Kun pinna palaa, mitä teet???

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Antaa palaa vaan :twisted: :twisted: :twisted:
JonBenét
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja esmes- »

pinna palaa kyllä usein ja ehkä näennäisesti mitättömistä syistäkin, mitä tutumpia ihmisiä ympärillä, ni sitä kamalampi olen. julkisella paikalla tai töissä pystyn nielemään mitä tahansa ja säilyttämään malttini, mut turvallisesti neljän seinän sisällä tulee päsähdeltyä. normaalisti raivoaminen alkaa jos margariinipaketti on jätetty pöytään tai leipäpussi auki, likaiset sukat lojuvat lattialla tai muovia on laitettu poltettavien roskien joukkoon. sillon alkaa kaapin ovien hakkaaminen, kiroilu, esineiden heittely, huuto.. mutta puolustuksekseni sanon että ne räjähdykset kestää yleensä max. 5 minuuttia, sitten olen taas tavallinen oma itseni, itse tyyneys ja rauhallisuus.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Murisen, sähisen ja vitunmoinen juputus.. Silloin on parempi kenenkään olla sanomatta mulle yhtään mitään!! :evil:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Minulla on piiiiiiitkä pinna ja kun se napsahtaa poikki sanan säilä heiluu huolella. Fyysiseksi ei ole mennyt koskaan. Kilarini on kuin ukkosmyrsky - loppuu aikansa pauhattuaan. Yleensä varsin nopeasti.
Älä oleta
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Olen mukava ihminen niin kauan, kun mua ei ärsytetä. Olen oppinut olemaan ihmisten ilmoilla hillitty ja osaan pitää suuni kiinni, vaikka joku vituttais hyvinkin suuresti. Mulla on aika pitkä pinna, eli kestän kaikenlaista periaatteessa mitä tahansa tiettyyn rajaan saakka. Mutta jos se sietokyvyn raja tulee vastaan, saan sellaisen raivarin, että auta armias sitä toista; karjun kuin leijona ja hyvä etten kimppuun käy. Joskus nuorempana on tullut annettua turpiin jotakuta, vaikka olen nainen. Sen varan kuitenkin pidän, ettei mua ole koskaan tarvinnut rangaista pahoinpitelystä :mrgreen:

Nykyisin olen pääasiassa itsekseni, koska olen paljon kotona enkä yleensä välitä kerätä ihmisiä ympärilleni, saanpa olla rauhassa, joten ei tarvitse saada enää kovin usein raivareita. Tavaroita en paiskele, koska en halua rikkoa tuotteita joista olen joskus jotain maksanut.
Gods made heavy metal.
Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Mä oon paiskannut ihan täysillä seinään aika ison aukinaisen riisipussin... Taloudellinen menetys ei ollut suuri, mutta niitten siivoominen ei ollut hääviä :roll: Kirjojen taakse hyllyyn lensi ja ihan joka paikkaan ympäri huoneen, jossa oli erittäin paljon pikkutavaraa. Mitään ei kuitenkaan hajonnut, paitsi mun pää siivotessa siis...
JonBenét
Saraneth
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 9:20 am

Re: Kun pinna palaa, mitä teet???

Viesti Kirjoittaja Saraneth »

Vittuilevaa vastapuolta vituttaa kahta kauheammin kun sille nauretaan. Eli heitän monesti jutun ihan läskiksi jos joku (ei ystävä tai läheinen) alkaa rääpimää päätään. :D Läheisten kanssa oon räiskyvä, kuuluva ja itepäinen riitelijä. Mutta jos väittelen jonkun kanssa ni oon hyvä perustelemaan kantani asiaan kun asiaan. Sanattomaks en jää. Missään tilanteessa kun riitelen mulle rakkaan ihmisen kanssa, en mene äärimmäisyyksiin, en iske kipeimpiin kohtiin vaikka ne tietäisinkin, semmoset kun ei unohdu. Oon vittumainen ja suorasananen akka, kuulemma. Ihan kiltti mie oon, pohjimmiltani, kumma vaan kun nykyään ei kovin moni arvosta sitä että puhutaan suoraan eikä kuorruteta kaikkea ensin kermavaahdolla ja sytämmillä. ;)
Vastaa Viestiin