Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kokeilin tänä kesänä yksin lomailemista Lapin erämaamökissä ja se viehätti niin paljon, että päätyisin minäkin ehkä Minfoon (kuten jo aika moni muu täällä) jäljettömiin kadonneena mysteerinä. Ehkä suolaisin jälkiäni vielä jollakin selittämättömällä yksityiskohdalla, jolle Minfossa saisitte sitten keksiä selityksiä...
Nothing is quite what it seems

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Ehkä tyyliiin "puoli vuotta kuolleena ollut vanhus löytyi kotoaan eilen".
Gods made heavy metal.

poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Maybrick kirjoitti:Kokeilin tänä kesänä yksin lomailemista Lapin erämaamökissä ja se viehätti niin paljon, että päätyisin minäkin ehkä Minfoon (kuten jo aika moni muu täällä) jäljettömiin kadonneena mysteerinä. Ehkä suolaisin jälkiäni vielä jollakin selittämättömällä yksityiskohdalla, jolle Minfossa saisitte sitten keksiä selityksiä...
Tuokin voisi "toimia" kohdallani. Haaveena onkin kun pennut ovat lentäneet maailmalle ja töissäkään ei tartte enää käydä, niin vuokraan mökin tiettömän taipaleen takaa ja muutan sinne vähintään kolmen kuukauden ajaksi. Ilman kännykkää, tietokonetta yms muita hemmetin vempeleitä.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni

Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Ehkä katoaisin baarista kotiin kävellessäni (koska olen liian pihi ottamaan taksia). Iltalehdet saisi mahtavia läppäotsikoita "Mallikaunotar katosi kotimatkalla" , koska kymmenen vuotta sitten minusta on otettu johonki ehkä kaksi kuvaa. Minäkuvastani luotaisiin kovin puhtoinen, kunnes joku urpo tulisi Minffoon ja kertoisi kaiken, mitä äitin ja isän ei tarvitse tietää :roll:
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.

annaanna

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Arpapeliä. Että päätyisinkö.

Skenario A
K: Teille on tehty vatsahuuhtelu. Myönnättekö nauttineenne päihdyttäviä sieniä tai muuta myrkkyä sisältävää?

V: Oonk mää siänistä sekasin. Ne sanokin mu syänee jottain sopimatont. Sekasiäniä oon syäny, juu.
Ja oon sekasin, ku pöhnäs olisin. Ei sil et olisin koskaan ollu. Pöhnäs. Kyl mää siänist nautin, mut hyvält ne maistuu siämenetkin, ku nälkääs syä. Yliänges ei kannat nauttii kumminkaa. Kumpiikaa.

K: Miten kyseiset sienet päätyivät haltuunne?

V: Itte mää niit ittelleni hanki eilen, ei niit mul kukkaa myy, se on vähä niinko salanen se mun siänipaikkani, ko niist parhaist siänipaikoista ei paran huurel pitki kyllii. Kaikki sin änkeis apajille.

K: Oletteko välittänyt kyseisiä sieniä toiselle henkilölle?

V: Tarttee myäntää et kyl sitäki o tullu tehtyy.

K: Maksua vastaan?

V: Kuivannukki mää niit oon, ensunka mää ommaa käyttöö nii paljo tartte. Oliks teil joku kysymys.

K: Myönnättekö välittäneenne maksua vastaan tuoreita tai kuivattuja sieniä yhdelle tai useammalle henkilölle?

V: Tiärän mää sen, et kiällettyy se on. Ain se raha vaan tarpeeseen o. Ommaan käyttöön vaan olis pitänyt. Siält Kullaan mettist. Kaupaks on menny tuoreen ja kuivattun. Parempii ne kuivattun o.

K: Kuinka kauan olette välittänyt näitä sieniä?

V: Usseempan vuonn jo, täytyy sannoo et hyvin käy kaupaks. Jokku jo niit kuivattui ystävillensäki kuulemma hankkii ja postis lähettelee.

K: Näytän Teille nyt kuvia sienistä. Tunnistatteko tämän sienen?

V: Tuttu o sieni, mittää koko hommast tulis jossei noit siänii tunne. Mieleensä noi pittää painaa. Erilaiselt tuoki kyl luannos näyttää. Tost jalast ja lakist ton tunnistaa vaikkei sammaa näkköö olis muuten. Ton kuvan kans. Eikä ookkaa.

:arrow:
Lue päivän lehdestä: Kullaalla kukoistaa huumaavien toksikologisten luonnontuotteitten kauppa.
Poliisi tutkii monimutkaista vyyhteä eikä suostu kommentoimaan tutkimusten nykyvaihetta. "Kätemme ovat sidotut ja huulemme sinetöidyt" toteaa tutkinnanjohtaja.


Skenario B

K: Kullai siin sillai kävi et on jouduttu todetun myrkytystilan takia sairaalahoitoo?

V: Jaa olen vai. Kyl mää nii sekasi illall oli.

