Miten suhtaudut omaan ikääsi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Olen 15-vuotias, ja minua hävettää keskusteluissa yms. muissa sanoa tämä ikä sillä näyttää oikeasti siltä että 15-vuotiaat on pelkkiä idiootteja keskusteluissa... Vittu sanaa viljeleviä apinoita =& Kai olen itsekkin sellainen, mutten varmaan niin paha kuin normaali 15-vuotias.

En haluaisi ikääntyä yli 35-vuotiaaksi. Kaameaa ajatella että joskus olisin sairas ja raihnainen vanhusten kodissa... Ei köy, haluan kuolla 50-vuotiaana, vaikka olisikin eläke lähellä...

Tiedä sitte...
Hauskasti kirjoittelet,huomaatko,että vaikka itse ajattelet ettei sinusta saisi ajatella:
"Se on niitä jotka kylvää vaan v***sanoja yms.,pissis vielä"

Enkä tosin ole kertaakaan ajatellut vaan pitänyt huomattavasti ikäistäsi kypsempänä kirjoitusten perusteella.

Nyt kuitenkin itse sanot 35 v. melkein ikälopuksi (joka minä olen)
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Koomista vai mitä :roll:
Kyllä minä olen 15-vuotias. Toki voin olla nettikeskusteluissa kypsempi kuin oikeassa keskustelussa. Riippunee ihan seurasta :)
What you do... Makes you who you are.
murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Olen ihan tyytyväinen ikääni, ns. ikäkriisejä en muista koskaan kokeneeni.

Yleensä iän myötä ehdottomuus mielipiteissä muuttuu, siitä ehkä erottaa nuoremmat kirjoittelijat tälläkin palstalla.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

töissä tunnen olevani vanhempi mitä olen, koska kollegat on pääsääntöisesti saman ikäisiä kuin omat vanhempani, mutta siten toisinaan hävettää kertoa oma ikäni, sitä kysyttäessä, kun olen sairaanhoitajien mittapuulla melko nuori. Kaikkein eniten mua ärsyttää se, että vanhempi kollega puhuttelee mua sanalla "lapsi"....muutaman kerran olen sanonut hyvinkin kipakasti takaisin, että vaikka omat lapsesi ovatkin samaa ikäluokkaa, en ole sinun lapsesi, olen täällä töissä, olen naimisissa, mulla on asuntolaina ja oma kämppä, joten MUA EI PUHUTELLA LAPSEKSI!!!! :evil: varsinkaan potilaiden kuullen. joiltain e.m käytöstä siedän, mutta ne tapaukset ovat harvassa ja en aina niiltäkään. enhän minäkään puhuttele ketään kolleegaani "äidiksi" tai "mummoksi" tms.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

OT
Kalessin on korkeintaa 20v, ruskehiuksinen, vihreasilmainen ja 170 cm pitka.

Lyhyt pinna ja arhakka luonne.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

OT
,väärin, kalessin on 25v, oranssi hiuksinen, 168cm ja tosin kyllä vihreä silmäinen. pinna on lyhyt ja olen ärhäkkä, mutta vain siviilissä. töissä lehmänhermoinen ja myötäelävä ammattilainen.

muok. meni itseltäkin hiusten väri vituralleen.
Viimeksi muokannut Kalessin, To Syys 20, 2007 7:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

nuoruudesta kuvaavaa on se että veljeni silloin tasan 20v selitti tädilleni joka oli 30v (teeveestä tuli sarja kolkyt ja risat) että häntä inhottaa tuollasiet tv-ohjelmat jossa vanhat akat ja ukot nuoleskelee toisiaan että kaikki seksi loppuu ihmisltä 30v eli sen jälkeen ie seiso enää ja naiset on niin ruttuisia että ei niitä kukaan halua...

Hän täytti tänä vuonna 30v ja minä tietty kysyin että miltä nyt tuntuu olla vanha ja kurppanen ja seksikin on jo mennen talven lumia.... :lol: :lol: :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Ikä on ajat sitten lakannut tuntumasta miltään. Eihän sitä kovin paljoa vielä olekaan, kun taas kymmenen vuotta sitten ajattelin, että tämän ikäiset ovat ikäloppuja.
Ikä lakkaa merkitsemästä mitään jossain siinä 20v kieppeillä, sen jälkeen ihmiset jotenkin tasaantuvat ja ikäerot ja vanheneminen kadottavat merkityksensä.
Muutenkin ikä on minusta aika huono mittari ihmiselle; on olemassa idiootteja viisikymppisiä ja fiksuja 15 vuotiaita. Teot merkitsevät paljon enemmän kuin mittarin lukema.
Moni minun ikäiseni ja minua paljon vanhemmatkin ovat sanoneet tuntevansa edelleen olevansa parikymppisiä. Siltä se vähän tuntuu itsestäkin, välillä oikein pelästyy kun tajuaa kuinka vanha itse on ja kuinka vanhoja omat vanhemmat ovat, kun on jotenkin tuudittautunut siihen että aika on pysähtynyt. Vaikka hyvähän se on tässä tuntea itsensä edelleen teiniksi, kun tupakkaa ostaessakin kysytään edelleen paperit.

