Mikä "osasto" teitä eniten kiinnostaa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Mikä "osasto" teitä eniten kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Eli siis minkä osion katsot aina ekana? (ehkä tätä on jo kysytty kun oon niin lähtökuopissa).
Itse katon joko järjestään kaikki, tai sit ekana "Kadonneet". Mua kiehtoo kaikkein eniten ajatus, mihin ihminen katoo tosta noin vaan...kesken elämänsä arjen.
Mitä sinä katsot ensimmäisenä?

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Ennen tuli luettua kaikki. Nyt joutuu jo valkkailemaan mitä ehtii lukea. Vapaapäivinä (etenkin sade-sellaisina) sitten tulee katsottua läpi kaikki mitä ei muuten kerennyt.

Itse katson etupäässä Kotimaan Henkirikokset - selvittämättömät. Siitä sitten HuuHaa, Kadonneet ja Vapaa keskustelu. Loput sitten myöhemmin.

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Kyllä mä katon kaikki läpi, ja vielä luenkin useimmat jutut, mutta tuo henkirikokset ulkomaat ja koko vapaa keskustelu tulee katottua jos on vain vähän aikaa. Luen paljon myös Bodomia, mutta sinne en koskaan kirjoita mitään.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Kyl mie tsiguleeraan melkee kaiket...Bodom --> EVVK

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Henkirikokset kotimaa, sama - selvittämättömät, kadonneet, Muut rikokset. Loput sitten jos ja kun aikaa on.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ke Tammi 30, 2008 7:46 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kadonneet katon ensin. Sitten henkirikokset.Bodomia ei tuu enää niin seurattua....
Vapaa keskustelu ja galluppi tulee myös nuohottua...eli öö..kaikki kiinnostaa siis:D

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ehdottomasti "Kadonneet"ja ilmankos se avatar on kadonnut :lol: ei taida näkyä kuin itselle ja parille muulle,jospa se vielä kotiutuu :lol: :lol:

Sitten nämä gallupit on kivaa luettavaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää

kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Luen kaikki ketjut, toistaiseksi ehtii lukea vielä kaikki, ehkä tilanne muuttuu, sillä palstan suosio kasvaa koko ajan.

Aloitan lukemisen aina täältä alhaalta eli ensin testit, vapaa keskustelu, gallup jne. Mutta henkilökohtaisesti eniten kiinnostaa kadonneet ja kotimaan henkirikokset. Mutta kyllä joka alueella on mielenkiintoisia keskusteluja, myös nämä gallupin ja vapaan keskustelun "hömppäaiheet" on ihan kivoja. Bodomia tosin harvemmin enää luen kovin tiiiviisti, tapaus ei minua jostain syystä ole koskaan kiinnostanut mitenkään erityisesti ja jotenkin tuolta Bodom-palstalta on jo pudonnut kärryiltä. Mutta paljon asiantuntemusta siellä kyllä on.

Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Kaikki muut tulee kahlattua läpi, paitsi bodomiin ja järjestäytyneeseen rikollisuuteen en sekaannu kun koen että mulla ei niihin ole hirveästi mitään annettavaa. Lautamiehiäkin tulee luettua aika harvakseltaan, koska jostain syystä mulla alkaa sitä lukiessa aina soimaan päässä se Kumbayah-biisi ja se on aika sietämätöntä.. :roll:

Surku

Viesti Kirjoittaja Surku »

...................
Viimeksi muokannut Surku, Ti Elo 14, 2007 6:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Surku kirjoitti:. Siellä samoja asioita jankataan läpi aina vain uudestaan ja uudestaan. Mielummin mä vaikka tiskaan kuin luen niitä.
:lol: :lol:

Mun suosikit on bodomi ja kadonneet. Tuomiot tsekkaan ja lautamiehet. Sit riippuen minkä verran on aikaa, lukasen loput. Yleensä päivän aikana kerkiää kaiken uuden lukea, varmaan jossain vaiheessa enää ei kun joku jo mainitsi palstan suosion kasvun...

villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

1. Kadonneet
2. Selvittämättömät henkirikokset
3. Selvitetyt -"-
4. Vapaa keskustelu

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Itsetaanselvyytena: Bodom. Jo vuosia mukana keskustelussa.

Seuraavaksi ulkomaat kuten Manson ja Austarlian liftarimurhat.
---------
Allekirjoitus.

lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Tähän on helppo vastata: KADONNEET.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.

anni
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 8:32 pm

Viesti Kirjoittaja anni »

Enimmäkseen kotimaiset henkirikokset,kadonneet, vapaa keskustelu. Gallupit: ne on mukavia :lol:
Bodom juttuja olen lukenut todella vähän....

Vastaa Viestiin