FaceBook

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko kirjautunut Facebookiin? :)

Kyllä
125
61%
Ei
29
14%
Ei vielä, ehkä joskus...
12
6%
Nej!!! Ei ikinä!!!
38
19%
 
Ääniä yhteensä: 204

Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Kyllä pärstä Facebooookista löytyy... En sit tiedä kuinka hyvä/turvallinen paikka on mutta olen saanut yhteyden moneen kauan kadonneeseen ihmiseen... :)
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Tähtisade
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 5:37 pm

Viesti Kirjoittaja Tähtisade »

Olen Facebookissa, mutta pahin koukku on jo takana.
etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Hämmästyttävää että joku kuvittelee työnantajien selailevan jotain Facebook -sivuja.... Eipä ole kertaakaan tullut mieleen että tsekkaisin kandidaatin taustat jostain Facebook/MySpace/whatf*ckinever -sivustolta.

Yhtä hyvin voisin kattoa kaverin horoskoopin iltalehdestä ja päättää sen perusteella.

LinkedIn perustuu puhtaasti ammattilaisten verkottumiselle, ja senkin luotettavuus on vähän siinä ja tässä. Silti sata kertaa käyttökelpoisempi jos pyrkii hankkimaan käyttökelpoisia TYÖkontakteja.
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Facebookissa ollaan joo. Pääosin ihan huvin vuoksi, mutta myös verkostoitumisen vuoksi. Sitä nyt en todellakaan odota, että joku työnantaja mut sieltä bongais, mutta taiteen ja kulttuurin alalla ("freelancer") toimiessa facebookista voi olla juuri tuon verkostoitumisjutun vuoksi hyötyäkin. Suurin osa näistä ystävistä on tietty tuttuja ennestäänkin, mutta saattaahan sitä naama + osaaminen pysyä jonkun puolitutunkin mielessä...
Misery is almost always the result of thinking.
inka03
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Juu löytyy meikäläisen naamakin sieltä=)
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

juu siel ollaan :P
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kyllähän siellä profiili minullakin on.
"Yöperho on koteloitunut"
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Mutta missä viipyy Facebookin Minfo-yhteisö? :wink:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Kafira
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:12 am

Viesti Kirjoittaja Kafira »

Kyllä olen liittynyt facebookiin, mutta en ole lainkaan koukussa siihen sivustoon. Nytkin taitaa olla pari viikkoa viimeisestä kirjautumisesta sinne. En ole oikein täysin perillä siitä jutusta, esim kaikenlaisia kutsuja en oikein tajua :?
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Kafira kirjoitti:Kyllä olen liittynyt facebookiin, mutta en ole lainkaan koukussa siihen sivustoon. Nytkin taitaa olla pari viikkoa viimeisestä kirjautumisesta sinne. En ole oikein täysin perillä siitä jutusta, esim kaikenlaisia kutsuja en oikein tajua :?
mulla on kans siellä profiili, vaan en kyllä ihan oo kärryillä kaikesta.. Käyn kyllä varmaankin päivittäin siellä ja oon todennut, että kolme ihmistä vuorotellen minut näköjään omistaa :roll: kaikenlaista... pitäs jaksaa perehtyä, vaan ei mulla ne kaiken maailman sexiest friend- tai when will you get married-jutut oiken nappaa---
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Aika äkkiä (viikossa) katosi alkuinnostus. Ja etenkin nyt kun Scrabble on hävinnyt, ei innosta senkään vertaa. Käyn katsomassa ainoastaan silloin kun s-postiin tulee ilmoitus viestistä tai kutsusta. Tänään sain ystäväkutsun ihmiseltä, jolle olen kai kerran sanonut moi 80-luvulla :roll: . Jotenkin säälitti. Hyväksyin hänet, mutta enpä usko että kumpaakaan kiinnostaa toisen kuulumiset ja tuskin yhtään viestiä tulee vaihdettua. Mutta saipahan hän uuden nimen ystävälistaansa, tuskin hänellä muuta syytä kutsun laittamiselle olikaan. En tiedä, mutta minulle tuli jotenkin surullinen olo, kun ei tuokaan ollut ainoa vastaava.

Joitain tyyppejä on silti kiva seurata ja joihinkin on alkanut pitämään enemmän yhteyttä juuri facebookin kautta. Muutama kokonaan kadonneeksi luulemani tyyppikin on löytynyt. Eli pidän naamani sivustolla toistaiseksi.
Sakara
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 4:00 am

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Mulla ei ole kuvia facebookissa ihan vain siksi, että niin monella kaverillakaan ei ole. Silti pidän listaa kaikista tutuista ihmisistä, jotka pyytäisin kavereiksi, jos omistaisin facebook-tilin. Olen päättänyt, että kun saan yli sata ihmistä listalle, teen itselleni facebook-käyttäjän. Nyt tästä on vasta reilu puolet kasassa...
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Siellä ollaan, hauskaa hömppää. Pari "kadonnutta" sukulaistakin löyty. Ja huomasin, että joku vanha koulukaveri oli löytänyt minutkin. Meinataan tavatakin. Eli minusta ihan ok, kunhan pysyy veispookissa hengailu kohtuudessa.
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

On ollu jo pitkän aikaa.Sitä kautta tulee piettyä yhteksiä vanhoihin kaveriehin jotka ovat muuttaneet pois paikkakunnalta.Sieltä löytää aika hyvin kadonneita kavereita kanssa.
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Ei ole eikä tule!

Ihan turhantuntuinen härpätin.
Vastaa Viestiin