K: Joo. Toinoi ni. Vatsahuuhtelu on tehty myrkytystilan vuoksi. Mistäs sitä myrkkyä on elimistöön joutunut.

V: Emmää vaan tiä mittään tommosist myrkyist.

K: Joo. Tota. Mitä. Mitä on eilen tullut nautittuu?

V: Mitä mää ny muut ko kaffeet, ikän ol viinaa juanu.

K: Joo. Toinoi ni. Tarkoti tota ruakapuolt.

V: Noko oli sunnuntai ni pääti lähtee siänee ton Kullaa mettiin. Siäl rarios semmone Heinose Paula sano et siämenet on erinomast ravintoo ja ninko välipalaks sopivaa. Mul siin muut ollu ko jottain muskottipähkinöit ja erellisiltaset kuivanneet kirsikan kivet. Mää vähä rouhensin niit ja tyhjäsi sit semmosii kuivattujen pellavie siemenii viäl siihe. Ko noi maapähkinät ei mittää pähkinöit kuulemma olekka. Et oraville niit syättää kannattaa, jos niist erroo halluu. Niist pähkinöist, ei oravist tiätenkä. Kaffeet ja sitä Varileipää mää söin. Se on niin parast leipää mitä mää tiärä. Ei sitä mistää muualt eres saa. Emmää niit siämenii siäl mettäs muistanut ja söinki ne sit vasta ko niit siänii laitoin. Sekasiänii salaatiks.

K: Jaaha. Joo. Toinoi ni. Mul on täs. Ni, mul on täs näit kuvia noist siänist. Tuliko kerättyy tämän näkösii siänii eilen?

V: Kyl nois jottain tuttuu näkköö o. Täsä kävi jo joku toineki poliisi ja jottai kuvvii näytti. Kyl mää sanosin et kyl samoi siänii o. Ko kahtee kertaa sammaa kattoo, ni ei siin erehtyy voi. Emmää lainkaa ymmär ko te näin hyvin must hualen pirätte. Mut noit siänii ei paran kerät, ne on myrkyllissii.

K: Jaa. Vai kävi poliisi. On sitten ne siemenet jo läpikäyty.

V: Mahtoks hän niist mittää.

K: No ni. Unohtu se perhanan nauhottaminen. Poliisipäällikkö pää punasena ja kaulasuanet kireenä huutaa taas kerran. Juttu on kuitenkin selvä, se vissiin täsä tärkeint on. Sen voin luvata, ettei täst mittää tutkimusta järjestetä. Raportoin sairastuneen nautittuaan pähkinäseosta.
Onks jäänyt mittää kysyttävää, vaateita ei ole?

V: Onks tämä vaare joku vaatimukse tapane, vai? Kyl mää vaatisi et enämpi kaivettais ojjii. Ko ei se vesi putkii pitki kulje, mee kellarii se kaikki tullee. Kevväisi.
Poliisilleki mul ois yks vaatimus, jos soppii.

K: Toki, se nyt sitten tallentuu nauhalle.

V: Noko mää tykkäisi et ne kaks miäspoliisii tulis takas. Siihe Poliisitohjelmaa, ne oli parempii ko nää, jokka ny esiintyy siin.
_____________________________________________________________________________________
Jos tämänpäiväinen sienisaaliini ja siementensyöntini aiheuttaa sairaalakäynnin lisäksi poliisien vierailun sairaalavuoteeni viereen, niin nauhoituksesta tai nauhoittamatta jättämisestä vastaa Porin poliisi. Uutisoinnista Satakunnan Kansa.

Julkisuuteen mahdollisesti leviävä tieto kullaalaisuudestani olisi uutisoinnin aiheuttama väärinkäsitys. En myöskään ole koskaan välttänyt sieniä kullaalaisille. Miälelläs sitä Kullaal asus, nii hianot mettät siäl kumminki o.

Ps. Kuten viestintäni perusteella voi päätellä hieman hallitsematon riskinotto onnistui eikä vatsahuuhtelua viime yönä tarvittu.

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Jonkun toisen muistivirheen tai väärinkäsityksen ja monen epäedullisen yhteensattuman johdosta.

Joku minut etäisesti tunteva muistaisi nähneensä minut oudossa paikassa outoon aikaan joko

– sellaisissa rotantappokengissä (oikeasti en käytä) ja/tai
– sellaisissa pimeässä hohtavissa verkkokäsineissä (en oikeasti omista) ja/tai
– sellaisen jousipyssyn kanssa (en myöskään omista)

jo(t)ka syystä tai toisesta yhdistettäisiin jonkin tietyn murhan tekijään ainoana tuntomerkkinä.