Antaa hevosten murehtia, niillä on iso pää.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

En häpeä ikääni (30v) Ihan jees.. Monesti luullaan nuoremmaksi eikä paha juttu olleskaan ;)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Olen ikäiseni näköinen, korkkareissa jopa kokoinen. Tässä on tullut nähtyä yhtä sun toista joten ikä on vain numeroita, henkinen ikä on mitä on.

T. Ikinuori Loka
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Mä olin tosi tyytyväinen kun vihdoin saavutin tuon 40 vuotta. Ihan tosi, se oli tavoitteeni ja nyt seuraava tavoite on 50 vuotta.

Niin, monet luulee mua täysi-ikäisen lapseni siskoksi, lastani on luultu miesystäväkseni :roll: ...

Ikä ja ulkonäkö, ei niillä niin ole merkitystä.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Arska-60
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: To Elo 02, 2007 7:41 am
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Arska-60 »

Joulukuussa tuleepi 47 mittariin. En kyllä miellä itseäni tuon ikäiseksi, taidanpa olla luonteeltani ikuinen kakara.
Eipä silti, tähän ikään on tullut nähtyä jo suurinpiirtein kaikki mahdollinen, niin hyvät kuin pahatkin, eli en kyllä pienistä säiky.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Kaunis Nainen:

3-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja näkee prinsessan.

8-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja näkee Tuhkimon.

15-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja näkee ruman sisarpuolen
"Äiti, en voi lähteä ulos
tämän näköisenä!"

20-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja näkee liian lihavan tai
liian laihan, liian lyhyen tai
liian pitkän, liian rintavan tai liian
laudan, mutta päättää siitä
huolimatta lähteä ulos.

30-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja näkee liian lihavan tai
liian laihan, liian lyhyen tai
liian pitkän, liian rintavan tai liian
laudan.. ja toteaa ettei ole aikaa
parannuksiin joten lähtee ulos
joka tapauksessa.

40-vuotiaana: Katsoo itseään
ja näkee liian lihavan tai liian laihan,
liian lyhyen tai liian pitkän,
liian rintavan tai liian laudan...
mutta toteaa,että "No, ainakin olen
puhdas!" ja lähtee ulos joka tapauksessa.

50-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja näkee että "on".. ja menee
ihan minne itseä huvittaa.

60-vuotiaana: Katsoo itseään
peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki
ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa
itseään. Menee ulos, valloittaa koko maailman,
löytää viisauden, ilon ja kaikkin hurmaavat
mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.

80-vuotiaana: Ei vaivaudu enää
katselemaan itseään peilistä. Pistää
violetin hatun päähänsä ja menee ulos
pitämään hauskaa koko maailman
kanssa.

Meidän kaikkien pitäisi
kiskaista violetti hattu päähän
hieman aikaisemmin...
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Re: Miten suhtaudut omaan ikääsi?

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

kahvitar kirjoitti:Häpeätkö ikääsi? Tunnetko itsesi oman ikäiseksi vai nuoremmaksi/vanhemmaksi? Huolestuttaako sinua vanheneminen? Minkä ikäinen haluaisit olla? Entäpä kuinka vanhaksi sinua luullaan?
En nyt ehkä ihan häpeä...
Tunnen itseni yleensä nuoremmaksi, joskus kyllä vanhemmaksikin. :roll:
Ei vanheneminen sinänsä huolestuta, mutta siihen liittyvät jutut hiukan mietityttävät, kuten terveys.
Ehkä haluaisin olla hiukka nuorempi.
No, minua luullaan yleensä 10-15 vuotta nuoremmaksi. 8)
Knuckleduster
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 2:22 pm

Viesti Kirjoittaja Knuckleduster »

Itse olen 15-vuotias myös. Kyllähän se välillä hävettää, mutta useimmiten minua kyllä luullaan vanhemmaksi. Varmaan ulkonäön perusteella.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no eipä olisi sustakaan uskonut!!ja siis tämä hyvällä! :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin