Oletko käyttänyt kannabista?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko käyttänyt kannabista?

Kyllä
78
62%
En
45
36%
En osaa sanoa
2
2%
 
Ääniä yhteensä: 125

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

En ja oon; iskee kuin 12 volttia...
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Hassuheinä laittaa meitsin vartiks off moodiin, joku http://www.youtube.com/watch?v=CAXGu81R ... re=related soimaan ja ilmatorjunta-asento
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Arlene »

En, enkä käytä. Alkoholi on paras tajunnanlaajentaja.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja ketsku »

En, enkä liiku sellaisten ihmisten seurassa jotka käyttäisivät mitään tuollaista. Mieluiten liikun sellaisten kanssa jotka eivät polta edes tupakkaa. Tosin se nyt vielä menee mutta on ärsyttävää.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Arlene kirjoitti:Alkoholi on paras tajunnanlaajentaja.
Ei kun tajunnansupistaja.
mikodeus kirjoitti:BTW onkos kellään kokemuksia öljyhasiksesta!!! moni puhuu siitä mutta mistään ei sitä kuitenkaan saa :(
Mahdatkos nyt meinata kannabisöljyä jota myös hasisöljyksi sanotaan? Sitä ei niin vaan löydy, mutta itse on helppo tehdä jos hiukankin tolkkua päässä. Ohjeita kaipaavat voi kysellä privalla.
Taistelukala kirjoitti:Olen tässä pari kuukautta seurannut sivusta sellaisen työkaverin elämää, jonka lapsi käytti satunnaisesti kannabista ja joutui yllättäen kannabispsykoosiin.
Eikun se käytti kannabista ja sairastunut psykoosiin. Ei kannabispsykoosiin. Kannabis voi laukaista psykoosin muttei aiheuttaa sitä. Jos haluat perehtyä asiaan tarkemmin niin katseleppa vaikka WHO:n raportteja asiasta. Alkoholi sen sijaan voi aiheuttaa psykoosin.
bibo ergo sum
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kivireki kirjoitti:
Taistelukala kirjoitti:Olen tässä pari kuukautta seurannut sivusta sellaisen työkaverin elämää, jonka lapsi käytti satunnaisesti kannabista ja joutui yllättäen kannabispsykoosiin.
Eikun se käytti kannabista ja sairastunut psykoosiin. Ei kannabispsykoosiin. Kannabis voi laukaista psykoosin muttei aiheuttaa sitä. Jos haluat perehtyä asiaan tarkemmin niin katseleppa vaikka WHO:n raportteja asiasta. Alkoholi sen sijaan voi aiheuttaa psykoosin.
Oletkos nyt poltellut liikaa, tuossahan sanottiin, että joutui kannabispsykoosiin, joka- kuten asiantuntijana tietänet - on eri asia kuin "pelkkä", "tavallinen" psykoosi. Sanottiin siis, että joutui, ei aiheuttanut...
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

INES 7 kirjoitti:Oletkos nyt poltellut liikaa, tuossahan sanottiin, että joutui kannabispsykoosiin, joka- kuten asiantuntijana tietänet - on eri asia kuin "pelkkä", "tavallinen" psykoosi. Sanottiin siis, että joutui, ei aiheuttanut...
Ja varmasti siis löydät luotettavasta lähteestä jonkinlaista näyttöä tuosta asiasta?
bibo ergo sum
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kivireki kirjoitti:
INES 7 kirjoitti:Oletkos nyt poltellut liikaa, tuossahan sanottiin, että joutui kannabispsykoosiin, joka- kuten asiantuntijana tietänet - on eri asia kuin "pelkkä", "tavallinen" psykoosi. Sanottiin siis, että joutui, ei aiheuttanut...
Ja varmasti siis löydät luotettavasta lähteestä jonkinlaista näyttöä tuosta asiasta?
Joo, Kannabisuutisista:

http://kannabisuutiset.com/tag/kannabispsykoosi/
On “yleistä” että ihmiset kokevat psykoottisia oireita käyttäessaan kannabista, kuten kuulevat ääniä, tuntevat olonsa vainoharhaiseksi tai uskovat, että heillä on jokin erityinen kyky, Arendt sanoi. Nämä oireet eivät kuitenkaan yleensä kestä kuin tunnin tai kaksi eli akuutin päihtymistilan ajan. “On erittäin tärkeää erottaa ne tästä 48 tunnin kriteeristä.”
^ http://archpsyc.ama-assn.org/cgi/conten ... 65/11/1269

Jotenkin nooin liittäisin varmat lähteet. Emmie siis mitenkään vastaan-vastaan pilveä ole, mutta olisi hyvä tietää kaikkien kannat eri kannoilta ja ei olla kenenkään ohjailtavissa (väliltä paatuneet narkkarit-saarnaavat kukkahattutädit. Kukka ei siis hatussa sitä kukkaa, kun leikkisästi saadaan kuulostamaan huumaava aine jotenkin luonnonmukaiselta ja kevyeltä, pirtsakalta jutulta...)

