Oletko voittanut koskaan lotossa/arpajaisissa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Oletko voittanut koskaan lotossa/arpajaisissa?

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mun kohdalla tässä pätee sääntö:
Ei ikänä mitään.
Tuntuu et kokoajan joku tuttava voittaa lotossa tai kenossa suuren suuria summia. Minä saan vaan omani kenossa takasin joskus en sitäkään :?
Esimerkki:Viime vuonna Siwassa oli cokiskilpailu tms. ja raavin arpoja ainakin sata :shock:
Sitten työkaveri meni ja sai yhden arvan ja heti voitti kännykkäkorun :roll:
Kotona tätä miehelle manasin johon hän totesi:
Kyllä toisille mätetään :lol: :lol:
No korun arvo ehkä 2e mut silti... :?

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

muutaman euron..hirveän epäreilua, kun mä olen jo niin monta vuotta ollut matkalla sinne tuvaluun, mutta ei koskaan tuu rahaa... 8) :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

minttusuklaa
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 4:43 pm

Viesti Kirjoittaja minttusuklaa »

Erilaisissa arvonnoissa pieniä voittoja esim. DVD, T-paita, muutaman sadan markan lahjakortti, imuri jne. Lotossa ym. onneen perustuvissa peleissä myös vain pieniä voittoja, sitten muutamissa muissa peleissä muutaman sadan euron voittoja.

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Lotossa Suomessa joskus jotain 5e ja taalla myos about samaa luokkaa.

Kenossa - ellen vaarin muista - olen voittanut jotain 50e.....
---------
Allekirjoitus.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

MM-lätkän vedoista joskus reilu tuhat markkaa, arvoista ehkä 20 e sillon tällön. Lotosta en mitään kun en lottoa.

Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Harvemmin tulee voitettua mitään mistään. Ehkä todennäköisyyttä parantaisi se, että edes veikkais..

Pikku-tyttönä mulla oli aina aivan mieletön mäihä. Tästä syystä mummo laittoi kaikkiin mahdollisiin arpajaisiin lappuja allekirjoittaneen nimellä. Näitä poppana- ja pitsiliinoja pikku-Samarina, 7v, sitten nouti korvat häpeästä punoittaen milloin mistäkin marttojen käsityöpiirien ja muiden kissanristiäisten arpajaisista. Mä olin tuohon aikaan todella ujo ja ne mummolaumat oli pienestä tytöstä todella pelottavia :shock: ... Nyt en kyllä enää pistäisi pahakseni moista tuuria. :lol:

kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Arpajaisissa en ole juuri koskaan voittanut, vaikka ahkerasti niihin olen osallistunut esim. kaupoissa.

11-vuotiaana voitin sellaisen 10 kappaleen Tutteli tai muun vastaavan lastenruokapakkauksen sekä toisesta arvonnasta lego-paketin.

Lotossa en ole voittanut kuin ihan pieniä summia, noin 10 € korkeintaan, markka-aikana suurin voitto taisi olla 40 mk.

Kenossa olen voittanut kaksi kertaa 200 € ja samaa riviä tehty vuodesta 2002...

Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Parit eurot on ässäarvoista tullu, siinäpä se.
I am an African!

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

No onhan noita. Markka-aikaan 90-luvulla tuli pelailtua paljonkin. Vitosella viisi ja puoli tuhatta pitkävedossa. Tommasia tuhannen markan voittoja kymmenittäin. Pitkässä juoksussa kuitenkin jäin häviölle. Kerran otin viikon herätereissun Kos:ille ja laitoin varmat systeemit pitkävetoon. Kallis oli saari, mutta tilille oli ropsahtanut kolme tonnia sinä aikana, joten eipä tuo haitannut. Vihje: italian liigan viimeiselle kierrokselle kannattaa ainoastaa tsiigata, ketkä pisteitä tarvii. Unohda sarjataulukko. Ne mafiosot on kuitenkin maksaneet ne matsit!!

