoille syötetään pahempiakin huumeita.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
Katajaankapsahtaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: La Maalis 26, 2016 1:11 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Katajaankapsahtaja »

Olen kokeillut kun uteliaisuus vei voiton. En pitänyt seuranneesta olotilasta joten jäi kokeiluksi. Sittemmin olen jättänyt alkoholinkin ja voin sanoa että minusta elämä on parasta ihan täysin selvinpäin, ilman mitään päihteitä.
"I just wanted to see how it felt to shoot Grandma."

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Näistä vaaroista,onhan niitä.nykyjään edes kahvettakaan kovasti litki.muttas ihan asiaan,en ole joutanut ottamaan lääkitystä kohtapa 3 päivään.Tämän kirotun perskeleen takia :D Vaikeata selittää monenhetken jäljestä.Onhan se lekurille ilkeetä,kuka saa massia jos ja kun määrää.Jokainen tavallaan.yhet sille.paitsi ei lekurille :D
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

En. En ole myöskään koskaan edes maistanut tupakkaa. Saati polttanut...
Muita paheita voi olla.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Vastaa Viestiin