Juonkin tässä olutta, kun sen haitat tunnen ja tunnistan. Ja tunnustan, mikä "kukkaa hatussa"-väelle on vaikeaa joskus kannbiksen suhteen; se on vain jotakin myyttistä rohtoa joka vaivaan, ilman haittoja.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ei ole koskaan kannabis kävellyt vastaan, joten en ole sitä käyttänyt. Tylsä vastaus, mutta totta.
Nothing is quite what it seems
HammelmanN420
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Marras 28, 2011 1:37 am

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja HammelmanN420 »

Olen. Noin 15vuotta.. Ihmettelen suuresti täälläkin olevia stereotyyppisiä mielikuvia "pilvenpolttajista". En ole hippi, flegmaattinen tai muukaan pitkätukkainen banjonrämpyttäjä porkkananpurija.. Ennemminkin kaljupäinen fyysistätyötä tekevä tehdasduunari. Työkavereistanikin yllättävän moni polttaa iästä riippumatta, eikä porukassa ole yhtäkään flegmaattista hippiä.

..Uskallan väittää että ei 90% kavereistani ei näy mitenkään päällepäin yrtin poltteluharrastus.. Mutta juopon tunnistaa aina :evil:
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Solmu »

En oo kokeillut.
Tilaisuuksia kyllä olis ollut, mutta aina olen kieltäytynyt.
Tupakkaakaan en ole koskaan polttanut, vaikka kerran noin 13v kyllä maistanut.
Alkoholia tulee käytettyä kohtuudella ja kahvia menee helvetisti.
"Yöperho on koteloitunut"
Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

En ole edes nähnyt ja tämä on totta ja asun yhdessä kymmenessä suurimmassa kaupungissa Suomessa ja olen asunut Euroopan suurimmassa kaupungissa nelisen vuotta aikanaan. Minut on kyllä ratsiassa siellä suurkaupungissa tutkittu naistenvessassa lähes läpikotaisin, ei ihan. TIEDÄN, että olen nähnyt huumeita, mutta en ole ollut asiasta jyvällä. Jaa juu, näyttihän poliisisetä kerran koulussa jonkun hasislaatan eli matkan päästä olen nähnyt. 8)

Menneisyyteeni liittyy kyllä yksi Tukholman reissu, jolloin käyttäydyin kummallisemmin kuin koskaan saatuani pari huikkaa jostain pullosta puolitutuilta. Sitä on systerin kanssa jälkeenpäin puitu monet kerrat, että mitähän halvattua silloin tapahtui meille molemmille. Viinan MÄÄRÄ ei selitä tapahtumien kulkua. Hassua kyllä jälkeenpäin ja onnea oli pirusti molemmilla matkassa, sen voin sanoa.

Mulle ei ole tarjottukaan koskaan mitään, toivottavasti en olisi ottanut. Olen ollut hyvin naiivi nuori. Onnea on ollut tosiaan...
JonBenét
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

^Ei siinä ole mitään outoa, jos ei ole nähnyt kannabista/jotain huumeita. Parempi niin.
vandt kirjoitti:Valitsin tuon jännän vaihtoehdon, että "en osaa sanoa", enkä voi sitä enää vaihtaakaan.
Siis kokeillut olen, mutta kun missään ei yhtään mitään tuntunut, niin hölmöltä tuntuu edes sanoa kokeilleeni.
Mulla ihan sama juttu. (Ennen sitä kokeilua ehdin kyllä vastata tänne "en".) Hölmöltä tuntuisi myös jatkaa kokeilua niin kauan, että voisi jotain tuntua. :) Sinällään olisi mahdollisuus, mutta se tuntuu jotenkin väärältä. Eihän se ole mitenkään itsestäänselvyys, että minulla on terve ja toimiva ruumis, niin tuntuisi väärältä vahingoittaa sitä, vaikka kannabis ei aiheuttaisikaan ihan traagisia vahinkoja.
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

En ole kokeillut. Kaverit ovat tarjonneet pilveä useita kertoja, mutta en ole suostunut. Lähes varmasti tulen kokeilemaan jossakin vaiheessa.

Alkoholia käytän kohtuudella. Tupakkaa äärimmäisen harvoin. Tupakkahan on se suurin tappaja ihan tilastollisestikin. Kannabis voitaisiin minun puolestani laillistaa, ja laittaa myyntiin verollisena. Valtion monopoli, kuten Alko. Ei tarvitsisi miettiä, että olisiko kannabiksessa mitään epäilyttäviä jatkeaineita, koska kasvatus olisi valtion valvonnassa.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Oletko käyttänyt kannabista?

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

En ole kokeillut, ei ole edes tarjottu, enkä tunne ketään joka käyttäisi. Taidan olla sitä ikäluokkaa ja sellaiselta pikkupaikkakunnalta, että korkeintaan joku tunsi jonkun kumminkaiman isosta kaupungista, joka meinasi kokeilla. Tuskinpa kokeilenkaan, minulle riittää se hype, joka tulee pitsiliinan virkkuusta. Joskus saatan rällästää lasillisella punaviiniä.
Vastaa Viestiin