Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Soveltaja
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: To Huhti 26, 2012 9:32 pm
Paikkakunta: Kylmä pohjola

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Soveltaja »

Eiköhän tuo nykyinen 16 vuotta ole joka suhteessa melko hyvä, vaikka ei mun yöunet häiriintyisi jos nostettaisiin kahdeksaantoista. 16 vuotta kuitenkin ehdoton minimi.

Seuraatko/Oletko seurannut euroviisuja?
Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Belker »

Viisujen seuraaminen vaihtelee. Yleensä kiinnostavat, koska niissä on hyvä äänestysohjelma. Homma ohi yhdellä kertaa, vrt. talentit ja voffit: kuukausitolkulla vedetään.

K: Ihmisillä on blogeja ja niissä kuvansa, avattaressa. Moni kuva on kuitenkin otettu oudolla ilmeella ja esim. ilman paitaa kotona. Lienevätkö olleet kädellä vai millä, kun on niin pöllöjä kuvia. - Mikseivät ihmiset osaa laittaa itsestään asiallista kuvaa blogiinsa, joka käsittelee asiallisia aiheita? Maailmahan on täynnä kameroita eikä digikuvaaminen maksa mitään.
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Belker kirjoitti:Mikseivät ihmiset osaa laittaa itsestään asiallista kuvaa blogiinsa, joka käsittelee asiallisia aiheita? Maailmahan on täynnä kameroita eikä digikuvaaminen maksa mitään.
No siis. En tiedä mitä blogeja olet tutkinut, mutta ymmärrän pointtisi. Ite en oo alkanut pitää blogia koska en todellakaan halua laittaa mitään henkkoht lärväkuvaa tekstin liitteeksi. Sitten taas jos et laita, blogi ei kiinnosta. Kirjoittamalla sanottavaa olis vaikka kuinka. Eeeeeli en osaa vastata kysymykseesi. Anonymiteetti? Julkisuudenhakuisuus ilman pointtia? Euh..

Seuraavalle:

Röökaatko? Jos, niin miksi? Oletko koskaan ajatellut lopettavasi, jos niin miksi? Oletko joskus lopettanut, mutta "ratkennut" uudestaan? Jos ET polta, oletko kokeillut koskaan?
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Lumienkeli kirjoitti:Röökaatko? Jos, niin miksi? Oletko koskaan ajatellut lopettavasi, jos niin miksi? Oletko joskus lopettanut, mutta "ratkennut" uudestaan? Jos ET polta, oletko kokeillut koskaan?
tällä hetkellä en. en tiedä poltanko vielä joskus. olen siis polttanut jo 10 vanhasta(sitä semmosta pikkupojan polttoa aluks tietty), eli monta vuotta, tosin välillä taukoja pitäen. mutta nyt olen ollut vuoden polttamatta. lopetin ennen ku tuli perheeseen lisää porukkaa. olen aikaisemminkin pitänyt taukoja ihan muuten vaan. itselle lopettaminen ei ole koskaan ollut vaikeaa. aloittaminen on tapahtunut ihan vaa muuten vaan. en ole siis oikeastaan ollut koukussa koskaan, muuta kun silloin 17-20v, silloin poltteli sätkiä pohjalta 20-40kpl jokapäivä. silloin se oli koukutus touhua, silloin tunsi olevansa riippuvainen, mutta silloin oli muitakin riippuvuuksia. ns. ratkeamisia ei siis ole koskaan ollut taukojen aikana. tauot on kestäny joko puol vuotta tai vuoden ihan fiilis pohjalta. tämä uusin tauko saattaa hyvinkin kestää monta vuotta, ei ole vielä ollut mitään fiilistä poltella, vaikka on vuosi täynnä. tältä pohjalta tuntuu itsestä aina hieman oudolta, kun puhutaan kamalista oireista ja aletaan sekoilemaan, kun ei saa röökii. esim. sillai kun big brotherissa riehuvat, siellähän kerran joku nainen sanoi hakkaavansa jonkun, että pääsee talosta ulos ja tupakalle.



seuraavalle:

pitäisikö jyrki kataisen tehdä johtopäätökset, erota ministerin virasta ja jättää politiikka?
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Helinä79
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 3:32 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Helinä79 »

Ehkä ei ihan politiikka tarvisi jättää, mutta erota ministerin virasta kyllä. Muutenkin puistattava pikku nilkki.

Mitä edes läheisesi eivät tiedä sinusta?
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
-Stephen King-
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Helinä79 kirjoitti:
Mitä edes läheisesi eivät tiedä sinusta?
Kuinka taitava valehtelija ja pimittäjä voin olla jos on pakko. Erinomainen kysymys, sama seuraavalle!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Noo, jos totta puhutaan, niin minuahan ei oikeasti tunne kukaan. 8)


Uskotko sielunvaellukseen/reinkarnatioon? :shock:
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Bias »

En.

Mihin sinä uskot?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8136
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Uskon että Suomen jalkapallomaajoukkue pääsee joskus MM-kisoihin. Okei okei, tiedän että odotan lähes mahdotonta, mutta mullapa onkin kivikova usko.

Mitä pääsiäinen sinulle merkitsee? Odotteletko Kindereitä?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jotenkin ajattelen pääsiäisen ennen kaikkea "kevään juhlana" ja merkkinä keväästä. Yleensä aurinko paistaa ja ulkona on kaunista. Siksi pidän pääsiäisestä, ja tuleehan silloin muutama extra vapaapäiväkin! 8)

Milloin/missä tilanteessa huomasit olevasi oikeasti aikuinen?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Silloin kun leikki loppui.



Tunnetko vielä lapsellisuutta?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

kakkosurpo kirjoitti: Tunnetko vielä lapsellisuutta?
Eääh.. Satunnaista angstausta joskus ehkä vähän..

Onko sullakin joku hemmetin älypuhelin joka on tyyliin liimautunut käteesi, etkä ikinä voi olla siitä erossa...?
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8136
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Kyllä hemmetin älypuhelin löytyy. Kännykkähän kuitenkin on teknisistä vempaimista se yksi eniten mukana kuljetettavista, joten olen myöskin itse pitänyt kännykkäni aina varsin ajantasalla luurien kehitykseen liittyen. Nykypuhelimilla saa esimerkiksi ihan hyvää valokuvaustakin tehtyä, joten ei välttämättä digikameraa tarvitse aina sitten mukana lisäksi roudata. En kuitenkaan kuulu niihin jotka myötäänsä ovat kapulaansa räpeltämässä tai puhua pulputtavat siihen.

Huolestuttaako millä/millään tavalla sinua tuo Pohjois-Korean tilanne?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Virdon kirjoitti:Huolestuttaako millä/millään tavalla sinua tuo Pohjois-Korean tilanne?

huolestuttaa, koska aina kun on hulluja, joilla on aseita ja mahdollisuus, niin huolestuttaa. sota siitä tulee, sano mun sanoneen.


seuraavalle:

pitäisikö vasemmistoliiton, vihreiden ja sdp:n lähteä hallituksesta, koska kaikki näiden puolueiden ajamat asiat on murskattu ja he silti istuvat hallituksessa, joka tuhoaa suomen?
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja ABC »

Pitäisi, mutta eivät ne lähde. Vihreät ovat melko lähellä kokoomusta monien jäsenten taustan vuoksi ja demarit ovat 20 vuotta ajastaan jäljessä, vrt. puolueen ikärakenne. Vasurit taas seuraavat demareita.

Vietätkö pääsiäistä ja jos niin miten?
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin