Suomi24

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

pitäisikö suomi24 sulkea

kyllä
32
47%
ei
26
38%
en osaa sanoa
10
15%
 
Ääniä yhteensä: 68

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ei pidä sulkea. Hr-osioon vain lisää moderaattoreita. Tai jokainen pistää oman sisäisen moderaattorin käyntiin ja suodattaa kaiken jaskan. Helppoa kuin heinän teko.
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

EVVK, mutta silti äänestän ei.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Loka kirjoitti:Ei pidä sulkea. Hr-osioon vain lisää moderaattoreita. Tai jokainen pistää oman sisäisen moderaattorin käyntiin ja suodattaa kaiken jaskan. Helppoa kuin heinän teko.
Juu ei ole yhtään moderaattoria, tai sheriffiä kuten heitä Suomi24:ssä kutsutaan, Henkirikokset-palstalla. Aiemminhan siellä oli sheriffinä Rakkaus83, joka ei kai kertaakaan puuttunut viesteihin mitenkään, vaikka paljon oli jopa mahdollisia kunnialoukkauksia palstalla. Minäkin hain sinne joskus vuosi sitten sheriffiksi, mutta en päässyt, vaikka tämä silloinen sheriffi ei todellakaan tehnyt mitään palstalla. Nythän siellä ei sitten ketään olekaan valvomassa viestejä.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Suomi24:n voisi kyllä sulkea. Ja ohi aiheen, tännekin pitäisi laittaa joku, ettei porukka pääsis kopioimaan tekstejä täältä sinne.. Siellä sen verran mitä on nykyään pyörähtänyt, on meno aika hurjaa Laki&Rikos -osastolla.. Harvoissa teksteissä on mitään päätä tai häntää ja sata ketjua samasta aiheesta. Onneks me kaikki fiksut ollaan täällä :wink: Ja taso on pysynyt hyvänä, kiittää ja kumartaa :)
Mona Carita
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 6:15 pm
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mona Carita »

Toimiiko muilla Suomi24 kunnolla? Portaalissa on 19.8. päivätty tiedote, jonka mukaan Suomi24:ssä tehdään huoltotöitä ja joiden takia Suomi24:ssä saattaa esiintyä häiriöitä. Ovatkohan huoltotyöt syynä, ettei Suomi24:n hakutoiminto toimi kunnolla?
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Ei pitä sulkeutua. Suomessa pitää olla ilmaisu-vapaus. Jokainen voi sanoa mielipide asiasta kun asiasta.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minä en yksinkertaisesti kykene ymmärtämään miksi Suomi24:n sivuilla pitää olla välillä suht rankasti muokattuja kopioita joidenkin käyttäjien tekstistä. En yksinkertaisesti ymmärrä. Selittäkää tyhmälle?

Ja ei, en ota kantaa sulkemiseen, mutta kun aihe on yleisesti nimellä Suomi24, niin siksi kysyn täällä.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Minun kokemukseni mukaan Suomi24:n laki&rikos-palstalla kirjoittavat noita sepustuksiaan lähinnä täältä kenkää tai muuten kyytiä saaneet. Joidenkin tyylin jopa tunnistaa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:Minä en yksinkertaisesti kykene ymmärtämään miksi Suomi24:n sivuilla pitää olla välillä suht rankasti muokattuja kopioita joidenkin käyttäjien tekstistä. En yksinkertaisesti ymmärrä. Selittäkää tyhmälle?