Kaiken lisäksi olisin mystisesti kadonnut maisemista ja sitten joku keksisi vielä yhdistää minut johonkin Minfon kirjoitukseeni, joka tulkittaisiin aivan toisin kuin olen tarkoittanut.

eloq
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja eloq »

Henkirikoksista otsikolla raivostunut äiti kidutti ja murhasi pedofiilin.

summer_9
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2013 8:35 pm
Paikkakunta: Poltsi

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja summer_9 »

Jos katoaisin :roll:

Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Todennäköisesti "hyvästä syystä". :wink:
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Minä tuskin jäisin kiinni "hyvästä syystä", vaikka sellaisia olisi montakin. Tulisin epäillyksi väärästä syystä, oikeaa ei kukaan arvaisi edes epäillä.

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mut muistetaan jostain syystä tosi hyvin vaikka mut olisi nähny vain vilaukselta, joten tunnistamaton ruumis mä en ainakaan olisi tai kauaa kadonnut. Lisäksi perheenjäseniin ja kavereihin on niin tiiviit yhteydet että en mä vuosikausia pysyisi tunnistamattomana tai löytämättömänä. Varmaan mä joutuisin satunnaisen henkirikoksen uhrina tänne.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Rivien väliin vapaaseen keskusteluun.

Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Aktivistit surmasivat miehen helsingissä

Joukko vihaisia eläinaktivisteja surmasi miehen varhain lauantaiaamuna helsingissä.
Tapahtumat saivat alkunsa kun mies pelasti palavasta talosta 2-vuotiaan lapsen, mutta jätti kiireeseen vedoten toisessa huoneessa olevan koiran pelastamatta.
Tieto kiiri sosiaalisen median kautta nopeasti eläinaktivisteille, jotka tästä hurjistuneena ottivat oikeuden omiin käsiinsä.
Helsingin poliisi on vanginnut tapaukseen liittyen 2 keski-ikäistä naista.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.

Ruben Auer-Vaara
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: To Huhti 23, 2020 6:04 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Ruben Auer-Vaara »

Varmaankin henkirikoksen uhrina tai kadonneeksi henkilönä.

Avatar
Nyx
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2021 3:38 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Nyx »

Mielenkiintoinen ketju...

Jos tänne päätyisin, päässä olisi ns. naksahtanut ja olisin alkanut jotain himoja toteuttelemaan muidenkin kuin kumppanini kanssa. Jokin sekoitus power-assertive ja himosarjamurhaajaa luultavasti olisin. Mahdollisesti pitäisin uhreja vankina kauankin, jos olisivat mieluisia.

Tekojani päiviteltäisiin ensin kadonneet-osiossa, sitten henkirikokset osiossa. Uhrit olisivat nuoria, kauniita (ja tietynnäköisiä) naisia, joita olisin kiduttanut ja joista minulla olisi tiukat vaatimukset. Jäisin kiinni, koska en ole tarpeeksi suunnitelmallinen ja johdonmukainen. Siksi tekisin virheen. Lisäksi teot eskaloituisivat nopeasti ja olen ehkä maailman huonoin valehtelija. Uhreille voisin juuri ja juuri onnistua valehtelemaan. Heillähän ei ole syytä minua epäillä. Poliisille tunnustaisin varmaan nopeasti, kun mitään rikolliskokemusta ei ole. (Ja korkean profiilin typeryyksistä nyt vain jää yleensä kiinni). Toki olisi mahdollista onnistua valitsemaan uhreja tai tekotavan niin, ettei jäisi kiinni. Riski olisi silti liian suuri näillä spekseillä. Puhumattakaan siitä, ettei moraalikaan oikein antaisi periksi tappaa ketään oman nautintoni tähden...

Rangaistus olisi varmaan naurettavan lievä, koska olen nuorehko nainen, höppänän, viattoman, sinisilmäisen ja ylikiltin oloinen. Sen oloinen, etten ole tietenkään voinut olla niin julma tietoisesti ja tahallaan, joten jos vaikutan syylliseltä niin muilla olisi kova tarve keksiä siihen muu syy kuin että nautin siitä. Tähän voisin sitten iskeä "äkillinen mielenhäiriö" -kortin tai keksiä, miten vierittää syyn menneisyyden kokemusten niskoille :wink: Muut tietenkin uskoisivat, sillä se on juuri, mitä he pohjimmiltaan haluavatkin uskoa. Sitten tosin joutuisin hoitoon loppuiäkseni, en pystyisi enää toteuttamaan halujani (edes keskeneräisinä) tyttöystäväni kanssa eikä taitaisi olla nautinto kaiken sen vaivan ja riskin arvoista.

For the record, ei ole suunnitelmissa ryhtyä sarjamurhaamaan. Kunhan vastasin, kun kysyttiin. Ihan viattomana tietysti 8) Olen kauan stalkannut forumilla niin voisi vaihteeksi viestinkin laittaa. Tylsähän tämä keskustelu olisi, jos kaikki viestit olisivat muotoa "kaaduin kännissä lampeen ja ettisitte mua kadonneet-osiossa".
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power

Vastaa Viestiin