Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Voisin kuvitella päätyväni jutunaiheeksi minfoon liian suuren suuni, käsittämättömän typeryyteni ja/tai tekemieni (väärien) valintojen takia. Syitä em. asioihin ei voi tämän tarkemmin eritellä, eikä toivottavasti koskaan tarvitsekaan.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Itseni kohdalla Minfoon pääsyn syy on täysin selvä ja ne, joiden katson olevan tuon tiedon arvoisia, tietävät sen jo, joten se siitä. :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 435
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Hyvä kysymys. Ehkä joku tappaisi minut tietynlaisen väärinkäsityksen takia.

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Bias »

Bias kirjoitti: Tämä tuli tänään mieleen, kun teki mieli jatkaa ajamista kauppareissun jälkeen, ja kadota. Ainakin muutamaksi kuukaudeksi. Minun kohdallani se olisi siis mystinen katoaminen, jota täällä sitten pohtisitte. Miettisitte, mihin alamaailman juttuihin olen sekaantunut vai onko joku exä pistänyt lihoiksi. Epäilisitte varmaan myös itsemurhaa, koska olen joskus sairastanut masennusta.
Pakko varmuuden vuoksi todeta, että jos nyt kohta on uutisissa, että suomalainen päälle kolmekymppinen nainen katosi Etelä-Euroopan lomallaan, niin katoaminen ei ollut omaehtoinen.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Avatar
Universal Exports
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: La Helmi 19, 2011 12:43 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Universal Exports »

Jos törmäisin väärässä paikassa väärään aikaan johonkin /joihinkin joiden kanssa on ollut menneisyydessä "erimielisyyttä" niin saattaisin hyvinkin joutua henkirikoksen uhriksi tai esim. "kadota".

Joku saattais hyvinkin haluta kostaa jotain jonka olen jo itse jättänyt taakseni, mutta joku muu ei...
"Et sinä syntejäsi kirkossa sovita, vaan kadulla "
- Mean Streets

"My ghosts have become my teachers"
-Gavin de Becker

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Ylittäisin uutiskynnyksen löytymällä muumioituneena vuosia kuolemani jälkeen :roll:
Älä oleta

jason666
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 12:52 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja jason666 »

Universal Exports kirjoitti:Jos törmäisin väärässä paikassa väärään aikaan johonkin /joihinkin joiden kanssa on ollut menneisyydessä "erimielisyyttä" niin saattaisin hyvinkin joutua henkirikoksen uhriksi tai esim. "kadota".

Joku saattais hyvinkin haluta kostaa jotain jonka olen jo itse jättänyt taakseni, mutta joku muu ei...

Joo näin se menis mullakin todennäkösesti.
Siitä en sit tiä olisinko uhri vai tekijä, mutta väkivaltakuolema tai katoaminen olis todennäköisimmät syyt.
Been there, done that, got the scars.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Nykyään on pelko perseessäni, jotta aiheutanko kohuonnettomuuden, jossa syyllinen on päätetty jo uhrin/en perusteella.

SidoMinut
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: La Touko 08, 2010 2:15 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja SidoMinut »

Ensin olisin kadonnut.
Sitten x ajan kuluttua minut löydettäisiin mummolan perunakellarista keskeltä metsää, kera vodka,punkku ym. pullojen. Olisin ryypännyt itseni hengiltä.

Harmi että kannettavan akku kestää vain muutamia tunteja.
Olisi kiva vetää pöhnät, viiltää reisivaltimo auki ja kuunnella vaikka Bon Jovia kun tajunta hämärtyy...
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.

Remuo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2009 4:14 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Remuo »

Monesti sanotaan alkoholin olevan haitallista, mutta omalla kohdalla raskaan humalan päälle nukuttu sikeä uni säästi minut todennäköiseltä päätymiseltä jo olemassa olevaan ketjuun. Onneksi.

Tällä hetkellä todennäköisin syy saattaisi olla "Mies kyllästyi ysärihittiin - pahoinpiteli naapurin"
Tietysti voin olla väärässäkin, usein olen.

Protagonist
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 4:55 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Protagonist »

Kohtaloni komppaisi lähinnä nuusku-nellan tarinaa. Todennäköisesti joutuisin onnettomuuteen jollain satunnaisella valokuvausreissulla. Mulla nimittäin on tapana lähtee ihan yhtäkkiä kuvailemaan autiotaloihin, metsän keskelle ja muihin syrjäisiin paikkoihin, enkä ilmoittele etukäteen niistä reissuista kellekään. (Espanjassa asuessanikin saatoin lähteä vuorille yksin ilmoittamatta mitään kämppiksille tai Suomessa oleville omaisille.) Katoamiseni huomattaisiin heti kun mies tulisi töistä, enkä palaisi kotiin iltaan mennessä. Soittaisi varmaan ensin äidilleni, ja kun en siellä olisi, huolestuisivat he. Luulen, että suurin osa ihmisistä uskoisi minun päätyneen itsemurhaan.

Jos olisin jatkanut nuoruuden sekoiluja, olisin todennäköisesti jo päätynyt tänne joko a) hullun exän tappamana, b) katoamisen > itsemurhan johdosta tai c) jonkun onnettomuuden takia. Olisin kyllä saattanut myös itse syyllistyä johonkin brutaaliin, sillä pinna on aina ollut hieman lyhyehkö ja menetän hermoni mm. naapureihin. No, en nyt sentään päälle ole käynyt (paria ex-kaveria lukuunottamatta), ja nykyään muutenkin olen rauhoittunut.

Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Vaihtoehtoja on itse asiassa useita, valitettavasti... Olen äkkipikainen, puolustaisin rakkaitani henkeen ja vereen, itsetuhoisia ajatuksia aika ajoin (tosin tähän asti olleet vain ajatuksia, eivät suunnitelmia), ikivanha avoliitto psykoottisen, vainoharhaisen narsistin kanssa, joka välillä ilmaisi minun hengiltäsaamiseni erittäin helpoksi kontaktiensa vuoksi. Olen kyllä saanut olla rauhassa jo hyvin pitkään, mutta välillä maailmalla tapahtuu kaikenlaista, enkä koskaan unohda... Lisäksi olen hajamielinen liikenteessä. Mitäs muuta, jotain unohtui varmaan vielä :cry:
JonBenét

Disturbed
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: To Kesä 21, 2012 4:17 pm
Paikkakunta: Europe

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja Disturbed »

Törkeä pahoinpitely / tapon yritys varmaan. Ehkä tappo?

poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Vois olla et jos joku tekis jotain lapsilleni niin voisi olla itsehillintä nollassa ja syytenimike sen mukainen.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Miksi sinä päätyisit Minfoon?

Viesti Kirjoittaja joey »

Lady Willows edellä sanoi sanasta sanaan sen, mitä minunkin piti.

Mutta ehkä todennäköisin syy olisi se, että puolisoni joutuisi työssään osalliseksi sellaiseen suuronnettomuuteen, joka ylittäisi kansainvälisenkin uutiskynnyksen. Olen itse asiassa ajatellut, että mikäli niin joskus kävisi, paljastaisin täällä henkilöllisyyteni.

Vastaa Viestiin