Omistatko aseen/aseita?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ei ole kuin ilmakivääri, joten hörhöjen ei kannata vaivautua murtautumaan tänne. ;)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Kuulapistooli, jolla säikäytin äitini lähes hengiltä. Missä lie sekin... Ehkä auton takakontissa. "aidon näköinen".
What's up, fuckers?

-Hale-
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:42 pm

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

Pari ilmakivääriä, ilmapistooli ja teleskooppipamppu. Lisäksi pojilla on muutamia kuula-aseita. Sähkötoiminen AK-47 on metka vehje, kun sillä saa ammuttua sarjatulta.

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja TooToo »

En onneksi omista.Enemmän kuin yhden kerran olisin sen komerosta kilareiden aikana kaivanut.

Koruton
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 11:01 am

Viesti Kirjoittaja Koruton »

Tein mielenkiintoisen havainnon.. Erittäin moni tämän sivuston käyttäjä omistaa aseen.. En ollut laisinkaan yllättynyt, elkää käsittäkö väärin.. En tarkoita mitenkään pahasti.. Ja kaikilla (?) kuitenkin laillinen, hyvä näin.. 8)

Itse en omista asetta, mutta jos omistaisin en kertoisi koska se ei kuitenkaan olisi laillinen.. :shock: :o
Löytyy toki kaikenmoisia puukkoja yms, mutta ei pumpum-asetta..
Never go to bed mad, stay up and fight!!

Jalmari1
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 am

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

Ampuma-aseita mulla on vain pistooleita ja reukkuja: .22 puoliautomaatti, 9-millinen puoliautomaatti ja 357 Magnum reukku. Kaikki luvallisia ja asiallisesti lakien mukaan säilytettyinä.

Itseasiassa mulla säilytys on jopa vähän overkill-touhua, koska aseet ovat lukitun oven takana, lukituissa metallibokseissa ja vielä liipasinkaarilukoilla varustettuna ja pistoolien lippaat ja reukun rulla ihan eri paikassa.

Veitsiä on paljon, koska keräilen edullisia taisteluveitsiä. Kalleimmatkin ovat edullisia, hintaluokkaa n. maksimissaan 50 euroa.

Jalmari1
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 am

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

tutkija90 kirjoitti:kun joku mainitsi että on 9mm puoliautomaatti pistooli metsästys aseeksi hankittu niin saako sen kaliiperiseen muka luvat lopetus aseeksi? :?
Ei saa nykyisin. Vain kakskakkoseen myönnetään nykyisin lopetusaseperusteella lupa. Ylikomisariolta erikseen kysyttäessä saadun tiedon mukaan isompi riista tulee lopettaa samalla aseella. jolla sitä metsästetäänkin. En ota kantaa moisen ajattelutavan järkevyyteen, vaikka se hieman laittaakin silmiä pyörittelemään. :roll:
Viimeksi muokannut Jalmari1, Ma Helmi 11, 2008 6:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jalmari1
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 am

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

Herkkis kirjoitti: Pistooleja on .357 ja .22

Errrr.... :shock: 357 pistooli? Harvinaisia kapistuksia. Revolvereita sensijaan on "kaikilla".
Kertoisikko vähän enemmän?
Nyt alkoi meinaan kiinnostaa ihan tosissaan. Olen kiinnostunut Coonanista eikä niitä ole juurikaan Suomessa myynnissä näkynyt. Meinaan jos sellaisen Coonanin löytäisin, saattaisin hetimiten vaihtaa nykyisen kolmeviisseiska revolverini pistooliin. Kymmenisen vuotta olen etsinyt, ilman tulosta.
Dessu, T/C ja Lar Grizzly eivät kiinnosta, vain tuo Coonan.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Pitkät kynnet? Kai ne lasketaan?

On ainakin ollut puolustautuessa hyötyä! Että ehdottomasti pitäisi laskea :D

Santa's little helper
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 10:37 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Santa's little helper »

Yksi kaksipiippuinen haulikko löytyy. Jäi meikäläiselle isoisän jäämistöstä ja ei ole edes ampumakuntoinen. Ei tarvitse sillä kyllä ampuakaan, riittää kun pysyy muistoesineenä suvussa.
From dust till dawn

Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Pöljän näköinen ilmakivääri vain. Silläkin kannattaisi ennemmin lyödä kuin ampua. :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla

Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Pari vanhaa ilmapistoolia ja yhden vielä vanhemman ilmakiväärin. :lol: :lol:

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Merope kirjoitti: Lasken toki myös itseni aseeksi :wink:
Asiaa! Tulee mieleen joku Steven Seagal- tai Chuck Norris-pätkä jossa sankari tuomitaan parkkipaikkatappelun jälkeen murhasta kuolemantuottamuksen sijasta koska sen kroppa on niin treenattu että se on "lethal weapon" juryn mielestä... 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.



^No toi on tosiaan jo asiaa. Meropen kanssa ei pelleillä. Ja sama Lontoon kielellä: don`t monkey around with Merope. :o



.
.

kaukana poissa


.

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

DonHessu kirjoitti:Suomikonepistooli.
Desert Eagle.
AK-47.
M4A1
ja
USP.


Olen myös kova valehtelemaan.
:lol:

Olisi joskus ihan mielenkiintoista omistaa tälläisiä aseita, Mutta kiitoksia Suomalaisen lain-säädön mukaan se ei ole mahdollista vielä muutamaan vuoteen. Toisaalta hyvä vaan :roll:

Fabarm DSASS Pro Forces
Fabarm DSASS Tactical
Smith & Wesson Model 500, Ollut muuten haavena omistaa tuollainen pikkupojasta asti
8)

Tällä hetkellä omistan vaan hitaat jalat ja ruman ulkomuodon :twisted:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Vastaa Viestiin