Taisi olla tossa kymmenisen vuotta sitten kun voitin kahden hengen matkat business-luokassa Tukholmaan ja takas erääseen konserttiin. Espanjassa oltiin numeron päässä El Gordon oikeasta rivistä, eli jättipotista.

Täytyykin taas organisoida nettipelaaminen kuntoon. Hyvä kun tuli puheeksi.

kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Pitkävedosta tuli mieleen, että siitä olen joitakin satasia voittanut, mutta tappiolla varmasti olen. En ole sitä enää pitkään aikaan pelannut. Voittajavedosta voitin 2004 kesällä 377,20 €. Oikein tarkka summa jäänyt mieleen, kun ei ole noita isompia voittoja juuri muulloin tullut.

PAF:n bingosta on tullut voitettua joitakin satasia, mutta sielläkin tappiolla.

Ja sitten vielä, että monivetoa on tehty vuodesta 1998 lähtien ja ei yhtään voittoa vielä. Tosin nykyään tulee tehtyä hyvin harvoin. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.

Kunhan nyt syksyä kohden saa taas vähän enemmän rahaa niin pitää pelaamistakin kokeilla. Ainahan se on jotain yritettävä, muuten pysyy yhtä köyhänä kuin mitä onkin.

sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

EuroJR kirjoitti:Vihje: italian liigan viimeiselle kierrokselle kannattaa ainoastaa tsiigata, ketkä pisteitä tarvii. Unohda sarjataulukko. Ne mafiosot on kuitenkin maksaneet ne matsit!!
Myös tasapelit tuntuvat olevan yllättävän yleinen ratkaisu Italian liigojen loppukierroksilla kun molemmat joukkueet tarvitsevat pisteitä.

Itsellä vedoista tulee jonain päivänä paljon, toisena vähemmän ja joinain tulee takkiin. Kun päivittäin pelailee niin ei oikeastaan muista juuri voittoja. Se tuntuu aina parhaalta kun joku mahtava "näkemys" peli menee oikein. Karvaat tappiot/tappioputket sen sijaan muistaa ja hyvin :cry: .

Joskus tulee lottoja laitettua mutta eipä niistä juuri mitää tule, ompahan huvia edes. Paras arpajaisvoitto oli vene olin ehkä kaksivuotias kun sen voitin. Mulla on edelleen tallella lehtikuva jossa olen sitten veneeni puikoissa kaksi vuotiaana :D .
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Veikkaan harvoin,voitan yleensä aina. Ainakin neljä oikein lotossa,jos vain laitankin kupongin vetämään,5 oikein ollut monati myös,samoin jos satun arvan ostamaan kerran 5 vuodessa-->voitto. Samoin kenossa,jota olen veikannut about 10 kertaa elämässä,aina voitto.

Muuten äitini on samanmoinen voittaja,hän voittaa yleensä aina arpajaisissä pääpalkintoja. :lol: :lol:

Tiedän myös pari muuta jotka ovat voittaneet ässässä pari kertaa täydet ja kenossa 2 täydet. Kannattaisi varmaan ruveta useammin pelaamaan minunkin :lol: :lol: 8)
Totuus on tarua ihmeellisempää

Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Ja mie en oo varmaan ikinä voittanut mitään :cry: . En ainakaan lotossa tai muissakaan peleissä, enkä mielestäni missään arpajaisissakaan. Vääryys!
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Eikös sitä sanottu aikoinaan,että joku on jonkun Fortunen suosikki jos voittaa..oliko se jokin jumalhahmo vai mikä,tietääkö kukaan..
Niin perustuuko tähän se sanonta,että ihminen syntyy onnellisten tähtien alle.
Totuus on tarua ihmeellisempää

Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Joo Fortuna se on, onnen jumalatar, tai pitäisikö sanoa yksi niistä monista. Välillä myös ailahtelevainen ja arvaamaton. Kreikkalainen vastine Fortunalle on Tykhe.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.

Vastaa Viestiin