Ja ei, en ota kantaa sulkemiseen, mutta kun aihe on yleisesti nimellä Suomi24, niin siksi kysyn täällä.
Siis Minfon käyttäjien? Itse olen miettinyt todellakin samaa. Ja sitä kuka niitä sinne kirjoittaa. Joku vajaamieli, joka ei uskalla rekata tälle palstalle vai kenties joku tältä palstalta? Tai vaikka joku bannattu katkeroitunut? Ja syytä en todellakaan keksi, vaikka kuinka olen yrittänyt miettiä.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Aariel kirjoitti:Siis Minfon käyttäjien? Itse olen miettinyt todellakin samaa. Ja sitä kuka niitä sinne kirjoittaa. Joku vajaamieli, joka ei uskalla rekata tälle palstalle vai kenties joku tältä palstalta? Tai vaikka joku bannattu katkeroitunut? Ja syytä en todellakaan keksi, vaikka kuinka olen yrittänyt miettiä.
Minfon käyttäjien juuri! Unohtui tuosta tekstistä, onneksi ymmärsit :)
Mutta kuitenkin, mitä hyötyä on kopioida täältä jonkun käyttäjän teksti ja ehkä kommentoidakin sitä vähän? Tai miksi sellaista edes tekee? Kiinnittääkseen muiden huomiota, vai saako jotain outoja kiksejä siitä? :shock:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Siis Minfon käyttäjien? Itse olen miettinyt todellakin samaa. Ja sitä kuka niitä sinne kirjoittaa. Joku vajaamieli, joka ei uskalla rekata tälle palstalle vai kenties joku tältä palstalta? Tai vaikka joku bannattu katkeroitunut? Ja syytä en todellakaan keksi, vaikka kuinka olen yrittänyt miettiä.
Minfon käyttäjien juuri! Unohtui tuosta tekstistä, onneksi ymmärsit :)
Mutta kuitenkin, mitä hyötyä on kopioida täältä jonkun käyttäjän teksti ja ehkä kommentoidakin sitä vähän? Tai miksi sellaista edes tekee? Kiinnittääkseen muiden huomiota, vai saako jotain outoja kiksejä siitä? :shock:
En todellakaan tiedä. Minuakin saa valaista joku joka tietää.
Tuolla S24:ssä on kyllä joka lajin hullua, en ymmärrä sieltä läheskään kaikkia kirjoituksia, kun sinne silloin tällöin eksyn lukemaan.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2415
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mielestäni suomi24 tulisi julistaa kansalliseksi suojelukohteeksi (vaikka huhu kertoo sen olevan ruotsalaisomistuksessa), sitä ei saa hävittää!!

Millä muulla foorumilla pääsisimme näkemään kansan koko kirjon? Sen murheet, ilot? Minne muualle voisi postata kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta, myynti- ilmoituksia, treffiprofiileja, etsintäkuulutuksia..? Missä muualla n. 20 000 muuta valvoo Sinun kanssasi keskellä yötä?

Missä muualla voit jotakin tärkeää kysyessäsi saada vähintään 20 yhdenmukaista vastausta, jossa päivitellään "kuinka joku kysyykin noin typeriä" ja vähintään 20 joissa kehutaan "olipa hyvä kysymys", ja 20 x 20 x 20 vastausta näille edellisille, puolesta ja vastaan?

Missä muualla kuin suomi24lla voit käydä valittamassa naapurin harrastamasta äänekkäästä seksistä uskoen, että naapurisi todella lukee kyseistä palstaa ja osaisi jatkossa ottaa Sinutkin huomioon?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Suomi24 on joskus ihan hyvä paikka ja tosiaan siellä saa kysymyksiin vastauksia. Osa asiaa ja osa enemmän aiheen vierestä. Niin ja mä en muuten sitten kirjottele suomi24-palstalle millään nikillä. En lonelinesina, s senil en olina, lonelynessinä, enkä muillakaan väännöksillä :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

loneliness kirjoitti:Suomi24 on joskus ihan hyvä paikka ja tosiaan siellä saa kysymyksiin vastauksia. Osa asiaa ja osa enemmän aiheen vierestä. Niin ja mä en muuten sitten kirjottele suomi24-palstalle millään nikillä. En lonelinesina, s senil en olina, lonelynessinä, enkä muillakaan väännöksillä :D
Ei kai siellä kukaan meidän palstalainen kirjoittele, eihän?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tämänhetkisistä en osaa sanoa, näin mystisesti vastattuna :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin